Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Blog o reklamie - skarbnica wiedzy - strona 3

Reklama kontekstowa: dostosowywanie reklam do lokalizacji, trasy i czasu podróży pasażerów.

Reklama kontekstowa: dostosowywanie reklam do lokalizacji, trasy i czasu podróży pasażerów.

Reklama kontekstowa kojarzy się głównie ze światem online, bowiem tam w większości mamy z nią do czynienia. Za każdym razem, kiedy zaczniesz interesować się jakimś tematem, wkrótce będą wyświetlać Ci się reklamy dotyczące danej kategorii. Przykład: szukasz informacji o Chorwacji. Wkrótce na Twoim ekranie wyświetlają Ci się reklamy biur podróży, oferujących wyjazd do tego kraju. Jednak w reklamie zewnętrznej reklama kontekstowa nieznacznie różni się od tej ze świata wirtualnego. W tym przypadku nie dobiera się reklam do tego, czego aktualnie szukasz, lecz do tego, co się dzieje dookoła. Reklama kontekstowa OOH oraz DOOH powinna odnosić się do: miast, dzielnic, lokalnych atrakcji, aktualnych wydarzeń kulturalnych oraz historycznych. Kontekstem są także ludzie (grupy docelowe) korzystające z transportu publicznego.

Jak wykorzystywać psychologię do tworzenia bardziej efektywnych reklam?

Jak wykorzystywać psychologię do tworzenia bardziej efektywnych reklam?

Postrzeganie marki lub produktu, w dużej mierze zależy od reklamy. Im lepsze zrobi wrażenie, tym lepsze wyobrażenie o firmie. Efektywność reklamy jest mierzona za pomocą wielu czynników, a jednym z nich są wrażenia odbiorców. Na te zaś można wpływać za pomocą psychologii. Jak to zrobić? Psychologia jest bardzo szeroką dziedziną naukową. Analizuje wiele zjawisk społecznych, a wśród nich jest także „psychologia reklamy”, która bada wpływ reklamy na odbiorców poprzez wykorzystanie wiedzy na temat zachowań ludzkich. Wyróżnia się w niej kilka czynników, które decydują o popularności reklamy

Jak tworzyć reklamy, które nie będę irytujące dla pasażerów?! 🚋

Jak tworzyć reklamy, które nie będę irytujące dla pasażerów?! 🚋

W ciągu jednego roku z komunikacji miejskiej w Warszawie korzysta prawie miliard pasażerów! Ta ogromna ilość osób oznacza dla reklamodawców możliwość dotarcia do szerokiego grona odbiorców. Reklamy w środkach transportu publicznego (autobusy, tramwaje) mogą uprzyjemniać czas pasażerom, którzy podróżują do lub z pracy – szczególnie jeśli warunki nie pozwalają na czytanie książek czy też korzystanie z telefonu. Jednak aby reklama przełożyła się na sprzedaż, musi być przyjemna w odbiorze. W tym artykule podpowiemy Ci, co zdaniem naszej agencji reklamowej zajmującej się reklamą DOOH w komunikacji miejskiej, należy zrobić, aby reklama nie była irytująca dla pasażerów.

Jak łączyć różne formy reklamy, czyli pomysły na kampanie Wielkanocne 🐤

Jak łączyć różne formy reklamy, czyli pomysły na kampanie Wielkanocne 🐤

Decydując się na kampanię reklamową, wykorzystującą zarówno tradycyjne formy reklamy zewnętrznej (OOH, czyli Out-of-Home) jak i cyfrowe (DOOH, czyli Digital Out-of-Home), możesz skutecznie i dynamicznie docierać do swoich potencjalnych klientów. Taki zintegrowany mix reklamowy pozwala na bardziej elastyczne i interaktywne przekazywanie treści, dostosowane do aktualnych potrzeb i zachowań odbiorców. 

Skuteczna komunikacja z pacjentem: strategie promocji wśród tej grupy docelowej

Skuteczna komunikacja z pacjentem: strategie promocji wśród tej grupy docelowej

Poczekalnia dla pacjentów to idealne miejsce do promowania się dla firm. Ze względu na konieczność oczekiwania na wizytę pacjenci szukają „rozrywek”, które pozwolą im uprzyjemnić oczekiwanie na wizytę. Dlatego wszelkiego rodzaju ulotki, próbki czy plakaty klasyczne i elektroniczne wzbudzają wśród nich zainteresowanie. Skupienie się na materiałach redukuje też stres związany z samą wizytą. Jednocześnie jest to też ogromna korzyść dla firm, które zostają w świadomości pacjenta.

Jak komunikować się z pokoleniem Silver?

Jak komunikować się z pokoleniem Silver?

Było o Zetkach, to teraz czas na bardziej doświadczone pokolenie. Silversi, bo o nich mowa, nie lubią określenia senior. Są za to bardziej aktywni niż ich przodkowie, gdy byli w ich wieku. Są też dobre zaznajomieni z nowymi technologiami i świetnie znają swoje potrzeby. Tworząc kampanię reklamową pamiętaj o pokoleniu Silver. Twórz reklamy, których wydźwięk jest pozytywny i w których wspominasz o ważnych dla Silversów wartościach. Angażuj ich także do samych kampanii, aby pokazać zarówno szerszy przekrój społeczeństwa, jak i to, że Twoje produkty idealnie pasują dla każdej grupy wiekowej. Zobacz, jak formułować komunikaty i tworzyć treści dla osób w wieku 50+.