Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Baza Wiedzy

Reklama natywna

Reklama natywna

Jak w czasach, w których jesteśmy z każdej strony bombardowani treściami reklamowymi, skutecznie dotrzeć do odbiorcy? Jak wzbudzić jego ciekawość, a nie irytację? Jak zbudować trwałą relację opartą na zaufaniu? Dobrym sposobem na rozwiązanie któregokolwiek z powyższych problemów może być na przykład specjalny artykuł natywny.

Ekologiczne opakowania wielokrotnego użytku InPost

Ekologiczne opakowania wielokrotnego użytku InPost

InPost wyszedł z innowacyjnym pomysłem ekologicznych opakowań wielokrotnego użytku. To całkiem interesująca opcja, która z pewnością przypadnie do gustu wielu z użytkowników paczkomatów – zarówno tych korzystających z nich na co dzień, jak i tych, którzy odwiedzają je wyłącznie okazyjnie. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat tego nieszablonowego projektu, zapraszamy do lektury! 

Zalety reklamy zewnętrznej

Zalety reklamy zewnętrznej

Czy zastanawialiście się kiedyś jak wyglądałby świat bez reklam? Dziś nawet trudno wyobrazić sobie scenariusz, w którym pewnego dnia budzimy się w rzeczywistości pozbawionej przekazów marketingowych. Nie ma co się dziwić, bowiem reklama towarzyszy człowiekowi praktycznie od zawsze. Już pradawni kupcy próbowali wyróżnić się w jakiś sposób na tle konkurencji, oznaczali zatem swoje kramy i sklepy, wykorzystując do tego różnego rodzaju afisze, szyldy, czy neony, które rozświetlały miejską przestrzeń i miały na celu przyciągnięcie uwagi przechodzących obok osób.

Konsument w ruchu, czyli jak trafiać z reklamą do osób spędzających czas poza domem

Konsument w ruchu, czyli jak trafiać z reklamą do osób spędzających czas poza domem

Reklama dla swej skuteczności musi podążać za odbiorcą, tak by utrwalać w nim świadomość promowanej marki i kształtować jego preferencje zakupowe. Jedną z form efektywnego przekazu jest reklama out of home, czyli OOH, kierowana do osób znajdujących się poza domem, do których nie docierają inne rodzaje mediów.

Skuteczna kampania reklamowa w EDU TV

Skuteczna kampania reklamowa w EDU TV

Studenci stanowią silną grupę nabywczą, do tego mogą okazać się lojalnymi klientami, kontynuującymi swe wybory zakupowe również na dalszych etapach życia – warto zatem kierować do nich przekazy reklamowe.

Strategia reklamowa na nośnikach digital signage

Strategia reklamowa na nośnikach digital signage

Reklama to must have praktycznie każdego współczesnego biznesu. Dlatego planując strategię reklamową warto zadbać, by kampania była nie tylko skuteczna, ale również atrakcyjna z punktu widzenia jej odbiorców. Tak jak reklama na nośnikach digital signage.