Baza Wiedzy
Reklama, która nigdy nie wyjdzie z mody! Propozycje dla branży FASHION i BEAUTY
Branże fashion i beauty mają na rynku bardzo dużą konkurencję. Dlatego ich reklama musi się wyróżniać pośród konkurencji. Rodzajem reklamy, który nigdy nie wychodzi z mody, jest OOH (out-of-home advertising). Wykorzystując odpowiednie nośniki reklamowe, kampania może przynieść bardzo duży sukces. Ale jak się promować w outdoorze, aby zostać zauważonym? Oto nasze propozycje ↓
🍏OOH a ekologia. Jak dbać o środowisko jednocześnie reklamując się w outdoorze?
Zarówno Millenialsi, jak i pokolenie Z, bardzo dokładnie przyglądają się działaniom firm i ich wpływowi na środowisko. Tym, czego oczekują konsumenci, jest m.in. wspieranie działań mających na celu ochronę środowiska, a także aktywne działanie na rzecz przyrody. Dotyczy to nie tylko produktu, lecz także działań marketingowych. W tym artykule podpowiemy Ci, jak możesz dbać o środowisko, korzystając z reklamy OOH.
Podcasty: wszystko, co warto wiedzieć🎧
Podczas spacerów, w komunikacji miejskiej albo w domu podczas sprzątania lub gotowania. To 3 najczęściej wskazane okoliczności do słuchania podcastów. Z każdym dniem przybywa nowych słuchowisk, które w ciekawy i prosty sposób przekazują wiedzę na wybrany temat. W tym artykule przeczytasz, czym są podcasty, jakie korzyści przynoszą firmom oraz jak je wykorzystać do promowania swojej marki.
Szokujące i kontrowersyjne: 9 reklam OOH, których pewnie nie znasz🫨
Skandale się sprzedają. S*x się sprzedaje – przemoc też. I chociaż w świecie reklamy nadal obowiązują ścisłe reguły, których należy przestrzegać podczas tworzenia kampanii reklamowych, to i tak wiele firm decyduje się na stworzenie kontrowersyjnych reklam - także w formie OOH.
14 powodów, dla których warto z nami współpracować ?!
Wybór odpowiedniej agencji reklamowej to decyzja, która może znacząco wpływa na sukces kampanii. Już na etapie zapytania ofertowego można wyczuć, czy współpraca układa się na profesjonalnym poziomie. Ważne jest, aby wybrana agencja nie tylko posiadała odpowiednią wiedzę i doświadczenie, ale także była w stanie zrozumieć Twoje potrzeby i dostosować swoje strategie, aby były jak najbardziej efektywne.15 kluczowych powodów, które powinieneś rozważyć, wybierając agencję reklamową, podkreślając znaczenie indywidualnego podejścia, kreatywności i zaangażowania w budowanie skutecznej kampanii.
Od czego zależy cena reklamy LED?
Reklama LED jest potężnym narzędziem marketingowym, które może znacząco zwiększyć widoczność marki lub produktu. Chociaż koszty związane z tego typu reklamą mogą być zróżnicowane, właściwe zaplanowanie i uwzględnienie wszystkich powyższych czynników pozwoli optymalizować wydatki i zwiększyć ROI kampanii reklamowej. Ostateczny wybór dotyczący ekrany LED i kampanii reklamowej powinien opierać się na balansie między budżetem a oczekiwaniami w zakresie jakości i zasięgu reklamy, mając na uwadze, że jest to inwestycja, której głównym celem jest przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów i zwiększenie świadomości marki.