Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Reklama w komunikacji miejskiej – Szczecin

Twoja kampania reklamowa jest skierowana do mieszkańców konkretnych rejonów Polski? Jeśli w twoim media planie jest też województwo Zachodniopomorskie to dobrze trafiłeś. Reklama w komunikacji miejskiej na terenie Szczecina to jedna z najskuteczniejszych form promocji, która umożliwia dotarcie do konkretnego odbiorcy – w tym wypadku mieszkańców województwa zachodniopomorskiego. Reklama w transporcie publicznym wyróżnia się wysoką wiarygodnością przekazu oraz dużym zainteresowaniem wśród podróżujących, którzy często urozmaicają sobie w ten sposób czas spędzany w autobusie. Reklama w tramwajach szczecińskich podobnie, jak w Warszawie odbywa się przy wykorzystaniu dwustronnych ekranów multimedialnych – niezależnie od tego, czy zajmiemy miejsce przodem, czy tyłem do kierunku jazdy spot zawsze będzie dla nas widoczny. W jednym tramwaju znajduje się 6 ekranów. Biorąc pod uwagę rozmieszczenie ekranów oraz niewielką przestrzeń, w jakiej ekrany się znajdują, spot nie może pozostać niezauważony.

Typy nośników

TRAMWAJE

EKRANY W TRAMWAJACH

EKRANY W TRAMWAJACH

RAMKI I TABLICZKI W TRAMWAJACH

RAMKI I TABLICZKI W TRAMWAJACH

OKLEJANIE TRAMWAJU

OKLEJANIE TRAMWAJU

AUTOBUSY

EKRANY W AUTOBUSACH

EKRANY W AUTOBUSACH

RAMKI W AUTOBUSACH

RAMKI W AUTOBUSACH

FULLBACK

FULLBACK

INNE

AMBIENT

AMBIENT

Reklamuj się w Szczecinie!

Reklama w komunikacji miejskiej w Szczecinie to doskonałe rozwiązanie nie tylko dla lokalnych przedsiębiorstw, ale także dla o firm o szerszym, ogólnopolskim zakresie działania. Dzięki mobilności obiektów, zastosowanie ramki w autobusie czy oklejenie tramwaju, pozwoli na pozyskanie wielu potencjalnych klientów w różnych częściach Szczecina. Reklama typu fullback lub całościowe oklejenie pojazdu przykuje wzrok nie tylko pasażerów, ale i innych uczestników ruchu drogowego – kierowców i przechodniów.

Reklama na ekranach w komunikacji
miejskiej w Szczecinie

Reklama w autobusach i tramwajach może przybrać również bardziej dynamiczną formę. Wyposażenie pojazdów w nowoczesne ekrany pozwala na zastosowanie promocji w technologii digital signage – spoty czy slajdy to reklama wyświetlana na monitorach, którą trudno zignorować. Pasażer, a więc i potencjalny klient, nie ma bowiem wpływu ani na czas ani częstotliwość emitowania przekazu. Postaw na skuteczną formę przekazu, reklama w tramwajach czy autobusach to doskonały sposób promocji produktów i usług.