Bmedia - 艂adowanieBmedia - 艂adowanie

REKLAMA W PRZYCHODNIACH

REKLAMA W PRZYCHODNIACH

TVPharma premium to dedykowana sie膰 no艣nik贸w digital signage w 艣rodowisku healthcare, si臋gaj膮ca swoim zasi臋giem nawet 3 mln kontakt贸w miesi臋cznie. Reklama w przychodniach medycznych w sieci TVPharma premium obejmuj臋 ca艂膮 grupa Medicover oraz podmioty powi膮zane. Jako jedyne medium na polskim rynku stanowi wyj膮tkowy kana艂 komunikacyjny z pacjentem i kadr膮 lekarsk膮. G艂贸wnym zadaniem tre艣ci prezentowanych na ekranach jest urozmaicenie czasu pacjentom, oczekuj膮cym na wizyt臋 鈥 emitowany przekaz odwraca uwag臋 od spraw, jakie sprowadzi艂y ich do przychodni, wzbudzaj膮c zainteresowanie oferowanym produktem. Przychodnie medyczne to miejsce, gdzie spotykaj膮 si臋 klienci z r贸偶nych bran偶. TVPharma premium聽to przede wszystkim skuteczne wsparcie dzia艂a艅 marketingowych.

TVPharma premium to jedyna taka platforma komunikacyjna z pacjentem i kadr膮 lekarsk膮 w przychodniach ca艂ej grupy Medicover, szpitalach oraz aptekach, czyli w miejscach szczeg贸lnego zaufania. Reklama w przychodniach medycznych wyr贸偶nia si臋 du偶膮 widoczno艣ci膮 oraz wiarygodno艣ci膮. Pacjenci mimowolnie zerkaj膮 na ekrany, a neutralny kontent skutecznie zwraca uwag臋 widza w ka偶dym wieku. TVPharma premium wp艂ywa pozytywnie na do艣wiadczenia pacjent贸w, b臋d膮c bardzo wa偶nym medium promuj膮cym produkty i us艂ugi ka偶dej ga艂臋zi przemys艂u.

TV PHARMA premium

Reklama w przychodniach medycznych TV Pharma premium jest jedyn膮 form膮 komunikacji z pacjentem, kt贸ry jest 艣ci艣le skoncentrowany na zdrowiu swoim, swojej rodziny i podopiecznych. Bez w膮tpienia jest to doskona艂e miejsce na dzia艂ania promocyjne marek, ale i nie tylko. W poczekalniach w przychodniach medycznych spotykaj膮 si臋 przedstawiciele r贸偶nych profesji, a ich zainteresowania nie skupiaj膮 si臋 wy艂膮cznie na zdrowiu. Zatem przekaz mo偶e by膰 tak samo r贸偶norodny. Ekrany maj膮 s艂u偶y膰 wszystkim pacjentom, jako nowoczesny i bezpo艣redni kana艂 komunikacyjny, 艂膮cz膮cy ze sob膮 wiadomo艣ci pochodz膮ce z serwis贸w informacyjnych. Multimedialny kontent podlega systematycznej aktualizacji, dzi臋ki czemu przep艂yw informacji jest ciekawy i 艣wie偶y dla odbiorcy. Reklama w przychodniach medycznych TV Pharma jest wa偶nym 藕r贸d艂em komunikacji dla bran偶y farmaceutycznej, RTV-AGD, Health&Beauty, FMCG, nowych technologii, auto- moto, nieruchomo艣ci oraz wszystkich innych skupionych na zdrowiu i bezpiecze艅stwie. Reklama w聽 przychodniach medycznych TV Pharma zawiera w ofercie niemal偶e 100 punkt贸w z zainstalowanymi no艣nikami TV, w kt贸rych przyjmuj膮 lekarze r贸偶nych specjalizacji, co otwiera ogromne mo偶liwo艣ci reklamowe dla konkretnych grup docelowych. 艢mia艂o mo偶na powiedzie膰, 偶e聽 przychodnie medyczne TV Pharma to sie膰 premium dedykowana najbardziej wymagaj膮cym reklamodawcom. Mimo i偶 w skali ca艂ego kraju dodatkowe zabezpieczenie zdrowotne ma 6,5 proc. os贸b, to ju偶 w艣r贸d mieszka艅c贸w najwi臋kszych miast (ponad 500 tys. ludno艣ci) odsetek ten wynosi 18,8 proc. Atutem reklamy w przychodniach medycznych TV Pharma jest mo偶liwo艣膰 wy艣wietlania r贸偶nego rodzaju kampanii reklamowych, pocz膮wszy od planszy statycznej do spotu reklamowego r贸偶nej d艂ugo艣ci. Na 偶yczenie klienta wprowadzali艣my tzw. wy艂膮czno艣膰 bran偶ow膮, co wyklucza dzia艂ania bezpo艣redniej konkurencji.

100 lokalizacji
100lokalizacji
200 no艣nik贸w
200no艣nik贸w
3,5 ml kontakt贸w miesi臋cznie
3,5 mlkontakt贸w miesi臋cznie
17 miast
17miast
71% ankietowanych zwraca uwag臋 na reklamy
71%ankietowanych zwraca uwag臋 na reklamy
DLACZEGO REKLAMA W PLAC脫WKACH MEDYCZNYCH?
Dotarcie do聽klient贸w we wszystkich grupach wiekowych
Gwarancja ogromnej si艂y przekazu
No艣niki multimedialne to jedyna dost臋pna forma reklamy na terenie przychodni
Unikalny kontent przyci膮ga聽uwag臋 odbiorcy
Mo偶liwo艣膰 dopasowania kampanii pod wzgl臋dem terytorialnym
Atrakcyjna grupa docelowa
68%
pacjent贸w ocenia reklamy na terenie przychodni jako atrakcyjne
70%
pacjent贸w uwa偶a, 偶e reklama na terenie przychodni wzbudza ich zaufanie
39%
pacjent贸w deklaruje, 偶e reklama na terenie przychodni przekonuje ich do zakupu
52%
pacjent贸w szuka dodatkowych informacji na temat reklamowanego w przychodni produktu