Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

REKLAMA W PRZYCHODNIACH MEDYCZNYCH

Grupa Medicover to jedna z największych prywatnych sieci medycznych w Polsce. System nośników reklamowo- informacyjnych to najbardziej prestiżowa i największa sieć digital signage w środowisku healthcare, sięgająca swoim zasięgiem nawet 3 mln kontaktów miesięcznie. Jako jedyne medium na polskim rynku stanowi unikalny kanał komunikacyjny, łączący spoty reklamowe z ofertami samych placówek. Głównym zadaniem treści prezentowanych na ekranach jest urozmaicenie czasu pacjentom, oczekującym na wizytę – emitowany przekaz odwraca uwagę od spraw, jakie sprowadziły ich do przychodni, wzbudzając zainteresowanie oferowanym produktem. Placówki medyczne to miejsce, gdzie spotykają się klienci z różnych branż i w różnym wieku. Każdy z nas korzystając z usług prywatnych przychodni, dzięki spotom reklamowym może natrafić na interesującą ofertę.

System monitorów LCD zainstalowany w placówkach to program informacyjny, który pozwala dotrzeć do pacjentów w największych polskich miastach. Reklama w przychodniach wyróżnia się dużą widocznością oraz wiarygodością, Pacjenci mimowolnie zerkają na ekrany, a neutralny kontent skutecznie zwraca uwagę widza w każdym wieku – zwłaszcza jeśli pacjent nie był przygotowany na długie oczekiwanie w kolejce i nie ma czym się zająć.

DLA KOGO?

Ekrany mają służyć wszystkim pacjentom, jako nowoczesny i bezpośredni kanał komunikacyjny, łączący ze sobą wiadomości pochodzące z serwisów informacyjnych, a także oferty samych placówek medycznych. Multimedialny kontent podlega systematycznej aktualizacji, dzięki czemu przepływ informacji jest ciekawy i świeży dla odbiorcy.

Nośniki LCD w placówkach medycznych są jedyną formą komunikacji z pacjentem, który jest ściśle skoncentrowany na zdrowiu swoim, swojej rodziny i podopiecznych. Bez wątpienia jest to doskonałe miejsce na działania promocyjne marek, ale i nie tylko. W poczekalniach w przychodniach spotykają się przedstawiciele różnych profesji, a ich zainteresowania nie skupiają się wyłącznie na zdrowiu. Zatem przekaz może być tak samo różnorodny.

90 lokalizacji
90 lokalizacji
200 nośników
200 nośników
3,5 ml kontaktów miesięcznie
3,5 ml kontaktów miesięcznie
17 miast
17 miast
71% ankietowanych zwraca uwagę na reklamy
71% ankietowanych zwraca uwagę na reklamy
DLACZEGO REKLAMA W PLACÓWKACH MEDYCZNYCH?
Dotarcie do klientów we wszystkich grupach wiekowych
Gwarancja ogromnej siły przekazu
Nośniki multimedialne to jedyna dostępna forma reklamy na terenie przychodni
Unikalny kontent przyciąga uwagę odbiorcy
Możliwość dopasowania kampanii pod względem terytorialnym
Atrakcyjna grupa docelowa
68%
pacjentów ocenia reklamy na terenie przychodni jako atrakcyjne
70%
pacjentów uważa, że reklama na terenie przychodni wzbudza ich zaufanie
39%
pacjentów deklaruje, że reklama na terenie przychodni przekonuje ich do zakupu
52%
pacjentów szuka dodatkowych informacji na temat reklamowanego w przychodni produktu