Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

REKLAMA W PRZYCHODNIACH MEDYCZNYCH

REKLAMA W PRZYCHODNIACH MEDYCZNYCH

TV Pharma premium to najbardziej prestiżowa i największa sieć nośników digital signage w środowisku healthcare, sięgająca swoim zasięgiem nawet 3 mln kontaktów miesięcznie. Reklama w przychodniach medycznych TV Pharma obejmuję całą grupa Medicover oraz podmioty powiązane. Jako jedyne medium na polskim rynku stanowi wyjątkowy kanał komunikacyjny z pacjentem i kadrą lekarską. Głównym zadaniem treści prezentowanych na ekranach jest urozmaicenie czasu pacjentom, oczekującym na wizytę – emitowany przekaz odwraca uwagę od spraw, jakie sprowadziły ich do przychodni, wzbudzając zainteresowanie oferowanym produktem. Przychodnie medyczne to miejsce, gdzie spotykają się klienci z różnych branż. Reklama w przychodniach medycznych TV Pharma to obowiązkowa pozycja w media planie dla wielu branż.

TV Pharma premium to komunikacja z pacjentem i kadrą lekarską w przychodniach, szpitalach oraz aptekach, czyli w miejscach szczególnego zaufania. Reklama w przychodniach medycznych wyróżnia się dużą widocznością oraz wiarygodnością. Pacjenci mimowolnie zerkają na ekrany, a neutralny kontent skutecznie zwraca uwagę widza w każdym wieku. TV Pharma wpływa pozytywnie na doświadczenia pacjentów, będąc bardzo ważnym medium promującym produkty i usługi każdej gałęzi przemysłu. Reklama w przychodniach medycznych TV Pharma to rzetelne źródło informacji.

TV PHARMA premium

Reklama w przychodniach medycznych TV Pharma premium jest jedyną formą komunikacji z pacjentem, który jest ściśle skoncentrowany na zdrowiu swoim, swojej rodziny i podopiecznych. Bez wątpienia jest to doskonałe miejsce na działania promocyjne marek, ale i nie tylko. W poczekalniach w przychodniach medycznych spotykają się przedstawiciele różnych profesji, a ich zainteresowania nie skupiają się wyłącznie na zdrowiu. Zatem przekaz może być tak samo różnorodny. Ekrany mają służyć wszystkim pacjentom, jako nowoczesny i bezpośredni kanał komunikacyjny, łączący ze sobą wiadomości pochodzące z serwisów informacyjnych. Multimedialny kontent podlega systematycznej aktualizacji, dzięki czemu przepływ informacji jest ciekawy i świeży dla odbiorcy. Reklama w przychodniach medycznych TV Pharma jest ważnym źródłem komunikacji dla branży farmaceutycznej, RTV-AGD, Health&Beauty, FMCG, nowych technologii, auto- moto, nieruchomości oraz wszystkich innych skupionych na zdrowiu i bezpieczeństwie. Reklama w  przychodniach medycznych TV Pharma zawiera w ofercie niemalże 100 punktów z zainstalowanymi nośnikami TV, w których przyjmują lekarze różnych specjalizacji, co otwiera ogromne możliwości reklamowe dla konkretnych grup docelowych. Śmiało można powiedzieć, że  przychodnie medyczne TV Pharma to sieć premium dedykowana najbardziej wymagającym reklamodawcom. Mimo iż w skali całego kraju dodatkowe zabezpieczenie zdrowotne ma 6,5 proc. osób, to już wśród mieszkańców największych miast (ponad 500 tys. ludności) odsetek ten wynosi 18,8 proc. Atutem reklamy w przychodniach medycznych TV Pharma jest możliwość wyświetlania różnego rodzaju kampanii reklamowych, począwszy od planszy statycznej do spotu reklamowego różnej długości. Na życzenie klienta wprowadzaliśmy tzw. wyłączność branżową, co wyklucza działania bezpośredniej konkurencji.

100 lokalizacji
100 lokalizacji
200 nośników
200 nośników
3,5 ml kontaktów miesięcznie
3,5 ml kontaktów miesięcznie
17 miast
17 miast
71% ankietowanych zwraca uwagę na reklamy
71% ankietowanych zwraca uwagę na reklamy
DLACZEGO REKLAMA W PLACÓWKACH MEDYCZNYCH?
Dotarcie do klientów we wszystkich grupach wiekowych
Gwarancja ogromnej siły przekazu
Nośniki multimedialne to jedyna dostępna forma reklamy na terenie przychodni
Unikalny kontent przyciąga uwagę odbiorcy
Możliwość dopasowania kampanii pod względem terytorialnym
Atrakcyjna grupa docelowa
68%
pacjentów ocenia reklamy na terenie przychodni jako atrakcyjne
70%
pacjentów uważa, że reklama na terenie przychodni wzbudza ich zaufanie
39%
pacjentów deklaruje, że reklama na terenie przychodni przekonuje ich do zakupu
52%
pacjentów szuka dodatkowych informacji na temat reklamowanego w przychodni produktu