Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

REKLAMA W PRZYCHODNIACH MEDYCZNYCH

REKLAMA W PRZYCHODNIACH MEDYCZNYCH

Lux Med i Medicover to dwie największe prywatne sieci medyczne w Polsce. System monitorów LCD zainstalowany w placówkach, pozwala dotrzeć do 5,5 mln odbiorców w 17 największych polskich miastach. Reklama w przychodniach wyróżnia się dużą widocznością. Znudzeni i zdenerwowani oczekiwaniem na wizytę lekarską pacjenci mimowolnie zerkają na ekrany, a neutralny kontent skutecznie zwraca uwagę widza w każdym wieku – zwłaszcza jeśli pacjent nie był przygotowany na długie oczekiwanie w kolejce i nie ma czym się zająć.

DLA KOGO?

Nośniki LCD w placówkach medycznych są jedyną formą komunikacji z pacjentem, który jest ściśle skoncentrowany na zdrowiu swoim, swojej rodziny i podopiecznych. Bez wątpienia jest to doskonałe miejsce na działania prowadzone w ramach marketingu farmaceutycznego, ale i nie tylko. W poczekalniach Lux Med i Medicover spotykają się przedstawiciele różnych profesji, a ich zainteresowania nie skupiają się wyłącznie na zdrowiu. Zatem przekaz może być tak samo różnorodny.

114 lokalizacji
114lokalizacji
331 nośniki
331nośniki
5,5 ml kontaktów miesięcznie
5,5 mlkontaktów miesięcznie
17 miast
17miast
71% ankietowanych zwraca uwagę na reklamy
71%ankietowanych zwraca uwagę na reklamy
DLACZEGO REKLAMA W PLACÓWKACH MEDYCZNYCH?
Dotarcie do klientów we wszystkich grupach wiekowych
Tłok i  kolejki dają gwarancję ogromnej siły przekazu
Nośniki multimedialne to jedyna dostępna forma reklamy na terenie przychodni.
Unikalny kontent przyciąga uwagę odbiorcy
Możliwość dopasowania kampanii pod względem terytorialnym
Atrakcyjna grupa docelowa
68%
ankietowanych ocenia reklamy na terenie przychodni jako atrakcyjne
70%
ankietowanych uważa, że reklama na terenie przychodni wzbudza ich zaufanie
39%
ankietowanych deklaruje, że reklama na terenie przychodni przekonuje ich do zakupu
52%
ankietowanych szuka dodatkowych informacji na temat reklamowanego w przychodni produktu