Blog

❄️Zimowa reklama na stokach❄️
Zima to nie tylko czas świątecznych emocji i zakupowego entuzjazmu. To także moment, w którym reklama zewnętrzna nabiera zupełnie innego wymiaru, staje się częścią atmosfery, rytuałów i wspólnych przeżyć.

Globalne perełki OOH, czyli najciekawsze kreacje z Q2 2025
Drugi kwartał 2025 roku nie zawiódł pod kątem kreatywności w reklamach OOH i DOOH. Wraz ze zwiększoną aktywnością konsumentów poza domem, ich wzrok kierował się ku różnorodnym kampaniom outdoorowym. Prezentujemy 5 najciekawszych reklam OOH i DOOH z okresu kwiecień-czerwiec 2025.

Popyt na komunikację w czasie rzeczywistym jako główny czynnik wzrostu DOOH
DOOH jest niezwykle popularny, i widać to gołym okiem. O tym, że cyfrowa reklama zewnętrzna staje się coraz powszechniejszym narzędziem reklamy jasno świadczą także wyniki prowadzonych badań. Skąd te prognozy? Marki częściej decydują się na promocję swoich produktów i usług dzięki oznakowaniu cyfrowemu przede wszystkim ze względu na możliwość dostosowania prezentowanych treści do lokalizacji, pory dnia, zachowań odbiorców czy warunków pogodowych.

Reklamy w Q1 2025 – kampanie, które zachwyciły świat ✨
Wiosna zagościła na dobre na świecie, a wraz z nią coraz więcej konsumentów spędza czas poza domem. Oznacza to, że specjaliści od reklamy mogą popisać się swoją kreatywnością w kwestii reklam OOH i DOOH. Przedstawiamy 5 najciekawszych reklam out-of-home z kwietnia 2025 roku.

Dlaczego warto wybrać butikową agencję – czyli BeMedia w praktyce⁉️
W świecie, w którym liczy się czas reakcji, elastyczność i autentyczne zaangażowanie, coraz więcej marek wybiera współpracę z butikowymi agencjami. Jako niezależna agencja specjalizująca się w OOH, DOOH, reklamie w transporcie publicznym nie jesteśmy ograniczeni korporacyjnymi procedurami ani globalnymi kontraktami. Jesteśmy zwinnym, zaangażowanym partnerem, który działa szybko, skutecznie i z pasją.

Planujesz reklamę na autobusach? Wybierz świadomie – skuteczność zaczyna się od jakości
Reklama na autobusach to jeden z najbardziej zauważalnych sposobów obecności marki w przestrzeni miejskiej. Jednak aby kampania naprawdę działała, kluczowe jest nie tylko to ile autobusów wyjeżdża na trasę, ale gdzie i jak Twoja reklama funkcjonuje w żywym organizmie miasta. Na co warto zwrócić uwagę, aby Twoja inwestycja naprawdę przyniosła efekt?
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Tak, wszystkie nasze materiały można cytować z podaniem źródła.
Łączymy dane z własnych kampanii, badań przeprowadzanych przez partnerów zewnętrznych oraz publicznie dostępnych źródeł jak GUS, IAB Polska i PBC. Każde źródło jest wyraźnie oznaczone w artykułach.


