Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Reklama w tramwajach

Reklama w tramwajach wyróżnia się pod względem wysokiej zauważalności i skuteczności przekazu. Nośniki są dwustronne dzięki czemu przekaz staje się widoczny, niezależnie od tego czy zajmujemy miejsca przodem, czy tyłem do kierunku jazdy. Podczas długiej podróży reklama tramwajowa przyciąga wzrok odbiorcy, który mimowolnie skupiają na niej swoją uwagę. W innym przypadku jego uwagę zwróci zapewne dynamiczny, kolorowy i żywy obraz, który uatrakcyjnia precyzyjnie dopasowany kontent. Reklama w tramwajach nie ogranicza się wyłącznie do nośników LCD. To także możliwość realizacji projektów niestandardowych jak np. oklejenie tramwaju, oklejanie burt, czy siedzeń wewnątrz pojazdu. Niewątpliwą zaletą, którą posiada reklama na tramwajach jest to, że wszystkie pojazdy przejeżdżają przez kluczowe części miast, o największym natężeniu ruchu. Reklama tramwajowa  może zostać wzbogacona o ramki i tabliczki reklamowe, umieszczone nad siedzeniami lub centralnie przed podróżującym na poręczach.

Dostępne media

Reklama tramwajowa daje duże możliwości wyboru nośników. W swojej ofercie posiadamy: ekrany LCD, ramki, oklejanie całościowe tramwaju, oklejanie burt tramwajowych, oklejanie siedzeń/uchwytów.

Dlaczego reklama w tramwajach?
Dotarcie do masowego odbiorcy

Wysoka efektywność
niedużym kosztem eksploatacji
Reklama z wykorzystaniem
przykuwającego uwagę,
dynamicznego i żywego medium

Możliwość dostosowania
kampanii pod względem terytorialnym
Wysoka widoczność nośników

Unikalny kontent przyciągający uwagę odbiorcy
203  tramwaje
203 tramwaje
2120  ekranów
2120 ekranów
238 ramek
238 ramek

Reklama w tramwajach

Zalety reklam w tramwajach umożliwiają umieszczanie zdjęć reklamowych na bokach i wewnątrz kabiny, co stwarza przestrzeń dla ambitnej i skutecznej kampanii. Ta metoda promocji wyróżnia się licznymi zaletami. Główne rodzaje reklam w tramwajach to na zewnątrz i na pokładzie. Reklama po bokach tramwajów zapewnia pełne przyklejenie lub malowanie samochodu, w którym układ obejmuje cztery boki pojazdu.

Niska prędkość i łatwy odczyt

Średnia prędkość transportu tramwajowego ok 30 km / h. Umożliwia to użytkownikom dróg badanie informacji o towarach i usługach, zapisanie kontaktów firmowych w pamięci telefonu lub wykonanie zdjęcia reklamy na tramwajach aparatem telefonu.

Szczegółowe i dokładne badanie reklamy w tramwajach

Wysoki zwrot jest spowodowany ogłoszeniami umieszczonymi w tramwajach. Odległości między stacjami są dość duże, tramwaj jedzie powoli, a całkowity czas podróży wydłuża się średnio o pół godziny. Aby zabić czas, pasażerowie studiują zawartość reklam na ekranach led, ulotek, plakatów, w razie potrzeby rejestrują lub zapisują kontakty.

Częsty kontakt z klientem

Większość pasażerów korzysta ze stałych tras każdego dnia, wracając do czytania i przeglądania wiadomości reklamowych zapętlonych, wyświetlanych przez monitory reklamowe.

Reklama tramwajowa jest zawsze zauważalna

Wagony tramwajowe poruszają się po szynach, co pozwala im przez długi czas utrzymywać czystość boków i pełny przegląd obrazu reklamowego dla wszystkich użytkowników dróg. Ten rodzaj transportu nie stoi w korkach i z tego powodu cieszy się większym zainteresowaniem innych uczestników ruchu, co pozytywnie wpływa na postrzeganie informacji.

Długie i różnorodne trasy

Trasy tramwajowe wyróżniają się dużą długością i wielokierunkowością. Klient może wybrać trasę, która będzie dla niego bardziej interesująca i bardziej opłacalna pod względem przyciągania potencjalnych klientów.

 

Reklama na przystankach tramwajowych

Reklama na przystankach tramwajowych jest bardzo skuteczną formą reklamy outdoor. W obecnych czasach gdzie duża ilość ludzi jeździ po mieście samochodem, w różnych częściach miasta tworzą się korki. Aby ich uniknąć wiele osób wybiera tramwaj jako środek transportu, ponieważ w większości przypadków ma on swój tor i nie stoi w korku między samochodami. Często jest to więc najszybszy środek transportu publicznego, szczególne w rozwiniętych miastach, gdzie sieci tramwajowe umożliwiają dotarcie do niemalże każdej jego części.

Dzięki temu, że tysiące osób korzysta z transportu publicznego jakim jest tramwaj, dojeżdżając do pracy, na zakupy czy do szkoły, przystanki odgrywają kluczową rolę w reklamie. Są to miejsca, w których oczekujemy i wsiadamy do naszego środka transportu, wychodzimy z niego, bądź przesiadamy się. Służą również do informowania pasażerów o godzinach odjazdu. Codziennie mamy więc z nimi spory kontakt. Dlatego reklama na przystankach tramwajowych jest często wybieraną formą reklamy. Dociera do bardzo szerokiego grona odbiorców. System informacji na przystankach tramwajowych może być wykorzystany do informowania pasażerów o wyjątkowych okazjach i produktach więc jest szeroko stosowany. Może być w formie plakatu, billboardu lub baneru.

Dzięki dużej ilości przystanków tramwajowych w ruchliwych lokalizacjach i tym że są dostępne przez 24 h na dobę przez 365 dni w roku, reklama na przystankach charakteryzuje się dość dużą wydajnością. Przekaz reklamowy jest postrzegany często przez dłuższy czas przez osoby stojące na przystanku, które mają czas aby przeczytać przekazywane treści. Przez duży ruch na przystankach tramwajowych reklama trafia do sporej ilości osób, co przekłada się na wysoki i trwały sukces reklamowy i zwiększone obroty firmy. Buduje to również zaufanie do firmy i sprawi, że podczas zakupów ludzie wybierają produkt, który jest przez nich kojarzony.