Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Plakaty i ulotki w przychodniach

REKLAMA W PRZYCHODNIACH

Oferta agencji BEMedia jest częścią oferty IDS Health International, lidera w dziedzinie marketingu skierowanego do lekarzy i pacjentów. Takie rozwiązania funkcjonują w 15 krajach europejskich, dlatego jesteśmy bardzo dumni, że możemy je zaproponować również polskim Klientom.

Zapewniamy  innowacyjne narzędzia do codziennej edukacji Pacjentów w zakresie świadomości ich zdrowia, badań oraz możliwości leczenia. Tworzymy i dystrybuujemy programy edukacyjne dla Pacjentów, dzięki czemu jesteśmy wiarygodnym partnerem dla placówek opieki zdrowotnej. Z naszych usług korzystają: m.in. Ministerstwo Zdrowia, organizacje non-profit, towarzystwa naukowe zaangażowane w profilaktykę, firmy farmaceutyczne, ubezpieczeniowe oraz wszystkie firmy, które dbają o Pacjentów. Dla naszej agencji najważniejsza jest komunikacja z Pacjentem we właściwym miejscu i czasie, oraz precyzyjne dotarcie do jego potrzeb. 

Oferujemy rozwiązania edukacyjno- informacyjne w formie: druku oraz samplingu. Nie naruszają one etyki lekarskiej oraz odpowiadają potrzebom pracowników służby zdrowia i społeczeństwa.

Agencja Reklamowa BE Media jako jedyna na polskim rynku zapewnia innowacyjne narzędzia do codziennej edukacji Pacjentów w zakresie świadomości ich zdrowia, badań oraz możliwości leczenia, a sukces programów edukacyjno- reklamowych opiera się na szerokiej gamie atrakcyjnych nośników.

Pomagamy Pacjentom dbać o zdrowie.

Plakaty i ulotki w przychodniach

Zapewniamy innowacyjne narzędzia do codziennej edukacji Pacjentów w zakresie świadomości ich zdrowia, badań oraz możliwości leczenia. Tworzymy i dystrybuujemy programy edukacyjne dla Pacjentów, dzięki czemu jesteśmy wiarygodnym partnerem dla placówek opieki zdrowotnej. Z naszych usług korzystają: m.in. Ministerstwo Zdrowia, organizacje non-profit, towarzystwa naukowe zaangażowane w profilaktykę, firmy farmaceutyczne, ubezpieczeniowe oraz wszystkie firmy, które dbają o Pacjentów.

1400 przychodni
1400przychodni
8000  nośników oraz ulotki
8000 nośników oraz ulotki
6,5 mln kontaktów miesięcznie
6,5 mlnkontaktów miesięcznie
11 województw
11województw
91% ankietowanych zwraca uwagę na  materiały informacje w przychodni
91%ankietowanych zwraca uwagę na materiały informacje w przychodni
Dlaczego warto?
Dotarcie do klientów we wszystkich grupach wiekowych
Gwarancja ogromnej siły przekazu
Możliwość dopasowania kampanii pod względem terytorialnym
68%
pacjentów ocenia reklamy na terenie przychodni jako atrakcyjne
70%
pacjentów uważa, że reklama na terenie przychodni wzbudza ich zaufanie
39%
pacjentów deklaruje, że reklama na terenie przychodni przekonuje ich do zakupu
52%
pacjentów szuka dodatkowych informacji na temat reklamowanego w przychodni produktu