Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Reklama w autobusach

Nośniki w autobusach są dużym udogodnieniem dla podróżujących zawłaszcza, gdy autobusy tkwią w porannych i popołudniowych korkach. Reklama w autobusach jest widoczna i nienatarczywa, dzięki czemu przekaz staje się milszy i łatwiejszy do przyswojenia dla odbiorcy. Główną zaletą reklam w autobusach jest mobilność, reklama jest w ciągłym ruchu, dzięki czemu możemy ją pokazać w całym mieście. Należy jednak pamiętać, że im więcej pojazdów wynajmiemy pod reklamę, tym większe prawdopodobieństwo, że zostanie ona zauważona. Reklama w autobusach to nie tylko nośniki multimedialne. W swojej ofercie posiadamy oklejenia pojazdów lub tyłów autobusów, a także reklamę na ramkach i uchwytach pasażerskich. Reklama na autobusach to idealne rozwiązanie, gdy poszukujemy dużej powierzchni reklamowej. Ponadto oklejanie autobusów to gwarancja szerokiego dotarcia kampanii poprzez mobilny charakter reklamy oraz czas ekspozycji w ciągu dnia. Reklama na autobusach widoczna jest zarówno dla pasażerów oczekujących na przystankach, przechodniów, jak i innych uczestników ruchu. 

Dostępne media

Reklama w autobusach obejmuje: ekrany LCD, ramki podsufitowe, uchwyty pasażerskie. Reklama na autobusach: fullback, całościowe oklejanie pojazdów                                                                                                                                                                                  

Dlaczego reklama w autobusach?
Reklama 24/h
Masowy zasięg kampanii
Niski koszt dotarcia
Możliwość dostosowania kampanii
pod względem terytorialnym
Wysoka efektywność – reklamy nie
można wyłączyć

Dynamiczny obraz skutecznie
przyciąga uwagę odbiorcy
1282 POJAZDÓW
1282 POJAZDÓW
4205 EKRANÓW
4205 EKRANÓW
24h REKLAMA CAŁODOBOWA
24h REKLAMA CAŁODOBOWA

Reklama w autobusach

Jeśli szukacie sprawdzonego sposobu, na dotarcie do szerokiej grupy odbiorców najlepszym wyborem będzie reklama w autobusach. Tego typu promocja sprawdzi się idealnie zarówno w dużych miastach, w których liczba osób podróżujących komunikacją miejską jest bardzo duża, jak również w małych miejscowościach, w których to właśnie autobusy są często jedynym, publicznym środkiem transportu.  Dzięki temu reklama na autobusach w Warszawie, Krakowie czy mniejszym mieście jak Olsztyn lub Stalowa Wola pozwoli nam bardzo skutecznie promować markę oraz komunikować się z odbiorcą a w wielu małych miastach będzie jedyną możliwą formą reklamy, która pozwoli nam dotrzeć do tak szerokiej grupy odbiorców.

Warto również zaznaczyć, że treści wyświetlane na ekranach to nie tylko blok komercyjny, ale także serwis informacyjny przygotowany specjalnie dla pasażerów przez profesjonalnych dziennikarzy. Często możemy się z niego dowiedzieć o ważnych wydarzeniach organizowanych na terenie miasta, przekazywane są również informacje adekwatne do pogody czy nawet pory dnia. Dzięki temu pętla reklamowa nie jest przytłaczająca, a wręcz przeciwnie, przyciąga uwagę widza znudzonego podróżą.

Należy również pamiętać, że w przypadku tego typu promocji nie mamy do czynienia tylko z reklamą na monitorach, w autobusach dostępnych jest również wiele innych form. Do jednej z najbardziej popularnych należy oklejanie części autobusu. Dzięki takiemu zabiegowi reklama dociera również do innych uczestników ruchu, takich jak przechodnie, osoby prowadzące samochody lub inne pojazdy, jak również osoby oczekujące na przystankach.  Tego typu reklama na autobusach w Krakowie, Wrocławiu, Trójmieście jest bardzo ceniona. Inną popularną formą są plakaty na siedzeniach lub szybach pojazdów, a także informacje zamontowane w rączkach do trzymania się.

Do niewątpliwych atutów reklamy na autobusach zaliczyć można jej mobilność. Autobusy poruszają się po różnych częściach miasta, zazwyczaj przez 12 h dziennie, co gwarantuje dotarcie z informacją do różnych części miasta, jak również różnej publiczności. Dodatkowym atutem jest wysoki stopnień spostrzegania reklamy.  Przekaz umieszczony zarówno na ekranach LCD jak i plakatach czy rączkach w autobusach przyciąga uwagę widzów znudzonych podróżą. Z kolei informacje umieszczone na autobusie przyciągają wzrok osób podróżujących samochodami lub innymi środkami lokomocyjnymi, a także pieszych, oraz osób oczekujących na przystankach.

Jako agencja reklamowa zajmujemy się kompleksowym prowadzeniem kampanii promocyjnych. Jeśli jesteś zainteresowany reklamą na autobus, opracujemy dla Ciebie projekt grafiki, dostosujemy go do odpowiedniego rodzaju nośnika, a także zajmiemy się produkcją materiałów, montażem oraz demontażem reklamy. Natomiast jeśli nie jesteś zdecydowany, jaka forma reklamy będzie najlepsza właśnie dla Ciebie to nic straconego. Chętnie dobierzemy dla Ciebie odpowiedni nośnik, dzięki któremu Twoja reklama osiągnie sukces.

Reklama wewnątrz autobusów 

Najwcześniej rozwiniętą formą reklamy był przekaz ustny, kiedy to handlarze zachwalali swoje produkty. Z kolei już w starożytności spotykane były pierwsze reklamy w postaci napisów na budynkach czy szyldach. Nic więc dziwnego, że do czasów obecnych wykształciło się tak wiele różnych form promocji. Możemy je podzielić ze względu na cele strategiczne, adresatów czy stosowane środki przekazu. Najważniejszy jest główny cel kampanii oraz efekt jaki chcemy uzyskać po jej zakończeniu. Ponieważ rynek stale powiększa się o nowe sposoby promocji, dopiero po odpowiedzi na te pytania możemy skupić się na wyborze odpowiedniego dla nas nośnika. O ile kilka lat temu reklama w Internecie była czymś nowym, o tyle teraz sprawdzenie poczty czy pogody bez natknięcia się na reklamę wydaje się czymś niemożliwym. Podobnie wygląda to w przypadku zwykłego wyjścia do sklepu, reklamy otaczają nas wszędzie i niezależnie od naszej woli są podświadomie rejestrowane.

Również reklama w autobusach posiada wiele form. Aby wybrać odpowiedni dla nas nośnik warto zastanowić się czy zależy nam na dotarciu do jak największej liczby odbiorców, czy może chcielibyśmy, aby nasz przekaz trafił do osób prowadzących samochód lub pieszych. Jeśli ustalimy co tak naprawdę jest naszym priorytetem znacznie łatwiej będzie osiągnąć sukces.

W przypadku pojazdów komunikacji miejskiej najbardziej popularną formą promocji jest reklama na monitorach w autobusach.  Spoty promocyjne emitowane są na ekranach LCD o wielkości 17’’- 22’’ postaci, krótkich, najczęściej 15 lub 30 sekundowych filmów, lub statycznych planszy. Nowoczesne ekrany LCD umieszczone w pojazdach przyciągają uwagę widzów, ponieważ są to jedyne, dynamiczne a przede wszystkim dostarczające bodźców punkty w zamkniętej przestrzeni.  Dodatkowo monitory umieszczone są w takich miejscach pojazdów, że zapewniają jak największej liczbie osób ich optymalną widoczność oraz czytelność.

Inną formą reklamy w autobusach są plakaty.  Taka stateczna reklama pozwala na umieszczenie dużej ilości informacji, bez obawy, że odbiorca nie zdąży jej przeczytać. Plakaty umieszczone są na tyłach siedzeń a także szybach. Dodatkowo w celu skuteczniejszej promocji drukowane są obustronnie, aby ich ekspozycja obejmowała zarówno wnętrze autobusu jak i stronę zewnętrzną. Atutem tego typu promocji jest również jej relatywnie niski koszt, w porównaniu do liczby osób, które będą miały z nią styczność.

Nieco inną, mniej standardową formą promocji w komunikacji miejskiej są małe reklamy umieszczone w uchwytach dla pasażerów. W przypadku takiej formy przekazu najważniejsze są krótkie, ale bardzo chwytliwe hasła reklamowe. W związku z tym, że jest to wciąż mało spotykana reklama, z całą pewnością przyciąga uwagę.

Innym sposobem na wypromowanie swojej firmy jest reklama na autobusach, której wszystkie zalety przedstawiamy w artykule poniżej.

Zastanawiając się nad odpowiednią formą reklamy warto wziąć pod uwagę wszystkie zalety oraz wady danego nośnika. Należy również pamiętać, że najlepsze rezultaty osiągniemy nie ograniczając się tylko do jednej formy, ale wybierając kilka, wzajemnie uzupełniających się.

Reklama na autobusach

Jeśli szukacie sprawdzonego sposobu, na dotarcie do szerokiej grupy odbiorców najlepszym wyborem będzie reklama w autobusach. Tego typu promocja sprawdzi się idealnie zarówno w dużych miastach, w których liczba osób podróżujących komunikacją miejską jest bardzo duża, jak również w małych miejscowościach, w których to właśnie autobusy są często jedynym, publicznym środkiem transportu.  Dzięki temu reklama na autobusach w Warszawie, Krakowie czy mniejszym mieście jak Olsztyn lub Stalowa Wola pozwoli nam bardzo skutecznie promować markę oraz komunikować się z odbiorcą a w wielu małych miastach będzie jedyną możliwą formą reklamy, która pozwoli nam dotrzeć do tak szerokiej grupy odbiorców.

Warto również zaznaczyć, że treści wyświetlane na ekranach to nie tylko blok komercyjny, ale także serwis informacyjny przygotowany specjalnie dla pasażerów przez profesjonalnych dziennikarzy. Często możemy się z niego dowiedzieć o ważnych wydarzeniach organizowanych na terenie miasta, przekazywane są również informacje adekwatne do pogody czy nawet pory dnia. Dzięki temu pętla reklamowa nie jest przytłaczająca, a wręcz przeciwnie, przyciąga uwagę widza znudzonego podróżą.

Należy również pamiętać, że w przypadku tego typu promocji nie mamy do czynienia tylko z reklamą na monitorach, w autobusach dostępnych jest również wiele innych form. Do jednej z najbardziej popularnych należy oklejanie części autobusu. Dzięki takiemu zabiegowi reklama dociera również do innych uczestników ruchu, takich jak przechodnie, osoby prowadzące samochody lub inne pojazdy, jak również osoby oczekujące na przystankach.  Tego typu reklama na autobusach w Krakowie, Wrocławiu, Trójmieście jest bardzo ceniona. Inną popularną formą są plakaty na siedzeniach lub szybach pojazdów, a także informacje zamontowane w rączkach do trzymania się.

Do niewątpliwych atutów reklamy na autobusach zaliczyć można jej mobilność. Autobusy poruszają się po różnych częściach miasta, zazwyczaj przez 12 h dziennie, co gwarantuje dotarcie z informacją do różnych części miasta, jak również różnej publiczności. Dodatkowym atutem jest wysoki stopnień spostrzegania reklamy.  Przekaz umieszczony zarówno na ekranach LCD jak i plakatach czy rączkach w autobusach przyciąga uwagę widzów znudzonych podróżą. Z kolei informacje umieszczone na autobusie przyciągają wzrok osób podróżujących samochodami lub innymi środkami lokomocyjnymi, a także pieszych, oraz osób oczekujących na przystankach.

Jako agencja reklamowa zajmujemy się kompleksowym prowadzeniem kampanii promocyjnych. Jeśli jesteś zainteresowany reklamą na autobus, opracujemy dla Ciebie projekt grafiki, dostosujemy go do odpowiedniego rodzaju nośnika, a także zajmiemy się produkcją materiałów, montażem oraz demontażem reklamy. Natomiast jeśli nie jesteś zdecydowany, jaka forma reklamy będzie najlepsza właśnie dla Ciebie to nic straconego. Chętnie dobierzemy dla Ciebie odpowiedni nośnik, dzięki któremu Twoja reklama osiągnie sukces.