Baza Wiedzy - strona 7

Nowoczesny marketing – czyli jakie formy reklamy w przestrzeni miejskiej są obecnie na topie?
Nowoczesna reklama to nie tylko ta funkcjonująca w internecie, ale również zewnętrzna, obecna w przestrzeni publicznej. I choć większości z nas kojarzy się z brakiem estetyki, zakłócaniem miejskiego krajobrazu i mało atrakcyjnym przekazem, coraz częściej przybiera atrakcyjne, przykuwające uwagę odbiorców formy. Imponujące iluminacje, oryginalne murale czy nietypowe banery umieszczone na autobusach oraz tramwajach to rozwiązania, na które z pewnością warto się zdecydować. Niepowtarzalne i unikatowe kampanie skutecznie odczarowują zakorzeniony w naszej pamięci obraz podartych plakatów i billboardów opatrzonych bezsensownymi sloganami.

Ile kosztuje reklama na billboardach i tablicach. Czy warto w nią inwestować?
Billboard to nośnik reklamowy, który – wbrew temu, z czym jest kojarzony – nie jest wynalazkiem XX wieku. Jego historia rozpoczęła się już w 1835 roku, kiedy to w Nowym Jorku zawisł pierwszy tego typu plakat o powierzchni 4,65 m² . Z biegiem lat, wygląd reklam na billboardach znacząco się zmienił. Dzisiaj są one dostępne w wielu formatach do wyboru, znajdują się w rozmaitych miejscach, a także mogą być wzbogacone o dodatkowe, obligatoryjne i przykuwające uwagę elementy, na przykład oświetlenie.

Ile kosztuje reklama przy drogach i czy warto w nią inwestować?
Wyjazd na weekend, wakacyjna podróż, szybki wypad za miasto, codzienna droga do pracy czy szkoły – w każdym z tych przypadków, jadąc samochodem czy autobusem, mijasz reklamy przy drodze. Niektóre z nich przykuwają Twój wzrok, inne wręcz przeciwnie. Jedne są czytelne, dobrze zaprojektowane i nietuzinkowe, drugie nudne i odpychające. Jeśli zastanawiasz się nad zainwestowaniem w przydrożne banery i plakaty, przeczytaj nasz poradnik.

Reklama natywna
Jak w czasach, w których jesteśmy z każdej strony bombardowani treściami reklamowymi, skutecznie dotrzeć do odbiorcy? Jak wzbudzić jego ciekawość, a nie irytację? Jak zbudować trwałą relację opartą na zaufaniu? Dobrym sposobem na rozwiązanie któregokolwiek z powyższych problemów może być na przykład specjalny artykuł natywny.

Ekologiczne opakowania wielokrotnego użytku InPost
InPost wyszedł z innowacyjnym pomysłem ekologicznych opakowań wielokrotnego użytku. To całkiem interesująca opcja, która z pewnością przypadnie do gustu wielu z użytkowników paczkomatów – zarówno tych korzystających z nich na co dzień, jak i tych, którzy odwiedzają je wyłącznie okazyjnie. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat tego nieszablonowego projektu, zapraszamy do lektury!

Zalety reklamy zewnętrznej
Czy zastanawialiście się kiedyś jak wyglądałby świat bez reklam? Dziś nawet trudno wyobrazić sobie scenariusz, w którym pewnego dnia budzimy się w rzeczywistości pozbawionej przekazów marketingowych. Nie ma co się dziwić, bowiem reklama towarzyszy człowiekowi praktycznie od zawsze. Już pradawni kupcy próbowali wyróżnić się w jakiś sposób na tle konkurencji, oznaczali zatem swoje kramy i sklepy, wykorzystując do tego różnego rodzaju afisze, szyldy, czy neony, które rozświetlały miejską przestrzeń i miały na celu przyciągnięcie uwagi przechodzących obok osób.