Baza Wiedzy - strona 7
Czym jest reklama ambientowa? Kto może / powinien z niej skorzystać i jak to zrobić?
Rosnąca konkurencja na rynku stawia przed przedsiębiorcami coraz to nowe wyzwania, wymagając od nich nieszablonowego i kreatywnego podejścia do realizowanych kampanii reklamowych. Jedną z form promocji, którą można wykorzystać zarówno do sprzedaży, jak i budowania wizerunku marki, jest ambient. Czym jest taka reklama i na czym polega? Podpowiadamy!
Jakie możliwości daje reklama na komunikacji miejskiej?
Reklama w komunikacji miejskiej to znakomite rozwiązanie dla każdego przedsiębiorstwa – zarówno lokalnych podmiotów, jak i dużych korporacji. Dzięki połączeniu relatywnie niskich kosztów z wysoką skutecznością przekazy promocyjne w autobusach, metrze i tramwajach nie mogą narzekać na brak popularności. Jakie możliwości dają i dlaczego warto się na nie zdecydować? Na te i inne pytania odpowiadamy w tym artykule!
Dlaczego warto skorzystać z możliwości jakie daje Video Marketing?
Znaczenie video w świecie reklamy rośnie z roku na rok. Aktualnie słowo pisane traci na znaczeniu i zostaje zastąpione obrazem, który jest atrakcyjniejszą formą przekazu, a do tego pomaga w bardzo krótkim czasie zwiększyć świadomość marki, przedstawić jej atuty oraz budować jej wizerunek. I to właśnie takiej formie reklamy się dzisiaj przyjrzymy i sprawdzimy, jakie możliwości daje video marketing i dlaczego warto z nich skorzystać. Zaczynamy!
Czy reklama outdoorowa w czasach pandemii i lockdownu ma sens?
Pandemia i nieustannie przedłużający się lockdown zmieniły sposób, w jaki Polacy podróżują, co automatycznie przełożyło się na efektywność reklamy outdoorowej, w szczególności w komunikacji miejskiej i na dworcach PKP. Czy w takim razie działania reklamowe w przestrzeni mają w ogóle teraz sens? Sprawdzamy!
Formy reklamy zewnętrznej, a grupy docelowe. Jak je powiązać?
Prawidłowe określenie grupy docelowej pozwala zwiększyć skuteczność nie tylko reklamy zewnętrznej, ale także każdego innego przekazu promocyjnego. Dlaczego jest ona tak ważna? Bo to właśnie do niej ma trafić komunikat i zachęcić do skorzystania z usług Twojej firmy czy oferowanego przez Ciebie produktu. Chodzi, oczywiście, o sprzedaż, ale nie tylko – czasami reklama outdoorowa służy jako narzędzie do employer brandingu. Jak powiązać ją z grupą docelową? Podpowiadamy!
Czy warto inwestować w reklamę zewnętrzną w polskich miastach?
Czy reklama zewnętrzna jest dobrym pomysłem? Zdecydowanie tak – warto inwestować w outdoorowe nośniki. Przede wszystkim ze względu na szeroki zasięg oddziaływania, dzięki któremu taka forma przekazu pozwala dotrzeć czasami nawet do milionów potencjalnych klientów. To dopiero początek długiej listy zalet, którymi może pochwalić się reklama outdoorowaw Poznaniu, Warszawie, Wrocławiu, Szczecinie, Krakowie czy w Toruniu – bo to właśnie w dużych polskich miastach przynosi ona najlepsze rezultaty.