Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Baza Wiedzy - strona 7

Formy reklamy zewnętrznej, a grupy docelowe. Jak je powiązać?

Formy reklamy zewnętrznej, a grupy docelowe. Jak je powiązać?

Prawidłowe określenie grupy docelowej pozwala zwiększyć skuteczność nie tylko reklamy zewnętrznej, ale także każdego innego przekazu promocyjnego. Dlaczego jest ona tak ważna? Bo to właśnie do niej ma trafić komunikat i zachęcić do skorzystania z usług Twojej firmy czy oferowanego przez Ciebie produktu. Chodzi, oczywiście, o sprzedaż, ale nie tylko – czasami reklama outdoorowa służy jako narzędzie do employer brandingu. Jak powiązać ją z grupą docelową? Podpowiadamy!

Czy warto inwestować w reklamę zewnętrzną w polskich miastach?

Czy warto inwestować w reklamę zewnętrzną w polskich miastach?

Czy reklama zewnętrzna jest dobrym pomysłem? Zdecydowanie tak – warto inwestować w outdoorowe nośniki. Przede wszystkim ze względu na szeroki zasięg oddziaływania, dzięki któremu taka forma przekazu pozwala dotrzeć czasami nawet do milionów potencjalnych klientów. To dopiero początek długiej listy zalet, którymi może pochwalić się reklama outdoorowaw Poznaniu, Warszawie, Wrocławiu, Szczecinie, Krakowie czy w Toruniu – bo to właśnie w dużych polskich miastach przynosi ona najlepsze rezultaty.

Dlaczego warto skorzystać z pomocy agencji reklamowej, planując kampanię reklamową?

Dlaczego warto skorzystać z pomocy agencji reklamowej, planując kampanię reklamową?

Nadal wiele firm decyduje się na samodzielne planowanie kampanii reklamowych. Jak się jednak okazuje, o wiele lepszym rozwiązaniem jest skorzystanie z pomocy specjalistów, którzy doskonale wiedzą, jak opracować strategię i przygotować przekazy promocyjne, które będą nie tylko dopasowane do potrzeb marki, ale także zgodne z grupą docelową i, co najważniejsze, skuteczne. Dlaczego warto skorzystać z pomocy agencji reklamowej? Sprawdzamy!

Reklama outdoorowa przed świętami. Czy nie jest za późno?

Reklama outdoorowa przed świętami. Czy nie jest za późno?

Boże Narodzenie zbliża się wielkimi krokami. Wiele marek już rozpoczęło działania promocyjne, realizując między innymi kampanie outdoorowe. Jeszcze nie jest za późno, aby dołączyć do tego grona i przygotować przekaz, dzięki któremu dotrzesz do szerokiego grona potencjalnych klientów. Jakie formy promocji sprawdzą się najlepiej w tym momencie? Zdecydowanie strzałem w dziesiątkę będzie reklama na Paczkomatach, telebimach czy na komunikacji miejskiej. Sprawdź, co warto wiedzieć o każdej z nich!

Paczkomaty – najlepsze miejsce na Twoją reklamę tuż przed świętami

Paczkomaty – najlepsze miejsce na Twoją reklamę tuż przed świętami

Nadchodzące Boże Narodzenie oznacza tylko jedno – gorączkę świątecznych zakupów, które w tym roku różnią się od tych, które pamiętasz z poprzednich lat. Zamknięcie większości sklepów stacjonarnych sprawiło, że konsumenci przenieśli się do internetu i to właśnie tam szukają prezentów. Oczywiście, zamówienia muszą jakoś dotrzeć i tu pojawia się możliwość promocji Twojej firmy na Paczkomatach, które z roku na rok tylko zyskują na popularności. Skrytki pocztowe InPost to najlepsze miejsce na reklamę przed świętami!