Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

REKLAMA NA PACZKOMATACH

REKLAMA NA PACZKOMATACH

Jak pozyskać klienta e-commerce? Postaw na paczkomaty – innowacyjne narzędzie promocji łączące online z offlinem. Internauta nie porusza się wyłącznie w sieci. Nawet, robiąc zakupy on-line (ponad 20 mln. polskich internautów kupuje przez internet) musi te zakupy jakoś odebrać. Jednym z rozwiązań są paczkomaty, z których dziennie korzysta ok. 65 tysięcy osób. Paczkomaty to nie tylko urządzenie do całodobowego odbierania i nadawania przesyłek, to też doskonały nośnik reklamowy, który gwarantuje dotarcie do szerokiej grupy potencjalnych Klientów. Zobacz co mamy w swojej ofercie.

Reklama na paczkomatach – dlaczego warto?
możliwość geotargetowania i targetowania
reklam do konkretnego odbiorcy,
masowy zasięg kampanii
innowacyjna forma promocji
pozwalająca dotrzeć do e-konsumenta
szeroki wybór nośników reklamowych
możliwość łączenia mediów
reklama 24/h
 Sampling
Sampling
 Okleina reklamowa
Okleina reklamowa
  Reklama na ekranach paczkomatów
Reklama na ekranach paczkomatów
  Reklamy wielkopowierzchniowe
Reklamy wielkopowierzchniowe

Sampling

Każdy z nas lubi otrzymywać prezenty, gratisy czy próbki, które za darmo możemy przetestować. Jest to miłe zaskoczenie dla osób odbierających przesyłki. Reklama tego typu wzbudza w odbiorcy pozytywne emocje, radość z otrzymanego produktu, a co za tym idzie miłe skojarzenia z marką. Sampling produktów może odbywać się też za pomocą mailingu, w którym odbiorca zostanie wcześniej poinformowany o darmowych benefitach przy skorzystaniu z usług Inpost. Baza mailingowa (1,31 mln  adresów ze zgodami marketingowymi) stworzona jest w oparciu o faktycznych klientów e-commerce którzy dokonali zakupów w sklepach on-line i skorzystali z dostawy za pośrednictwem kurierów lub Paczkomatów InPost – baza jest geotargetowana oraz targetowana według zainteresowań klientów.

 

Reklamy wielkopowierzchniowe

Największą widocznością wyróżniają się reklamy wielkopowierzchniowe, znajdujące się na urządzeniach paczkomatów – okleiny reklamowe już z daleka zwracają na siebie uwagę. Jest to zasługa nie tylko dużego formatu, ale przede wszystkim systemu oświetlenia, który sprawia że reklamy na paczkomatach są dobrze widoczne przez całą dobę. Zauważalność reklam dodatkowo podkreśla rozmieszczenie urządzeń w miejscach o wysokim natężeniu ruchu, tj. dworcach autobusowych i kolejowych, supermarketach, galeriach handlowych itp. Dzięki temu reklamy są widoczne nie tylko dla użytkowników paczkomatów, ale dla wszystkich osób przebywających w ich otoczeniu.

 

Reklama na ekranach paczkomatów

Wszystkie paczkomaty wyposażone są w ekrany multimedialne, których użycie jest niezbędne do odebrania przesyłki. Możemy mieć zatem pewność, że reklama na ekranach paczkomatów zostanie obejrzana przez każdą osobę korzystającą z usług paczkomatu – urządzenie nie posiada możliwości pominięcia reklamy. Odbiorca musi obejrzeć reklamę, aby przejść do kolejnego etapu odbioru przesyłki.  Reklama na ekranach paczkomatów może wyświetlać się w wersji statycznej (grafiki), wideo lub multimedialnej, jest to pewnego rodzaju alternatywa dla reklamy w bankomatach.