Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

REKLAMY NA PACZKOMATACH

REKLAMA NA PACZKOMATACH

Postaw na paczkomaty – innowacyjne narzędzie promocji łączące online z offlinem. Internauta nie porusza się wyłącznie w sieci. Nawet, robiąc zakupy on-line (ponad 20 mln. polskich internautów kupuje przez internet) musi te zakupy jakoś odebrać. Jednym z rozwiązań są paczkomaty, z których dziennie korzysta ponad 65 tysięcy osób. Paczkomaty to nie tylko urządzenie do całodobowego odbierania i nadawania przesyłek, to też doskonały nośnik reklamowy, który gwarantuje dotarcie do szerokiej grupy potencjalnych Klientów.  Nasza oferta reklamowa na paczkomatach została doceniona przez wielu Klientów, ze względu na gwarancję dużych zasięgów, skuteczność dotarcia, atrakcyjnych cen oraz pomysłów na kreację reklamową i wykorzystanie odpowiedniej powierzchni i lokalizacji. Podczas trwania kampanii regularnie audytujemy nasze kampanie reklamowe na paczkomatach.

Zadbamy o Twoją reklamę. Wybierzemy najlepiej zlokalizowane paczkomaty, które dobierzemy wg klucza potrzeb (miejscowość, preferowana lokalizacja, punkt czy wielkość), stworzymy właściwy projekt reklamowy oraz dostosujemy go do każdego paczkomatu dbając przy tym o każdy najmniejszy szczegół. Zadbamy również o wydruk, montaż i demontaż oraz dokumentację zdjęciową. JESTEŚMY DO TWOJEJ DYSPOZYCJI!

Reklama na paczkomatach – dlaczego warto?
możliwość geotargetowania i targetowania
reklam do konkretnego odbiorcy,
masowy zasięg kampanii
innowacyjna forma promocji
pozwalająca dotrzeć do e-konsumenta
szeroki wybór nośników reklamowych
możliwość łączenia mediów
reklama 24/h
 Sampling/ próbki produktów w skrytkach/ ulotki
Sampling/ próbki produktów w skrytkach/ ulotki
 Okleina reklamowa
Okleina reklamowa
 Reklama na ekranach paczkomatów
Reklama na ekranach paczkomatów
   Reklama online-manager paczek
Reklama online-manager paczek

Sampling

Każdy z nas lubi otrzymywać prezenty, gratisy czy próbki, które za darmo możemy przetestować. Jest to miłe zaskoczenie dla osób odbierających przesyłki. Reklama tego typu wzbudza w odbiorcy pozytywne emocje, radość z otrzymanego produktu, a co za tym idzie miłe skojarzenia z marką. Sampling produktów może odbywać się też za pomocą mailingu, w którym odbiorca zostanie wcześniej poinformowany o darmowych benefitach przy skorzystaniu z usług Inpost. Baza mailingowa (1,31 mln  adresów ze zgodami marketingowymi) stworzona jest w oparciu o faktycznych klientów e-commerce którzy dokonali zakupów w sklepach on-line i skorzystali z dostawy za pośrednictwem kurierów lub Paczkomatów InPost – baza jest geotargetowana oraz targetowana według zainteresowań klientów.

Reklamy wielkopowierzchniowe/ okleiny 

Największą widocznością wyróżniają się reklamy wielkopowierzchniowe, znajdujące się na urządzeniach paczkomatów – okleiny reklamowe już z daleka zwracają na siebie uwagę. Jest to zasługa nie tylko dużego formatu, ale przede wszystkim systemu oświetlenia, który sprawia że reklamy na paczkomatach są dobrze widoczne przez całą dobę. Zauważalność reklam dodatkowo podkreśla rozmieszczenie urządzeń w miejscach o wysokim natężeniu ruchu, tj. biurowcach, stacjach benzynowych, sklepach, szkołach, uniwersytetach,  supermarketach, galeriach handlowych, parkingach, dworcach itp. Dzięki temu reklamy są widoczne nie tylko dla użytkowników paczkomatów, ale dla wszystkich osób przebywających w ich otoczeniu.

Reklama na ekranach paczkomatów

Wszystkie paczkomaty wyposażone są w ekrany multimedialne, których użycie jest niezbędne do odebrania przesyłki. Możemy mieć zatem pewność, że reklama na ekranach paczkomatów zostanie obejrzana przez każdą osobę korzystającą z usług paczkomatu – urządzenie nie posiada możliwości pominięcia reklamy. Odbiorca musi obejrzeć reklamę, aby przejść do kolejnego etapu odbioru przesyłki.  Reklama na ekranach paczkomatów może wyświetlać się w wersji statycznej (grafiki), wideo lub multimedialnej, jest to pewnego rodzaju alternatywa dla reklamy w bankomatach.

REKLAMA NA PACZKOMATACH

Paczkomaty to nie tylko urządzenia do odbierania i nadawania przesyłek przez całą dobę, ale również doskonały nośnik reklamowy, który gwarantuje dotarcie do ogromnej grupy potencjalnych klientów. Reklama na nich jest dostrzegana przez osoby, które robiąc zakupy przez Internet muszą je w jakiś sposób odebrać. Przeważnie wybierają wtedy paczkomaty, gdyż mogą sobie wziąć paczkę w dogodnym dla siebie momencie.

Reklama na paczkomatach ma umożliwić dotarcie do szerokiego grona odbiorców. Jest ona gwarancją dużych zasięgów oraz skutecznego przekazu. Reklamy na nich „pracują” tak jak paczkomaty, czyli 24 godziny 7 dni w tygodniu. Mają one masowy zasięg w całym kraju, gdyż nie występują tylko na jednym paczkomacie, a na wielu.

W całej Polsce jest już 8.000 paczkomatów, z czego każdego dnia około 100 000 osób odbiera z nich swoje przesyłki.

Reklama na paczkomatach może wyświetlać się na ekranach w formacie video, statycznym bądź interaktywnym. Dodatkowo paczkomat można okleić częściowo lub całościowo. Reklama na paczkomatach jest sposobem na dotarcie do kilku milionów odbiorców miesięcznie. Czas emisji na jednym ekranie wynosi 7 sekund. Potencjalny klient odbierający swoją paczkę zapoznaje się w ten sposób z reklamowanym produktem bądź usługą.

Duży wpływ ma także oświetlenie paczkomatów, które zapewnia właściwą ekspozycję reklamy w nocy jak i w dzień. Paczkomaty zlokalizowane są w bardzo dobrych miejscach, gdzie codziennie przechodzi duża ilość osób. Paczkomaty umieszczone są przede wszystkim w centrach handlowych, supermarketach, na dworcach, stacjach benzynowych, parkingach, a także obok sklepów, uczelni czy biurowców.