Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Reklama w komunikacji miejskiej – Wrocław

Reklama w komunikacji miejskiej na terenie Wrocławia wyróżnia się wysokim zasięgiem kampanii. Wrocław może się bowiem pochwalić drugim co do wielkości taborem autobusowym w Polsce (na pierwszym miejscu Warszawa). Po Wrocławiu porusza się ponad 200 autobusów wyposażonych w blisko 500 ekranów reklamowych. W 2016 roku w MPK Wrocław miały miejsce duże inwestycje. Miasto zakupiło 110 nowych autobusów wyposażonych w wyświetlacze reklamowe oparte o technologię digital signage, która umożliwia atrakcyjną prezentację i synchronizację spotów reklamowych. Dodanie do oferty nowo zakupionych autobusów daje gwarancję wysokiej jakości nośników multimedialnych. Szukasz sposobu na dotarcie do szerokiego grona odbiorców? Reklama w komunikacji miejskiej to doskonały pomysł na promocję zarówno lokalnych przedsiębiorstw we Wrocławiu, jak i firm o zasięgu ogólnopolskim. Pasażerowie zwykle są znudzeni podczas podróży, więc reklama w autobusach czy tramwajach przykuje ich uwagę.

Typy nośników

AUTOBUSY

EKRANY W AUTOBUSACH

EKRANY W AUTOBUSACH

RAMKI W AUTOBUSACH

RAMKI W AUTOBUSACH

FULLBACK

FULLBACK

inne

ambient

ambient

Reklamuj się we Wrocławiu

Reklama w autobusach to nie tylko nośniki multimedialne. W swojej ofercie posiadamy możliwość całościowego oklejenia pojazdów lub tyłów autobusów. Zaletą tego rodzaju promocji jest przede wszystkim mobilność – oklejając reklamą jeden autobus, możemy ją pokazać w całym mieście. Należy jednak pamiętać, że im więcej pojazdów zostanie oklejonych, tym większe prawdopodobieństwo, na większą ilość kontaktów. Reklama typu fullback czy oklejanie tramwajów działają nie tylko na użytkowników komunikacji miejskiej, ale i na kierowców oraz pasażerów czekających na przystankach. To mobilny billboard, a skuteczność jego oddziaływania jest naprawdę wysoka – jeden oklejony pojazd może zainteresować potencjalnych klientów w różnych częściach Wrocławia.

Reklama w Autobusach i Tramwajach
– dla kogo?

Ramki w autobusach i reklamy na ekranach w komunikacji publicznej są formą, którą trudno zignorować. Odbiorca mimowolnie chłonie przekaz płynący z tej formy reklamy – nie może jej zmienić czy wyłączyć, jak to jest w przypadku reklam w innych środkach masowego przekazu – telewizji, Internecie czy prasie. Nowoczesne ekrany w tramwajach czy autobusach wyświetlają nie tylko trasę przejazdu, ale mogą stać się miejscem na reklamę w technologii digital signage. To dynamiczna reklama idealna do emisji np. w tramwajach we Wrocławiu. Komunikat na monitorach ograniczony do wizji jest atrakcyjną formą przekazu, którą trudno zignorować.