Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

REKLAMA W POCIĄGACH ORAZ NA DWORCACH 

W 2018 roku z usług polskich kolei skorzystało ponad 310 milionów pasażerów (Urząd Transportu Kolejowego). Stacje kolejowe ulokowane w pobliżu pasaży handlowych, nowoczesne perony oraz najnowsze rodzaje pociągów stały się idealną przestrzenią reklamową dla wielu nośników. Elastyczność w doborze mediów daje ogromne możliwości dopasowania kampanii do potrzeb marketingowych, ponadto wysokiej jakości nośniki ulokowane są w miejscach o największym przepływie pasażerów. Atutem reklamy w PKP, EI, IC jest również szeroki zasięg kampanii, który obejmuje zarówno osoby podróżujące w celach biznesowych, jak i turystycznych. Treści reklamowe połączone z contentem informacyjnym urozmaicają czas podróżującym i niewątpliwie przyciągają ich uwagę.

DLA KOGO?

Reklama w pociągach jest idealnym rozwiązaniem jeśli naszą grupą docelową są odbiorcy klasy biznes. Z przeprowadzonych badań wynika, że aż 56% podróżujących pociągami EI to osoby przemieszczające się w celach służbowych. Ponadto dworce kolejowe zlokalizowane w centrach miast, odwiedzane są także przez klientów pasaży handlowych. Reklama w pociągach oraz na dworcach daje możliwość dotarcia do niezwykle zróżnicowanej i wielomilionowej grupy odbiorców.

310 milionów  pasażerów rocznie
310 milionów pasażerów rocznie
kilkadziesiąt tysięcy  nośników
kilkadziesiąt tysięcy nośników
50-60%  pasażerów należy do klasy biznes
50-60% pasażerów należy do klasy biznes
DLACZEGO REKLAMA W POCIĄGACH ORAZ NA DWORCACH?
Dotarcie do wielomilionowej grupy odbiorców
Niski koszt dotarcia
Dotarcie do klientów grupy biznes
Nośniki reklamowe ulokowane w miejscach o największym przepływie pasażerów
Elastyczność w doborze mediów
Możliwość dopasowania kampanii pod względem terytorialnym