Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Reklama w galeriach handlowych

Reklama w centrum handlowym – pewno┼Ť─ç, ┼╝e dotrzesz do ka┼╝dego klienta

Centra handlowe to miejsca, kt├│re nigdy nie s─ů puste. T─Ötni─ů ┼╝yciem zawsze, bez wzgl─Ödu na por─Ö roku, dzie┼ä czy godzin─Ö. Co wi─Öcej, pe┼éne s─ů ludzi, kt├│rzy znale┼║li si─Ö tam w jednym celu ÔÇô maj─ů ochot─Ö zrobi─ç zakupy. St─ůd te┼╝ reklama w centrach handlowych to idealne rozwi─ůzanie, kt├│re zagwarantuje dotarcie do klient├│w, podniesie ┼Ťwiadomo┼Ť─ç marki i pomo┼╝e nawi─ůza─ç kontakt z odbiorcami.

Centra handlowe w Polsce dzia┼éaj─ů od ponad 25 lat. Od momentu powstania sta┼éy si─Ö idealn─ů przestrzeni─ů dla handlu, rozrywki, gastronomii i ÔÇŽREKLAMY. Reklamy, kt├│ra wielu markom stworzy┼éa mo┼╝liwo┼Ť─ç zaistnienia, utrzymania (podniesienia) ich ┼Ťwiadomo┼Ťci oraz nawi─ůzania (ci─ůg┼éego) kontaktu z klientem.┬á

Badanie przeprowadzone w 2021 roku ukaza┼éo, ┼╝e blisko 83% mieszka┼äc├│w du┼╝ych miast w Polsce to klienci centr├│w handlowych, z czego 62% odwiedza galerie handlowe raz w tygodniu, by zrobi─ç zakupy w sklepach wielu kategorii.1 To liczba imponuj─ůca, zwa┼╝ywszy, ┼╝e w Polsce dzia┼éa obecnie ok. 560 centr├│w i park├│w handlowych o powierzchni powy┼╝ej 5000 m2.2┬á

Co to jest reklama w centrum handlowym

Reklama w centrum handlowym to rodzaj reklamy zewn─Ötrznej, kt├│ra umieszczana jest w centrum handlowym lub w handlu detalicznym o du┼╝ym nat─Ö┼╝eniu ruchu. Taka reklama mo┼╝e pojawia─ç si─Ö wsz─Ödzie: na ┼Ťcianach, sufitach, windach, schodach ruchomych, drzwiach, bankomatach, mapach i nie tylko. Mo┼╝e posiada─ç form─Ö statyczn─ů lub bardziej dynamiczn─ů ÔÇô cyfrow─ů, np. w postaci (multimedialnego) kiosku reklamowego, zwykle jako pod┼Ťwietlany wy┼Ťwietlacz wolnostoj─ůcy, mijany w holu galerii handlowej przez ka┼╝dego kupuj─ůcego. Agencja reklamowa BEMedia, specjalizuj─ůca si─Ö w kompleksowej obs┼éudze i realizacji kampanii reklamowych na terenie ca┼éej Polskizapewnia takie formy reklamowew galeriach handlowych, kt├│re zagwarantuj─ů dotarcie do klient├│w, podniesienie ┼Ťwiadomo┼Ťci marki
i kontakt z odbiorc─ů, w tym:

– wielkoformatowy wy┼Ťwietlacz cyfrowy oraz reklam─Ö wielkopowierzchniow─ů (billboard), widoczne dla odbiorc├│w z du┼╝ej odleg┼éo┼Ťci, przyci─ůgaj─ůce wzrok ┼╝ywymi, jaskrawymi barwami i zmieniaj─ůcymi si─Ö obrazami,
– eleganckie ekrany cyfrowe odtwarzaj─ůce wideo (Digital signage) rozmieszczone na terenie ca┼éego centrum handlowego, kt├│re opr├│cz reklam wy┼Ťwietlanych naprzemiennie przez kilku reklamodawc├│w mog─ů zawiera─ç tre┼Ťci rozrywkowe,
– plakat reklamowy, tablice reklamowe lub wisz─ůcy szyld czy baner, nierzadko zwisaj─ůcy
z sufitu lub znajduj─ůcy si─Ö pomi─Ödzy pi─Ötrami, wykonany z winylu lub innego materia┼éu,
– oklejanie schod├│w ruchomych lub windy,
– pakiety reklamowe w postaci wysp wystawowych, hostess, miejsc na ekspozycj─Ö produkt├│w
– inne rozwi─ůzania reklamowe, dostosowane do potrzeb i oczekiwa┼ä klienta.

Reklama w centrach handlowych

W Polsce funkcjonuje oko┼éo 560 galerii handlowych o powierzchni powy┼╝ej 5000 metr├│w kwadratowych. To miejsca nie tylko zakup├│w, ale r├│wnie┼╝ spotka┼ä z przyjaci├│┼émi, kt├│re wywo┼éuj─ů w nas uczucie rado┼Ťci i sprawiaj─ů, ┼╝e czujemy si─Ö szcz─Ö┼Ťliwsi. Z takimi w┼éa┼Ťnie emocjami s─ů uto┼╝samiane galerie handlowe. To w nich cz─Östo zapominamy o bie┼╝─ůcych problemach i troskach.

Galerie handlowe odgrywaj─ů znacz─ůc─ů rol─Ö na rynku reklamy zewn─Ötrznej ze wzgl─Ödu na r├│┼╝norodne formy reklamowe oraz bardzo du┼╝─ů liczb─Ö konsument├│w, czyli potencjalnych klient├│w, kt├│rych nie trzeba zaprasza─ç do przyj┼Ťcia, bo s─ů ju┼╝ na miejscu!

┼Ücie┼╝ka zakupowa znacznie si─Ö skraca, gdy klienci zauwa┼╝aj─ů reklam─Ö sklepu w galerii, a dwa kroki dalej go odnajduj─ů. Szerokie mo┼╝liwo┼Ťci zar├│wno pod wzgl─Ödem zakupowym, jak i rozrywkowym sprawiaj─ů, ┼╝e ludzie sp─Ödzaj─ů spor─ů cz─Ö┼Ť─ç swojego wolnego czasu w┼éa┼Ťnie w galeriach handlowych. Wobec tego reklama w centrach handlowych to doskona┼éy wyb├│r i szansa na dotarcie do wi─Ökszej liczby potencjalnych klient├│w, a co z tym si─Ö wi─ů┼╝e ÔÇô na zwi─Ökszenie zysk├│w ze sprzeda┼╝y!

Klienci galerii handlowej przychodz─ů do niej z zamiarem zakupu nie tylko zaplanowanych produkt├│w, ale r├│wnie ch─Ötnie poddaj─ů si─Ö spontanicznemu szale┼ästwu zakupowemu. Reklama w galeriach handlowych pomo┼╝e im pozna─ç Twoj─ů mark─Ö i przekona─ç do zakup├│w w Twoim sklepie. A nasza firma ch─Ötnie przygotuje dla Ciebie reklam─Ö przykuwaj─ůc─ů oko klient├│w galerii handlowych.

Rozwi─ůzania proponowane przez nasz─ů agencj─Ö to szerokie spektrum mo┼╝liwo┼Ťci dla reklamodawc├│w i znacz─ůcy element przy planowaniu skutecznej strategii reklamowej.

Skuteczna reklama w galeriach handlowych

Firmy maj─ů mo┼╝liwo┼Ť─ç ekspozycji reklamy w sprecyzowany spos├│b i w wybranej przez siebie formie. Nasza agencja zapewnia kompleksow─ů ofert─Ö reklamy w galeriach handlowych oraz obiektach handlowych dzi─Öki r├│┼╝norodnym, wysokiej jako┼Ťci no┼Ťnikom reklamowym. Poprzez wyb├│r w┼éa┼Ťciwych no┼Ťnik├│w i powierzchni reklamowych w galeriach handlowych jeste┼Ťmy w stanie wywo┼éa─ç u konsument├│w okre┼Ťlone emocje i postawy, a tym samym zainicjowa─ç zakup. Dodatkowo wywo┼éuj─ůc okre┼Ťlone reakcje u klient├│w, nawi─ůzujemy z nimi trwa┼éy kontakt w miejscu, gdzie stoj─ů przed konkretnym ju┼╝ wyborem.

Dost─Öpnymi formami reklamowymi w galeriach handlowych w ofercie naszej agencji s─ů: flagi, witryny sklepowe, banery znajduj─ůce si─Ö mi─Ödzy pi─Ötrami, tablice, bilbordy, oklejanie schod├│w, eleganckie no┼Ťniki digitalowe, na kt├│rych emitujemy spoty reklamowe oraz reklamy wielkopowierzchniowe. Aby sprosta─ç wymaganiom naszych klient├│w, stworzyli┼Ťmy tak┼╝e pakiety reklamowe w postaci wysp wystawowych, hostess, miejsc na ekspozycj─Ö produkt├│w oraz inne szyte na miar─Ö potrzeb rozwi─ůzania.

W ramach reklamy w galeriach handlowych zapewniamy naszym klientom przede wszystkim wyj─ůtkow─ů reklam─Ö ÔÇ×skrojon─ůÔÇŁ specjalnie dla nich. Koncentracja na potrzebach i oczekiwaniach klienta to absolutny priorytet naszej agencji. Galerie handlowe to miejsce zakup├│w, spotka┼ä, zabawy oraz mi┼éego sp─Ödzania czasu.

Jakie s─ů korzy┼Ťci z reklamy w centrach handlowych

Podstawow─ů i najwa┼╝niejsz─ů korzy┼Ťci─ů z reklamy w centrach handlowych jest mo┼╝liwo┼Ť─ç dotarcia do odbiorc├│w, kt├│rzy przyszli konkretnie po to, by wyda─ç pieni─ůdze. To w┼éa┼Ťnie tu najlepiej sprawdzi si─Ö reklama na ekranach w sklepach. Dlaczego? Po pierwsze, panuje du┼╝y ruch, wi─Öc pod┼Ťwietlany komunikat reklamowy spowoduje, ┼╝e kupuj─ůcy zatrzymaj─ů si─Ö i zwr├│c─ů uwag─Ö na ┼╝ywy, migaj─ůcy obraz z barwnym sloganem i widocznym contentem. Po drugie, ludzie w centrum handlowym sp─Ödzaj─ů ┼Ťrednio 2-3 godziny lub d┼éu┼╝ej, zatem maj─ů du┼╝o czasu, by zauwa┼╝y─ç i zapozna─ç si─Ö (i to nie jeden raz) z reklam─ů w sklepach. Po trzecie, je┼Ťli dana marka posiada sklep w centrum handlowym, promocyjna reklama na wielkoformatowym wy┼Ťwietlaczu cyfrowym czy wolnostoj─ůcym kiosku reklamowym tylko zintensyfikuje jego zapami─Ötanie i zach─Öci do odwiedzenia, szczeg├│lnie przez grup─Ö docelow─ů. Poza tym umieszczenie komunikatu reklamowego w kilku miejscach w centrum handlowym sprawi, ┼╝e dotrze on do wszystkich obecnych w tym miejscu klient├│w i wzmocni przekaz. Dodatkowo, w odniesieniu do wi─Ökszo┼Ťci sklep├│w warto celowa─ç w reklam─Ö, kt├│ra zawsze si─Ö sprawdza, czyli w reklam─Ö przemawiaj─ůc─ů do dzieci.

M├│wi─ůc o reklamie w sklepach w centrach handlowych, nie nale┼╝y zapomina─ç, a raczej nale┼╝y szczeg├│lnie pami─Öta─ç, o reklamie in grocery stores. Ekspozycje reklamowe umieszczone w konkretnej sieci supermarket├│w (lub drogerii/aptek) na w├│zkach sklepowych, koszykach, p├│┼ékach, paragonach, plakatach przy wej┼Ťciu do sklep├│w to mo┼╝liwo┼Ť─ç dotarcia do milion├│w klient├│w w kilkudziesi─Öciu punktach jednocze┼Ťnie. Niezale┼╝nie czy to jest og├│lnie reklama w sklepach czy te┼╝ reklama w sklepach spo┼╝ywczych, doskonale sprawdzi si─Ö tu digital signage, kt├│ry mo┼╝e osi─ůgn─ů─ç wy┼╝szy wska┼║nik przypominania ni┼╝ reklama w mediach spo┼éeczno┼Ťciowych. Co wi─Öcej, taki rodzaj reklamy (D)OOH to mo┼╝liwo┼Ť─ç kierowania konkretnego komunikatu reklamowego na regiony geograficzne, z wykorzystaniem r├│┼╝nych danych demograficznych.

Planuj─ůc kampani─Ö reklamow─ů, ka┼╝da firma powinna rozwa┼╝y─ç reklam─Ö w sklepach w galerii handlowej (w tym reklam─Ö w sklepach spo┼╝ywczych). W ramach reklamy w galeriach handlowych zapewniamy naszym klientom przede wszystkim wyj─ůtkow─ů reklam─Ö ÔÇ×skrojon─ůÔÇŁ specjalnie dla nich. Pomo┼╝emy z kreacj─ů reklamy i miejscami docelowymi, podamy koszt tego typu dzia┼éa┼ä. Koncentracja na potrzebach i oczekiwaniach klienta to absolutny priorytet agencji BEMedia, wi─Öc skontaktuj si─Ö ju┼╝ dzi┼Ť, aby om├│wi─ç dost─Öpne opcje.

BEMedia ÔÇô z nami dotrzesz do ka┼╝dego klienta

https://www.wiadomoscihandlowe.pl/artykul/zwyczaje-zakupowe-polakow-w-centrach-handlowych-mieszkancy-duzych-miast-odwiedzaja-galerie-nawet-w-kazdym-tygodniu

https://i.pl/centra-handlowe-w-polsce-obecne-sa-juz-ponad-cwierc-wieku-tego-o-nich-na-pewno-nie-wiesz/ar/c3-15931185

560 galerii handlowych w całym kraju
560 galerii handlowychw całym kraju
Miliony klient├│w miesi─Öcznie per galeria
Miliony klient├│wmiesi─Öcznie per galeria
R├│┼╝norodna oferta  no┼Ťnik├│w reklamowych premium
R├│┼╝norodna oferta no┼Ťnik├│w reklamowych premium