Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Reklama w galeriach handlowych

Reklama w centrum handlowym – pewność, że dotrzesz do każdego klienta

Centra handlowe to miejsca, które nigdy nie są puste. Tętnią życiem zawsze, bez względu na porę roku, dzień czy godzinę. Co więcej, pełne są ludzi, którzy znaleźli się tam w jednym celu – mają ochotę zrobić zakupy. Stąd też reklama w centrach handlowych to idealne rozwiązanie, które zagwarantuje dotarcie do klientów, podniesie świadomość marki i pomoże nawiązać kontakt z odbiorcami.

Centra handlowe w Polsce działają od ponad 25 lat. Od momentu powstania stały się idealną przestrzenią dla handlu, rozrywki, gastronomii i …REKLAMY. Reklamy, która wielu markom stworzyła możliwość zaistnienia, utrzymania (podniesienia) ich świadomości oraz nawiązania (ciągłego) kontaktu z klientem. 

Badanie przeprowadzone w 2021 roku ukazało, że blisko 83% mieszkańców dużych miast w Polsce to klienci centrów handlowych, z czego 62% odwiedza galerie handlowe raz w tygodniu, by zrobić zakupy w sklepach wielu kategorii.1 To liczba imponująca, zważywszy, że w Polsce działa obecnie ok. 560 centrów i parków handlowych o powierzchni powyżej 5000 m2.2 

Co to jest reklama w centrum handlowym

Reklama w centrum handlowym to rodzaj reklamy zewnętrznej, która umieszczana jest w centrum handlowym lub w handlu detalicznym o dużym natężeniu ruchu. Taka reklama może pojawiać się wszędzie: na ścianach, sufitach, windach, schodach ruchomych, drzwiach, bankomatach, mapach i nie tylko. Może posiadać formę statyczną lub bardziej dynamiczną – cyfrową, np. w postaci (multimedialnego) kiosku reklamowego, zwykle jako podświetlany wyświetlacz wolnostojący, mijany w holu galerii handlowej przez każdego kupującego. Agencja reklamowa BEMedia, specjalizująca się w kompleksowej obsłudze i realizacji kampanii reklamowych na terenie całej Polskizapewnia takie formy reklamowew galeriach handlowych, które zagwarantują dotarcie do klientów, podniesienie świadomości marki
i kontakt z odbiorcą, w tym:

– wielkoformatowy wyświetlacz cyfrowy oraz reklamę wielkopowierzchniową (billboard), widoczne dla odbiorców z dużej odległości, przyciągające wzrok żywymi, jaskrawymi barwami i zmieniającymi się obrazami,
– eleganckie ekrany cyfrowe odtwarzające wideo (Digital signage) rozmieszczone na terenie całego centrum handlowego, które oprócz reklam wyświetlanych naprzemiennie przez kilku reklamodawców mogą zawierać treści rozrywkowe,
– plakat reklamowy, tablice reklamowe lub wiszący szyld czy baner, nierzadko zwisający
z sufitu lub znajdujący się pomiędzy piętrami, wykonany z winylu lub innego materiału,
– oklejanie schodów ruchomych lub windy,
– pakiety reklamowe w postaci wysp wystawowych, hostess, miejsc na ekspozycję produktów
– inne rozwiązania reklamowe, dostosowane do potrzeb i oczekiwań klienta.

Reklama w centrach handlowych

W Polsce funkcjonuje około 560 galerii handlowych o powierzchni powyżej 5000 metrów kwadratowych. To miejsca nie tylko zakupów, ale również spotkań z przyjaciółmi, które wywołują w nas uczucie radości i sprawiają, że czujemy się szczęśliwsi. Z takimi właśnie emocjami są utożsamiane galerie handlowe. To w nich często zapominamy o bieżących problemach i troskach.

Galerie handlowe odgrywają znaczącą rolę na rynku reklamy zewnętrznej ze względu na różnorodne formy reklamowe oraz bardzo dużą liczbę konsumentów, czyli potencjalnych klientów, których nie trzeba zapraszać do przyjścia, bo są już na miejscu!

Ścieżka zakupowa znacznie się skraca, gdy klienci zauważają reklamę sklepu w galerii, a dwa kroki dalej go odnajdują. Szerokie możliwości zarówno pod względem zakupowym, jak i rozrywkowym sprawiają, że ludzie spędzają sporą część swojego wolnego czasu właśnie w galeriach handlowych. Wobec tego reklama w centrach handlowych to doskonały wybór i szansa na dotarcie do większej liczby potencjalnych klientów, a co z tym się wiąże – na zwiększenie zysków ze sprzedaży!

Klienci galerii handlowej przychodzą do niej z zamiarem zakupu nie tylko zaplanowanych produktów, ale równie chętnie poddają się spontanicznemu szaleństwu zakupowemu. Reklama w galeriach handlowych pomoże im poznać Twoją markę i przekonać do zakupów w Twoim sklepie. A nasza firma chętnie przygotuje dla Ciebie reklamę przykuwającą oko klientów galerii handlowych.

Rozwiązania proponowane przez naszą agencję to szerokie spektrum możliwości dla reklamodawców i znaczący element przy planowaniu skutecznej strategii reklamowej.

Skuteczna reklama w galeriach handlowych

Firmy mają możliwość ekspozycji reklamy w sprecyzowany sposób i w wybranej przez siebie formie. Nasza agencja zapewnia kompleksową ofertę reklamy w galeriach handlowych oraz obiektach handlowych dzięki różnorodnym, wysokiej jakości nośnikom reklamowym. Poprzez wybór właściwych nośników i powierzchni reklamowych w galeriach handlowych jesteśmy w stanie wywołać u konsumentów określone emocje i postawy, a tym samym zainicjować zakup. Dodatkowo wywołując określone reakcje u klientów, nawiązujemy z nimi trwały kontakt w miejscu, gdzie stoją przed konkretnym już wyborem.

Dostępnymi formami reklamowymi w galeriach handlowych w ofercie naszej agencji są: flagi, witryny sklepowe, banery znajdujące się między piętrami, tablice, bilbordy, oklejanie schodów, eleganckie nośniki digitalowe, na których emitujemy spoty reklamowe oraz reklamy wielkopowierzchniowe. Aby sprostać wymaganiom naszych klientów, stworzyliśmy także pakiety reklamowe w postaci wysp wystawowych, hostess, miejsc na ekspozycję produktów oraz inne szyte na miarę potrzeb rozwiązania.

W ramach reklamy w galeriach handlowych zapewniamy naszym klientom przede wszystkim wyjątkową reklamę „skrojoną” specjalnie dla nich. Koncentracja na potrzebach i oczekiwaniach klienta to absolutny priorytet naszej agencji. Galerie handlowe to miejsce zakupów, spotkań, zabawy oraz miłego spędzania czasu.

Jakie są korzyści z reklamy w centrach handlowych

Podstawową i najważniejszą korzyścią z reklamy w centrach handlowych jest możliwość dotarcia do odbiorców, którzy przyszli konkretnie po to, by wydać pieniądze. To właśnie tu najlepiej sprawdzi się reklama na ekranach w sklepach. Dlaczego? Po pierwsze, panuje duży ruch, więc podświetlany komunikat reklamowy spowoduje, że kupujący zatrzymają się i zwrócą uwagę na żywy, migający obraz z barwnym sloganem i widocznym contentem. Po drugie, ludzie w centrum handlowym spędzają średnio 2-3 godziny lub dłużej, zatem mają dużo czasu, by zauważyć i zapoznać się (i to nie jeden raz) z reklamą w sklepach. Po trzecie, jeśli dana marka posiada sklep w centrum handlowym, promocyjna reklama na wielkoformatowym wyświetlaczu cyfrowym czy wolnostojącym kiosku reklamowym tylko zintensyfikuje jego zapamiętanie i zachęci do odwiedzenia, szczególnie przez grupę docelową. Poza tym umieszczenie komunikatu reklamowego w kilku miejscach w centrum handlowym sprawi, że dotrze on do wszystkich obecnych w tym miejscu klientów i wzmocni przekaz. Dodatkowo, w odniesieniu do większości sklepów warto celować w reklamę, która zawsze się sprawdza, czyli w reklamę przemawiającą do dzieci.

Mówiąc o reklamie w sklepach w centrach handlowych, nie należy zapominać, a raczej należy szczególnie pamiętać, o reklamie in grocery stores. Ekspozycje reklamowe umieszczone w konkretnej sieci supermarketów (lub drogerii/aptek) na wózkach sklepowych, koszykach, półkach, paragonach, plakatach przy wejściu do sklepów to możliwość dotarcia do milionów klientów w kilkudziesięciu punktach jednocześnie. Niezależnie czy to jest ogólnie reklama w sklepach czy też reklama w sklepach spożywczych, doskonale sprawdzi się tu digital signage, który może osiągnąć wyższy wskaźnik przypominania niż reklama w mediach społecznościowych. Co więcej, taki rodzaj reklamy (D)OOH to możliwość kierowania konkretnego komunikatu reklamowego na regiony geograficzne, z wykorzystaniem różnych danych demograficznych.

Planując kampanię reklamową, każda firma powinna rozważyć reklamę w sklepach w galerii handlowej (w tym reklamę w sklepach spożywczych). W ramach reklamy w galeriach handlowych zapewniamy naszym klientom przede wszystkim wyjątkową reklamę „skrojoną” specjalnie dla nich. Pomożemy z kreacją reklamy i miejscami docelowymi, podamy koszt tego typu działań. Koncentracja na potrzebach i oczekiwaniach klienta to absolutny priorytet agencji BEMedia, więc skontaktuj się już dziś, aby omówić dostępne opcje.

BEMedia – z nami dotrzesz do każdego klienta

https://www.wiadomoscihandlowe.pl/artykul/zwyczaje-zakupowe-polakow-w-centrach-handlowych-mieszkancy-duzych-miast-odwiedzaja-galerie-nawet-w-kazdym-tygodniu

https://i.pl/centra-handlowe-w-polsce-obecne-sa-juz-ponad-cwierc-wieku-tego-o-nich-na-pewno-nie-wiesz/ar/c3-15931185

560 galerii handlowych w całym kraju
560 galerii handlowychw całym kraju
Miliony klientów miesięcznie per galeria
Miliony klientówmiesięcznie per galeria
Różnorodna oferta  nośników reklamowych premium
Różnorodna oferta nośników reklamowych premium