Bmedia - 艂adowanieBmedia - 艂adowanie

Kino letnie

Kino letnie to niezaprzeczalnie atrakcja dla mieszka艅c贸w stolicy. Bezp艂atne pokazy 鈥瀙od chmurk膮鈥 ciesz膮 si臋 du偶ym zainteresowaniem, zw艂aszcza, 偶e repertuar filmowy te偶 jest ciekawy i zr贸偶nicowany. Takie plenerowe i cykliczne wydarzenia to na pewno zaleta dla widz贸w, ale te偶 i korzy艣膰 dla reklamodawc贸w.

G艂贸wne powody, dla kt贸rych warto pojawi膰 si臋 w kinie letnim s膮 oczywiste. Dla widza to przede wszystkim benefity spo艂eczne, zdrowotne, ekonomiczne i kulturowe, dla reklamodawc贸w 鈥 marketingowo-finansowe. Na pokazie letnim, gdzie wszyscy s膮 zawsze mile widziani, mo偶na nawi膮za膰 kontakt, a nawet sta膰 si臋 cz臋艣ci膮 lokalnej lub bran偶owej spo艂eczno艣ci. Rodziny, studenci, osoby pracuj膮ce, dzieci (dla kt贸rych to najwi臋ksza atrakcja), mog膮 lepiej pozna膰 si臋 nawzajem i pozna膰 nowych ludzi ze swojej okolicy/miasta.
Pokaz filmu odbywa si臋 na 艣wie偶ym powietrzu, w specjalnie do tego zaaran偶owanym otoczeniu.
Do kina letniego bilet贸w kupowa膰 nie trzeba. Cykliczne pokazy plenerowe s膮 bezp艂atne. Co wi臋cej, mo偶na przynie艣膰 w艂asne, ulubione przek膮ski.
Kino letnie to przede wszystkim tworzenie przestrzeni kulturowej jakiej do tej pory nie by艂o. To nie tylko bezp艂atny dost臋p do sztuki, to wspieranie dost臋pu do sztuki na wysokim poziomie. Filmowa oferta jest bogata i dostosowana do r贸偶nych kategorii wiekowych, a pokazy prezentowane s膮 w wysokiej jako艣ci. Dla wygody widz贸w rozk艂adane s膮 le偶aki, co stanowi atrakcj臋 dodatkow膮.

Wszystkie powy偶sze czynniki powoduj膮, 偶e kino letnie jest zawsze zape艂nione. Wielu odbiorc贸w w jednym miejscu to 艣wietny spos贸b dla reklamodawc贸w na po艂膮czenie si臋 ze spo艂eczno艣ci膮. Firmy/marki mog膮 zosta膰 zapami臋tane przez konsument贸w i postrzegane bardzo pozytywnie (bo w po艂膮czeniu z kultur膮). Co wi臋cej, podczas seans贸w mo偶na rozdawa膰 ulotki czy samplingi produkt贸w 鈥 i promocja gotowa. Reklamowa膰 si臋 mo偶na tak偶e na le偶akach (bli偶ej konsumenta ju偶 chyba si臋 nie da ;)) albo zosta膰 g艂贸wnym sponsorem. Tu偶 przed seansem (lub mi臋dzy pokazami) czeka na reklamodawc贸w dodatkowa mo偶liwo艣膰 marketingowa 鈥 spot reklamowy danej firmy/marki.

Warszawskie kino letnie od samego pocz膮tku sta艂o si臋 podstawowym elementem spotka艅 i zabaw spo艂eczno艣ci sto艂ecznej. Ta plenerowa impreza szybko si臋 rozros艂a i zyska艂a na du偶ej popularno艣ci. By mie膰 pewno艣膰, ze miejsca w pierwszych rz臋dach i na le偶akach b臋d膮 gwarantowane, widzowie przychodzili wcze艣niej, cho膰 docelowo czasem i tak by艂o ich wi臋cej ni偶 le偶ak贸w.