Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Kino letnie to niezaprzeczalnie atrakcja dla mieszkańców stolicy. Bezpłatne pokazy „pod chmurką” cieszą się dużym zainteresowaniem, zwłaszcza, że repertuar filmowy też jest ciekawy i zróżnicowany. Takie plenerowe i cykliczne wydarzenia to na pewno zaleta dla widzów, ale też i korzyść dla reklamodawców.

Główne powody, dla których warto pojawić się w kinie letnim są oczywiste. Dla widza to przede wszystkim benefity społeczne, zdrowotne, ekonomiczne i kulturowe, dla reklamodawców – marketingowo-finansowe. Na pokazie letnim, gdzie wszyscy są zawsze mile widziani, można nawiązać kontakt, a nawet stać się częścią lokalnej lub branżowej społeczności. Rodziny, studenci, osoby pracujące, dzieci (dla których to największa atrakcja), mogą lepiej poznać się nawzajem i poznać nowych ludzi ze swojej okolicy/miasta.
Pokaz filmu odbywa się na świeżym powietrzu, w specjalnie do tego zaaranżowanym otoczeniu.
Do kina letniego biletów kupować nie trzeba. Cykliczne pokazy plenerowe są bezpłatne. Co więcej, można przynieść własne, ulubione przekąski.
Kino letnie to przede wszystkim tworzenie przestrzeni kulturowej jakiej do tej pory nie było. To nie tylko bezpłatny dostęp do sztuki, to wspieranie dostępu do sztuki na wysokim poziomie. Filmowa oferta jest bogata i dostosowana do różnych kategorii wiekowych, a pokazy prezentowane są w wysokiej jakości. Dla wygody widzów rozkładane są leżaki, co stanowi atrakcję dodatkową.

Wszystkie powyższe czynniki powodują, że kino letnie jest zawsze zapełnione. Wielu odbiorców w jednym miejscu to świetny sposób dla reklamodawców na połączenie się ze społecznością. Firmy/marki mogą zostać zapamiętane przez konsumentów i postrzegane bardzo pozytywnie (bo w połączeniu z kulturą). Co więcej, podczas seansów można rozdawać ulotki czy samplingi produktów – i promocja gotowa. Reklamować się można także na leżakach (bliżej konsumenta już chyba się nie da ;)) albo zostać głównym sponsorem. Tuż przed seansem (lub między pokazami) czeka na reklamodawców dodatkowa możliwość marketingowa – spot reklamowy danej firmy/marki.

Warszawskie kino letnie od samego początku stało się podstawowym elementem spotkań i zabaw społeczności stołecznej. Ta plenerowa impreza szybko się rozrosła i zyskała na dużej popularności. By mieć pewność, ze miejsca w pierwszych rzędach i na leżakach będą gwarantowane, widzowie przychodzili wcześniej, choć docelowo czasem i tak było ich więcej niż leżaków.