Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Reklama w komunikacji miejskiej – Kraków

Położenie geograficzne miasta doskonale sprzyja promocji miast i regionów. Mieszkańcy miasta widząc reklamę, zyskają ciekawą propozycję spędzenia weekendu, natomiast turyści dowiedzą się więcej o czołowych atrakcjach danego miejsca. Biorąc pod uwagę dogodne połączenia komunikacyjne z Krakowa oraz fakt, że Kraków jest najchętniej odwiedzanym miastem w Polsce przez turystów, efekty kampanii mogą być naprawdę zadowalające. Reklama w komunikacji miejskiej w Krakowie to doskonały sposób na promocję produktów czy usług zarówno dla lokalnych przedsiębiorców, jak i firm działających w szerszym zakresie. Taka reklama w autobusach czy tramwajach sprawia, że dotarcie do różnej grupy odbiorców jest bardzo proste – widzą ją wszyscy podróżujący, także osoby, które mają ograniczony dostęp do innych środków masowego przekazu – prasy, Internetu, telewizji.

Typy nośników

AUTOBUSY

EKRANY W AUTOBUSACH

EKRANY W AUTOBUSACH

RAMKI W AUTOBUSACH

RAMKI W AUTOBUSACH

FULLBACK

FULLBACK

inne

ambient

ambient

Reklamuj się w Krakowie

Reklama w tramwajach i autobusach może mieć różną formę – dynamiczną; jako spot wyświetlany na ekranach w komunikacji lub statyczną; ramki w autobusach i tramwajach. Umieszczone wewnątrz pojazdów materiały promocyjne przykuwają wzrok pasażerów, którzy mimowolnie, chcąc zapełnić czas podczas podróży, skupiają się na przekazie i chłoną przekazywane informacje. Reklama na monitorach może zostać wyświetlana we wszystkich pojazdach, które posiadają odpowiedni ekran. Innym sposobem na mobilną promocję w Krakowie jest oklejanie tramwajów i autobusów – reklama całościowa lub typu fullback przykuwa uwagę wszystkich uczestników ruchu drogowego: pieszych, kierowców oraz pasażerów komunikacji miejskiej. Jeden oklejony pojazd przemieszczający się po Krakowie to szansa na setki nowych klientów!

Reklama w Autobusach i Tramwajach
– dla kogo?

Reklama w komunikacji miejskiej na terenie Krakowa cieszy się również dużym powodzeniem wśród firm lokalnych oraz branży FMCG, health& beauty oraz auto- moto. Reklama daje możliwość dotarcia do sprecyzowanego odbiorcy oraz spokojnego zapoznania się ze spotem reklamowym np. podczas drogi do pracy, dzięki czemu przekaz wyróżnia się dużą skutecznością. Podczas długiej podróży odbiorca mimowolnie skupia wzrok na reklamie. W innym przypadku jego uwagę zwróci zapewne dynamiczny, kolorowy i żywy obraz, który uatrakcyjnia precyzyjnie dopasowany kontent.