Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

WIELKOFORMATOWE ILUMINACJE

Iluminacje budynków

Myślisz o oryginalnej reklamie, która na długo pozostanie w pamięci? Dobrze trafiłeś! Polecamy bardzo efektowną formę przekazu, ukazującą się na najwyższym biurowcu w Warszawie – Warsaw Spire. Wysoka jakość i nowoczesny design Warsaw Spire w otoczeniu ciekawej architektury doskonale potęguje efekt iluminacji reklamowej. Biurowiec Warsaw Spire to idealne miejsce na nietuzinkową i skuteczną komunikację. Wieża Warsaw Spire znajduje się w samym centrum kompleksu biurowego, a wyświetlane na niej kampanie są dostrzegane przez osoby poruszające się po całej Warszawie. Jest to jedyna i niezwykle spektakularna iluminacja w Polsce.

Nasz ambient marketing realizujemy przy wykorzystaniu różnych rozwiązań. Niepowtarzalne i unikatowe kampanie reklamowe umieszczamy na elewacjach budynków, na lub w komunikacji miejskiej (autobusach, tramwajach, metrze). Korzystamy z popularności i sympatii, jaką cieszą się graffiti i murale. Reklama ambientowa łączy ze sobą dziedziny ATL i BTL. Realizowana jest na zamówienie z uwzględnieniem specyfiki produktu, usługi czy eventu. Nasze realizacje są przemyślane, nietypowe i zaskakujące, dlatego przyciągają uwagę odbiorców.

Wykorzystanie niestandardowych form reklamy do interakcji z klientem jest coraz bardziej doceniane przez firmy. W połączeniu z innymi rodzajami reklamy oraz sposobami promowania marki mogą stanowić klucz do sukcesu wielu kampanii.

Ambient reklama – dla kogo?

Iluminacje świetlne budynków oraz inne formy reklamy ambientowej rekomendowane są zarówno większym, jak i mniejszym firmom. Ambient reklama to doskonały sposób, by wyróżnić się na rynku i zapaść w pamięć potencjalnym klientom. Kampanię można połączyć z samplingiem, który pozwala poznać opinię konsumenta o oferowanym produkcie i nawiązać z nim bliższe relacje. Marketing ambientowy jest jedną z nielicznych form promocji, która sprawdzi się zarówno jako reklama wizerunkowa, jak i sprzedażowa.

Ambient media – co oferujemy?

 Iluminacje na budynkach
Iluminacje na budynkach
 Animatorów i hostessy
Animatorów i hostessy
 Sampling ulotek i produktów
Sampling ulotek i produktów
 Przygotowujemy ściany reklamowe i murale
Przygotowujemy ściany reklamowe i murale
Dlaczego ambient media?
Duża zauważalność reklamy,
Wysoka efektywność,
Nienatarczywy przekaz,
Możliwość połączenia kampanii z samplingiem produktu
Duża elastyczność w formach przekazu podczas planowania kampanii,
Różnorodna grupa odbiorców

Czym właściwie jest ambient marketing?

Zastanawiasz się, czym jest ambient marketing i czemu zawdzięcza tak dużą popularność? Reklama ambientowa rozwijała się razem z rosnącą popularnością umieszczania przekazów promocyjnych w przestrzeni publicznej – na budynkach, billboardach czy muralach. Do jej największych zalet i zarazem cech charakterystycznych, zalicza się nieszablonowość, kreatywność i nietuzinkowe podejście do reklamy. Nic więc dziwnego, że ambient marketing jest chętnie wykorzystywany przez największych producentów branży odzieżowej, spożywczej czy motoryzacyjnej.

Reklama ambientowa zaskakuje nie tylko lokalizacją, ale także formą – ma szokować, być niecodzienna, a czasami nawet humorystyczna. Często odbiorcy zaangażowani są w kampanię, aby zwiększyć szanse, że działania promocyjne zapadną im w pamięć. Przekaz musi ich zainteresować i intrygować, być chwytliwy i skupiać uwagę. W przypadku ambient reklamy stosuje się inne sposoby na zdefiniowanie grupy docelowej niż przy określaniu odbiorców tradycyjnych form promocji. Właśnie dlatego warto skorzystać z pomocy specjalistów, którzy mają na koncie już wiele podobnych kampanii, tak jak nasza firma BE Media.

Marketing ambientowy łączy cechy zarówno ATL, jak i BTL, czyli działania Above The Line i Below The Line. Niestandardowa kampania może być prowadzona w celu wypromowania konkretnego produktu lub usługi poprzez działania z wykorzystaniem komunikacji miejskiej czy rozwiązań indoorowych i outdoorowych. Warto zaznaczyć, że ambient reklama ma zazwyczaj charakter jednorazowy, dlatego warto wykorzystać jej potencjał do maksimum.

Jakie rozwiązania wykorzystuje się w trakcie realizacji kampanii ambientowej?

W przypadku ambient marketingu można wykorzystać zarówno jeden sposób, jak i kilka środków dotarcia do odbiorców, w zależności od wyznaczonego celu. Najczęściej reklama ambientowa wykorzystuje:

nowe i innowacyjne technologie,

istniejące już nośniki, jednak w nowy, niespotykany do tej pory, oryginalny sposób,

interakcję z otoczeniem (z określoną grupą odbiorców),

przestrzeń kontekstową,

przedmioty lub wnętrza, uwzględniając ich funkcję i przeznaczenie.

Do najlepszych przykładów kampanii ambientowych zalicza się między innymi akcję McDonald’s, który oferował darmową kawę, wykorzystując wiatę przystankową. Na uwagę zasługują również umieszczenie logo Nike na ławce bez siedzenia – co miało zachęcić ludzi do biegania i zdrowego trybu życia – oraz rozlokowanie rekuperatorów w największych polskich miastach przez brand Volkswagena. W przypadku marki samochodowej działania ambientowe połączono ze społeczną odpowiedzialnością biznesu.

Jaki jest cel reklamy ambientowej?

Cele reklamy ambientowej mogą być różne – są uzależnione od strategii oraz potrzeb danego przedsiębiorstwa. Zazwyczaj naszym klientom zależy na zwiększeniu rozpoznawalności marki i budowaniu jej wizerunku. Z pomocą tak nietypowej formy promocyjnej można także dodatkowo zwiększyć sprzedaż określonych produktów i usług oraz zaangażować grupę docelową w funkcjonowanie marki na rynku. Możliwość interakcji z odbiorcami sprawia, że z pomocą reklamy ambientowej sprawniej osiąga się wyznaczone cele sprzedażowe, marketingowe i wizerunkowe. Jeśli nie wiesz, jak urzeczywistnić określony plan, to zgłoś się z do nas – w BE Media z przyjemnością zajmiemy się zaprojektowaniem i realizacją nietuzinkowej kampanii, która pozostanie w pamięci odbiorców.

Dlaczego warto zdecydować się na marketing ambientowy?

Rosnąca popularność, którą cieszy się aktualnie ambient marketing, nie jest przypadkowa. Taka forma komunikacji i promocji marki, usługi lub produktu wiąże się z licznymi zaletami. Wśród nich wymienia się przede wszystkim możliwość zwrócenia uwagi na przekaz, który znacząco wyróżnia się na tle standardowych i dobrze znanych form reklamy. Ambient marketing jest chwytliwy i intrygujący, a niekonwencjonalne podejście do promocji sprawia, że zapada w pamięć większej grupie odbiorców. Co więcej, jako jedna z nielicznych nietypowych form promocji, ta reklama ambientowa skrywa również potencjał PR-owy, a także pozwala dotrzeć do osób, które mogłyby nie zwrócić uwagi na komunikaty promocyjne w przestrzeni miejskiej. To jednak dopiero początek zalet, którymi może pochwalić się reklama niestandardowa. Ambient marketing skutecznie wyróżnia markę na tle konkurencji. Odbiorcy są przeświadczeni, że mają do czynienia z najlepszą firmą na rynku – lepszą od innych przedsiębiorstw, oferujących te same lub podobne usługi i produkty. Dodatkowo zaskakuje potencjalnych konsumentów nieszablonowym przekazem. Idealnie dopasowuje komunikat zarówno do grupy docelowej, jak i promowanych rzeczy. A to wszystko w połączeniu z maksymalną swobodą kreowania i niepowtarzalnością, dzięki której z pomocą reklama ambientowa efektywnie buduje świadomość marki.

Współpraca z BE Media – razem stworzymy niezapomnianą kampanię

W BE Media od wielu lat specjalizujemy się w przygotowaniu i obsłudze kampanii reklamowych realizowanych na terenie całej Polski. W naszej ofercie znalazła się nie tylko reklama niestandardowa, ale także wiele innych propozycji – reklama w internecie, windach, paczkomatach, komunikacji miejskiej, pociągach i na dworcach, w biurowcach oraz w przychodniach. Nasze pomysły były realizowane podczas seansu kina letniego, uczestniczyliśmy również w promocji realizowanej w Media Expert. Tworzymy nowoczesny wideo marketing. Podchodzimy indywidualnie do potrzeb każdego z naszych klientów, dopasowując działania do określonego celu i dostępnego budżetu.

Z pomocą BE Media przeprowadzisz kampanię, która zapadnie w pamięć grupie odbiorców, a przygotowana reklama ambientowa wyróżni się na tle konkurencji. W zespole czekają specjaliści od planowania, opracowywania strategii, grafiki oraz marketingu, którzy wspólnie wesprą Cię w osiągnięciu reklamowego sukcesu. Najlepszym potwierdzeniem skuteczności naszej pracy są liczne, pozytywne opinie. W BE Media współpracowaliśmy już z takimi brandami jak: adidas, Coca-Cola, Volkswagen, HBO, National Geographic, Play, Guess, Tesco, Turkish Airlines, Uber, Subway, Škoda, PGNiG, BoboVita, Lubella, Empik, WP, Philips, Amazon, Red Bull i wieloma innymi. Czas, abyś i Ty dołączył do grona naszych zadowolonych klientów. Zapraszamy do kontaktu i współpracy!