Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Reklama w komunikacji miejskiej – Poznań

Reklama w komunikacji miejskiej na terenie Poznania umożliwia łatwe dotarcie do mieszkańców Wielkopolski. Jest to jedna z najskuteczniejszych form promocji zalecana zarówno dla firm lokalnych, jak i większych przedsiębiorstw – w drugim przypadku warto pomyśleć o kampanii ogólnopolskiej. Reklama tego typu bardzo często wybierana jest wśród branży FMCG oraz firm usługowych, które swój wybór opierają na skuteczności dotychczasowych kampanii. Nie stanowi to jednak żadnych wytycznych, reklama tego typu może równie dobrze sprawdzić się w pozostałych branżach. Reklama tranzytowa na terenie Poznania odbywa się głównie przy wykorzystaniu autobusów, w niedługim czasie postaramy się włączyć do oferty także tramwaje. Na terenie miasta porusza się ponad 50 autobusów, z możliwością umieszczenia reklamy zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz pojazdu. W swojej ofercie posiadamy reklamę na monitorach wewnątrz pojazdów opartą o technologię digital signage, a także inne niestandardowe formy reklamy np. fullback, ambient.

Typy nośników

AUTOBUSY

EKRANY W AUTOBUSACH

EKRANY W AUTOBUSACH

RAMKI W AUTOBUSACH

RAMKI W AUTOBUSACH

FULLBACK

FULLBACK

INNE

AMBIENT

AMBIENT

Reklamuj się w Poznaniu!

Reklama w komunikacji miejskiej wpływa na potencjalnego konsumenta, nie dając się zignorować. Wykorzystaj środki transportu publicznego i pozyskaj nowych klientów. Reklama w autobusach to doskonały sposób na promocję. Pasażer, czyli odbiorca, zwykle nie jest skupiony na innych czynnościach i mimowolnie chłonie przekazywane informacje. W przeciwieństwie do reklam w innych środkach masowego przekazu, reklama w autobusach nie może zostać przez niego wyłączona. Takie tranzytowe formy reklam doskonale sprawdzają się we wszystkich miastach, m.in. w Poznaniu. Warto pamiętać, że ramki w autobusach, reklama fullback czy ekrany w autobusach to skuteczniejszy sposób dotarcia do odbiorcy niż zwykły billboard, głównie z uwagi na mobilność reklam.

Reklama na ekranach w komunikacji
miejskiej - dla kogo?

Reklama w technologii digital signage, czyli inaczej reklama na ekranach w komunikacji miejskiej, przykuwa wzrok podróżujących. Krótkie spoty pozbawione fonii czy slajdy są dynamiczne i skutecznie przyciągają uwagę swoją atrakcyjną formą przekazu. To idealna reklama dla lokalnych przedsiębiorców działających w Poznaniu lub element kampanii firm kierujących usługę do szerszego grona odbiorców.