Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Bogata i różnorodna oferta nośników reklamowych

Reklama w przychodniach
więcej
Iluminacje świetlne
więcej
Reklama w komunikacji miejskiej
więcej
Reklama w biurowcach
więcej
Reklam na uczelniach
więcej
Reklama na paczkomatach
więcej
Reklama w pociągach i na dworcach
więcej
Reklama na tablicach i billboardach
więcej
Reklama na lotniskach
więcej
Reklama w kinie letnim
więcej
Reklama w sklepach MediaExpert
więcej
Video marketing
więcej
Serwisy
samochodowe
więcej
Reklama na telebimach
więcej
Reklama w windach
więcej
Reklama w internecie
więcej
Inne media
więcej

Zintegrowane działania reklamowe oparte na rzetelnej strategii

Reklama zewnętrzna połączona z reklamą online daje wymierne efekty. W BE Media każdego dnia planujemy i realizujemy kampanie dla klientów z całej Polski, pomagając im w dotarciu do określonej wcześniej grupy docelowej i wyróżnieniu się na tle konkurencji. Nasz zespół specjalistów pomoże Ci znalezieniu klientów, podpowie, jakie działania przyniosą najlepsze rezultaty dla Twojej firmy oraz przygotuje wszystko od początku, aż do samego końca. Kampanie z BE Media są skuteczne, wzbudzają zaciekawienie, zapadają w pamięć i przekładają się na realne zyski firm. Zapraszamy do współpracy!

Reklama outdoorowa – dlaczego warto?

Zastanawiasz się, czy reklama zewnętrzna będzie dobrym wyborem? Outdoor wykorzystywany do prowadzenia kampanii może przynieść znakomite efekty, ponieważ, jak udowodniły przeprowadzone w Stanach Zjednoczonych badania, kwota wydana na przygotowanie tego typu działań może zwrócić się nawet trzykrotnie! Nie bez powodu – reklama outdoorowa może w końcu pochwalić się licznymi zaletami. Są to przede wszystkim:

  • atrakcyjny przekaz, który wzbudza zainteresowanie i zapada w pamięć,
  • możliwość dotarcia nawet do kilku milionów potencjalnych klientów miesięcznie dzięki umieszczeniu reklamy w odpowiednim miejscu,
  • długotrwałe oddziaływanie na grupę docelową, np. w autobusach, metrze czy pociągach,
  • różnorodność dostępnych nośników.

Reklama OOH

Reklama OOH oznacza out of home, czyli to nic innego jak reklama zewnętrzna. Pojęcie to obejmuje mnóstwo form reklamowych, które umożliwiają wzbudzenie zainteresowania wśród potencjalnych klientów, budowanie świadomości marki i zdobywania kolejnych konsumentów w naturalny, nienachalny sposób. W przypadku OOH wykorzystuje się różnorodne nośniki, których potencjał możesz w pełni wykorzystać z pomocą naszej agencji. Na ich liście znajdziesz słupy reklamowe, billboardy, telebimy, citylighty i wiele innych. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu nasz zespół może bez problemu dopasować nośnik do charakteru i celu reklamy outdoor w taki sposób, aby kampania była skuteczna i przyniosła znakomite rezultaty.

Reklama DOOH

Reklama DOOH, nazywana również Digital Signage, narrowcasting lub digital out of home, to jeden z elementów komunikacji cyfrowej, który może przynieść znakomite efekty. Na czym tak właściwie polega? W tym przypadku wykorzystuje się wyświetlacze elektroniczne umieszczone w różnorodnych lokalizacjach – na lotniskach, dworcach, w galeriach handlowych, a nawet w różnych punktach sprzedaży. Reklama DOOH polega na wyświetlaniu na nośnikach LCD lub LED nie tylko przekazów promocyjnych, ale także informacji, np. przeznaczonych dla pacjentów odwiedzających prywatną przychodnię. Jeśli chcesz zrealizować właśnie taką kampanię, to nasz zespół z chęcią Ci w tym pomoże.

Poznaj bliżej nasze nośniki reklamy zewnętrznej

Do dyspozycji naszych klientów oddajemy bogaty i różnorodny wybór nośników reklamy zewnętrznej w największych Polskich miastach – Warszawie, Krakowie, Szczecinie, Toruniu, Poznaniu i wielu innych. Na liście dostępnych możliwości znalazły się reklamy w takich miejscach jak:

  • prywatne przychodnie,
  • komunikacja miejska (zw. tranzit)
  • sklepy Media Expert,
  • sklepy Komputronik,
  • biurowce,
  • Paczkomaty,
  • lotniska,
  • windy,
  • serwisy samochodowe,
  • pociągi i dworce PKP,
  • uczelnie wyższe
  • kino letnie.

Dodatkowo oferowana przez nas reklama w przestrzeni publicznej obejmuje także iluminacje, telebimy, tablice i billboardy. Nasza kompleksowa oferta pozwala na wzmocnienie przekazu poprzez reklamę online i social media. Takie połączenie kanałów marketingowych daje realne rezultaty.

Reklama zewnętrzna w prywatnych przychodniach

Decydując się na współpracę z BE Media, warto postawić na reklamę outdoorową w prywatnych przychodniach medycznych. W tym celu wykorzystujemy prestiżowe nośniki reklamy zewnętrznej – sieć TVPharma Premium, która pozwala dotrzeć przede wszystkim do kadry danej placówki i odwiedzających ją każdego dnia pacjentów. Nowoczesna platforma komunikacyjna sprawi, że Twoja marka zyska wiarygodność i zaufanie grupy odbiorców, co automatycznie przełoży się na powiększone grono klientów i wzrost zysków.

Reklama zewnętrzna w prywatnej przychodni obejmuje niemalże 100 lokalizacji i prawie 200 nośników w 17 miastach na terenie całej Polski. Szacuje się, że w każdym miesiącu może zostać obejrzana do 3,5 miliona razy! Z jej pomocą możesz dotrzeć do potencjalnych klientów w różnych grupach wiekowych, zwrócić ich uwagę unikalnym kontentem, dopasować kampanię pod względem terytorialnym czy zagwarantować sobie znakomitą siłę przekazu, i to bez konkurencji, ponieważ reklama w przychodniach odbywa się wyłącznie za pomocą nośników multimedialnych.

Reklamy OOH w komunikacji miejskiej

Jednym z najpopularniejszych rodzajem reklamy outdoorowej jest ta w środkach komunikacji miejskiej, czyli w autobusach, tramwajach i metrze. Nie bez powodu. Szacuje się, że rocznie to właśnie taki sposób przemieszczania się po mieście wybierają około 4 miliardy ludzi! Z naszą pomocą wykorzystasz potencjał, jaki tkwi w komunikacji w Twoim lub pobliskim mieście, docierając nawet do 3 milionów odbiorców dziennie. W BE Media możemy zaplanować reklamy OOH w 986 pojazdach i na 4616 nośnikach!

Reklama w transporcie publicznym to rewelacyjnie rozwiązanie dla każdej firmy, bez względu na jej wielkość oraz rodzaj komunikatu promocyjnego. Z naszą pomocą dotrzesz do mieszkańców różnych dzielnic, zbudujesz wizerunek i zwiększysz świadomość swojej marki oraz zmaksymalizujesz zasięg kampanii. Do wyboru masz 16 rozmaitych odsłon reklamy zewnętrznej w komunikacji miejskiej, na przykład ramki reklamowe, plakaty, monitory.

Postaw na reklamę w sklepie Media Expert

Media Expert to najpopularniejszy elektromarket w Polsce. Jeśli chcesz dotrzeć ze swoim przekazem promocyjnym do ich klientów, to rewelacyjnym wyborem będzie reklam zewnętrznych właśnie w tych punktach sprzedaży. Z naszą pomocą to możliwe, ponieważ w BE Media współpracujemy z Media Expert emitując przygotowane przez nas materiały z branży motoryzacyjnej, filmowej i wielu innych.

Taka reklama w przestrzeni publicznej odbywa się przy użyciu zaawansowanego systemu zarządzania treścią – Digital Signane, czyli nowoczesnego rozwiązania, dzięki któremu można dopasować emitowane materiały do charakterystyki grupy docelowej czy nawet czasu i miejsca. Co istotne, w przypadku sieci Media Expert możemy zaproponować Ci aż 460 różnych sklepów oraz zasięg wynoszący nawet do 6-8 milionów klientów miesięcznie. Dzięki temu możesz zdecydować się zarówno na kampanię lokalną, jak i ogólnopolską.

Wyróżnij się na tle konkurencji dzięki reklamie zewnętrznej na Paczkomatach

Jeśli chcesz wyróżnić się na tle konkurencji i szukasz oryginalnego sposobu na promocję swoich produktów czy usług, to strzałem w dziesiątkę będzie reklama w przestrzeni publicznej wykorzystująca Paczkomaty! Dzięki nim możesz połączyć działania online z tymi offline, geotargetować konkretnych odbiorców, przeprowadzić kampanię o masowym zasięgu czy połączyć różne media. Co istotne, tak niestandardowa forma reklamy OOH trwa 24 godziny na dobę i umożliwia dobór optymalnych nośników.

Podobnie jak pozostałe rodzaje reklamy, tak i Paczkomaty oferują kilka nośników. W tym przypadku masz do wyboru okleinę reklamową, reklamę online, czyli managera paczek, sampling, czyli próbki produktów umieszczane w skrytkach, czy nawet reklamę wyświetlaną nieustannie na ekranach Paczkomatów. To, który z nich będzie najlepszym wyborem, zależy od celu i charakteru kampanii, dostępnego budżetu czy Twoich indywidualnych oczekiwań.

Reklama w przestrzeni publicznej? Zdecydowanie w pociągach i na dworcach PKP

Co powiesz na działania promocyjne prowadzone w pociągach i na dworcach PKP? Taka reklama w przestrzeni publicznej jest znakomitą propozycją dla firm, których grupą docelową są przede wszystkim klienci klasy biznes. Dzięki współpracy z BE Media możesz zareklamować swoje produkty lub usługi nawet wielu milionom odbiorców, zachować elastyczność w trakcie wyboru odpowiednich mediów oraz mieć pewność, że Twoja reklama outdoorowa będzie umieszczona w najczęściej uczęszczanych miejscach. A to wszystko w połączeniu z relatywnie niskim kosztem dotarcia.

Jak to możliwe, że reklamy OOH w pociągach i na dworcach PKP są tak skuteczne? Zgodnie z udostępnionymi datami każdego roku z kolei polskich korzysta więcej niż 300 milionów pasażerów. Jeśli zdecydujesz się na działania z naszą pomocą, to dotrzesz do wielu z nich, zwiększając świadomość swojej marki i wyróżniając się na tle konkurencji. W przypadku takich reklam zewnętrznych oferujemy takie nośniki jak ekrany LCD, naklejki na siedzeniach, reklamę na peronach czy plakaty.

Zareklamuj swoją firmę w kinie letnim

Kino letnie to coraz popularniejsza forma rozrywki, dostępna nie tylko w dużych miastach, ale także tych mniejszych. A co gdyby wykorzystać je jako jedną z możliwości do zaprezentowania grupie odbiorców Twojego przekazu promocyjnego? W BE Media wykorzystujemy je w reklamie zewnętrznej w Warszawie, gdzie cyklicznie i regularnie odbywają się w plenerze spotkania prawdziwych miłośników kina. Dzięki temu możesz dotrzeć do odbiorców, którzy do tej pory nie słyszeli o Twojej firmie ani produktach.

Co istotne, kino letnie jest wydarzeniem bezpłatnym, a tym samym każdy seans odbywa się z maksymalnym zapełnieniem. Efekt? Szeroka grupa odbiorców, których Twoja reklama outdoorowa może zachęcić do zapoznania się z ofertą Twojej firmy. Działania promocyjne podczas plenerowego wydarzenia to równie fantastyczna okazja, aby budować wizerunek i zwiększać świadomość marki. Możesz zostać na przykład głównym sponsorem kina letniego, przygotować spot, który zostanie wyświetlony przed filmem, czy zdecydować się na sampling produktów i rozdawanie ulotek.

Dotrzyj do potencjalnych pracowników dzięki reklamie na uczelni wyższej

Reklama zewnętrzna na uczelniach wyższych jest najchętniej stosowana w roli narzędzia employer branding. Co to oznacza? Dzięki niej możesz dotrzeć do swoich potencjalnych pracowników – w końcu studenci nieustannie poszukują praktyk, stażu czy nawet pierwszej poważnej pracy związanej z ich kierunkiem. Realizacja kampanii rekrutacyjnej z pomocą udostępnionych przez naszą firmę nośników sprawia, że nie tylko możesz zachęcić studentów do współpracy, ale także budować wizerunek swojej firmy.

Z reklam zewnętrznych na uczelniach wyższych może skorzystać praktycznie każda firma, która oferuje zatrudnienie w branży związanej z danym wydziałem, ale nie tylko. Równie świetnie sprawdzi się też u pracodawców, którzy szukają kogoś do pracy dorywczej, pozwalającej na połączenie etatu z nauką. W BE Media współpracujemy z 49 uczelniami w 23 miastach na terenie całej Polski, mamy do dyspozycji 227 ekranów o wysokiej widoczności oraz gwarantujemy kompleksową pomoc na każdym etapie realizacji kampanii.

A może reklama zewnętrzna na lotnisku?

Reklamy OOH i DOOH na lotnisku? Z nami to możliwe! Nie bez powodu wybraliśmy właśnie ten rodzaj miejsca. Szacuje się, że nawet ponad 60% mieszkańców naszego kraju dociera do wakacyjnej destynacji właśnie samolotem. Dzięki temu możesz wykorzystać potencjał reklamowy, który tkwi w krajowych portach lotniczych w aż 9 miastach w Polsce. W BE Media mamy do dyspozycji 400 ekranów reklamowych na 12 lotniskach, które każdego roku odwiedza nawet 31 milionów pasażerów.

Reklama zewnętrz nana lotnisku to doskonała propozycja dla firm, które działają nie tylko lokalnie i ogólnokrajowo, ale także międzynarodowo. Dzięki niej możesz dotrzeć przede wszystkim do grupy odbiorców interesujących się turystyką, jednak z powodzeniem można przeprowadzić również na lotnisku kampanie związane z innymi branżami – gastronomiczną, motoryzacyjną czy biznesową. Reklama w portach lotniczych gwarantuje szeroki wybór mediów, wysoki zasięg i prestiż.

W BE Media przeprowadzimy kampanię w windach i biurowcach

W naszej ofercie znajdziesz także reklamę w windach, którą polecamy przede wszystkim firmom z Warszawy, bo to właśnie w tym mieście znajduje się Warsaw Spire, czyli zaawansowana i nowoczesna sieć nośników reklamowych, zlokalizowana przy Placu Europejskim. Na liście zalet takiego rozwiązania znalazła się głównie możliwość dotarcia do klienta premium, wysoka widoczność przekazu promocyjnego i równie wysokie natężenie emisji spotu.

Ostatnia reklama w przestrzeni publicznej, która czeka na Ciebie w ofercie naszej agencji, to ta w windach, umieszczana w największych kompleksach biznesowych na terenie całego kraju. W tym celu wykorzystujemy plakaty, które są znakomitą i o wiele skuteczniejszą alternatywą dla klasycznych ulotek. Taka forma reklamy jest dostępna przez całą dobę, pozwala dotrzeć do sprecyzowanego odbiorcy oraz umożliwia zwiększenie świadomości marki przy dość niskich kosztach.