Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Bogata i różnorodna oferta nośników reklamowych

Zintegrowane działania reklamowe oparte na rzetelnej strategii

Reklama zewnętrzna połączona z reklamą online daje wymierne efekty. W BE Media każdego dnia planujemy i realizujemy kampanie dla klientów z całej Polski, pomagając im w dotarciu do określonej wcześniej grupy docelowej i wyróżnieniu się na tle konkurencji. Nasz zespół specjalistów pomoże Ci znalezieniu klientów, podpowie, jakie działania przyniosą najlepsze rezultaty dla Twojej firmy oraz przygotuje wszystko od początku, aż do samego końca. Kampanie z BE Media są skuteczne, wzbudzają zaciekawienie, zapadają w pamięć i przekładają się na realne zyski firm. Zapraszamy do współpracy!

Reklama outdoorowa – dlaczego warto?

Zastanawiasz się, czy reklama zewnętrzna będzie dobrym wyborem? Outdoor wykorzystywany do prowadzenia kampanii może przynieść znakomite efekty, ponieważ, jak udowodniły przeprowadzone w Stanach Zjednoczonych badania, kwota wydana na przygotowanie tego typu działań może zwrócić się nawet trzykrotnie! Nie bez powodu – reklama outdoorowa może w końcu pochwalić się licznymi zaletami. Są to przede wszystkim:

  • atrakcyjny przekaz, który wzbudza zainteresowanie i zapada w pamięć,
  • możliwość dotarcia nawet do kilku milionów potencjalnych klientów miesięcznie dzięki umieszczeniu reklamy w odpowiednim miejscu,
  • długotrwałe oddziaływanie na grupę docelową, np. w autobusach, metrze czy pociągach,
  • różnorodność dostępnych nośników.

Reklama OOH

Reklama OOH oznacza out of home, czyli to nic innego jak reklama zewnętrzna. Pojęcie to obejmuje mnóstwo form reklamowych, które umożliwiają wzbudzenie zainteresowania wśród potencjalnych klientów, budowanie świadomości marki i zdobywania kolejnych konsumentów w naturalny, nienachalny sposób. W przypadku OOH wykorzystuje się różnorodne nośniki, których potencjał możesz w pełni wykorzystać z pomocą naszej agencji. Na ich liście znajdziesz słupy reklamowe, billboardy, telebimy, citylighty i wiele innych. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu nasz zespół może bez problemu dopasować nośnik do charakteru i celu reklamy outdoor w taki sposób, aby kampania była skuteczna i przyniosła znakomite rezultaty.

Reklama DOOH

Reklama DOOH, nazywana również Digital Signage, narrowcasting lub digital out of home, to jeden z elementów komunikacji cyfrowej, który może przynieść znakomite efekty. Na czym tak właściwie polega? W tym przypadku wykorzystuje się wyświetlacze elektroniczne umieszczone w różnorodnych lokalizacjach – na lotniskach, dworcach, w galeriach handlowych, a nawet w różnych punktach sprzedaży. Reklama DOOH polega na wyświetlaniu na nośnikach LCD lub LED nie tylko przekazów promocyjnych, ale także informacji, np. przeznaczonych dla pacjentów odwiedzających prywatną przychodnię. Jeśli chcesz zrealizować właśnie taką kampanię, to nasz zespół z chęcią Ci w tym pomoże.

Poznaj bliżej nasze nośniki reklamy zewnętrznej

Do dyspozycji naszych klientów oddajemy bogaty i różnorodny wybór nośników reklamy zewnętrznej w największych Polskich miastach – Warszawie, Krakowie, Szczecinie, Toruniu, Poznaniu i wielu innych. Na liście dostępnych możliwości znalazły się reklamy w takich miejscach jak:

  • prywatne przychodnie,
  • komunikacja miejska (zw. tranzit)
  • sklepy Media Expert,
  • sklepy Komputronik,
  • biurowce,
  • Paczkomaty,
  • lotniska,
  • windy,
  • serwisy samochodowe,
  • pociągi i dworce PKP,
  • uczelnie wyższe
  • kino letnie.

Dodatkowo oferowana przez nas reklama w przestrzeni publicznej obejmuje także iluminacje, telebimy, tablice i billboardy. Nasza kompleksowa oferta pozwala na wzmocnienie przekazu poprzez reklamę online i social media. Takie połączenie kanałów marketingowych daje realne rezultaty.