Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Bogata i różnorodna oferta nośników reklamowych

Reklama w przychodniach
więcej
Iluminacje świetlne
więcej
Reklama w komunikacji miejskiej
więcej
Reklama w biurowcach
więcej
Reklam na uczelniach
więcej
Reklama na paczkomatach
więcej
Reklama w pociągach i na dworcach
więcej
Reklama w galeriach handlowych
więcej
Reklama na tablicach i billboardach
więcej
Reklama na lotniskach
więcej
Reklama w kinie letnim
więcej
Reklama w sklepach MediaExpert
więcej
Video marketing
więcej
Serwisy
samochodowe
więcej
Reklama na telebimach
więcej
Reklama w windach
więcej
Reklama w internecie
więcej
Reklama Citylight
więcej

Zintegrowane działania reklamowe oparte na rzetelnej strategii

Reklama zewnętrzna połączona z reklamą online przynosi wymierne efekty. W BE Media każdego dnia planujemy i realizujemy kampanie dla klientów z całej Polski, pomagając im w dotarciu do określonej wcześniej grupy docelowej i wyróżnieniu się na tle konkurencji. Nasz zespół specjalistów pomoże Ci w znalezieniu klientów, podpowie, jakie działania przyniosą najlepsze rezultaty dla Twojej firmy oraz przygotuje kampanię od początku do końca. Kampanie z BE Media są skuteczne, budzą zaciekawienie, zapadają w pamięć i przekładają się na realne zyski firm. Zapraszamy do współpracy!

Reklama outdoorowa – dlaczego warto?

Zastanawiasz się, czy reklama outdoor będzie dobrym wyborem? Wykorzystywana do prowadzenia kampanii przynosi zadowalające efekty, ponieważ – jak udowodniły przeprowadzone w Stanach Zjednoczonych badania – kwota wydana na przygotowanie tego typu działań może zwrócić się nawet trzykrotnie! Reklama zewnętrzna wyróżnia się licznymi zaletami. Są to przede wszystkim:

– atrakcyjny przekaz, który wzbudza zainteresowanie i zapada w pamięć,

– możliwość dotarcia nawet do kilku milionów potencjalnych klientów miesięcznie, dzięki umieszczeniu reklamy w odpowiednim miejscu,

– długotrwałe oddziaływanie na grupę docelową, np. w autobusach, metrze czy pociągach,

– różnorodność dostępnych nośników

Reklama OOH

Reklama OOH to skrót od wyrażenia out of home, który oznacza reklamę zewnętrzną. Pojęcie obejmuje wiele form reklamowych, które zwiększają zainteresowanie potencjalnych klientów, budują świadomość marki i pomagają zdobyć kolejnych konsumentów w nienachalny sposób. Reklama zewnętrzna wykorzystuje różne nośniki, jej potencjał wykorzystasz w pełni z pomocą agencji BE Media. Wśród środków przekazu znajdziesz: słupy reklamowe, billboardy, telebimy, citylighty i wiele innych. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu nasz zespół dopasuje rodzaj nośnika do charakteru i celu reklamy outdoor w taki sposób, aby kampania była skuteczna i przyniosła oczekiwane rezultaty.

Reklama DOOH

Reklama DOOH, nazywana również Digital Signage, narrowcasting lub digital out of home, to jeden z elementów komunikacji cyfrowej, który przynosi skuteczne efekty. Na czym właściwie polega? W Digital Signage wykorzystuje się wyświetlacze elektroniczne umieszczone w różnych lokalizacjach – na lotniskach, dworcach, w galeriach handlowych, a nawet w różnych punktach sprzedaży. Reklama DOOH polega na wyświetlaniu na nośnikach LCD lub LED nie tylko przekazów promocyjnych, ale także informacji, np. przeznaczonych dla pacjentów odwiedzających prywatne przychodnie. Jeśli chcesz zrealizować kampanię w duchu reklamy DOOH, to nasz zespół z chęcią Ci w tym pomoże.

Poznaj bliżej nasze nośniki reklamy zewnętrznej

Do dyspozycji naszych klientów oddajemy różnorodny wybór nośników reklamy outdoor w największych Polskich miastach: Warszawie, Krakowie, Szczecinie, Toruniu, Poznaniu i wielu innych. Na liście dostępnych lokalizacji znalazły się reklamy w takich miejscach, jak:

  • prywatne przychodnie,
  • komunikacja miejska
  • sklepy Media Expert,
  • sklepy Komputronik,
  • biurowce,
  • Paczkomaty,
  • lotniska,
  • windy,
  • serwisy samochodowe,
  • pociągi i dworce PKP,
  • uczelnie wyższe,
  • kino letnie

Oferowana przez nas reklama outdoor obejmuje w przestrzeni publicznej także: iluminacje, telebimy, tablice i billboardy. Nasza kompleksowa oferta pozwala na wzmocnienie przekazu poprzez reklamę online i social media. Takie połączenie kanałów marketingowych przynosi zadowalające rezultaty.

Reklama zewnętrzna w prywatnych przychodniach

Jeśli potrzebujesz skutecznej strategii reklamowej dla prywatnej przychodni, postaw na reklamę outdoor, realizowaną we współpracy z BE Media. Wykorzystujemy prestiżowe nośniki reklamy zewnętrznej – sieć TVPharma Premium pozwala dotrzeć do kadry danej placówki i odwiedzających ją każdego dnia pacjentów. Nowoczesna platforma komunikacyjna sprawi, że Twoja marka zyska wiarygodność i zaufanie odbiorców, co przełoży się na większe grono klientów oraz wzrost zysków.

Reklama zewnętrzna w prywatnej przychodniobejmuje niemalże 100 lokalizacji i prawie 200 nośników w 17 miastach na terenie całej Polski. Szacuje się, że w każdym miesiącu może zostać obejrzana do 3,5 miliona razy! Z jej pomocą dotrzesz do klientów z różnych grupach wiekowych, zwrócisz ich uwagę unikalną treścią, dopasujesz kampanię pod względem terytorialnym oraz zagwarantujesz wyrazisty przekaz.

Reklamy OOH w komunikacji miejskiej

Jednym z najpopularniejszych rodzajów reklamy outdoorowej jest reklama w środkach komunikacji miejskiej. Nie bez powodu. Szacuje się, że rocznie autobusami, tramwajami i metrem przemieszcza się około 4 miliardy ludzi! Z naszą pomocą wykorzystasz potencjał reklamowy, który tkwi w komunikacji miejskiej w Twoim lub pobliskim mieście. Dotrzyj nawet do 3 milionów odbiorców dziennie. W BE Media możemy zaplanować reklamy OOH w aż 986 pojazdach i na 4616 nośnikach!

>Reklama w transporcie publicznym to rewelacyjnie rozwiązanie dla każdej firmy, bez względu na jej wielkość oraz rodzaj komunikatu promocyjnego. Przy współpracy z BE Media Twoja firma stanie się rozpoznawalna wśród mieszkańców różnych części miasta, dzięki czemu zbudujesz jej pozytywny wizerunek, poprawisz świadomość marki oraz zwiększysz zasięg kampanii. Do wyboru masz 16 rozmaitych odsłon reklamy zewnętrznej w komunikacji miejskiej, na przykład: ramki reklamowe, plakaty, monitory.

Postaw na reklamę w sklepie Media Expert

Media Expert to najpopularniejszy elektromarket w Polsce. Jeśli chcesz dotrzeć z przekazem promocyjnym do wielu klientów, to dobrym wyborem będzie reklama zewnętrzna w ich punktach sprzedaży. Z naszą pomocą to możliwe, ponieważ w BE Media współpracujemy z Media Expert, gdzie emitujemy przygotowane przez nas materiały z branży motoryzacyjnej, filmowej i wielu innych.

Reklama w przestrzeni publicznej transmitowana jest przy użyciu zaawansowanego systemu zarządzania treścią – Digital Signane, czyli nowoczesnego rozwiązania, dzięki któremu można dopasować emitowane materiały do grupy docelowej oraz czasu i miejsca. Co istotne, w przypadku sieci Media Expert proponujemy aż 460 różnych sklepów oraz zasięg wynoszący nawet do 6-8 milionów klientów miesięcznie. Dzięki temu możesz zdecydować się zarówno na kampanię lokalną, jak i ogólnopolską.

Wyróżnij się na tle konkurencji, dzięki reklamie zewnętrznej na Paczkomatach

Jeśli chcesz wyróżnić się na tle konkurencji i szukasz oryginalnego sposobu na promocję swoich produktów oraz usług, to strzałem w dziesiątkę będzie reklama w przestrzeni publicznej, wykorzystująca Paczkomaty! Dzięki nim połączysz działania online z offline, geotargetujesz konkretnych odbiorców, przeprowadzisz kampanię o masowym zasięgu oraz połączysz możliwości różnych mediów. Tak niestandardowa forma reklamy OOH trwa 24 godziny na dobę i umożliwia dobór optymalnych nośników.

Podobnie jak pozostałe rodzaje reklamy, tak i reklama wykorzystująca Paczkomaty, oferuje kilka nośników. W tym przypadku masz do wyboru okleinę reklamową, reklamę online, czyli managera paczek, sampling, czyli próbki produktów umieszczane w skrytkach, oraz reklamę wyświetlaną nieustannie na ekranach Paczkomatów. To, który z nich będzie najlepszym wyborem, zależy od celu i charakteru kampanii, dostępnego budżetu oraz Twoich indywidualnych oczekiwań.

Reklama w pociągach i na dworcach PKP

Co powiesz na działania promocyjne prowadzone w pociągach i na dworcach PKP? Taka reklama w przestrzeni publicznej jest znakomitą propozycją dla firm, których grupą docelową są przede wszystkim klienci klasy biznes. Dzięki współpracy z BE Media możesz zareklamować swoje produkty lub usługi nawet wielu milionom odbiorców, zachować elastyczność w trakcie wyboru odpowiednich mediów oraz mieć pewność, że Twoja reklama zewnętrzna będzie umieszczona w najczęściej uczęszczanych miejscach. A to wszystko w połączeniu z relatywnie niskim kosztem.

Jak to możliwe, że reklamy OOH w pociągach i na dworcach PKP są tak skuteczne? Zgodnie z dostępnymi danymi każdego roku z polskich kolei korzysta więcej niż 300 milionów pasażerów. Jeśli zdecydujesz się na działania z naszą pomocą, to dotrzesz do wielu z nich, zwiększając świadomość swojej marki i wyróżniając się na tle konkurencji. W przypadku reklam zewnętrznych w pociągach i na dworcach PKP oferujemy takie nośniki, jak: ekrany LCD, naklejki na siedzeniach, reklamę na peronach czy plakaty.

Zareklamuj swoją firmę w kinie letnim

Kino letnie to coraz popularniejsza forma rozrywki, dostępna nie tylko w dużych miastach, ale także w mniejszych. A co gdyby potraktować seans jako jedną z możliwościzaprezentowania odbiorcom Twojego przekazu promocyjnego? W BE Media wykorzystujemy plenerowe spotkania kinomanów w Warszawie jako przestrzeń do wyeksponowania reklamy zewnętrznej. Dzięki temu możesz dotrzeć do odbiorców, którzy do tej pory nie słyszeli o Twojej firmie ani produktach.

Kino letnie jest wydarzeniem bezpłatnym, a tym samym praktycznie każdy seans odbywa się z maksymalnym zapełnieniem. Efekt? Szeroka grupa odbiorców, których reklama outdoor może zachęcić do zapoznania się z ofertą Twojej firmy. Działania promocyjne podczas plenerowego wydarzenia to równie fantastyczna okazja, aby budować wizerunek i zwiększać świadomość marki. Możesz zostać głównym sponsorem kina letniego, przygotować spot, który zostanie wyświetlony przed filmem lub zdecydować się na sampling produktów i rozdawanie ulotek.

Dotrzyj do potencjalnych pracowników, dzięki reklamie na uczelni wyższej

Reklama zewnętrzna na uczelniach wyższych jest najchętniej stosowana w roli narzędzia employer branding. Co to oznacza? Dzięki niemu możesz dotrzeć do swoich potencjalnych pracowników – w końcu studenci nieustannie poszukują praktyk, stażu lub pierwszej poważnej pracy związanej z ich kierunkiem. Realizacja kampanii rekrutacyjnej z pomocą udostępnionych przez naszą firmę nośników sprawia, że nie tylko zachęcisz studentów do współpracy, ale także zbudujesz pozytywny wizerunek swojej firmy.

Z reklam zewnętrznych na uczelniach wyższych może skorzystać praktycznie każda firma, która oferuje zatrudnienie w branży związanej z danym wydziałem, ale nie tylko. Równie świetnie sprawdzi się też u pracodawców, którzy szukają osób do pracy dorywczej, pozwalającej na połączenie etatu z nauką. W BE Media współpracujemy z 49 uczelniami w 23 miastach na terenie całej Polski, mamy do dyspozycji 227 ekranów o wysokiej widoczności oraz gwarantujemy kompleksową pomoc na każdym etapie realizacji kampanii.

A może reklama zewnętrzna na lotnisku?

Reklamy OOH i DOOH na lotnisku? Z nami to możliwe! Nie bez powodu wybraliśmy właśnie taką lokalizację. Szacuje się, że nawet ponad 60% mieszkańców naszego kraju dociera do wakacyjnej destynacji właśnie samolotem. Możesz więc wykorzystać potencjał reklamowy, który tkwi w krajowych portach lotniczych w aż 9 miastach w Polsce. W BE Media mamy do dyspozycji 400 ekranów reklamowych na 12 lotniskach, które każdego roku odwiedza nawet 31 milionów pasażerów.

Reklama zewnętrzna na lotniskuto doskonała propozycja dla firm, które działają nie tylko lokalnie i ogólnokrajowo, ale także międzynarodowo. Dzięki niej dotrzesz przede wszystkim do odbiorców interesujących się turystyką, z powodzeniem przeprowadzisz również kampanie związane z innymi branżami – gastronomiczną, motoryzacyjną czy biznesową. Reklama w portach lotniczych gwarantuje szeroki wybór mediów, wysoki zasięg i prestiż.

W BE Media przeprowadzimy kampanię w windach i biurowcach

W naszej ofercie znajdziesz także reklamę w windach, którą polecamy przede wszystkim firmom z Warszawy, bo to właśnie w tym mieście znajduje się Warsaw Spire, czyli zaawansowana i nowoczesna sieć nośników reklamowych, zlokalizowana przy Placu Europejskim. Wśród zalet takiego rozwiązania znalazły się m.in.: możliwość dotarcia do klienta premium, wysoka widoczność przekazu promocyjnego i równie wysokie natężenie emisji spotu.

Reklamę zewnętrzną w postaci plakatów, które są znakomitą i o wiele skuteczniejszą alternatywą dla klasycznych ulotek, umieszczamy w windach zlokalizowanych w największych kompleksach biznesowych na terenie całego kraju. Taka forma reklamy jest dostępna przez całą dobę, pozwala dotrzeć do konkretnego odbiorcy oraz umożliwia zwiększenie świadomości marki przy dość niskich kosztach.