Reklama wewnętrzna (INDOOR )
BE Media » Reklama wewnętrzna
Przestrzenie publiczne, które odwiedzane są przez tysiące osób dziennie, to świetne miejsce na eksponowanie materiałów reklamowych. Różnorodność wnętrz oferuje ogromne możliwości na nośniki – przez systemy wystawiennicze, przez naklejki podłogowe, po obramowane plakaty, standy, rollupy. Reklamy towarzyszą nam w życiu codziennym na każdym kroku i niejednokrotnie potrafią zaskoczyć formą i przekazem, dlatego warto postawić na pomysłowe rozwiązania. Nawet mały format treści reklamowych w windzie może przynieść świetne efekty, jeśli jest odpowiednio dopasowany pod osoby odwiedzające dany budynek czy firmowy biurowiec. Poniżej omawiamy ofertę na reklamy wewnętrzne, dzięki którym Twój biznes będzie docierał do potencjalnych klientów i przyniesie rozwój firmie.
Reklama indoor – definicja reklamy wewnętrznej
Plakaty, naklejki, tablice, roll’upy czy wielkoformatowe reklamy i ekrany LCD. Wszystkie rodzaje tych nośników będą świetnym uzupełnieniem wnętrz, które wpisują się w publiczny użytek. Reklama indoor to w skrócie każdy wizualny przekaz reklamowy, który można spotkać wewnątrz budynków, w komunikacji miejskiej, w sklepach, w przychodniach, w urzędach, a nawet na uczelniach. To, co odróżnia reklamę wewnętrzną od reklamy zewnętrznej to rodzaj odbioru wśród potencjalnych konsumentów. Będąc w pomieszczeniu – w sklepie, na uczelni czy w banku, każda osoba może na spokojnie przystanąć i obejrzeć reklamę na ekranie lub przeczytać treści umieszczone na większym plakacie. To także lepszy sposób na łącznik ze światem online. Przyjęło się uważać, że reklama wewnętrzna pozwala na budowanie bliższej relacji z odbiorcą, właśnie, dzięki temu, że jest większa szansa na zatrzymanie uwagi na dłużej, np. podczas oczekiwania w kolejce. Nośniki reklam indoor nie są narażone na zmieniające się warunki atmosferyczne i mało sprzyjająca aurę ciągłej ekspozycji na słońce, deszcz czy ujemne temperatury. Dzięki temu ich formy mogą być lżejsze i bardziej eleganckie, a produkcja znacznie tańsza.
Skuteczność i cele reklamy wewnętrznej
Powszechnie wiadomo, czym są mechanizmy reklamowe oraz w jaki sposób mają przyciągać uwagę konsumentów. To prowadzi do częstych dyskusji o skuteczności reklam w tradycyjnych formach. Coraz częściej prosty przekaz i atrakcyjna cena nie przynoszą oczekiwanych efektów marketingowych. Odbiorcy stają się świadomymi konsumentami, którzy mają jasno określone wartości i są mniej podatni na tanie chwyty reklamowe. Ich uwaga staje się coraz cenniejsza, bo świat reklam nieustannie rozrasta się o nowe formy, również w świecie online. Efekty, jakie może przynieść reklama wewnętrzna, są ogromne, jeśli treści mają Big Idea, jasno zdefiniowane cele i odpowiednio dobraną lokalizację. Za skuteczną kampanią reklamową najczęściej stoi zespół specjalistów, którzy szukają kreatywnego storytellingu, strategię i świetny design. Warto na wstępie doprecyzować także grupę odbiorców – czy osoby, do których skierowany jest komunikat, bywają w miejscach, gdzie rozwieszona jest reklama? Reklama wewnętrzna ma przede wszystkim zapadać w pamięci, pobudzać ciekawość i zachęcać do zapoznania się z ofertą.
Rodzaje reklamy wewnętrznej
Standardowe formy reklamy indoor to obramowane plakaty, standy, rollup’y, a także wszelkie systemy wystawiennicze oraz oznakowania i systemy informacji wizualnej. Według raportu BioStat® jedną z najważniejszych kwestii w efektywnej i skutecznej komunikacji jest dostępność informacji, dlatego często reklamy wewnętrzne są skuteczne, bo odbiorcami nie są osoby w ruchu, prowadzące pojazd, ale osoby jadące windą, spacerujące po centrum handlowym, gdzie mogą spokojnie zatrzymać się i doczytać rozbudowany opis lub obejrzeć cały spot reklamowy. W ofercie BE Media znajdziesz reklamy wewnętrze realizowane są w następujących obszarach:
- prywatne przychodnie
- publiczne przychodnie
- pharma marketing
- windy i biurowce
- serwisy samochodowe
- galerie handlowe
- lotniska
- pociągi i dworce PKP
- uczelnie wyższe
Nośniki reklamy wewnętrznej
Różnorodność nośników reklamy indoor daje ogromne możliwości rozpowszechniania informacji reklamowych. Reklamy i plakaty, naklejki, rollupy, spoty reklamowe wyświetlane na ekranach to świetne sposoby na urozmaicenie komunikacji reklamowej i docieranie do różnych potrzeb klientów. Nośników i możliwości jest naprawdę wiele, a jako agencja specjalizująca się w reklamach, doradzimy najlepsze formaty pod daną kampanię. Poza reklamami wewnętrznymi, mamy również szeroką wybór reklam zewnętrznych – zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą.
Zalety reklam wewnętrznej
„Zasięgi” to słowo używane w marketingu, które obejmuje głównie kampanie online, ale dobrze też nakreśla możliwości reklamy offline. Z pewnością treści reklam wewnętrznych mogą docierać do rozbudowanej grupy odbiorców, która jest mocno sprofilowana. Głównymi zaletami reklamy indoor są:
- różnorodność nośników, które mogą zaskakiwać pomysłowością
- wybór miejsca, które zapewnia określoną, sprecyzowaną grupę odbiorców
- wielokrotny odbiór reklamy przez regularnych odbiorców
- świetne uzupełnienie każdej kampanii reklamowej
- dyskretny impuls do zakupu lub pozyskania większej ilości informacji
- mniejsze koszty produkcyjne niż w przypadku reklam zewnętrznych (bez konieczności wykorzystania materiałów odpornych na zmieniające się warunki atmosferyczne)
Powtarzalność odbioru sprzyja skuteczności reklam, które w efekcie zapadają na dłużej w pamięci potencjalnych klientów. Statystyki pokazują, że 9 na 10 osób zwraca uwagę na reklamę świetlną, dlatego poza drukowanymi formami dobrze jest też zaplanować w kampanii wyświetlanie spotu.
Wady reklamy wewnętrznej
Pomimo wielu zalet i korzyści, jakie dają reklamy wewnętrzne, a w tym oszczędności w budżecie reklamowym, mają one też pewne ograniczenia. W porównaniu z reklamami zewnętrznymi docierają do bardziej zdefiniowanych odbiorców – klientów danego sklepu, przychodni, serwisu samochodowego czy w danym biurowcu.
Nasza agencja reklamowa to doskonały partner w projektowaniu i doborze skutecznych i estetycznych reklam zewnętrznych i wewnętrznych. Zależy nam na tym, aby Państwa przekaz był zawsze klarowny, przyciągający uwagę i trafiający w gusta odbiorców. Specjalizujemy się w wielu obszarach reklamy offline i posiadamy zespół profesjonalistów z bogatym doświadczeniem w branży. Wszystkie projekty wykonujemy z największą starannością, biorąc pod uwagę indywidualne potrzeby i wymagania każdego klienta. Dzięki naszemu podejściu opartemu na kreatywności, transparentności i profesjonalizmie, gwarantujemy Państwu najlepsze efekty w kampanii reklamowej..
🔎Oferta reklamy wewnętrznej – BE Media
Jesteśmy agencją reklamową, dla której kompleksowa obsługa i realizacja kampanii reklamowych to nie tylko praca, ale pasja. Nasze wieloletnie doświadczenie w branży pozwala nam skutecznie dotrzeć do potencjalnych klientów za pomocą różnorodnych form reklamy indoor. Nasze kampanie reklamowe są skuteczne zarówno w przypadku reklamy zewnętrznej, jak i wewnętrznej, a nasze działania skupiają się przede wszystkim na długofalowym rozwoju biznesu naszych Klientów. Nasza oferta reklam wewnętrznych to przede wszystkim:
Reklamy w formie plakatów, rollup’ów, standów
To najbardziej klasyczne formaty reklam wewnętrznych, które trudno ominąć wzrokiem, dzięki czemu są niezwykle skuteczne. To także sposób na umieszczenie łatwo dostępnego QR kodu, który przeniesie odbiorcę do strony produkty, landing page’a czy pełnej oferty.
Reklamy w centrach handlowych
Statystyki z 2021 roku pokazują, że blisko 83% mieszkańców dużych miast w Polsce to klienci centrów handlowych, z czego 62% odwiedza galerie handlowe raz w tygodniu. Obecność reklam w centrach handlowych jest oczywista i warto postawić na systemy ekspozycyjne i nośniki informacji wizualnych.
Reklama w windach
Reklama w windach to pomysłowe podejście do reklamy dla firm, które znajdują się w sąsiedztwie biurowców i bloków mieszkalnych. Ekrany w windach to skuteczna opcja łatwego pozyskania konsumenta, szczególnie poprzez możliwość skierowania oferty bezpośrednio do jej adresata.
Reklamy w prywatnych i publicznych przychodniach
Sieć TVPharma premium umożliwia dotarcie do danej placówki i wszystkich pacjentów i personelu. Nowoczesna platforma komunikacyjna pozwoli na uzyskanie zaufania wśród odbiorców. Reklama zewnętrzna w prywatnej przychodni obejmuje niemalże 100 lokalizacji i prawie 200 nośników w 17 miastach na terenie całej Polski.
Pharma marketing
Pharma marketing to marketing farmaceutyczny. Reklama farmaceutyczna skierowana bezpośrednio do konsumenta uznawana jest za najbardziej skuteczny rodzaj komunikacji zdrowotnej, z którym mają do czynienia konsumenci.
Reklamy na lotniskach
W BE Media mamy do dyspozycji aż 12 lotnisk, a na nich sprawdzone powierzanie reklamowe. Lotniska które każdego roku odwiedza nawet 31 milionów pasażerów.
Reklama w serwisach samochodowych
Bosh TV to pierwsza ogólnopolska sieć reklamowa w serwisach samochodowych. Struktura kanału gwarantuje dotarcie do precyzyjnie zdefiniowanego odbiorcy – głównie mężczyzn, którzy podczas jednorazowej wizyty spędzają w salonie swój czas.
Reklamy w kinie letnim
W BE Media wykorzystujemy plenerowe spotkania kinomanów w Warszawie jako przestrzeń do wyeksponowania reklamy zewnętrznej.