Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

REKLAMA NA BILLBOARDACH I TABLICACH

Reklama na billboardach to bardzo lubiana i popularna forma promocji w Polsce. Duży rozmiar nośników i odpowiednia lokalizacja sprawiają, że są zauważalne z dużej odległości. Co więcej, reklama na billboardach pozwala dotrzeć do masowej publiczności. Billboardy umieszczane są w przestrzeniach miejskich o największym natężeniu ruchu, a także na drogach krajowych i autostradach.

Inną bardzo widowiskową formą promocji outdoorowej jest reklama na siatkach wielkoformatowych, która sprawdzi się idealnie, gdy poszukujemy dużej powierzchni reklamowej. Przy natłoku informacji, którymi zewsząd jesteśmy bombardowani na co dzień, reklamy na siatkach wielkoformatowych po prostu nie można nie zauważyć.

W przestrzeni miejskiej idealnie sprawdzi się również reklama na wiatach przystankowych. Niewątpliwym atutem tego typu promocji jest długi kontakt z reklamą – oczekując na autobus trudno nie zwrócić uwagi na podświetlone citylighty. Ponadto reklama na wiatach przystankowych umieszczona jest na wysokości oczu odbiorcy, więc jej przekaz jest bardzo łatwy do zapamiętania.

DLA KOGO?

Reklama na billboardach, tablicach czy siatkach wielkoformatowych idealnie sprawdzi się zarówno w przypadku małych, średnich, jak i dużych firm. Przedsiębiorcom, którzy dopiero wchodzą na rynek, pozwoli zyskać rozpoznawalność, natomiast pozostałym-wzmocnić pozycję na rynku i pozyskać nowych klientów. Idealnym rozwiązaniem dla przedsiębiorców, którzy chcą się wyróżnić na tle konkurencji, będzie również reklama na citylightach.

Gdy nasz przekaz wymaga więcej uwagi i czasu, doskonałym wyborem będzie reklama na wiatach przystankowych. Podświetlone nośniki przyciągają uwagę nie tylko osób oczekujących na autobus czy tramwaj, ale także pozostałych uczestników ruchu.