Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

REKLAMA NA BILLBOARDACH I TABLICACH

Reklama na billboardach to bardzo lubiana i popularna forma promocji w Polsce. Duży rozmiar nośników i odpowiednia lokalizacja sprawiają, że są zauważalne z dużej odległości. Co więcej, reklama na billboardach pozwala dotrzeć do masowej publiczności. Billboardy umieszczane są w przestrzeniach miejskich o największym natężeniu ruchu, a także na drogach krajowych i autostradach.

Inną bardzo widowiskową formą promocji outdoorowej jest reklama na siatkach wielkoformatowych, która sprawdzi się idealnie, gdy poszukujemy dużej powierzchni reklamowej. Przy natłoku informacji, którymi zewsząd jesteśmy bombardowani na co dzień, reklamy na siatkach wielkoformatowych po prostu nie można nie zauważyć.

W przestrzeni miejskiej idealnie sprawdzi się również reklama na wiatach przystankowych. Niewątpliwym atutem tego typu promocji jest długi kontakt z reklamą – oczekując na autobus trudno nie zwrócić uwagi na podświetlone citylighty. Ponadto reklama na wiatach przystankowych umieszczona jest na wysokości oczu odbiorcy, więc jej przekaz jest bardzo łatwy do zapamiętania.

DLA KOGO?

Reklama na billboardach, tablicach czy siatkach wielkoformatowych idealnie sprawdzi się zarówno w przypadku małych, średnich, jak i dużych firm. Przedsiębiorcom, którzy dopiero wchodzą na rynek, pozwoli zyskać rozpoznawalność, natomiast pozostałym-wzmocnić pozycję na rynku i pozyskać nowych klientów. Idealnym rozwiązaniem dla przedsiębiorców, którzy chcą się wyróżnić na tle konkurencji, będzie również reklama na citylightach.

Gdy nasz przekaz wymaga więcej uwagi i czasu, doskonałym wyborem będzie reklama na wiatach przystankowych. Podświetlone nośniki przyciągają uwagę nie tylko osób oczekujących na autobus czy tramwaj, ale także pozostałych uczestników ruchu.

Reklama zewnętrzna

Dodatkowo ciekawe dla poszerzenia reklamy Outdoor-owej jest równoczesne stosowanie innych typów reklamy poszerzających jej skuteczność. Reklama zewnętrzna na przystankach, biorąc pod uwagę zadania Twojej firmy, może znajdować się na tylnej lub bocznej, wewnętrznej lub zewnętrznej powierzchni pawilonu przystankowego.

Możemy umieszczać materiały reklamowe na dużych plakatach zamkniętych w szklanym opakowaniu. Zalety tej opcji w dużym formacie miejskim, który jest wyraźnie widoczny i czytelny nawet bez podświetlenia. Materiały są chronione przed warunkami atmosferycznymi lub wandalami specjalnym szkłem.

Reklama na przystankach transportu publicznego działa najskuteczniej, gdy pawilon jest w pełni wklejony. Układ w tym przypadku jest jakby podzielony na dwie części: format miasta plus pełne wklejenie tylnej powierzchni pawilonu.

Najprostszym sposobem na promocję marki jest wklejenie małych naklejek z tyłu pawilonu. Zmniejszony rozmiar reklam w przystankach transportu publicznego pozwala zaoszczędzić pieniądze na kampanii reklamowej, a jednocześnie skutecznie przyciągać potencjalnych klientów.

Reklama na witrynach zyskała zaufanie wielu współczesnych reklamodawców i doskonale radzi sobie z jej funkcjami. Pomoże przyciągnąć nowych odbiorców, stworzy pozytywny wizerunek firmy, poinformuje potencjalnych nabywców o każdym produkcie.

Transport publiczny jest integralną częścią życia każdego miasta, a tysiące ludzi codziennie ogląda i czyta reklamy na przystankach autobusowych. Prawie wszyscy pasażerowie korzystają z co najmniej dwóch przystanków co najmniej dwa razy dziennie – w drodze do pracy i z powrotem.

Średni czas oczekiwania na transport miejski wynosi 4,5 minuty. To długi czas na przestudiowanie układu reklamy. Pasażer nie tylko przeczyta Twoją wiadomość, ale również sfotografuje interesującą reklamę na tablecie lub smartfonie, aby skorzystać z Twojej oferty w najbliższej przyszłości.

Ze względu na długotrwały kontakt z konsumentem reklama na przystankach może zawierać dość szczegółowe informacje o twoich towarach i usługach.