Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Reklama w komunikacji miejskiej – Warszawa

Warszawa jest jednym z najbardziej zakorkowanych miast Europy. Choć czas spędzony w korku można na różne sposoby wykorzystać np. na zjedzenie spóźnionego śniadania to coraz więcej Warszawiaków przesiada się z auta do komunikacji miejskiej. Z oficjalnych badań wynika, że ponad 63% mieszkańców miasta porusza się po mieście korzystając z transportu publicznego. Z uwagi na dużą rozległość, miasto posiada wysoko rozwiniętą sieć komunikacji miejskiej. Jest to jedyne  miasto w Polsce, które posiada metro; łącznie 300 wagonów oraz bardzo liczny tabór tramwajów i autobusów. W sumie po Warszawie porusza się 266 tramwajów i 536 autobusów, na których można umieścić swoją reklamę. Decydując się na reklamę w komunikacji miejskiej na terenie Warszawy możemy dotrzeć nawet do kilku milionów potencjalnych Klientów.

Typy nośników

METRO

RAMKI W WAGONACH METRA

RAMKI W WAGONACH METRA

EKRANY W WAGONACH METRA

EKRANY W WAGONACH METRA

BILLBOARDY NA STACJACH METRA

BILLBOARDY NA STACJACH METRA

EKRANY NA PERONACH METRA

EKRANY NA PERONACH METRA

TRAMWAJE

EKRANY W TRAMWAJACH

EKRANY W TRAMWAJACH

RAMKI I TABLICZKI W TRAMWAJACH

RAMKI I TABLICZKI W TRAMWAJACH

OKLEJANIE TRAMWAJU

OKLEJANIE TRAMWAJU

AUTOBUSY

EKRANY W AUTOBUSACH

EKRANY W AUTOBUSACH

RAMKI W AUTOBUSACH

RAMKI W AUTOBUSACH

FULLBACK

FULLBACK

INNE

AMBIENT

AMBIENT

Co oferujemy?

Reklama w komunikacji miejskiej może przybierać różnorodne formy. Ramki i plakaty to popularna, papierowa reklama w autobusach, której przekaz codziennie trafia do szerokiej rzeszy odbiorców. Innym, niezwykle skutecznym środkiem przekazu może być reklama na ekranach w komunikacji miejskiej. Czas spędzany podczas przejazdu komunikacją miejską zwykle staramy się czymś zapełnić. Jeśli wzrok przykuje interesująca i wyróżniająca się na tle innych reklama, istnieje duża szansa, że jej emisja przyczyni się do powodzenia akcji promocyjnej. Taka reklama wyświetlana na monitorach może być stosowana jako reklama w metro, w tramwaju, w autobusie – we wszystkich pojazdach komunikacji publicznej, które posiadają odpowiedni ekran.

Reklama w Autobusach i Tramwajach
– dla kogo?

Reklama w komunikacji miejskiej w Warszawie to doskonały pomysł na dotarcie do różnorodnej grupy odbiorców, w tym także tych potencjalnych klientów, którzy mają ograniczony dostęp do innych środków masowego przekazu, takich jak telewizja, Internet czy prasa. Reklama zewnętrzna przemawiać będzie do szerokiego grona odbiorców w Warszawie, spędzających czas poza domem. Mobilność oznacza większą skuteczność! Reklama w tramwajach, autobusach i metrze na terenie Warszawy to doskonały pomysł na promocję. Oklejanie tramwajów poruszających się np. po Warszawie to nic innego jak jeżdżący billboard – widzą go kierowcy, przechodnie, a także czekający na przystanku pasażerowie. Reklama fullback trafia do szerokiego grona odbiorców i przyciąga uwagę, co bezpośrednio przyczynia się do sukcesu.