Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Reklama w Media Expert

Sieć Media Expert TV to jedna z największych na polskim rynku sieci reklamowych digital out-of-home, obejmująca łącznie ponad 460 elektromarketów w 330 polskich miastach. Dotarcie emitowanych reklam oscyluje wokół liczby 6-8 mln. osób miesięcznie. Nośniki usytuowane są w miejscach zapewniających wysoki zasięg prezentowanych treści. Poprzez atrakcyjny, multimedialny przekaz w technologii FullHD, skutecznie koncentrujemy uwagę Klientów na emitowanych materiałach. Świetnie prezentują się tu reklamy auto moto, zapowiedzi i zwiastuny filmowe, produkty FMCG oraz każdej innej branży, która chce zwrócić na siebie atencję zróżnicowanej, wielomilionowej widowni.

DLA KOGO?

Kampanie w sieci Media Expert realizowane są poprzez system Digital Signage – nowoczesne i prestiżowe rozwiązanie dla wymagających reklamodawców. System ten umożliwia emisję treści ściśle dopasowanych do preferencji, specyfiki konkretnych grup docelowych, czasu i miejsca. Dotarcie emitowanych reklam oscyluje wokół liczby 6-8 mln. osób miesięcznie. Digital Signage to dla nadawcy gwarancja skutecznego angażowania odbiorcy. Rozwiązanie to umożliwia realizację dowolnych celów komunikacyjnych i kampanii reklamowych.

460  sklepów
460 sklepów
6-8 milionów klientów miesięcznie
6-8 milionów klientów miesięcznie
kilkadziesiąt tysięcy ekranów
kilkadziesiąt tysięcy ekranów
Reklama w sklepach Media Expert
Ogromny zasięg – setki tysięcy odbiorców dziennie, kilka milionów miesięcznie
Możliwość wyboru konkretnej lokalizacji, regionu, dowolnego miasta lub województwa
Zaawansowany system do zarządzania treścią – system Digital Signage*
Szczegółowe raportowanie i możliwość weryfikacji narzędzi kampanii
Atrakcyjna i zróżnicowana grupa docelowa
Możliwość emisji dowolnych materiałów i formatów reklamowych

Reklama w Media Expert

Reklama w Media Expert stanowi ważny punkt kampanii reklamowej. W prawie każdym nowoczesnym sklepie, który odwiedzasz, znajdują się telewizory lub monitory reklamowe. Wyświetlają one najnowsze kampanie marketingowe i pomocne informacje. Za pomocą kilku kliknięć można na nich uruchomić nową reklamę i promować nowy produkt. Nie ma znaczenia, czy kampania reklamowa prowadzona jest w jednym sklepie, czy w całej siecią sklepów. Dzięki nowoczesnej technologii nie stanowi to problemu. Na monitorach reklamowych mogą być promowane np. artykuły znajdujące się w sklepie, produkty będące aktualnie w promocji lub nowości. Ma to na celu zapoznać klientów z danymi produktami i zachęcić ich do zakupów.

Dzięki łatwemu sterowaniu wyświetlanymi reklamami można łatwo ustawić datę początkową i końcową dla konkretnych treści reklamowych. Pozwala także na ekspozycje reklamy w konkretnym dniu i godzinie, na przykład tylko w piątki po 16:00 lub w weekendy, kiedy więcej osób odwiedza sklep. Ekrany reklamowe mogą być rozmieszczone po całej powierzchni sklepu, np. przy wejściu, nad alejkami czy nad kasami.

W marketach można uruchomić kampanię skierowaną do konkretnych osób w określonym czasie. Na przykład monitory nad działem gier komputerowych mogą wyświetlać najnowsze pozycje dla graczy. Z kolei reklamy w okresie świątecznym mogą zasugerować zakup konkretnego produktu na prezent.

Reklamy mogą znajdować się również na wózkach i koszykach. Umieszczane są zarówno wewnątrz oraz na zewnątrz, aby były widoczne także przez innych. Boki wózka również można wykorzystać do zamieszczenia reklamy. Niezdecydowany klient widząc reklamę może zdecydować się na zakup reklamowanego produktu.

Dobrym uzupełnieniem reklamy na wózkach i koszykach będzie reklama audio. Krótki komunikat reklamowy dotrze do każdego klienta w obrębie sklepu.

Reklama w Media Expert stanowi ważny punkt kampanii reklamowej. Na monitorach reklamowych, które znajdują się w sklepie mogą być promowane różne produkty.