BLOG - SKARBNICA WIEDZY
Świąteczne reklamy 2020
To był niesamowity rok, powie niejeden z nas, i na wspomnienie mijającego okresu przywoła różne wydarzenia – najczęściej związane z wszechobecną pandemią, nierzadko ze zmniejszonymi wpływami finansowymi. Dlatego detaliści łamali sobie głowę jak zachęcić konsumentów, by w te Święta Bożego Narodzenia przeznaczyli swoje budżety na zakup właśnie ich produktów. I największe, i te mniejsze marki wzięły więc udział w corocznej świątecznej epickiej bitwie reklamowej. Z jakim skutkiem? Oceńcie sami.
Świąteczne kampanie – to działa!
O tym, że tegoroczne Święta Bożego Narodzenia będą inne, niż dotychczas wie chyba każdy. Każdy reklamodawca wie też chyba, że kampanie świąteczne realizowane właśnie teraz, to dla wielu firm być albo nie być w odniesieniu do budowania wizerunku marki i zwiększenia sprzedaży, a nawet utrzymania płynności pod względem finansowym. Zatem aktywność reklamowa w tym okresie to dla firm sprawa kluczowa, z której pod żadnym pozorem rezygnować nie powinni.
Reklama zewnętrzna posiada skuteczną moc, o ile zadbamy o projekt i odpowiednią ekspozycję
Reklama zewnętrzna w dzisiejszym świecie odgrywa rolę niezwykle znaczącą, przede wszystkim ze względu na dużą skalę dotarcia. Jako, że tysiące konsumentów codziennie ogląda i zapamiętuj prezentowane przekazy na różnego rodzaju nośnikach zewnętrznych, reklama staje się fizycznym znacznikiem w eksponowaniu firmy i produktu: przyciąga uwagę konsumentów, tworzy niezapomniane wrażenia, skłania do myślenia.
WSZYSTKO CO ROBIMY JEST SKONCENTROWANE NA ROZWOJU NASZYCH KLIENTÓW
Stawiamy na efektywność działań. Tworzymy strategię, doradzamy i pomagamy na każdym etapie procesu tworzenia planu marketingowego. Dysponujemy szerokim portfolio mediów, dzięki któremu precyzyjnie opracujemy strategię w oparciu o cele. By dotrzeć do określonych przez Klienta grup docelowych, tworzymy skuteczny media plan łącząc grupy nośników reklamowych.
Reklama kształtuje społeczeństwo
Reklama w bardzo dużym stopniu kształtuje społeczeństwo, bo wpływa na to jak ludzie postrzegają pewne rzeczy, myślą, rozumieją, działają. Z drugiej strony reklamy tworzone są zgodnie z potrzebami społeczeństwa, więc są odzwierciedleniem ich wymagań, aspiracji, dążeń i wyznawanych zasad. Można więc rzec, że reklama i społeczeństwo oddziałują na siebie na zasadzie sprzężenia zwrotnego. Jako, że czasy się zmieniają, zmienia się i reklama.
Warto docierać z informacją w sposób naturalny
Po pandemicznej rzeczywistości nastała nowa teraźniejszość. W wielu krajach w odniesieniu do obecnego stanu pojawiło się pojęcie „nowa normalność”. Nowa, choć w wielu przypadkach (prawie) taka sama jak sprzed lockdownu. Coraz pewniej wychodzimy, spotykamy się, robimy zakupy. Co więcej, możemy i chcemy fizycznie pójść do lekarza, usiąść w przychodni i w oczekiwaniu na wizytę obejrzeć informacje w sieci Tv Pharma.