Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

BLOG - SKARBNICA WIEDZY

Jak budować zaufanie marki?

Jak budować zaufanie marki?

Pytanie: Czy moja marka jest godna zaufania i jak to zaufanie wśród klientów budować towarzyszy firmom niemalże podczas całego procesu działalności. Jest to bez mała pytanie kluczowe. Jeśli konsumenci ufają danej marce, to i kupią jej towary i usługi. Co więcej, potem nabędą je ponownie, a nawet staną się zwolennikami marki i będą polecać ją wszem i wobec. Zatem, jakie są sposoby na budowanie zaufania marki wśród odbiorców?

Prawo reklamy i promocji.

Prawo reklamy i promocji.

Reklama towarzyszy człowiekowi od stuleci stanowiąc obiekt zainteresowania nie tylko jej odbiorców oraz specjalistów od marketingu, ale również prawników - reklama stała się na tyle ważnym elementem życia społecznego, że wiele jej aspektów regulowanych jest przepisami prawa.

Kampanie reklamowe, które przyczyniły się do sukcesu firm

Kampanie reklamowe, które przyczyniły się do sukcesu firm

O tym, że reklama posiada siłę i moc wpływu na konsumenta, wiadomo nie od dziś. Dobry przekaz potrafi rozbawić, doprowadzić do łez, skłonić do refleksji, a nawet spowodować zmianę opinii publicznej. Zatem, świetna reklama to przede wszystkim nowe i świeże spojrzenie na problemy społeczno-gospodarcze, na kwestie kulturowe oraz zagadnienia historyczne. Dobrze zrobione kampanie reklamowe potrafią skutecznie przyciągnąć uwagę klienta, nakłonić do zakupu i zagwarantować (długoterminowy) sukces firmie.

Co sprawia, że reklamy zapadają w pamięć

Co sprawia, że reklamy zapadają w pamięć

Reklama stała się dziś nieodłączną częścią naszego życia, niczym codzienny obiad, popołudniowe spotkanie ze znajomymi czy przejazd do pracy. Przekazy reklamowe towarzyszą nam (znajdują nas) wszędzie. Te, które przykują naszą uwagę, podążają za nami przez cały dzień, a czasem pojawiają się nawet w snach. Co sprawia, że niektóre reklamy zapadają w pamięć, a inne przechodzą bez echa?

Kim jest dziś mainstream’owy konsument i jak najłatwiej do niego dotrzeć?

Kim jest dziś mainstream’owy konsument i jak najłatwiej do niego dotrzeć?

Pod koniec najbardziej wymagającego i najtrudniejszego roku, jakim były miesiące w cieniu pandemii, ludzie zaczynają wracać do normalności: zaczynają wychodzić z domów, spotykać się ze znajomymi, robić zakupy, powszechnie poruszać się komunikacją miejską, „gościć się” w restauracjach i kawiarniach. Jednak robią to ostrożnie i świadomie, z nastawieniem na lokalność, zaspokojenie najważniejszych potrzeb i komfort codziennego życia. Kim więc jest dzisiejszy mainstream’owy konsument i jak najłatwiej markom do niego dotrzeć?

Świat bez reklam

Świat bez reklam

Reklamy otaczają nas wszędzie. Widzimy je, gdy przebywamy w domu, oglądamy TV, surfujemy po sieci. Stykamy się z nimi, gdy wychodzimy na dwór, idziemy po zakupy, jesteśmy na wycieczce, jedziemy autobusem… Nierzadko się słyszy: „ Mam dość tych reklam!”, zwłaszcza podczas oglądania ulubionego filmu w telewizji lub buszowania po internecie. Jednak czy naprawdę chcielibyśmy, żeby reklama całkowicie zniknęła? Jak wyglądałby świat bez reklam?