Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Blog o reklamie - skarbnica wiedzy

Strategia „zdrowego” wizerunku marki – dlaczego Coca-Cola wprowadza Simply Pop?

Strategia „zdrowego” wizerunku marki – dlaczego Coca-Cola wprowadza Simply Pop?

Coca-Cola wprowadza na rynek Simply Pop, zdrowy dla jelit napój gazowany – informowały przed tygodniem media światowe. Zatem kolejny gigant na rynku napojów i żywności postanowił włączyć się do akcji ukierunkowanej na zdrowy styl życia. Jakie pobudki kierują największymi koncernami spożywczymi świata przy podejmowaniu takich decyzji?

Kluczowe formaty reklamowe w galeriach handlowych🛍️

Kluczowe formaty reklamowe w galeriach handlowych🛍️

Reklama w galeriach handlowych to bardzo bardzo efektywne narzędzie marketingowe, które umożliwia dotarcie do konsumentów dokładnie w momencie podejmowania decyzji zakupowych. Codziennie setki, a nawet tysiące osób przemierzają pasaże handlowe, szukając inspiracji, planując zakupy lub dokonując wyborów dotyczących produktów i usług. To idealna okazja, aby Twój przekaz znalazł się w centrum ich uwagi i skutecznie wpłynął na decyzję zakupową.

🐣Wielkanocny efekt reklamy. Jak zwiększyć sprzedaż w kluczowym momencie?

🐣Wielkanocny efekt reklamy. Jak zwiększyć sprzedaż w kluczowym momencie?

Wielkanoc to jeden z kluczowych momentów zakupowych w roku. W 2025 święta przypadają nieco później, bo 20 kwietnia, co daje markom więcej czasu na skuteczne dotarcie do konsumentów. Według Barometru Providenta statystyczny Polak wyda na święta około 600 zł, co oznacza ogromny potencjał sprzedażowy dla wielu branż.

🌍📈 Trendy i prognozy w reklamie – region EMEA – co warto wiedzieć?

🌍📈 Trendy i prognozy w reklamie – region EMEA – co warto wiedzieć?

Świat reklamy zmienia się, a region EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) nie jest wyjątkiem. Najnowszy raport MAGNA pokazuje, że rośnie znaczenie reklamy cyfrowej, a tradycyjne media, w tym reklama OOH (Out-Of-Home), muszą dostosować się do zmieniającego się krajobrazu mediowego. Jakie są najważniejsze wnioski na 2024 rok? Sprawdźmy.

Dedykowane strategie, czyli jak tworzymy kampanie „szyte na miarę”?

Dedykowane strategie, czyli jak tworzymy kampanie „szyte na miarę”?

W świecie reklamy zewnętrznej standardowe rozwiązania coraz częściej ustępują miejsca spersonalizowanym strategiom. Marki oczekują kampanii, które nie tylko zapewnią im widoczność, ale również realne rezultaty biznesowe. W BeMedia wychodzimy naprzeciw tym oczekiwaniom, oferując dedykowane strategie reklamowe, które są dokładnie dopasowane do potrzeb, celów i budżetów naszych klientów.

Analiza potencjału i efektywności reklamy w autobusach, tramwajach i metrze

Analiza potencjału i efektywności reklamy w autobusach, tramwajach i metrze

Jeżeli zastanawiacie się, czy komunikacja miejska – autobusy, tramwaje, czy metro – to dobre miejsce na reklamę, mamy dla Was coś wyjątkowego. Przygotowaliśmy rzetelnie opracowany raport Zarządu Transportu Miejskiego, który dostarcza kompleksowych danych o pasażerach, środkach transportu oraz ich potencjale reklamowym.