Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

BLOG - SKARBNICA WIEDZY

Kim jest dziś mainstream’owy konsument i jak najłatwiej do niego dotrzeć?

Kim jest dziś mainstream’owy konsument i jak najłatwiej do niego dotrzeć?

Pod koniec najbardziej wymagającego i najtrudniejszego roku, jakim były miesiące w cieniu pandemii, ludzie zaczynają wracać do normalności: zaczynają wychodzić z domów, spotykać się ze znajomymi, robić zakupy, powszechnie poruszać się komunikacją miejską, „gościć się” w restauracjach i kawiarniach. Jednak robią to ostrożnie i świadomie, z nastawieniem na lokalność, zaspokojenie najważniejszych potrzeb i komfort codziennego życia. Kim więc jest dzisiejszy mainstream’owy konsument i jak najłatwiej markom do niego dotrzeć?

Świat bez reklam

Świat bez reklam

Reklamy otaczają nas wszędzie. Widzimy je, gdy przebywamy w domu, oglądamy TV, surfujemy po sieci. Stykamy się z nimi, gdy wychodzimy na dwór, idziemy po zakupy, jesteśmy na wycieczce, jedziemy autobusem… Nierzadko się słyszy: „ Mam dość tych reklam!”, zwłaszcza podczas oglądania ulubionego filmu w telewizji lub buszowania po internecie. Jednak czy naprawdę chcielibyśmy, żeby reklama całkowicie zniknęła? Jak wyglądałby świat bez reklam?

Fascynujące rzeczy na temat reklamy, o których na 100 % nie słyszeliście!

Fascynujące rzeczy na temat reklamy, o których na 100 % nie słyszeliście!

Czy przebywasz w domu, czy poza nim, nie ma sposobu, by uciec przed reklamami. W zasadzie wszystko co widzimy, czego dotykamy, dostajemy czy kupujemy ma gdzieś wydrukowaną nazwę marki. Krajobraz reklamowy ciągle się zmienia. Reklamodawcy muszą być cały czas gotowi na prezentację takich reklam, które pokryją się z oczekiwaniami konsumentów. Stąd tak duża dynamika zmian w tej wszechstronnej branży.

Najbardziej szokujące okładki magazynów

Najbardziej szokujące okładki magazynów

Wpływ okładek magazynów pozostaje znaczący, by ukazać czyjąś obecność, nieobecność (niewidzialność) lub nagłośnić najbardziej palące wydarzenia i problemy świata. Pierwsze strony magazynów znów pojawiają się w wiadomościach. Okładka Charlie Hebdo z Królową Elżbietą i Meghan Markle jest najnowszą, która nie tylko przyciągnęła uwagę szerokiej publiczności, ale wywołała liczne dyskusje. Siła drukowanej okładki magazynu zawsze była znacząca.

Najciekawsze reklamy motoryzacyjne

Najciekawsze reklamy motoryzacyjne

Reklama w przestrzeni publicznej w niesamowicie oryginalny sposób zmienia wyobrażenie o tym jak reklamodawcy mogą skutecznie prezentować się grupom konsumentów i współpracować z nimi na drodze do zakupu. Widać to doskonale na przykładzie marketingu samochodowego, który jest jednym z najbliższych sojuszników reklamy out-of-home. Inteligentne motoryzacyjne kampanie reklamowe nie tylko przyciągają wzrok konsumentów i stają się powodem do licznych dyskusji, ale przede wszystkim zwiększają sprzedaż samochodów. 

Marketing sportowy, czyli z jakich strategii korzystają marki przygotowując się do najważniejszych wydarzeń sportowych

Marketing sportowy, czyli z jakich strategii korzystają marki przygotowując się do najważniejszych wydarzeń sportowych

Niejeden z nas doświadczył mieszanych uczuć oglądając zmagania sportowe. Od wzburzenia i złamanego serca do okrzyku radości i niewymownego szczęścia. Przy nadchodzących wydarzeniach sportowych – Euro 2020 i Olimpiada w Tokio – takie emocje nie będą rzadkością. A że wielu widzów mocno identyfikuje się z reprezentantami danej dyscypliny, czują też silne pokrewieństwo z marką promującą ich faworytów. Jaki więc wpływ ma marketing sportowy na konsumenta? Ogromny!