Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

BLOG - SKARBNICA WIEDZY

Świąteczne kampanie – to działa!

Świąteczne kampanie – to działa!

O tym, że tegoroczne Święta Bożego Narodzenia będą inne, niż dotychczas wie chyba każdy. Każdy reklamodawca wie też chyba, że kampanie świąteczne realizowane właśnie teraz, to dla wielu firm być albo nie być w odniesieniu do budowania wizerunku marki i zwiększenia sprzedaży, a nawet utrzymania płynności pod względem finansowym. Zatem aktywność reklamowa w tym okresie to dla firm sprawa kluczowa, z której pod żadnym pozorem rezygnować nie powinni.

Reklama zewnętrzna posiada skuteczną moc, o ile zadbamy o projekt i odpowiednią ekspozycję

Reklama zewnętrzna posiada skuteczną moc, o ile zadbamy o projekt i odpowiednią ekspozycję

Reklama zewnętrzna w dzisiejszym świecie odgrywa rolę niezwykle znaczącą, przede wszystkim ze względu na dużą skalę dotarcia. Jako, że tysiące konsumentów codziennie ogląda i zapamiętuj prezentowane przekazy na różnego rodzaju nośnikach zewnętrznych, reklama staje się fizycznym znacznikiem w eksponowaniu firmy i produktu: przyciąga uwagę konsumentów, tworzy niezapomniane wrażenia, skłania do myślenia.

WSZYSTKO CO ROBIMY JEST SKONCENTROWANE NA ROZWOJU NASZYCH KLIENTÓW

WSZYSTKO CO ROBIMY JEST SKONCENTROWANE NA ROZWOJU NASZYCH KLIENTÓW

Stawiamy na efektywność działań. Tworzymy strategię, doradzamy i pomagamy na każdym etapie procesu tworzenia planu marketingowego. Dysponujemy szerokim portfolio mediów, dzięki któremu precyzyjnie opracujemy strategię w oparciu o cele. By dotrzeć do określonych przez Klienta grup docelowych, tworzymy skuteczny media plan łącząc grupy nośników reklamowych.

Reklama kształtuje społeczeństwo

Reklama kształtuje społeczeństwo

Reklama w bardzo dużym stopniu kształtuje społeczeństwo, bo wpływa na to jak ludzie postrzegają pewne rzeczy, myślą, rozumieją, działają. Z drugiej strony reklamy tworzone są zgodnie z potrzebami społeczeństwa, więc są odzwierciedleniem ich wymagań, aspiracji, dążeń i wyznawanych zasad. Można więc rzec, że reklama i społeczeństwo oddziałują na siebie na zasadzie sprzężenia zwrotnego. Jako, że czasy się zmieniają, zmienia się i reklama.

Warto docierać z informacją w sposób naturalny

Warto docierać z informacją w sposób naturalny

Po pandemicznej rzeczywistości nastała nowa teraźniejszość. W wielu krajach w odniesieniu do obecnego stanu  pojawiło się pojęcie „nowa normalność”. Nowa, choć w wielu przypadkach (prawie) taka sama jak sprzed lockdownu.  Coraz pewniej wychodzimy, spotykamy się, robimy zakupy. Co więcej, możemy i chcemy fizycznie pójść do lekarza, usiąść w przychodni i w oczekiwaniu na wizytę obejrzeć informacje w sieci Tv Pharma.

Ciekawe kampanie reklamowe w (po)pandemicznej rzeczywistości

Ciekawe kampanie reklamowe w (po)pandemicznej rzeczywistości

Liczne raporty wskazują, że w miarę luzowania obostrzeń związanych z kwarantanną, konsumenci coraz chętniej wychodzą z domów oraz są gotowi na wyjazdy. Co więcej, intensyfikuje się ruch uliczny, zarówno kołowy, jak i pieszy. Mimo, że rzeczywistość  wywołana przez pandemię wciąż skłania do wielu pytań (a nawet powoduje niepewność wśród firm), (reklama zewnętrzna powoli zaczyna „wracać do zdrowia”. Co prawda, zasady dotyczące reklamy i marketingu nie uległy zmianie ze względu na Covid-19, kluczowego znaczenia nabrał jednak kontekst.