Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

BLOG - SKARBNICA WIEDZY

Fascynujące rzeczy na temat reklamy, o których na 100 % nie słyszeliście!

Fascynujące rzeczy na temat reklamy, o których na 100 % nie słyszeliście!

Czy przebywasz w domu, czy poza nim, nie ma sposobu, by uciec przed reklamami. W zasadzie wszystko co widzimy, czego dotykamy, dostajemy czy kupujemy ma gdzieś wydrukowaną nazwę marki. Krajobraz reklamowy ciągle się zmienia. Reklamodawcy muszą być cały czas gotowi na prezentację takich reklam, które pokryją się z oczekiwaniami konsumentów. Stąd tak duża dynamika zmian w tej wszechstronnej branży.

Najbardziej szokujące okładki magazynów

Najbardziej szokujące okładki magazynów

Wpływ okładek magazynów pozostaje znaczący, by ukazać czyjąś obecność, nieobecność (niewidzialność) lub nagłośnić najbardziej palące wydarzenia i problemy świata. Pierwsze strony magazynów znów pojawiają się w wiadomościach. Okładka Charlie Hebdo z Królową Elżbietą i Meghan Markle jest najnowszą, która nie tylko przyciągnęła uwagę szerokiej publiczności, ale wywołała liczne dyskusje. Siła drukowanej okładki magazynu zawsze była znacząca.

Najciekawsze reklamy motoryzacyjne

Najciekawsze reklamy motoryzacyjne

Reklama w przestrzeni publicznej w niesamowicie oryginalny sposób zmienia wyobrażenie o tym jak reklamodawcy mogą skutecznie prezentować się grupom konsumentów i współpracować z nimi na drodze do zakupu. Widać to doskonale na przykładzie marketingu samochodowego, który jest jednym z najbliższych sojuszników reklamy out-of-home. Inteligentne motoryzacyjne kampanie reklamowe nie tylko przyciągają wzrok konsumentów i stają się powodem do licznych dyskusji, ale przede wszystkim zwiększają sprzedaż samochodów. 

Marketing sportowy, czyli z jakich strategii korzystają marki przygotowując się do najważniejszych wydarzeń sportowych

Marketing sportowy, czyli z jakich strategii korzystają marki przygotowując się do najważniejszych wydarzeń sportowych

Niejeden z nas doświadczył mieszanych uczuć oglądając zmagania sportowe. Od wzburzenia i złamanego serca do okrzyku radości i niewymownego szczęścia. Przy nadchodzących wydarzeniach sportowych – Euro 2020 i Olimpiada w Tokio – takie emocje nie będą rzadkością. A że wielu widzów mocno identyfikuje się z reprezentantami danej dyscypliny, czują też silne pokrewieństwo z marką promującą ich faworytów. Jaki więc wpływ ma marketing sportowy na konsumenta? Ogromny!

Reklama tranzytowa jako symbol powrotu do starego ładu

Reklama tranzytowa jako symbol powrotu do starego ładu

Niewątpliwie pandemia wpłynęła na życie i zmieniła nawyki każdego człowieka. Jednak jedna rzecz pozostaje niezmienna: komunikacja miejska porusza się po drogach niezależnie od ograniczeń związanych z pandemią. Co więcej, stopniowe luzowanie obostrzeń spowoduje, że nastąpi intensyfikacja w kwestii wychodzenia z domów i przemieszczania się konsumentów, a więc i wzmożonego kontaktu z reklamą zewnętrzną.

TVPharma premium –  polecana komunikacja z Pacjentem

TVPharma premium – polecana komunikacja z Pacjentem

Współczesny marketing wymaga znacznie więcej, niż tylko opracowania dobrego produktu lub usługi, stworzenia atrakcyjnych cen i udostępnienia tych produktów czy usług. Współczesny marketing to możliwość CIĄGŁEJ KOMUNIKACJI z obecnymi i potencjalnymi klientami.