Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Blog o reklamie - skarbnica wiedzy

Popyt na komunikację w czasie rzeczywistym jako główny czynnik wzrostu DOOH

Popyt na komunikację w czasie rzeczywistym jako główny czynnik wzrostu DOOH

DOOH jest niezwykle popularny, i widać to gołym okiem. O tym, że cyfrowa reklama zewnętrzna staje się coraz powszechniejszym narzędziem reklamy jasno świadczą także wyniki prowadzonych badań. Skąd te prognozy? Marki częściej decydują się na promocję swoich produktów i usług dzięki oznakowaniu cyfrowemu przede wszystkim ze względu na możliwość dostosowania prezentowanych treści do lokalizacji, pory dnia, zachowań odbiorców czy warunków pogodowych.

Reklamy w Q1 2025 – kampanie, które zachwyciły świat ✨

Reklamy w Q1 2025 – kampanie, które zachwyciły świat ✨

Wiosna zagościła na dobre na świecie, a wraz z nią coraz więcej konsumentów spędza czas poza domem. Oznacza to, że specjaliści od reklamy mogą popisać się swoją kreatywnością w kwestii reklam OOH i DOOH. Przedstawiamy 5 najciekawszych reklam out-of-home z kwietnia 2025 roku.

Dlaczego warto wybrać butikową agencję – czyli BeMedia w praktyce⁉️

Dlaczego warto wybrać butikową agencję – czyli BeMedia w praktyce⁉️

W świecie, w którym liczy się czas reakcji, elastyczność i autentyczne zaangażowanie, coraz więcej marek wybiera współpracę z butikowymi agencjami. Jako niezależna agencja specjalizująca się w OOH, DOOH, reklamie w transporcie publicznym nie jesteśmy ograniczeni korporacyjnymi procedurami ani globalnymi kontraktami. Jesteśmy zwinnym, zaangażowanym partnerem, który działa szybko, skutecznie i z pasją.

Planujesz reklamę na autobusach? Wybierz świadomie – skuteczność zaczyna się od jakości

Planujesz reklamę na autobusach? Wybierz świadomie – skuteczność zaczyna się od jakości

Reklama na autobusach to jeden z najbardziej zauważalnych sposobów obecności marki w przestrzeni miejskiej. Jednak aby kampania naprawdę działała, kluczowe jest nie tylko to ile autobusów wyjeżdża na trasę, ale gdzie i jak Twoja reklama funkcjonuje w żywym organizmie miasta. Na co warto zwrócić uwagę, aby Twoja inwestycja naprawdę przyniosła efekt?

Strategia „zdrowego” wizerunku marki – dlaczego Coca-Cola wprowadza Simply Pop?

Strategia „zdrowego” wizerunku marki – dlaczego Coca-Cola wprowadza Simply Pop?

Coca-Cola wprowadza na rynek Simply Pop, zdrowy dla jelit napój gazowany – informowały przed tygodniem media światowe. Zatem kolejny gigant na rynku napojów i żywności postanowił włączyć się do akcji ukierunkowanej na zdrowy styl życia. Jakie pobudki kierują największymi koncernami spożywczymi świata przy podejmowaniu takich decyzji?

Kluczowe formaty reklamowe w galeriach handlowych🛍️

Kluczowe formaty reklamowe w galeriach handlowych🛍️

Reklama w galeriach handlowych to bardzo bardzo efektywne narzędzie marketingowe, które umożliwia dotarcie do konsumentów dokładnie w momencie podejmowania decyzji zakupowych. Codziennie setki, a nawet tysiące osób przemierzają pasaże handlowe, szukając inspiracji, planując zakupy lub dokonując wyborów dotyczących produktów i usług. To idealna okazja, aby Twój przekaz znalazł się w centrum ich uwagi i skutecznie wpłynął na decyzję zakupową.