Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

BLOG - SKARBNICA WIEDZY

Co nowego na świecie? – zoom na eco-outdoor

Co nowego na świecie? – zoom na eco-outdoor

Ostatnio wiele światowych firm skupiło się na reklamach, których przekaz dotyczy szeroko pojętej ekologii. Założeń takich działań marketingowych jest kilka: a) dążenie do zmiany postrzegania przez konsumenta otaczającego środowiska, b) zachęcanie do „zwolnienia tempa” w odniesieniu do codziennego życia oraz c) uchwycenie związku pomiędzy funkcjonowaniem człowieka a przyrodą, ze szczególnym naciskiem na ukazanie dobrodziejstw płynących z życia w stylu „green” i ochrony środowiska.

Kreatywność zawsze w modzie🎀

Kreatywność zawsze w modzie🎀

Według MarketingWeek 65% konsumentów twierdzi, że w przypadku formatów reklamy ważna jest dla nich różnorodność i niestandardowość. Reklama konwencjonalna nie zawsze spełnia te wymogi. Wtedy na ratunek przychodzi AMBIENT!

Cyfrowa reklama zewnętrzna – (re)medium na spersonalizowane treści

Cyfrowa reklama zewnętrzna – (re)medium na spersonalizowane treści

Obecny konsument przede wszystkim oczekuje, że firma zapewni mu nie tylko wyjątkową obsługę, ale i usługę „skrojoną” specjalnie dla niego.  Dlatego koncentracja na potrzebach i oczekiwaniach klienta to absolutny imperatyw każdej firmy.  W jaki więc sposób reklamodawcy mogą zapewnić odbiorcom najlepszą obsługę i usługę, które nie tylko zagwarantują zdobycie nowych i utrzymanie dotychczasowych klientów, ale i ugruntują pozycję marki?

Nowinki ze świata reklamy, czyli niestandardowe kampanie reklamowe z różnych stron świata

Nowinki ze świata reklamy, czyli niestandardowe kampanie reklamowe z różnych stron świata

Kiedy przegląda się branżową prasę z dziedziny reklamy i marketingu na świecie, jeszcze wciąż pojawia się temat Covid-19, który wywołał kryzys oraz reorganizację pracy i wartości w wielu branżach przemysłu. Jednak w tym sektorze także coraz częściej i dobitniej przebija się jeden istotny i znany marketerom czynnik: marki (zwłaszcza w pocovidowej rzeczywistości) muszą komunikować się w precyzyjnie określonych warunkach, z bardzo konkretnymi konsumentami, w oparciu o konkretną sytuację i potrzebę ze strony klienta.

Pokolenie Z i reklamy OOH, jak to działa?

Pokolenie Z i reklamy OOH, jak to działa?

Pokolenie Z i reklama OOH? – z zaskoczeniem zapyta niejeden. Okazuje się, że ta młoda (bo urodzona po 1995 roku), wkraczająca na rynek pracy i typowo techniczna generacja preferuje media zbliżone do tradycyjnych, niż te stricte cyfrowe. Szczególnie zaś lubi OOH. Jak to się dzieje?

BE Media – widzimy się na mieście!

BE Media – widzimy się na mieście!

Reklamy mogą śmieszyć, bawić, wzruszać, wywoływać różne emocje.  Z punktu widzenia reklamodawcy ostatecznie ważne jest, by konsument stojący przed sklepową półką wybrał produkt z jego oferty, a niepochodzący od konkurencji. Dlatego kampania reklamowa musi skutecznie realizować stawiane przed nią cele - do tego przy jej realizacji niezbędne są kreatywność, doświadczenie i profesjonalizm.