Bmedia - 艂adowanieBmedia - 艂adowanie

Blog o reklamie - skarbnica wiedzy

Pomys艂y na promocj臋 w sezonie wakacyjnym

Pomys艂y na promocj臋 w sezonie wakacyjnym

Lato tu偶 tu偶 馃槉 O ile sezon letni dla wielu oznacza spowolnienie i zwolnienie w codziennym p臋dzie 偶ycia, tak reklama nie zwalnia 鈥 zw艂aszcza outdoorowa. To idealny czas, by wyj艣膰 ze swoj膮 kampani膮 do ludzi. W tym artykule poka偶emy Ci nasze dotychczasowe, najciekawsze i najbardziej efektywne (i efektowne) letnie kampanie outdoorowe. Niech b臋d膮 dla Ciebie inspiracj膮.

艢cie偶ka zakupowa klienta -poznaj zasad臋 7-11-4

艢cie偶ka zakupowa klienta -poznaj zasad臋 7-11-4

Google to ju偶 nie tylko zwyk艂a wyszukiwarka internetowa, ale wielka firma, kt贸ra wspiera biznesy w ich rozwijaniu poprzez edukacj臋. Obserwuj膮c, co si臋 dzieje w 艣wiecie marketingu, Google zaprezentowa艂o zasad臋 7-11-4, kt贸ra okre艣la, jak dok艂adnie wygl膮da proces zakupowy konsument贸w. Dzi臋ki jego zrozumieniu firmy mog膮 planowa膰 efektywne dzia艂ania marketingowe, kt贸re zwi臋ksz膮 ich sprzeda偶. Przedstawiamy, jak dzia艂a zasada 7-11-4 i dlaczego powiniene艣 wprowadzi膰 j膮 do swojej firmy.

Sekrety kreatywnej reklamy na autobusach

Sekrety kreatywnej reklamy na autobusach

Reklama na autobusach to jedna z najciekawszych i najbardziej skutecznych form mobilnej reklamy OOH. Pozwala na dotarcie do szerokiego grona odbiorc贸w, zwi臋ksza konwersj臋 z kampanii, a przede wszystkim dociera precyzyjniej do grup docelowych. Ciekawie zaprojektowana kampania zostaje w pami臋ci odbiorc贸w, co wp艂ywa na lepsz膮 rozpoznawalno艣膰 marki. Reklamy na autobusach s膮 popularne na ca艂ym 艣wiecie i jest wiele realizacji, kt贸re sta艂y si臋 bardzo popularne. Dlatego stworzyli艣my nasz (subiektywny) ranking najlepszych kampanii realizowanych na pojazdach transportu publicznego z ca艂ego 艣wiata.

Po艂膮czenie medi贸w spo艂eczno艣ciowych z cyfrowymi no艣nikami reklamy zewn臋trznej odmienia wsp贸艂czesny krajobraz komunikacyjny

Po艂膮czenie medi贸w spo艂eczno艣ciowych z cyfrowymi no艣nikami reklamy zewn臋trznej odmienia wsp贸艂czesny krajobraz komunikacyjny

Media spo艂eczno艣ciowe ciesz膮 si臋 nies艂abn膮c膮 popularno艣ci膮 w艣r贸d ich u偶ytkownik贸w 鈥 szczeg贸lnie pokolenia Zetek i Millenials贸w. Budowanie 艣wiadomo艣ci marki, jak i przedstawianie oferty, powinno zatem odbywa膰 si臋 z uwzgl臋dnieniem medi贸w spo艂eczno艣ciowych, bo dzi臋ki nim zwi臋kszysz sprzeda偶 swoich produkt贸w. W tym artykule podpowiadamy, jak wykorzysta膰 social media, aby zwi臋kszy膰 konwersje i jak to po艂膮czy膰 z tradycyjn膮 kampani膮 outdoorow膮.

馃殞Wykorzystywanie danych o pasa偶erach do tworzenia bardziej spersonalizowanych kampanii reklamowych

馃殞Wykorzystywanie danych o pasa偶erach do tworzenia bardziej spersonalizowanych kampanii reklamowych

Je艣li chcesz dociera膰 do milion贸w klient贸w poprzez reklam臋 zewn臋trzn膮, rozwa偶 zrealizowanie kampanii w formie reklamy tranzytowej. Ta forma pozwala na znaczne zwi臋kszenie zasi臋gu dzi臋ki jej mobilno艣ci 鈥 w por贸wnaniu do innych rodzaj贸w OOH. Dodatkowo mo偶esz wzmocni膰 jej sukces poprzez wykorzystywanie danych o pasa偶erach. Ale jak to zrobi膰?

Skuteczne pomys艂y na promocj臋 miast i region贸w oraz miejsc turystycznych.

Skuteczne pomys艂y na promocj臋 miast i region贸w oraz miejsc turystycznych.

Do艣wiadczanie, prze偶ywanie i eksplorowanie nowych miejsc sta艂o si臋 dla wielu os贸b pomys艂em na 偶ycie. Obecnie podr贸偶ujemy nie tylko po to, by zobaczy膰 te wszystkie s艂awne miejsca, o kt贸rych tyle si臋 m贸wi. Warto艣ci w 偶yciu si臋 zmieniaj膮, a firmy powinny dostosowa膰 swoj膮 komunikacj臋 marketingow膮 w艂a艣nie do potrzeb konsument贸w. Skoro ludzie chc膮 podr贸偶owa膰, zwiedza膰 nowe miasta i regiony, warto im u艂atwi膰 wyb贸r miejsc poprzez ciekawe reklamy. A te powinny by膰 odpowiednio zlokalizowane. Oto 3 skuteczne pomys艂y na promocj臋 miejsc turystycznych.