Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

BLOG - SKARBNICA WIEDZY

Pokolenie Z i reklamy OOH, jak to działa?

Pokolenie Z i reklamy OOH, jak to działa?

Pokolenie Z i reklama OOH? – z zaskoczeniem zapyta niejeden. Okazuje się, że ta młoda (bo urodzona po 1995 roku), wkraczająca na rynek pracy i typowo techniczna generacja preferuje media zbliżone do tradycyjnych, niż te stricte cyfrowe. Szczególnie zaś lubi OOH. Jak to się dzieje?

BE Media – widzimy się na mieście!

BE Media – widzimy się na mieście!

Reklamy mogą śmieszyć, bawić, wzruszać, wywoływać różne emocje.  Z punktu widzenia reklamodawcy ostatecznie ważne jest, by konsument stojący przed sklepową półką wybrał produkt z jego oferty, a niepochodzący od konkurencji. Dlatego kampania reklamowa musi skutecznie realizować stawiane przed nią cele - do tego przy jej realizacji niezbędne są kreatywność, doświadczenie i profesjonalizm.

Efektywna kampania reklamowa

Efektywna kampania reklamowa

Gdyby zapytać jaki jest cel każdej marki, odpowiedź byłaby jednoznaczna: zwrócić uwagę konsumenta na produkty i zachęcić do ich korzystania (nabycia). By tak się stało, potencjalny nabywca musi dowiedzieć się o istnieniu proponowanych towarów czy usług. Najlepszym na to sposobem jest skuteczny komunikat pozwalający odbiorcom poznać ofertę danej firmy.

Case Study: Sharp producent inteligentnego AGD

Case Study: Sharp producent inteligentnego AGD

Wielu Klientów szuka nowego sposobu na dotarcie do aktywnych konsumentów, by jak najszybciej poinformować o swoich produktach i po prostu zwiększyć sprzedaż. Na udaną komunikację z potencjalnym Klientem składa się wiele połączonych ze sobą elementów, które decydują o skuteczności takich działań.  

Bezos leci w kosmos, a Adidas promuje Burkini, czyli bardzo kreatywne kampanie reklamowe

Bezos leci w kosmos, a Adidas promuje Burkini, czyli bardzo kreatywne kampanie reklamowe

Wraz z rozwojem nowoczesnego społeczeństwa marketing stał się ogromnym i stymulującym przemysłem. Teraz reklama pełni nie tylko funkcję stricte informacyjną, ale wykorzystuje różne sposoby, by wypromować produkt, podnieść świadomość marki, wzbudzić zainteresowanie wydarzeniem czy zwrócić uwagę na poważną kwestię.

Dlaczego warto inwestować w employer branding?

Dlaczego warto inwestować w employer branding?

Czasy, w których wartości i wizje firmy był owiane aurą tajemnicy minęły bezpowrotnie. Obecnie, by zapewnić motywację do pracy i przyciągnąć najlepsze talenty, firma musi udowodnić, że posiada świetny employer branding. Stąd też budowanie marki pracodawcy powinno być wpisane na stałe w inwestycję firmy.