Blog o reklamie - skarbnica wiedzy - strona 27

Trendy i technologie w DOOH
Postępująca digitalizacja w obrębie sektora reklamy oferuje konsumentom coraz to nowsze i ciekawsze strategie promocji produktów i usług. Media cyfrowe typu outdoor stają się nieodzownym elementem otoczenia. Są szczególnie preferowane wśród odbiorców reklamy ze względu na dynamiczny, kolorowy i aktualny […]

Cyfrowa reklama zewnętrzna na świecie i w Polsce
Rozwój technologii i zmiany cywilizacyjno-społeczne sprawiły, że pojawiły się nowe, atrakcyjne kanały komunikacji z rynkami docelowymi, które skutecznie wpływają na zwiększenie sprzedaży. Dlaczego warto stosować kampanie DOOH? To proste. Po pierwsze, w dzisiejszych czasach konsumenci unikają tradycyjnych metod reklamowych. Reklamy […]

Granice dobrego smaku w reklamie
Reklama XXI wieku jest bardzo potężnym narzędziem. Sprawnie prowadzona umożliwia bezpośredni kontakt z klientem oraz oferuje spójny dialog z grupą docelową. Niestety, jest też niebezpieczną bronią, która w jednej chwilę może zniszczyć wizerunek każdej marki. Nawet firm, których status jest […]

Marka Pracodawcy
„Praca szuka człowieka” – takie ogłoszenia widuje się coraz częściej na wiatach przystanków, słupach ogłoszeniowych, witrynach sklepów. Jednak nie cieszą się one zbyt dużym zainteresowaniem. Dlaczego? Kilku zapytanych na ulicy przechodniów odpowiadało bez namysłu: brak informacji o pracodawcy, brak info […]

Odporni na reklamę ?!
Ktoś kiedyś powiedział, że im bardziej odbiorcy narażeni są na działania reklamy, tym bardziej stają się na nią odporni. Czy tak jest rzeczywiście? W dzisiejszym świecie reklama „wita” nas na każdym skwerze i „pozdrawia” w każdym miejscu użyteczności publicznej. Jeśli zatem […]

Reklama DOOH czyli cyfrowa reklama zewnętrzna
Reklama zewnętrzna jest niemal najstarszą formą reklamy. Pierwsze plakaty/tablice pojawiły się w Nowym Jorku już w 1883 roku. Reklama typu oudoor doczekała się wielu opracowań popularnonaukowych oraz licznych badań skuteczności na które składają się m.in.: stopień zapamiętania treści reklamy, kojarzenia […]