Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Reklama LED i na telebimach (DOOH)

Reklama na ekranach LED

Wyobraź sobie poniedziałkowe popołudnie. Wracasz z pracy, a przed Tobą ciągnie się rząd samochodów. W takich sytuacjach reklama na telebimach mimowolnie wywołuje Twoje zainteresowanie – kiedy stoisz w korku trudno bowiem o lepsze zajęcie. Jeśli zwracasz uwagę na telebim led, zauważą go również potencjalni klienci. Dlatego tak istotna jest przemyślana lokalizacja nośników – jeden z wielu atutów reklamy na ekranach LED. Duże znaczenie ma też ruchomy i nasycony kolorami obraz, który skutecznie przyciąga wzrok. Warto zaznaczyć, że reklamy LED zawsze pozostają wyraźne i czytelne – nawet podczas niekorzystnych warunków atmosferycznych. Nie musisz obawiać się, że pogoda wpłynie na skuteczność i odbiór komunikatów. Ponadto duży format nośników sprawia, że reklama jest widoczna z dalekiej odległości, co daje gwarancję, że zostanie zauważona.

 

Reklama LED i na telebimach trafia bezpośrednio do szerokiej grupy odbiorców podczas spaceru czy podróży komunikacją miejską lub samochodem. Słowem – jest stałym towarzyszem codzienności. Adresaci reklamy LED mimowolnie spoglądają na kolorowe, przykuwające uwagę telebimy, co zwiększa prawdopodobieństwo, że zainteresują się promowanymi na nich produktami lub usługami. Reklama na telebimach jest polecana wszystkim firmom, które chcą poprawić rozpoznawalność swojej marki na rynku. Telebim reklamowy to doskonały sposób na efektowny i efektywny komunikat, który przyciągnie uwagę nowych klientów.

Dlaczego podświetlana reklama na ekranach LED?
9 na 10 osób zwraca uwagę na reklamę świetlną
87% osób zapamiętuje to, co przedstawia ruchomy obraz,
ekran reklamowy zewnętrzny umożliwia dopasowanie kampanii do lokalizacji, np. kampanie pojawiające się w całej Polsce lub wyłącznie w konkretnym regionie,
mogą stanowić komunikat o masowym zasięgu,
ruchomy i kolorowy obraz jest widoczny i przyciąga uwagę pomimo niekorzystnych warunków atmosferycznych,
reklama LEDowa – zawsze aktualna. Treści mogą być aktualizowane w każdym momencie.
407 ekranów
15 mln odbiorców dziennie
53 724 wyświetleń spotu dziennie
Reklama na telebimach (DOOH) w Polsce

Jesteśmy jednym z wiodących dostawców czasu reklamowego na telebimach w Polsce. W swojej ofercie posiadamy ponad 300 zweryfikowanych, dokładnie wyselekcjonowanych nośników, które zlokalizowane są w małych, średnich i dużych miastach. Poza emitowanymi spotami reklamowymi, ekrany LED transmitują niezależny, neutralny kontent, a nowoczesny system daje możliwość szybkiej aktualizacji i przeróbki przekazu. Telebimy reklamowe – nie tak jak reklama na billboardach – umożliwiają zmianę komunikatów, kiedy tylko tego potrzebujesz. Nasza reklama na ekranach LED wyróżnia się wysoką jakością obrazu, co zapewnia doskonałą widoczność reklamy nawet w trudnych warunkach atmosferycznych. Dzięki elastyczności w doborze lokalizacji Twoja marka zyska szerszy zasięg i dotrze do szerokiego grona potencjalnych odbiorców. Dodatkowo nasz zespół specjalistów pomoże w opracowaniu skutecznej strategii reklamowej, maksymalizując efektywność kampanii. Serdecznie zapraszamy do współpracy!

Reklama podświetlana LED – lokalizacja ma znaczenie

Skuteczność reklamy LED opiera się również na jej odpowiednim umiejscowieniu. Nie bez przyczyny emisja komunikatów reklamowych odbywa się w strefach ruchu pieszych, na poboczu drogi, na skrzyżowaniach świetlnych lub w innych ruchliwych miejscach – wszędzie tam, gdzie zostanie zauważona. Ten typ reklamy zewnętrznej przynosi firmom wiele korzyści. Ważne jest, aby reklama podświetlana LED była umieszczona w miejscach o wysokiej częstotliwości przejazdów lub pieszych, aby maksymalizować zasięg reklamowego przekazu. Dobre umiejscowienie wpływa także na efektywność dotarcia do konkretnej grupy odbiorców, zwłaszcza w rejonach, które są popularne wśród turystów czy osób podróżujących. Ponadto reklama LED w pobliżu punktów usługowych czy handlowych zwiększa szanse na zainteresowanie i wzrost liczby klientów. Należy również pamiętać o uwzględnieniu warunków oświetleniowych w danej okolicy, co może wpłynąć na widoczność reklamy zarówno w dzień, jak i w nocy.

Banery ledowe zewnętrzne wykorzystywane są jako powierzchnia reklamowa przez Marketerów, agencje reklamowe, Domy Mediowe oraz agencje PR. Telebim jest zazwyczaj kupowany jako dodatek do ich usługi. Główną różnicą w porównaniu z tradycyjnymi billboardami – oczywiście wykluczając różnice techniczne – jest szansa na wynajem powierzchni reklamowej wielu klientom naraz. Transmisja jednej reklamy trwa zazwyczaj od 15 do 30 sekund. Kolejne reklamy pojawiają się w ustalonej sekwencji na wyświetlaczu. Na jednym ekranie wyświetlanych jest więc kilka reklam od różnych reklamodawców. Reklama na telebimach (DOOH) to doskonała inwestycja, ponieważ pozwala na dotarcie do szerokiego kręgu odbiorców w różnych godzinach i miejscach. Dzięki dynamicznej zmianie treści, reklama LED zewnętrzna przyciąga uwagę przechodniów, a jej efektywność jest zauważalna, zwłaszcza w miejscach o dużym natężeniu ruchu. Reklama DOOH tego typu oferuje również możliwość personalizacji reklam w zależności od pory dnia lub regionu, co zwiększa ich skuteczność. Tego rodzaju reklama diodowa daje markom elastyczność i oszczędność, eliminując konieczność produkcji nowych nośników reklamowych za każdym razem.

Zalety reklamy LED

Zalety zastępowania tradycyjnych ogłoszeń reklamowych podświetlaną reklamą LED są warte uwagi. Zamiast tracić czas i energię na drukowanie komunikatów na dużym formacie, a następnie żmudne zamieszczanie ich na ogromnej tablicy reklamowej – lepiej postawić na telebimy reklamowe. Umożliwiają wyświetlanie przygotowanych spotów według ustalonego porządku. Dzięki dostępnym aplikacjom czynność ta jest szybka i nie wymaga specjalnych umiejętności. Można także edytować reklamy dla klientów, którzy chcą promować np. sezonowe oferty sprzedaży, bez konieczności wprowadzania zmian w całym ogłoszeniu. Niektórzy operatorzy telebimów umożliwiają klientom edycję swoich spotów online. Są one emitowane na cyfrowym ekranie poprzez szybką aktualizację listy odtwarzania. Reklama świetlna LED zewnętrzna wyświetla również komunikaty dotyczące spraw istotnych dla danego regionu. Władze w zamian za bezpłatne miejsce reklamowe zgadzają się na jego instalację. Telebimy reklamowe wykorzystywane są więc z powodzeniem również jako lokalny nośnik informacji.

DOOH – reklama LED zewnętrzna

Reklama LED zewnętrzna rozwija się w szybkim tempie, co powoduje znaczny wzrost różnorodności reklamodawców oraz kreatywnych form i treści reklamowych. W rezultacie pojawia się potrzeba szybszego, mniej skomplikowanego i bezproblemowego sposobu na zatwierdzanie i odrzucanie reklam. Reklamy zewnętrzne DOOH wyświetlane są na profesjonalnych ekranach LED, dlatego wymagają rzetelnego systemu moderacji. Jednocześnie systemy cyberbezpieczeństwa muszą być na tyle nowoczesne i sprawnie funkcjonujące, aby uniemożliwić osobom nieuprawnionym dostęp do zmieniania wyświetlanych treści. Podświetlana reklama na ekranie jest jednym z najszybciej rozwijających się medium reklamowym. Obecnie telebimy LED pojawiają się w różnych miejscach w mieście oraz na jego obrzeżach. Ponieważ konsumenci spędzają więcej czasu poza domem – w drodze do pracy, szkoły, sklepu są podatni na działanie reklam wyświetlanych na telebimach.

Technologia odgrywa znaczącą rolę w rozwoju reklamy outdoor. Wielu ekspertów branżowych przewiduje, że w ciągu najbliższych pięciu lat jej wartość wzrośnie od dwóch do trzech razy, co oznacza, że inwestycja w telebimy reklamowe po prostu się opłaci. W szczególności warto zwrócić uwagę na postępujące zautomatyzowanie platformy reklamowej. Przyniesie ona wiele korzyści, umożliwiając reklamodawcom łatwe, szybkie wyszukiwanie oraz kupowanie i zarządzanie kampaniami przy różnym wkładzie finansowym. Dzięki technologii i badaniom ankietowym można dotrzeć do odbiorców i uzyskać szczegółowe raporty analityczne. Reklama wielkoformatowa może być parowana z reklamami na urządzeniach mobilnych, jest to rewelacyjnym sposobem na skuteczne dotarcie do potencjalnego klienta. W świecie, w którym ludzie są coraz bardziej wymagający i zabiegani, ważne jest, aby wychodzić naprzeciw potrzebom klientów i ułatwiać im satysfakcjonujące wybory.

Telebimy reklamowe – digital outdoor – z BeMedia – dlaczego warto?

Nie musisz obawiać się, że pogoda wpłynie na skuteczność i odbiór komunikatów. Słowem – jest stałym towarzyszem codzienności. Telebim reklamowy to doskonały sposób na efektowny i efektywny komunikat, który przyciągnie uwagę nowych klientów. Tego rodzaju reklama miejska może stanowić komunikat o masowym zasięgu, ruchomy i kolorowy obraz jest widoczny, przyciąga uwagę pomimo niekorzystnych warunków atmosferycznych. To świetne narzędzie do dotarcia do szerokiego kręgu odbiorców w miejscach o dużym natężeniu ruchu, jak centra miast, skrzyżowania czy popularne miejsca publiczne. Dzięki swojej elastyczności i dużej widoczności, telebimy reklamowe BeMedia to inwestycja, która przynosi realne efekty w promocji.