Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Reklama na telebimach

Reklama na ekranach LED

Wyobraź sobie poniedziałkowe popołudnie. Wracasz z pracy, a przed Tobą ciągnie się rząd samochodów. W takich sytuacjach reklama na telebimach mimowolnie wywołuje Twoje zainteresowanie – kiedy stoisz w korku trudno bowiem o lepsze zajęcie. Jeśli zwracasz uwagę na telebim led, zauważą go również potencjalni klienci. Dlatego tak istotna jest przemyślana lokalizacja nośników – jeden z wielu atutów reklamy na ekranach LED. Duże znaczenie ma też ruchomy i nasycony kolorami obraz, który skutecznie przyciąga wzrok. Warto zaznaczyć, że reklamy LED zawsze pozostają wyraźne i czytelne – nawet podczas niekorzystnych warunków atmosferycznych. Nie musisz obawiać się, że pogoda wpłynie na skuteczność i odbiór komunikatów. Ponadto duży format nośników sprawia, że reklama jest widoczna z dalekiej odległości, co daje gwarancję, że zostanie zauważona.

Reklama na ekranach LED –  DLA KOGO?

Reklama na telebimach trafia bezpośrednio do szerokiej grupy odbiorców podczas spaceru czy podróży komunikacją miejską lub samochodem. Słowem – jest stałym towarzyszem codzienności. Adresaci reklamy LED mimowolnie spoglądają na kolorowe, przykuwające uwagę telebimy, co zwiększa prawdopodobieństwo, że zainteresują się promowanymi na nich produktami lub usługami. Reklama na telebimach jest polecana wszystkim firmom, które chcą poprawić rozpoznawalność swojej marki na rynku. Telebim reklamowy to doskonały sposób na efektowny i efektywny komunikat, który przyciągnie uwagę nowych klientów.

DLACZEGO REKLAMA NA EKRANACH LED?
9 na 10 osób zwraca uwagę na reklamę świetlną
87% osób zapamiętuje to, co przedstawia ruchomy obraz
ekran reklamowy zewnętrzny umożliwia dopasowanie kampanii do lokalizacji, np. kampanie pojawiające się w całej Polsce lub wyłącznie w konkretnym regionie,
mogą stanowić komunikat o masowym zasięgu
mogą stanowić komunikat o masowym zasięgu
ruchomy i kolorowy obraz jest widoczny i przyciąga uwagę pomimo niekorzystnych warunków atmosferycznych
reklama ledowa – zawsze aktualna. Treści mogą być aktualizowane w każdym momencie
407  ekranów
407 ekranów
15 mln  odbiorców dziennie
15 mln odbiorców dziennie
53 724  wyświetleń spotu dziennie
53 724 wyświetleń spotu dziennie
Reklama na telebimach w Polsce

Jesteśmy wiodącym dostawcą czasu reklamowego na telebimach w Polsce. W swojej ofercie posiadamy ponad 400 zweryfikowanych, dokładnie wyselekcjonowanych nośników, które zlokalizowane są w małych, średnich i dużych miastach. Poza emitowanymi spotami reklamowymi, ekrany LED transmitują niezależny, neutralny kontent, a nowoczesny system daje możliwość szybkiej aktualizacji i przeróbki przekazu. Telebimy reklamowe – w przeciwieństwie do tradycyjnych billboardów – umożliwiają zmianę komunikatów, kiedy tylko tego potrzebujesz.

Tablica LED reklamowa – lokalizacja ma znaczenie

Skuteczność reklamy LED opiera się również na jej odpowiednim umiejscowieniu. Nie bez przyczyny emisja komunikatów reklamowych odbywa się w strefach ruchu pieszych, na poboczu drogi, na skrzyżowaniach świetlnych lub w innych ruchliwych miejscach – wszędzie tam, gdzie zostanie zauważona. Ten typ reklamy zewnętrznej przynosi firmom wiele korzyści.

Ekran reklamowy zewnętrzny wykorzystywany jest m.in. przez agencje reklamowe, które je wykupują, by wynająć firmom jako powierzchnie reklamowe. Telebim jest zazwyczaj kupowany jako dodatek do ich usługi. Główną różnicą w porównaniu z tradycyjnymi billboardami – oczywiście wykluczając różnice techniczne – jest szansa na wynajem powierzchni reklamowej wielu klientom naraz. Transmisja jednej reklamy trwa zazwyczaj od 15 do 30 sekund. Kolejne reklamy pojawiają się w ustalonej sekwencji na wyświetlaczu. Na jednym ekranie wyświetlanych jest więc kilka reklam od różnych reklamodawców. Reklama na telebimach to również doskonała inwestycja.

Zalety zastępowania tradycyjnych ogłoszeń reklamowych reklamą LED są warte uwagi. Zamiast tracić czas i energię na drukowanie komunikatów na dużym formacie, a następnie żmudne zamieszczanie ich na ogromnej tablicy reklamowej – lepiej postawić na telebimy reklamowe. Umożliwiają wyświetlanie przygotowanych spotów według ustalonego porządku. Dzięki dostępnym aplikacjom czynność ta jest szybka i nie wymaga specjalnych umiejętności. Można także edytować reklamy dla klientów, którzy chcą promować np. sezonowe oferty sprzedaży, bez konieczności wprowadzania zmian w całym ogłoszeniu. Niektórzy operatorzy telebimów umożliwiają klientom edycję swoich spotów online. Są one emitowane na cyfrowym ekranie poprzez szybką aktualizację listy odtwarzania. Ekran reklamowy zewnętrzny wyświetla również komunikaty dotyczące spraw istotnych dla danego regionu. Władze w zamian za bezpłatne miejsce reklamowe zgadzają się na jego instalację. Telebimy reklamowe wykorzystywane są więc z powodzeniem również jako lokalny nośnik informacji.

Reklama outdoor na telebimach

Reklama outdoor na telebimach rozwija się w szybkim tempie, co powoduje znaczny wzrost różnorodności reklamodawców oraz kreatywnych form i treści reklamowych. W rezultacie pojawia się potrzeba szybszego, mniej skomplikowanego i bezproblemowego sposobu na zatwierdzanie i odrzucanie reklam. Reklamy zewnętrzne wyświetlane są na profesjonalnych ekranach LED, dlatego wymagają rzetelnego systemu moderacji. Jednocześnie systemy cyberbezpieczeństwa muszą być na tyle nowoczesne i sprawnie funkcjonujące, aby uniemożliwić osobom nieuprawnionym dostęp do zmieniania wyświetlanych treści. Cyfrowa reklama zewnętrzna jest jednym z najszybciej rozwijających się medium reklamowym. Obecnie telebimy LED pojawiają się w różnych miejscach w mieście oraz na jego obrzeżach. Ponieważ konsumenci spędzają więcej czasu poza domem – w drodze do pracy, szkoły, sklepu są podatni na działanie reklam wyświetlanych na telebimach.

Technologia odgrywa znaczącą rolę w rozwoju reklamy outdoor. Wielu ekspertów branżowych przewiduje, że w ciągu najbliższych pięciu lat jej wartość wzrośnie od dwóch do trzech razy, co oznacza, że inwestycja w telebimy reklamowe po prostu się opłaci. W szczególności warto zwrócić uwagę na postępujące zautomatyzowanie platformy reklamowej. Przyniesie ona wiele korzyści, umożliwiając reklamodawcom łatwe, szybkie wyszukiwanie oraz kupowanie i zarządzanie kampaniami przy różnym wkładzie finansowym. Dzięki technologii i badaniom ankietowym można dotrzeć do odbiorców i uzyskać szczegółowe raporty analityczne. Parowanie reklam na ekranach wielkoformatowych z reklamami na urządzeniach mobilnych jest rewelacyjnym sposobem na skuteczne dotarcie do potencjalnego klienta. W świecie, w którym ludzie są coraz bardziej wymagający i zabiegani, ważne jest, aby wychodzić naprzeciw potrzebom klientów i ułatwiać im satysfakcjonujące wybory.

Nie musisz obawiać się, że pogoda wpłynie na skuteczność i odbiór komunikatów. Słowem – jest stałym towarzyszem codzienności. Telebim reklamowy to doskonały sposób na efektowny i efektywny komunikat, który przyciągnie uwagę nowych klientów. Mogą stanowić komunikat o masowym zasięgu, ruchomy i kolorowy obraz jest widoczny i przyciąga uwagę pomimo niekorzystnych warunków atmosferycznych, reklama ledowa – zawsze aktualna. Treści mogą być aktualizowane w każdym momencie. Telebimy reklamowe – w przeciwieństwie do tradycyjnych billboardów – umożliwiają zmianę komunikatów, kiedy tylko tego potrzebujesz. Tablica LED reklamowa – lokalizacja ma znaczenie. Skuteczność reklamy LED opiera się również na jej odpowiednim umiejscowieniu. Reklama na telebimach to również doskonała inwestycja. Zamiast tracić czas i energię na drukowanie komunikatów na dużym formacie, a następnie żmudne zamieszczanie ich na ogromnej tablicy reklamowej – lepiej postawić na telebimy reklamowe. Umożliwiają wyświetlanie przygotowanych spotów według ustalonego porządku. Dzięki dostępnym aplikacjom czynność ta jest szybka i nie wymaga specjalnych umiejętności. Ekran reklamowy zewnętrzny wyświetla również komunikaty dotyczące spraw istotnych dla danego regionu. Władze w zamian za bezpłatne miejsce reklamowe zgadzają się na jego instalację. Telebimy reklamowe wykorzystywane są więc z powodzeniem również jako lokalny nośnik informacji.