Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

BLOG - SKARBNICA WIEDZY

Wakacje to najlepszy moment na reklamę szkół i uniwersytetów

Wakacje to najlepszy moment na reklamę szkół i uniwersytetów

W tej chwili wielu uczniów tylko czeka na wyniki egzaminów maturalnych, by złożyć dokumenty na uczelnie wyższe lub inne placówki doskonalące, które zapewniają zdobycie odpowiedniego wykształcenia czy uzyskanie kwalifikacji zawodowych. Jednak wielu przyszłych absolwentów nie ma jeszcze sprecyzowanych planów ad. dalszej edukacji. Liczna grupa wciąż zastanawia się, rozważa i czeka na bodziec zachęty ze strony instytucji edukacyjnych. Dlatego dla szkół i uniwersytetów jest to najlepszy moment, by zadbać o właściwą kampanię informacyjną, czyli właściwą reklamę.

Reklama pomaga gospodarce

Reklama pomaga gospodarce

Nikt nie ma wątpliwości, że koronawirus odcisnął swoje piętno w historii. Czas „epidemiczny” to nowy czas dla wszystkich Polaków, gdzie wielu zadaje sobie pytanie jak będzie wyglądał świat, gdy będzie już po wszystkim. Ludzie tęsknią za typową (banalną) codziennością: zatłoczoną, głośną i … otoczoną barwnymi reklamami. Reklama to komunikacja, a komunikować się jest zachowaniem ludzkim i potrzebnym, zwłaszcza w trudnym czasie.

Promocja miast i regionów, wspierajmy lokalne biznesy!

Promocja miast i regionów, wspierajmy lokalne biznesy!

Wspieraj polski rynek! Kupuj polskie towary! Spędź wakacje w Polsce! Stawiaj na Polskę! – takie i inne hasła przekazywane są między Polakami coraz częściej. Powodem oczywiście jest pandemia wywołana przez COVID-19 i jej widoczne skutki w polskiej branży hotelarsko-turystycznej i gastronomiczno-usługowej.

Kampania informacyjna dla Uniwersytetu Coventry w Polsce

Kampania informacyjna dla Uniwersytetu Coventry w Polsce

Kampania reklamowa dla Coventry University Wroclaw jest dla BE Media bardzo ciekawym projektem. Strategię działań reklamowych stworzyliśmy wspólnie z Klientem. Cały projekt to również odpowiedzialność jako, że jeden z najlepszych uniwersytetów w Wielkiej Brytanii rozpoczyna działalność w Polsce. Poświęciliśmy przedsięwzięciu wiele uwagi i serca, aby stworzyć media plan zasięgowy z dotarciem do wybranych grup zainteresowanych edukacją.

Super Bowl 2020

Super Bowl 2020

Super Bowl w Stanach Zjednoczonych jak co roku dostarcza dreszczyku ekscytacji i oczekiwania. To najgłośniejsza impreza sportowa dla fanów i nie fanów sportu. O zawrót głowy w tym dniu przyprawiają nie tylko wskaźniki oglądalności, ale z nóg zwalają też kwoty za spoty reklamowe nadawane w przerwach meczu.

Reklama powinna być rozliczana z najwyższych standardów

Reklama powinna być rozliczana z najwyższych standardów

Reklama powinna być rozliczana z najwyższych standardów odpowiedzialności. Jednak jak uznać ją za społecznie odpowiedzialną? Przede wszystkim i co najważniejsze reklamy będące przedmiotem kampanii muszą być zgodne ze standardami etycznymi, a to oznacza, że bez względu na tematykę, reklamy nie mogą wprowadzać odbiorców w błąd.