Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Blog

DOOH nigdy nie był tak obecny w życiu konsumenta jak teraz. Wstęp do raportu „rynek DOOH w Polsce 2018”

DOOH nigdy nie był tak obecny w życiu konsumenta jak teraz. Wstęp do raportu „rynek DOOH w Polsce 2018”

Cyfrowe media zewnętrzne to jedne z tych mediów, które w ostatnich latach odnotowują dobrą passę na całym świecie. Stają się nie tylko nieodzownym elementem otoczenia, ale, ze względu na kolorowy, aktualny i dynamiczny przekaz, są szczególnie preferowane przez reklamodawców. Wysoki […]

Marketing masowy czy marketing docelowy?

Marketing masowy czy marketing docelowy?

Każdy kto prowadzi działalność związaną ze sprzedażą towarów lub usług skupia się przede wszystkim na budowaniu świadomości swojej marki. Jest to sposób na zrównoważony wzrost, zarówno w ujęciu krótko – jak i długoterminowym. Co temu służy? Oczywiście marketing, w tym […]

5 Sposobów na promocję firmy w Warszawie

5 Sposobów na promocję firmy w Warszawie

Reklama jest dźwignią handlu. Powiedzenie stare jak świat i wszyscy je znamy , ale jest w nim bardzo dużo prawdy. Reklama odpowiedzialna jest za proces tworzenia świadomości produktu i firmy, wzbudza zainteresowanie konsumentów, a w efekcie – pomaga w uzyskaniu […]

Na co zwrócić uwagę, wybierając agencję reklamową

Na co zwrócić uwagę, wybierając agencję reklamową

Szukasz agencji, która zrobi dla Twojej firmy kampanię reklamową? Przede wszystkim zwróć uwagę na to, czy zakres jej działań odpowiada Twoim wymaganiom. Co jeszcze wziąć pod uwagę? Podpowiadamy. Zespół i komunikacja Zaufaj swojej intuicji interpersonalnej. Wybór agencji reklamowej nie jest […]

Mundialowy kop, ranking top 10!

Mundialowy kop, ranking top 10!

Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej FIFA 2018 trwają od tygodnia. Co prawda sama ceremonia otwarcia wielu nie powaliła na kolana, jednak pierwszy mecz między gospodarzami – Rosją a Arabią Saudyjską wyzwolił już poruszenie. Emocje rosą z dnia na dzień, choć […]

Czy warto być sponsorem FIFA?

Czy warto być sponsorem FIFA?

Kiedy zbliżają się wielkie wydarzenia sportowe, bardziej lub mniej znane firmy zabiegają o to, by promować siebie i swoje produkty. Płacą horrendalne kwoty, by zaprezentować swoją markę, wzmocnić jej wpływ na rynku krajowym/międzynarodowym oraz przyspieszyć strategię internacjonalizacji. Współpraca i obecność […]