Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

BLOG - SKARBNICA WIEDZY

Bezos leci w kosmos, a Adidas promuje Burkini, czyli bardzo kreatywne kampanie reklamowe

Bezos leci w kosmos, a Adidas promuje Burkini, czyli bardzo kreatywne kampanie reklamowe

Wraz z rozwojem nowoczesnego społeczeństwa marketing stał się ogromnym i stymulującym przemysłem. Teraz reklama pełni nie tylko funkcję stricte informacyjną, ale wykorzystuje różne sposoby, by wypromować produkt, podnieść świadomość marki, wzbudzić zainteresowanie wydarzeniem czy zwrócić uwagę na poważną kwestię.

Dlaczego warto inwestować w markę pracodawcy?

Dlaczego warto inwestować w markę pracodawcy?

Czasy, w których wartości i wizje firmy był owiane aurą tajemnicy minęły bezpowrotnie. Obecnie, by zapewnić motywację do pracy i przyciągnąć najlepsze talenty, firma musi udowodnić, że posiada świetny employer branding. Stąd też budowanie marki pracodawcy powinno być wpisane na stałe w inwestycję firmy.

Jak budować zaufanie marki?

Jak budować zaufanie marki?

Pytanie: Czy moja marka jest godna zaufania i jak to zaufanie wśród klientów budować towarzyszy firmom niemalże podczas całego procesu działalności. Jest to bez mała pytanie kluczowe. Jeśli konsumenci ufają danej marce, to i kupią jej towary i usługi. Co więcej, potem nabędą je ponownie, a nawet staną się zwolennikami marki i będą polecać ją wszem i wobec. Zatem, jakie są sposoby na budowanie zaufania marki wśród odbiorców?

Prawo reklamy i promocji.

Prawo reklamy i promocji.

Reklama towarzyszy człowiekowi od stuleci stanowiąc obiekt zainteresowania nie tylko jej odbiorców oraz specjalistów od marketingu, ale również prawników - reklama stała się na tyle ważnym elementem życia społecznego, że wiele jej aspektów regulowanych jest przepisami prawa.

Kampanie reklamowe, które przyczyniły się do sukcesu firm

Kampanie reklamowe, które przyczyniły się do sukcesu firm

O tym, że reklama posiada siłę i moc wpływu na konsumenta, wiadomo nie od dziś. Dobry przekaz potrafi rozbawić, doprowadzić do łez, skłonić do refleksji, a nawet spowodować zmianę opinii publicznej. Zatem, świetna reklama to przede wszystkim nowe i świeże spojrzenie na problemy społeczno-gospodarcze, na kwestie kulturowe oraz zagadnienia historyczne. Dobrze zrobione kampanie reklamowe potrafią skutecznie przyciągnąć uwagę klienta, nakłonić do zakupu i zagwarantować (długoterminowy) sukces firmie.

Co sprawia, że reklamy zapadają w pamięć

Co sprawia, że reklamy zapadają w pamięć

Reklama stała się dziś nieodłączną częścią naszego życia, niczym codzienny obiad, popołudniowe spotkanie ze znajomymi czy przejazd do pracy. Przekazy reklamowe towarzyszą nam (znajdują nas) wszędzie. Te, które przykują naszą uwagę, podążają za nami przez cały dzień, a czasem pojawiają się nawet w snach. Co sprawia, że niektóre reklamy zapadają w pamięć, a inne przechodzą bez echa?