Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Blog

Kampania informacyjna dla Uniwersytetu Coventry w Polsce

Kampania informacyjna dla Uniwersytetu Coventry w Polsce

Kampania reklamowa dla Coventry University Wroclaw jest dla BE Media bardzo ciekawym projektem. Strategię działań reklamowych stworzyliśmy wspólnie z Klientem. Cały projekt to również odpowiedzialność jako, że jeden z najlepszych uniwersytetów w Wielkiej Brytanii rozpoczyna działalność w Polsce. Poświęciliśmy przedsięwzięciu wiele uwagi i serca, aby stworzyć media plan zasięgowy z dotarciem do wybranych grup zainteresowanych edukacją.

Super Bowl 2020

Super Bowl 2020

Super Bowl w Stanach Zjednoczonych jak co roku dostarcza dreszczyku ekscytacji i oczekiwania. To najgłośniejsza impreza sportowa dla fanów i nie fanów sportu. O zawrót głowy w tym dniu przyprawiają nie tylko wskaźniki oglądalności, ale z nóg zwalają też kwoty za spoty reklamowe nadawane w przerwach meczu.

Reklama powinna być rozliczana z najwyższych standardów

Reklama powinna być rozliczana z najwyższych standardów

Reklama powinna być rozliczana z najwyższych standardów odpowiedzialności. Jednak jak uznać ją za społecznie odpowiedzialną? Przede wszystkim i co najważniejsze reklamy będące przedmiotem kampanii muszą być zgodne ze standardami etycznymi, a to oznacza, że bez względu na tematykę, reklamy nie mogą wprowadzać odbiorców w błąd.

Cyfrowe osobliwości z nowojorskiego Times Square

Cyfrowe osobliwości z nowojorskiego Times Square

ROI czy ROO za billboard wart 3 mln dolarów miesięcznie? Gdyby ktoś zapytał czym się wyróżnia nowojorski Times Square, bez zastanowienia można by odpowiedzieć – blaskiem. I nie chodzi tu tylko o wymiar metaforyczny, gdzie ten obszar oferuje liczne atrakcje i stwarza niesamowite możliwości rozwoju. Times Square świeci blaskiem neonów w dzień i w nocy: na wysokości oka i powyżej głowy, na przystankach i witrynach sklepów, na frontowych i bocznych fasadach strzelistych budynków. Times Square to jaśniejący punkt na mapie świata, gdzie niebanalne rozwiązania przyprawiają o zdumienie i podziw.

OOH! – co za Święta!

OOH! – co za Święta!

Reklamy świąteczne to od wielu lat stały element Świąt Bożego Narodzenia. Przez te wiele lat przeszły też widoczną metamorfozę. Prawie pół wieku temu amerykański poeta i krytyk, John Andrew Holmes, powiedział, że Boże Narodzenie to okres, gdy społeczeństwo odgrywa rolę Mikołajów w stosunku do kupców (The Christmas season has come to mean the period when the public plays Santa Claus to the merchants). Kampanie świąteczne stricte nawołujące do zakupu to dziś jednak obraz nieczęsty. Reklamodawcy chętniej skupiają się na przekazie o podłożu społecznym, charytatywnym. Wykorzystują przy tym elementy, dzięki którym ich reklamy będą lubiane i zostaną zapamiętane: zaskoczenie, humor, grę na emocjach.

Reklama tranzytowa w największych stolicach europejskich

Reklama tranzytowa w największych stolicach europejskich

Reklama zewnętrzna ma ogromny wpływ na publiczną przestrzeń. Jest to medium o znaczącej skali dotarcia, zatem z jej przekazem jest w stanie zetknąć się każdy klient. Sprzyja temu przede wszystkim lokalizacja oraz fakt, że jest „niewyłączalna”. To sprawia, że nie da się jej zignorować, a wręcz przeciwnie – towarzyszy odbiorcom wszędzie i w każdym momencie ich bliższej i dalszej podróży. Na szczególną uwagę zasługuje reklama w komunikacji miejskiej, a jak się prezentuje w największych stolicach Europy, poniżej.