Bmedia - 艂adowanieBmedia - 艂adowanie

Blog o reklamie - skarbnica wiedzy - strona 2

R贸偶nice mi臋dzy reklam膮 OOH i DOOH a internetem, radiem, reklam膮 POS.

R贸偶nice mi臋dzy reklam膮 OOH i DOOH a internetem, radiem, reklam膮 POS.

Gdy przychodzi czas na wyb贸r formy reklamy mo偶esz mie膰 problem z podj臋ciem decyzji. Bo co wybra膰? Reklam臋 OOH lub DOOH czy te偶 w TV? A mo偶e kampania w internecie? W tym artykule pomo偶emy Ci w zauwa偶eniu r贸偶ni膰 pomi臋dzy reklamami OOH, a reklamami w klasycznych mediach oraz reklam膮 POS. Jest wiele mo偶liwo艣ci reklamy, a ka偶da z nich ma swoje wady i zalety. To co my, jako agencja reklamowa polecamy, to przede wszystkim dok艂adnie przeanalizowa膰 swoje potrzeby. Co jest celem kampanii reklamowej? Do kogo kieruje swoj膮 reklam臋? Czy buduj臋 艣wiadomo艣膰 marki czy te偶 sprzedaje konkretny produkt. Dopiero po okre艣leniu cel贸w mo偶liwe jest dobranie najlepszej formy reklamy.

Komunikacja marki i dotarcie do pokolenia Z

Komunikacja marki i dotarcie do pokolenia Z

Pokolenie Z to obecnie bardzo po偶膮dana grupa odbiorc贸w, ale jednocze艣nie bardzo 鈥瀞pecyficzna鈥 i trudna w pozyskaniu. Z tego artyku艂y dowiesz si臋, jak planowa膰 kampani臋, kt贸ra skierowana jest do tego pokolenia i co przyci膮ga ich uwag臋. Pokoleniem Z okre艣la si臋 m艂odych ludzi urodzonych pomi臋dzy 1995 a 2009 rokiem czyli pomi臋dzy 15 a 29 rokiem 偶ycia 鈥 wchodz膮cych na rynek pracy, ko艅cz膮cych edukacj臋. Charakterystyczna dla tego pokolenia jest cyfryzacja. Ta grupa wiekowa od ma艂ego wie co to nowoczesna technologia. Jest z ni膮 bardzo zaprzyja藕niona, a ich 偶ycie opiera si臋 g艂贸wnie na korzystaniu z internetu. Maj膮 potrzeb臋 szybkiego wyszukiwania informacji w internecie i to z niego g艂贸wnie czerpi膮 wiedz臋

TOP 5: najciekawsze kampanie OOH 2023 roku

TOP 5: najciekawsze kampanie OOH 2023 roku

Rok 2023 za nami, w zwi膮zku z czym mo偶emy zrobi膰 podsumowanie i wyr贸偶ni膰 najciekawsze kampanie OOH roku 2023. Oto kilka przyk艂ad贸w z polskiego i zagranicznego rynku, kt贸re szczeg贸lnie zwr贸ci艂y nasz膮 uwag臋. Rynek OOH z ka偶dym rokiem ro艣nie w si艂臋, a reklamodawcy mog膮 realizowa膰 swoje kampanie na r贸偶ne sposoby. W Be Media rok 2023 by艂 rokiem intensywnej pracy, wielu zrealizowanych kampanii oraz ciekawych pomys艂贸w.

8 b艂臋d贸w w reklamie OOH, kt贸rych powiniene艣 unika膰!

8 b艂臋d贸w w reklamie OOH, kt贸rych powiniene艣 unika膰!

Masz raptem kilka sekund, 偶eby przyci膮gn膮膰 uwag臋 potencjalnego klienta. To raptem kr贸tki rzut oka, ale w tym czasie krytyczne oko szybko wy艂apie b艂臋dy lub sprawi, 偶e nigdy wi臋cej nie spojrzy na Twoj膮 reklam臋. Jako agencja reklamowa stworzyli艣my wiele projekt贸w reklam. Wiemy te偶, jakich b艂臋d贸w nale偶y unika膰. W tym wpisie chcemy Ci臋 ustrzec przez 8 najcz臋艣ciej pope艂nianymi b艂臋dami, kt贸re spotkali艣my w historii reklam OOH.

Jak stworzy膰 dobry projekt reklamowy na autobusach?!

Jak stworzy膰 dobry projekt reklamowy na autobusach?!

Reklama na autobusach dynamicznie zyskuje na popularno艣ci jako efektywna metoda reklamy zewn臋trznej -OOH. W naszym artykule przedstawimy szczeg贸艂owe wytyczne dotycz膮ce tworzenia efektywnych i przyci膮gaj膮cych uwag臋 projekt贸w reklamowych na autobusach. Ten artyku艂 s艂u偶y jako kompleksowy przewodnik, u艂atwiaj膮cy planowanie i projektowanie reklam autobusowych, aby by艂y one estetyczne, atrakcyjne w odbiorze oraz skuteczne w dotarciu do celowej grupy odbiorc贸w.

Reklama wychodzi z pude艂ka! O tym jak film 鈥濨arbie鈥 sta艂 si臋 hitem, zanim jeszcze go zagrali.

Reklama wychodzi z pude艂ka! O tym jak film 鈥濨arbie鈥 sta艂 si臋 hitem, zanim jeszcze go zagrali.

To pierwszy taki przypadek w historii ameryka艅skiego kina, w kt贸rym na marketing przeznaczono wi臋cej, ni偶 na sam膮 produkcj臋 filmu. Chyba ju偶 wiesz, o jakim filmie mowa. Maj膮cy premier臋 w czerwcu 2023 roku 鈥濨arbie鈥 to dow贸d na to, 偶e dobrze zrobiona reklama, szybko si臋 zwraca. Ju偶 w pierwszy premierowy weekend pad艂 rekord kasowy w box officie. 155 milon贸w dolar贸w! Tyle w艂a艣nie zarobi艂a Barbie zaledwie w 2 dni i to w samych Stanach Zjednoczonych. Oznacza to, 偶e zwr贸ci艂 si臋 koszt produkcji ca艂ego filmu. Ten sukces nie by艂by tak spektakularny, gdyby nie starannie przygotowany, wielotorowy marketing. A ten w pewnym momencie nap臋dza艂 si臋 sam.