Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie
Ciekawe pomysły na reklamę dla branży auto-moto

Ciekawe pomysły na reklamę dla branży auto-moto

W 2018 roku w naszym kraju przybyło w sumie prawie 1,6 miliona aut. Do tej pory największy rezultat, dokładnie 1 548 702 sztuki, odnotowany został w 2008 roku. *

Pomysły na skuteczną reklamę

Pomysły na skuteczną reklamę

To, że reklama odgrywa imperatywną rolę dla każdego rodzaju działalności nie jest niczym odkrywczym. Reklama pozwala firmie stać się rozpoznawalną, zyskać klientów i zwiększyć obroty biznesowe. „Wiele drobnych rzeczy stało się wielkimi dzięki odpowiedniemu rodzajowi reklamy”, powiedział Mark Twain. I miał rację!

Reklamy wczoraj i dziś

Reklamy wczoraj i dziś

Marketing motoryzacyjny znacznie ewoluował na przestrzeni lat. Zmianom ulegały nie tylko forma reklam, ich kolorystyka czy treści reklamowe, lecz przede wszystkim sposób postrzegania aut przez użytkowników. Choć obecnie reklamy aut to efektowne kampanie reklamowe, dawniej to trochę inaczej bywało..

Employer branding czyli siła marki pracodawcy

Employer branding czyli siła marki pracodawcy

Na obecnym, coraz bardziej konkurencyjnym rynku kluczowe znaczenie dla rozwoju firmy ma przede wszystkim pozytywna marka pracodawcy. Jak ją budować? Cóż, najlepiej zacząć od „własnego podwórka”. Zadowolony pracownik to najlepszy i najgłośniejszy adwokat marki, zwłaszcza w dobie powszechnego dostępu do Internetu, mediów społecznościowych i informacji zwrotnych od użytkowników. Informacje, które upowszechnia pracownik na temat firmy to sposób, w jaki buduje się reputację firmy, czyli markę pracodawcy.

Globalny rynek reklamy zewnętrznej 2018 – podsumowanie i prognozy

Globalny rynek reklamy zewnętrznej 2018 – podsumowanie i prognozy

Wraz z nadejściem Nowego Roku, w branży OOH praca intensyfikuje się wokół zestawień i podsumowań za rok poprzedni. Jak kształtował się globalny rynek OOH w 2018 i jakie są prognozy na lata kolejne? Niezależnie od źródła badawczego, przewidywania są zbliżone – stabilny wzrost rynku OOH.

Podsumowanie roku 2018 w agencji reklamowej BE Media

Podsumowanie roku 2018 w agencji reklamowej BE Media

Niewątpliwie rozwijamy się z każdym rokiem. W 2018 zrealizowaliśmy kilkaset kampanii reklamowych, w tym także tych w ramach wygranych przez nas przetargów. Pozyskaliśmy nowych klientów i partnerów biznesowych. Nasz zespół powiększył się, dojrzał i przeprowadził fantastyczne kampanie reklamowe. Rozszerzyliśmy ofertę nośników w naszym portfolio. W międzyczasie również zatroszczyliśmy się o wizerunek własny, czego efektem jest m.in. nowa strona internetowa.