Blog o reklamie - skarbnica wiedzy - strona 2
Jak łączyć różne formy reklamy, czyli pomysły na kampanie Wielkanocne 🐤
Decydując się na kampanię reklamową, wykorzystującą zarówno tradycyjne formy reklamy zewnętrznej (OOH, czyli Out-of-Home) jak i cyfrowe (DOOH, czyli Digital Out-of-Home), możesz skutecznie i dynamicznie docierać do swoich potencjalnych klientów. Taki zintegrowany mix reklamowy pozwala na bardziej elastyczne i interaktywne przekazywanie treści, dostosowane do aktualnych potrzeb i zachowań odbiorców.
Skuteczna komunikacja z pacjentem: strategie promocji wśród tej grupy docelowej
Poczekalnia dla pacjentów to idealne miejsce do promowania się dla firm. Ze względu na konieczność oczekiwania na wizytę pacjenci szukają „rozrywek”, które pozwolą im uprzyjemnić oczekiwanie na wizytę. Dlatego wszelkiego rodzaju ulotki, próbki czy plakaty klasyczne i elektroniczne wzbudzają wśród nich zainteresowanie. Skupienie się na materiałach redukuje też stres związany z samą wizytą. Jednocześnie jest to też ogromna korzyść dla firm, które zostają w świadomości pacjenta.
Jak komunikować się z pokoleniem Silver?
Było o Zetkach, to teraz czas na bardziej doświadczone pokolenie. Silversi, bo o nich mowa, nie lubią określenia senior. Są za to bardziej aktywni niż ich przodkowie, gdy byli w ich wieku. Są też dobre zaznajomieni z nowymi technologiami i świetnie znają swoje potrzeby. Tworząc kampanię reklamową pamiętaj o pokoleniu Silver. Twórz reklamy, których wydźwięk jest pozytywny i w których wspominasz o ważnych dla Silversów wartościach. Angażuj ich także do samych kampanii, aby pokazać zarówno szerszy przekrój społeczeństwa, jak i to, że Twoje produkty idealnie pasują dla każdej grupy wiekowej. Zobacz, jak formułować komunikaty i tworzyć treści dla osób w wieku 50+.
Jak wykorzystać influencerów w kampanii reklamowej?
Influencerzy to nowy wyznacznik społecznego dowodu słuszności. Są lepiej odbierani niż celebryci, mimo że również otrzymują wynagrodzenie za współpracę z markami. Mimo to kampanie z ich udziałem cieszą się dużą popularnością, a firmom przynoszą rekordowe zyski. Z tego artykułu dowiesz się jak wykorzystać influencerów w kampanii reklamowej, aby stała się ona popularna i zwiększyła dochód Twojej firmy.
Reklama OOH – najstarsza forma reklamy, która jest niezmiennie atrakcyjna
Ponoć 70% czasu ludzie spędzają poza domem. Firmy, aby dotrzeć do potencjalnych klientów, muszą podążać za nimi. Oczywiście można się reklamować w internecie, social mediach, kupować reklamę w przeglądarkach reklamowych. Jednak coraz więcej osób zna funkcję blokowania reklam (szczególnie w postaci wyskakujących okienek), co znacząco osłabia szansę na dotarcie do potencjalnych zainteresowanych. I pomimo tego, że reklamowany produkt idealnie wpisywałby się w potrzeby użytkownika, to nie zobaczy reklamy z powodu adblocka. Wtedy masz szansę dotrzeć do niego właśnie na zewnątrz.
Różnice między reklamą OOH i DOOH a internetem, radiem, reklamą POS.
Gdy przychodzi czas na wybór formy reklamy możesz mieć problem z podjęciem decyzji. Bo co wybrać? Reklamę OOH lub DOOH czy też w TV? A może kampania w internecie? W tym artykule pomożemy Ci w zauważeniu różnić pomiędzy reklamami OOH, a reklamami w klasycznych mediach oraz reklamą POS. Jest wiele możliwości reklamy, a każda z nich ma swoje wady i zalety. To co my, jako agencja reklamowa polecamy, to przede wszystkim dokładnie przeanalizować swoje potrzeby. Co jest celem kampanii reklamowej? Do kogo kieruje swoją reklamę? Czy buduję świadomość marki czy też sprzedaje konkretny produkt. Dopiero po określeniu celów możliwe jest dobranie najlepszej formy reklamy.