Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie
Niezapomnianie kampanie OOH w największych miastach Europy

Niezapomnianie kampanie OOH w największych miastach Europy

Reklamy zewnętrzne cieszą się ogromnym odbiorem. Jest to związane jest z szeroką skalą dotarcia do konsumentów. Obecnie więcej ludzi przebywa poza domem, czemu przede wszystkim sprzyja pogoda. Dlatego też reklamodawcy wciąż poszukują nowych pomysłów jak przyciągnąć uwagę klienta.

Projektowanie przekazu w reklamie zewnętrznej

Projektowanie przekazu w reklamie zewnętrznej

Znaki zewnętrzne to jeden z tych elementów, który właściwie od zawsze wkomponowany jest w otoczenie. Na przestrzeni wieków reklama zewnętrzna przechodziła długą drogę

Ciekawe pomysły na reklamę dla branży auto-moto

Ciekawe pomysły na reklamę dla branży auto-moto

W 2018 roku w naszym kraju przybyło w sumie prawie 1,6 miliona aut. Do tej pory największy rezultat, dokładnie 1 548 702 sztuki, odnotowany został w 2008 roku. *

Pomysły na skuteczną reklamę

Pomysły na skuteczną reklamę

To, że reklama odgrywa imperatywną rolę dla każdego rodzaju działalności nie jest niczym odkrywczym. Reklama pozwala firmie stać się rozpoznawalną, zyskać klientów i zwiększyć obroty biznesowe. „Wiele drobnych rzeczy stało się wielkimi dzięki odpowiedniemu rodzajowi reklamy”, powiedział Mark Twain. I miał rację!

Reklamy wczoraj i dziś

Reklamy wczoraj i dziś

Marketing motoryzacyjny znacznie ewoluował na przestrzeni lat. Zmianom ulegały nie tylko forma reklam, ich kolorystyka czy treści reklamowe, lecz przede wszystkim sposób postrzegania aut przez użytkowników. Choć obecnie reklamy aut to efektowne kampanie reklamowe, dawniej to trochę inaczej bywało..

Employer branding czyli siła marki pracodawcy

Employer branding czyli siła marki pracodawcy

Na obecnym, coraz bardziej konkurencyjnym rynku kluczowe znaczenie dla rozwoju firmy ma przede wszystkim pozytywna marka pracodawcy. Jak ją budować? Cóż, najlepiej zacząć od „własnego podwórka”. Zadowolony pracownik to najlepszy i najgłośniejszy adwokat marki, zwłaszcza w dobie powszechnego dostępu do Internetu, mediów społecznościowych i informacji zwrotnych od użytkowników. Informacje, które upowszechnia pracownik na temat firmy to sposób, w jaki buduje się reputację firmy, czyli markę pracodawcy.