Blog o reklamie - skarbnica wiedzy - strona 2
🎈Jak reklamować regiony, hotele i biura podróży?
Wakacje w pełni, ale Polacy nadal poszukują miejsc, gdzie mogliby spędzić urlop. Popularne są zarówno miejscowości w naszym kraju, jak i zagraniczne miejscowości. W przypadku tych drugich, trendy się zmieniają. Popularna jeszcze w zeszłym toku Turcja spadła z podium i ustąpiła miejsca innym krajom. Aby zachęcić rodaków do spędzenia urlopu w danym miejscu, warto je odpowiednio rozreklamować. Jak to zrobić skutecznie, aby zauważyć napływ turystów?
Miłość ma 4 łapy! Jak reklamować karmę dla zwierząt?🐶🐱
Chęć posiadania zwierzaka jest wśród Polaków bardzo duża, a gdy już dojdzie do momentu, w którym przygarniają psa lub kota, poświęcają mu dużo uwagi i skupiają się na odpowiedniej trosce, w tym w zapewnianiu zwierzęciu odpowiedniego pożywienia. Rynek karmy dla zwierząt na początku roku 2023 był szacowany na ponad 730 milionów złotych! Duża część przychodów firmy przeznaczana jest na reklamę produktów, która gwarantuje rozpoznawalność marki i zwiększa przychody. Z tego artykułu dowiesz się, w jaki sposób dotrzeć do właściciela czworonoga oraz gdzie reklamować karmy dla zwierząt, aby kampania reklamowa była skuteczna.
🍴Rosnąca popularność cateringu dietetycznego: co ją napędza i gdzie warto go reklamować?
Przewidywania dotyczące wyceny rynku cateringów dietetycznych w Polsce zszokowały nawet samą branżę. Wyceniono go bowiem na ponad 3 miliardy złotych! Oznacza to wzrost o 20% względem roku 2023. Jak zatem widać branża ta ma się całkiem nieźle, ale mimo wyjątkowej popularności tego – jak się kiedyś wydawało – ekskluzywnego produktu, nadal musi się reklamować. Z tego artykułu dowiesz się, jaka jest najlepsza forma reklamy dla cateringów dietetycznych i dlaczego to właśnie ona przyczynia się do zainteresowania poszczególnymi dostawcami.
Back to school! Jak tworzyć reklamy skierowane do rodziców i dzieci?!📐
Wakacje jeszcze trwają, ale już za chwilę rozpocznie się emisja nowej serii reklam. W sierpniu na wszystkie nośniki reklamowe powracają kampanie back to school, w których reklamowane są produkty przeznaczone dla dzieci i młodzieży w wieku przedszkolnym i szkolnym. Kodeks etyki reklamy dokładnie określa, jak powinny wyglądać kampanie skierowane do najmłodszych. Oto najważniejsze informacje, o których powinieneś pamiętać, tworząc ten rodzaj reklam.
5 powodów, dla których klienci lubią kampanie wakacyjne🌞
Kampanie wakacyjne zazwyczaj cieszą się dużą popularnością. Dlaczego tak jest? Ponieważ czas letni wywołuje u konsumentów pozytywne emocje, a co za tym idzie, wszystko, co się z nim kojarzy, jest lepiej odbierane. To nie jedyna przyczyna. Oto 5 powodów, dla których warto przeprowadzić kampanie marketingowe właśnie latem.
Dlaczego nie rezygnować z reklamy OOH mimo przykrych doświadczeń?
Reklama OOH to bardzo skuteczny środek komunikacji wzmacniający pozycję marki na rynku. Mimo wielu publikacji i badań pokazujących wysoką skuteczność tego rodzaju działań marketingowych, część firm rezygnuje z nich, ze względu na swoje przykre doświadczenia. Z tego artykułu dowiesz się, dlaczego nie warto rezygnować z kampanii OOH (out-of-home), nawet jeśli poprzednie nie przyniosły oczekiwanego rezultatu.