Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie
100 lat reklamy polskiej na 100-lecie odzyskania niepodległości!

100 lat reklamy polskiej na 100-lecie odzyskania niepodległości!

Reklama na świecie, choć z pewnością w innej formie i skali dotarcia niż obecnie, zaczęła pojawiać się wraz z rozwojem handlu, a więc już w czasach starożytnych. Choć istniała wtedy na poziomie głośno zachwalających swój towar handlarzy na targowiskach i jarmarkach miejskich oraz nie nosiła nazwy „reklamy”, to spełniała swoje funkcje [...]

Hot dogi na stacji benzynowej, klopsiki w sklepie wnętrzarskim i inne zjawiska reklamowe

Hot dogi na stacji benzynowej, klopsiki w sklepie wnętrzarskim i inne zjawiska reklamowe

Szukasz doskonałej reklamy swojego produktu lub marki? Zastanawiasz się czy obrałeś właściwy kierunek działań? Chcesz zyskać więcej klientów? Zamiast dalej szukać, może lepiej skupić się na tym...

Granica między kreatywnością, a nietaktem reklamowym!

Granica między kreatywnością, a nietaktem reklamowym!

„Kreatywność może rozwiązać prawie każdy problem. Akt twórczy, przezwyciężenie przyzwyczajenia za pomocą oryginalności, to one pokonują wszystko” powiedział jeden z najbardziej twórczych reklamodawców XX wieku, George Lois. Pewnie potwierdziłby to też każdy specjalista z branży reklamowej, gdyby zapytać go o […]

DOOH nigdy nie był tak obecny w życiu konsumenta jak teraz. Wstęp do raportu „rynek DOOH w Polsce 2018”

DOOH nigdy nie był tak obecny w życiu konsumenta jak teraz. Wstęp do raportu „rynek DOOH w Polsce 2018”

Cyfrowe media zewnętrzne to jedne z tych mediów, które w ostatnich latach odnotowują dobrą passę na całym świecie. Stają się nie tylko nieodzownym elementem otoczenia, ale, ze względu na kolorowy, aktualny i dynamiczny przekaz, są szczególnie preferowane przez reklamodawców. Wysoki […]

Marketing masowy czy marketing docelowy?

Marketing masowy czy marketing docelowy?

Każdy kto prowadzi działalność związaną ze sprzedażą towarów lub usług skupia się przede wszystkim na budowaniu świadomości swojej marki. Jest to sposób na zrównoważony wzrost, zarówno w ujęciu krótko – jak i długoterminowym. Co temu służy? Oczywiście marketing, w tym […]

5 Sposobów na promocję firmy w Warszawie

5 Sposobów na promocję firmy w Warszawie

Reklama jest dźwignią handlu. Powiedzenie stare jak świat i wszyscy je znamy , ale jest w nim bardzo dużo prawdy. Reklama odpowiedzialna jest za proces tworzenia świadomości produktu i firmy, wzbudza zainteresowanie konsumentów, a w efekcie – pomaga w uzyskaniu […]