Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Reklama w metrze

Metro jest tanim, szybkim i ekologicznym środkiem transportu. To warszawskie dodatkowo bardzo dynamicznie się rozwija, co przekonuje do metra nawet te osoby, które dotychczas poruszały się samochodami. To oczywiste, że gdy nagle okazuje się, że ten sam odcinek zamiast w godzinę można przemierzyć w 20 minut bez korków i niespodziewanych incydentów na drodze, auto lepiej jest zostawić w garażu. Jeśli do 2023 metro faktycznie połączy Targówek i Bemowo osób, które przesiądą się z własnych samochodów do komunikacji publicznej będzie jeszcze więcej. Każdy z nowych pociągów metra jest wyposażony w nośniki LCD. Wyświetlają się na nich aktualności z życia miasta, trasa przejazdu oraz reklamy. Jesteśmy jedną z agencji reklamowych, która zajmuje się ich kreacją. Stworzyliśmy już setki takich kampanii.

Dostępne media

Ekrany LCD, ramki, oklejanie całościowe wagonów metra, wideo wall, metroboard, oklejenie ścian peronowych, naklejki na kasownikach , naklejki na szybach wagonów.

Dlaczego reklama w metrze?
zaprojektujemy reklamę,
która będzie przyciągać wzrok
wszystkich pasażerów nawet tych,
którzy na co dzień podróżują z nosem utkwionym w książkach



gwarantujemy dotarcie
do 60% warszawiaków
– dokładnie tyle osób deklaruje,
że porusza się codziennie komunikacją miejską
możemy dostosować przekaz
do wybranej przez Ciebie grupy docelowej
szybko i skutecznie zwiększymy
świadomość Twojej marki

wspólnie wybierzemy najlepszy
nośnik reklamowy dla Twojej kampanii
– w ofercie posiadamy reklamę na bilbordach stacjach metra
oraz na ekranach i ramkach reklamowych w wagonach pociągów.
nasi graficy i specjaliści od reklamy
podchodzą indywidualnie do każdego klienta,
dzięki czemu Twojej reklamy
nie da się pomylić z żadną inną

Reklama na stacjach metra

 

Reklama na stacjach metra staje przed zróżnicowaną widownią, ponieważ każdego dnia, dojeżdżają różni ludzie do pracy na całym świecie. W samej Warszawie, około 800 tysięcy ludzi jeździ metrem każdego dnia. Podróżni szukają rozrywek w czasie oczekiwania na metro. Metro i reklamy kolejowe są skierowane do odbiorców, stojących, przechodzących przez stacje. Korzystanie z wielu formatów medialnych pozwala otoczyć publiczność treścią i stworzyć świadomość marki. Z tak wielu wyeksponowanych i różnych sposobów reklamy, jesteś w stanie dotrzeć do ogromnego i zróżnicowanego tłumu.

Plakaty na peronie umieszczane są wzdłuż ścian peronu. Twoja reklama stanie się częścią codziennych dojazdów do pracy.

Cyfrowe wyświetlacze zawierają obraz wideo, dźwięk i czasami element interakcji, aby zaangażować osoby dojeżdżające do pracy. Rzeczywistość wirtualna jest również wykorzystywana do pełnego zaangażowania klientów w grę, podczas gdy oni czekają na swój pociąg. Cyfrowe wyświetlacze przyciągają uwagę publiczności w pozytywny i niezapomniany sposób!

Po rozważeniu obszaru reklamy firm głównych marek krajowych, metro stało się epicentrum reklamowym dla gorących startupów technologicznych próbujących zbudować szeroki rynek.

Reklama przy zegarach metra są całkowicie wolne od przeszkód i znajdują się w środowisku wolnym od bałaganu reklamowego, które przyciąga wzrok – rozwijając połączenie między przekazem a przechodniem. Zegary zawsze umieszczone są wysoko a ludzi chętnie sprawdzają za ile przyjedzie ich metro. Cyfrowa reklama na telewizyjnych billboardach pozwala na szybkie zmiany i wiele opcji kreowania reklamy w większości przypadków produktowej.

Reklama w stacjach metra gwarantuje maksymalny zasięg odbiorców przy minimalnych nakładach inwestycyjnych. Pozwala to na uruchomienie kampanii reklamowej dla każdego produktu lub usługi, każdego budżetu i każdego sektora biznesu. Oferuje szeroką gamę formatów i gwarantuje wysoki wpływ reklamy, szybki zwrot z inwestycji i możliwie najszerszy zasięg.

Wszystko to pozwala na stworzenie rozbudowanej kampanii ukierunkowanej, uwzględniającej wszystkie zadania i możliwości reklamodawcy.

Ekrany reklamowe podświetlane w hali, z reguły są wielkoformatowymi kasetonami, które znajdują się na frontach stacji. Jest to dość drogi moduł reklamowy, ale jednocześnie jeden z najbardziej efektywnych nośników. Format ten ma duży rozmiar (do trzech metrów) i jest podświetlony, co sprawia, że reklama jest zauważalna na szarych ścianach metra. Bardzo efektywne jest wykorzystanie takiego formatu reklamy jako nośnika obrazu.

Reklama na schodach ruchomych w metrze jest prowadzona na tablicach, umieszczonych na sklepieniach wzdłuż schodów ruchomych. Tablice mają poziome położenie o wymiarach 1,8×1,2 m., co jest najbardziej udanym formatem zarówno dla reklamy wizerunkowej, jak i nośników reklamy informacyjnej. Tablice znajdują się po obu stronach: podczas zjazdu i wjazdu.

Niepodświetlone plakaty na platformach reprezentują duże nośniki reklamowe o wymiarach pola 4 × 2 m. Plakaty reklamowe drukowane są w technologii 3M (Scotchprint) i wklejane na ściany stacji metra typu otwartego bezpośrednio z poziomem oczu pasażerów oczekujących na pociąg.

Reklama na billboardach w metrze jest jednym z najbardziej operatywnych sposobów komunikacji. Zapewnia wysoką częstotliwość powtarzania nawiązywania kontaktów i ogromne pokrycie publiczności. Dodatkowo, osłony drogowe są największym formatem reklamowym metra, dzięki czemu pozwala na umieszczenie na nim maksymalnej ilości informacji graficznych i tekstowych.