Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

LOTNISKA

Czy wiesz, że 64% Polaków, planując wakacje wybiera samolot? Wraz z powstawaniem coraz większej ilości tras lotniczych, staje się to coraz powszechniejszy środek transportu. W świetle tak optymistycznych statystyk, lotniska to bardzo wydajna przestrzeń reklamowa dla wielu mediów – od banerów typu billboard po reklamy cyfrowe oraz reklamę prasową w magazynach lotniskowych. Każde lotnisko posiada wiele różnych opcji reklamowych. Przykłady nośników reklamowych na lotniskach: ekrany multimedialne, billboardy, ramki przy taśmach bagażowych, reklama podłogowa, akcje promocyjne (ekspozycja), oklejanie wózków bagażowych, reklama w prasie lotniskowej.

DLA KOGO?

Reklama na lotniskach to doskonałe miejsce do reklamowania swojej firmy, zarówno na poziomie krajowym, jak i międzynarodowym. Struktura kanału promocji pozwala dotrzeć do ściśle określonego odbiorcy, czyli osób, których zainteresowania koncentrują się wokół podróży i turystyki. Niemniej jednak w hali odlotów przebywają osoby w różnym wieku, o różnej pozycji społecznej i o różnej profesji, stąd też przekaz może być tak samo różnorodny.

31 mln pasażerów wylatujących w Polsce
31 mlnpasażerów wylatujących w Polsce
9 miast w Polsce
9miast w Polsce
12 portów lotniczych w Polsce
12portów lotniczych w Polsce
400 ekranów reklamowych
400ekranów reklamowych
DLACZEGO REKLAMA NA LOTNISKACH?
Ściśle sprecyzowany odbiorca
Wysoki prestiż
Odbiorca międzynarodowy
Szeroki wybór mediów
Wysoki zasięg kampanii
Większa rozpoznawalność produktu/marki
89%
przelotów to ruch międzynarodowy
72%
odbiorców posiada wykształcenie średnie i wyższe
80%
odbiorców to osoby o dochodach gospodarstwa powyżej 4 tys. PLN
65%
odbiorców to osoby w wieku 25-55 lat