Bmedia - 艂adowanieBmedia - 艂adowanie

鉁堬笍 REKLAMA NA LOTNISKACH

Gwarantowane korzy艣ci z reklamy na lotniskach w Polsce

Lotniska to miejsca, w kt贸rych reklama zewn臋trzna to jedno z najbardziej skutecznych i niezawodnych medi贸w reklamowych. W takim 艣rodowisku korzy艣ci z reklamy s膮 gwarantowane. Wp艂ywa na to nie tylko ogromny (mi臋dzynarodowy) zasi臋g, lecz r贸wnie偶 niezliczona liczba odbiorc贸w. Na lotniskach ludzie s膮 podekscytowani, nastawieni pozytywnie, a wy艣wietlane komunikaty reklamowe staj膮 si臋 cz臋艣ci膮 ich podr贸偶y. Na ca艂ym 艣wiecie reklama na lotniskach plasuje si臋 na szczycie ka偶dego miernika: i pod wzgl臋dem zasi臋gu, i pod k膮tem liczby odbiorc贸w, i w odniesieniu do otwarto艣ci na prezentowane komunikaty reklamowe.聽

W ofercie medi贸w lotniskowych agencji BE Media posiadamy takie no艣niki reklamowe jak ekrany multimedialne, billboardy, citylighty, ramki przy ta艣mach baga偶owych, reklama pod艂ogowa, akcje promocyjne (ekspozycja np. samochod贸w), oklejanie w贸zk贸w baga偶owych, reklama w prasie lotniskowej oraz wiele innych mo偶liwo艣ci.

R贸wnie偶 w Polsce w ci膮gu ostatnich dw贸ch dekad reklama na lotniskach mocno zyska艂a na popularno艣ci (ogl膮dalno艣ci), szczeg贸lnie, 偶e bardzo intensywnie rozwin膮艂 si臋 i zr贸偶nicowa艂聽 przemys艂 lotniczy. Przez kilkadziesi膮t lat w Polsce dzia艂a艂 tylko jeden mi臋dzynarodowy port lotniczy 鈥 w Warszawie. W innych wi臋kszych polskich miastach ruch lotniczy by艂 bardzo drogi, raczej niewielki i wy艂膮cznie krajowy 鈥 po艂膮czenie ze stolic膮 (Polacy kilka dekad temu nie mogli swobodnie podr贸偶owa膰 za granic臋). Po roku 1989 sytuacja zacz臋艂a si臋 zmienia膰, natomiast po roku 2000 podr贸偶owanie samolotami zacz臋艂o diametralnie przyspiesza膰. Pojawi艂y si臋 nowe po艂膮czenia i trasy. Obecnie w Polsce dzia艂a 15 lotnisk: g艂贸wne w Warszawie oraz 14 regionalnych (m.in. Gda艅sk, Krak贸w, Katowice, 艁贸d藕, Pozna艅, Szczecin, Wroc艂aw, itd.). W 2021 roku w polskich portach lotniczych obs艂u偶ono prawie 20 mln pasa偶er贸w, wg komunikatu Urz臋du Lotnictwa Cywilnego1. Wraz ze wzrostem podr贸偶uj膮cych samolotem, zintensyfikowa艂a si臋 r贸wnie偶 reklama na lotniskach, zw艂aszcza, 偶e liczba 20 mln przek艂ada si臋 nie tylko na pasa偶er贸w, ale i potencjalnych odbiorc贸w prezentowanej tam reklamy.聽

REKLAMA NA 鉁堬笍 LOTNISKACH

Czy wiesz, 偶e 64% Polak贸w, planuj膮c wakacje wybiera samolot? Wraz z powstawaniem coraz wi臋kszej ilo艣ci tras lotniczych, staje si臋 to coraz powszechniejszy 艣rodek transportu. W 艣wietle tak optymistycznych statystyk, lotniska to bardzo wydajna i efektywna przestrze艅 reklamowa: od baner贸w typu billboard, tablice, po reklamy zewn臋trzne cyfrowe, a偶 po reklam臋 prasow膮 w magazynach lotniskowych. Ka偶de lotnisko posiada wiele r贸偶nych opcji reklamowych. W ofercie medi贸w lotniskowych posiadamy takie no艣niki jak ekrany multimedialne, billboardy, ramki przy ta艣mach baga偶owych, reklama pod艂ogowa, akcje promocyjne (ekspozycja), oklejanie w贸zk贸w baga偶owych, reklama w prasie lotniskowej.聽 Zapraszamy do skorzystania z us艂ug naszej agencji.

 

Prawie 20 milion贸w podr贸偶uj膮cych polskimi liniami lotniczymi w 2021 = prawie 20 milion贸w odbiorc贸w reklamy na lotniskach

 

鉁堬笍 Dlaczego reklama na lotniskach jest tak skuteczna?

1. Otwarta, ch臋tna i podekscytowana publiczno艣膰 reklamy na lotniskach

Wi臋kszo艣膰 podr贸偶uj膮cych ludzi to publiczno艣膰 radosna, podekscytowana, o pozytywnym nastawieniu, dzi臋ki czemu s膮 bardziej ch艂onni i otwarci na wiadomo艣ci reklamowe. Oderwani od codziennych zaj臋膰 ch臋tniej zwracaj膮 uwag臋 na r贸偶ne komunikaty, przyjmuj膮 je bardziej entuzjastycznie i przetwarzaj膮 je bardziej 艣wiadomie. St膮d te偶 marki prezentuj膮ce si臋 na lotnisku maj膮 zwi臋kszon膮 szans臋 dotarcia do ogromnej liczby os贸b.

2. Mimowolna (gwarantowana) publiczno艣膰 reklamy na lotniskach

Ludzie na lotnisku sp臋dzaj膮 troch臋 czasu na oczekiwaniu. 鈥瀂amkni臋ci鈥 w okre艣lonym otoczeniu nie maj膮 dok膮d p贸j艣膰. Skupiaj膮 si臋 na otoczeniu i鈥idz膮 przyci膮gaj膮ce wzrok reklamy, kt贸re postrzegaj膮 jako rozrywk臋 (szczeg贸lnie reklam臋 cyfrow膮 na lotniskach). Podczas d艂u偶szych postoj贸w pasa偶erowie maj膮 czas na obejrzenie reklamy, a reklamodawcy maj膮 mo偶liwo艣膰 komunikowania si臋 z nimi, to jest nawi膮zania kontaktu z gwarantowanymi odbiorcami i opowiedzenia im swojej historii.

3. Zamo偶na, ch臋tna do zakup贸w publiczno艣膰 reklamy na lotniskach

Pasa偶erowie na lotniskach to niezwykle atrakcyjna grupa odbiorc贸w. Zwykle s膮 to zamo偶niejsi cz艂onkowie spo艂ecze艅stwa, kt贸rzy s膮 gotowi wyda膰 pieni膮dze. Zakupy cz臋sto 鈥瀢pisane s膮鈥 w cz臋艣膰 ich podr贸偶y. Dlatego te偶 w tym otoczeniu dobrze radz膮 sobie marki luksusowe oraz marki zwi膮zane z muzyk膮 czy rozrywk膮. Co wi臋cej, firmy reklamuj膮ce si臋 na lotniskach postrzegane s膮 przez odbiorc贸w jako presti偶owe, kojarz膮 si臋 z najwy偶sz膮 jako艣ci膮 produktu. Ponadto lotnisko skupia wielu ludzi klasy biznes, wyje偶d偶aj膮cych lub wracaj膮cych z podr贸偶y s艂u偶bowych, kt贸rzy s膮 nastawieni na odbi贸r komunikat贸w reklamowych odzwierciedlaj膮cych bie偶膮ce pomys艂y i wydarzenia.

4. Nieograniczony wachlarz mo偶liwo艣ci reklamowych

Reklama na lotniskach mo偶e przybiera膰 najr贸偶niejsze formy reklamy zewn臋trznej: cyfrowe no艣niki reklamy zewn臋trzenej, billboardy, citylighty, no艣niki przy 艣cianie terminalu, kt贸re migaj膮 obrazem, meble OOH czy te偶 cyfrowe/statyczne reklamy w autobusie wahad艂owym na lotnisko. Dzi臋ki takim medialnym rozwi膮zaniom marki mog膮 tworzy膰 niestandardowe realizacje 鈥 przyci膮gaj膮ce wzrok i zapadaj膮ce w pami臋膰 鈥 kt贸re b臋d膮 odpowiedzi膮 na oczekiwania i potrzeby (wyrafinowanych) klient贸w. Na lotniskach mo偶liwe do zaprezentowania jest ca艂e spektrum mo偶liwo艣ci reklamowych, w celach reklamowych mo偶na postawi膰 nawet鈥 samoch贸d. Wszystkie te media z gwarancj膮 powodzenia docieraj膮 do podr贸偶nych – odbiorc贸w komunikatu reklamowego.

Jako, 偶e podr贸偶e lotnicze staj膮 si臋 coraz bardziej dost臋pne i powszechne, a 艣wiat bardziej zglobalizowany, zwi臋ksza si臋 liczba pasa偶er贸w. St膮d wniosek, 偶e r贸wnie偶 reklama na lotniskach zwi臋ksza swoje znaczenie i staje si臋 nieodzown膮 pozycj膮 podczas planowania bud偶et贸w reklamowych w firmie.聽

W ofercie medi贸w lotniskowych agencji BE Media posiadamy takie no艣niki jak ekrany multimedialne, billboardy, ramki przy ta艣mach baga偶owych, reklama pod艂ogowa, akcje promocyjne (ekspozycja), oklejanie w贸zk贸w baga偶owych, reklama w prasie lotniskowej.

BE Media 鈥 wysokich lot贸w !

20 mln pasa偶er贸w wylatuj膮cych w Polsce
20 mlnpasa偶er贸w wylatuj膮cych w Polsce
9 miast w Polsce
9miast w Polsce
12 port贸w lotniczych w Polsce
12port贸w lotniczych w Polsce
400 ekran贸w reklamowych
400ekran贸w reklamowych
鉁堬笍DLACZEGO REKLAMA NA LOTNISKACH?
鉁堬笍艢ci艣le sprecyzowany odbiorca
鉁堬笍Wysoki presti偶
鉁堬笍Klient krajowy i mi臋dzynarodowy
鉁堬笍Szeroki wyb贸r medi贸w
鉁堬笍 Du偶y zasi臋g kampanii
鉁堬笍Wi臋ksza rozpoznawalno艣膰 produktu/marki
89%
przelot贸w to ruch mi臋dzynarodowy
72%
odbiorc贸w posiada wykszta艂cenie 艣rednie i wy偶sze
80%
odbiorc贸w to osoby o dochodach gospodarstwa powy偶ej 4 tys. PLN
65%
odbiorc贸w to osoby w wieku 25-55 lat
Miasta w kt贸rych umieszczamy reklamy

鉁堬笍Reklama na lotniskach

Podr贸偶 samolotem wybiera coraz wi臋cej Polak贸w, np. planuj膮c wakacje b膮d藕 podr贸偶e s艂u偶bowe. Wi臋kszo艣膰 ludzi wybiera ten 艣rodek transportu ze wzgl臋du na szybko艣膰 przemieszczania si臋 i wygod臋.

Lotnisko jest bardzo atrakcyjn膮 przestrzeni膮 reklamow膮 dla wielu marek, sk膮d jest bardzo bogata oferta dost臋pnych medi贸w reklamowych na lotniskach w Polsce. Nale偶膮 do nich: tablice, bilbordy, reklamy OOH cyfrowe, no艣niki ambientowe, prasowe oraz inne niestandardowe formy. Ka偶de lotnisko posiada bardzo du偶o r贸偶nych opcji reklamowych. No艣nikami reklamowymi s膮: billboardy, ekrany multimedialne, oklejanie w贸zk贸w baga偶owych, reklamy na pod艂ogach czy akcje promocyjne.

Reklama na lotniskach to doskona艂e miejsce do promowania swojej firmy na poziomie krajowym, jak i mi臋dzynarodowym. Struktura kana艂u promocji pozwala dotrze膰 do 艣ci艣le okre艣lonych os贸b, kt贸rych zainteresowania koncentruj膮 si臋 wok贸艂 podr贸偶y,聽 turystyki oraz biznesu. W hali odlot贸w przebywaj膮 osoby w r贸偶nym wieku, o r贸偶nej profesji i pozycji spo艂ecznej, st膮d te偶 przekaz mo偶e by膰 tak samo r贸偶norodny. Pod艣wietlane wy艣wietlacze to du偶e plakaty, dzi臋ki czemu zwracaj膮 uwag臋 przechodni贸w ze wzgl臋du na swoje gabaryty.

Okleiny reklamowe mo偶na przykleja膰 na ka偶d膮 powierzchni臋, a mianowicie na kolumny, pod艂ogi, 艣ciany, sufity. Natomiast banery dzia艂aj膮 jak przydro偶ne billboardy, kt贸re zazwyczaj zajmuj膮 du偶o miejsca zwracaj膮c najwi臋ksz膮 uwag臋. Reklamy cyfrowe przyci膮gaj膮 wzrok ludzi za pomoc膮 ruchomej grafiki lub interaktywnych do艣wiadcze艅. W dzisiejszych czasach wiele lotnisk oferuje teraz bezp艂atne Wi-Fi dzi臋ki reklamom. Firmy mog膮 zamieszcza膰 swoje reklamy na stronach docelowych po po艂膮czeniu si臋 z sieci膮 Wi-Fi.鉁堬笍鉁堬笍鉁堬笍

Niekt贸re lotniska pozwalaj膮 tak偶e na umieszczenie reklam na 艂awkach oraz w poczekalniach. Ludzie oczekuj膮cy na sw贸j samolot, aby uprzyjemni膰 sw贸j czas ch臋tnie interesuj膮 si臋 materia艂ami reklamowymi.

Przeprowadzone badania wykaza艂y, 偶e 85% pasa偶er贸w lubi reklamy na lotniskach, 85% pasa偶er贸w jest otwartych na informacje o nowych produktach i us艂ugach za po艣rednictwem tych kana艂贸w, 71% podr贸偶uj膮cych samolotem twierdzi, 偶e ma czas na czytanie reklam, a 73% os贸b cz臋sto podr贸偶uj膮cych po艣wi臋ca czas na zapoznanie si臋 z nimi.