LOTNISKA
LOTNISKA
Czy wiesz, że 64% Polaków, planując wakacje wybiera samolot? Wraz z powstawaniem coraz większej ilości tras lotniczych, staje się to coraz powszechniejszy środek transportu. W świetle tak optymistycznych statystyk, lotniska to bardzo wydajna przestrzeń reklamowa dla wielu mediów – od banerów typu billboard po reklamy cyfrowe oraz reklamę prasową w magazynach lotniskowych. Każde lotnisko posiada wiele różnych opcji reklamowych. Przykłady nośników reklamowych na lotniskach: ekrany multimedialne, billboardy, ramki przy taśmach bagażowych, reklama podłogowa, akcje promocyjne (ekspozycja), oklejanie wózków bagażowych, reklama w prasie lotniskowej.

DLA KOGO?
Reklama na lotniskach to doskonałe miejsce do reklamowania swojej firmy, zarówno na poziomie krajowym, jak i międzynarodowym. Struktura kanału promocji pozwala dotrzeć do ściśle określonego odbiorcy, czyli osób, których zainteresowania koncentrują się wokół podróży i turystyki. Niemniej jednak w hali odlotów przebywają osoby w różnym wieku, o różnej pozycji społecznej i o różnej profesji, stąd też przekaz może być tak samo różnorodny.



