Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Reklama na lotnisku Gdańsk ✈️sprawdzone nośniki reklamowe

Dlaczego lotnisko Gdańsk to dobry wybór dla Twojej marki

Każdego roku przez lotnisko Gdańsk im. Lecha Wałęsy przewija się ponad 6 milionów pasażerów. To ludzie z całego świata — biznesmeni, turyści, rodziny.

Twoja reklama na lotnisku Gdańsk pozwala Ci dotrzeć do międzynarodowej grupy odbiorców.

W BE Media zajmujemy się w organizowaniem kampanii reklamowych od lat. Znamy każdy zakątek portu Gdańsk i potrafi go odpowiednio wykorzystać.

Kim są odbiorcy twojego przekazu

Pasażerowie lotniska w Gdańsku to grupa wyjątkowa. Większość z nich to osoby w wieku 25-54 lata. Wykształcenie wyższe i średnie posiada 72% z nich.

To ludzie mobilni. Otwarci na świat. Podejmują decyzje zakupowe szybko i świadomie.

Cenią jakość, innowację, wygodę. Kampanie reklamowe na lotnisku trafiają do nich w momencie największej receptywności.

89%
przelotów to ruch międzynarodowy
72%
odbiorców posiada wykształcenie średnie i wyższe
80%
to osoby o dochodach gospodarstwa powyżej 4 tys. PLN
65%
odbiorców to osoby w wieku 25-55 lat

Zainwestuj w przestrzenie reklamowe, które przyciągają wzrok podróżnych

Terminal główny to serce lotniska. Tu życie pulsuje 24 godziny na dobę.

Nasze billboardy w strefie check-in widzą wszyscy odprawiający się pasażerowie.

Spędzają tam średnio 45 minut. To czas, który pracuje na Twoją markę.

Strefa odlotów to kolejna przestrzeń, która oferuje multum możliwości. Ekrany LED o wysokiej rozdzielczości czy reklama podłogowa świetnie się sprawdzą, aby przyciągnąć uwagę podróżnych i zainteresować ich swoją ofertą.

Hala przylotów oferuje kontakt z pasażerami w momencie, gdy są najbardziej otwarci na nowe doświadczenia.

Wracają z podróży pełni wrażeń. Lub witają się z nowym miastem. Reklama w portach lotniczych Gdańsk właśnie tutaj osiąga najwyższe wskaźniki zapamiętywania.

✈️ZALETY REKLAMY NA LOTNISKACH
✈️Ściśle sprecyzowany odbiorca
✈️Wysoki prestiż
✈️Klient krajowy i międzynarodowy
✈️Szeroki wybór mediów
✈️ Duży zasięg kampanii
✈️Większa rozpoznawalność produktu/marki

Kompleksowa obsługa od strategii do realizacji

  1. Zaczynamy od analizy Twoich celów. Badamy grupę docelową. Projektujemy strategię mediową. Wybieramy optymalne lokalizacje i formaty.
  2. Nasz zespół kreatywny przygotowuje kreacje dostosowane do specyfiki lotniska. Nasze reklamy przyciągają uwagę w natłoku bodźców i przekazują jasny komunikat w kilka sekund.
  3. Montaż, ekspozycja, monitoring — wszystkim się zajmujemy. Otrzymujesz regularne raporty i podejmujesz decyzje oparte na faktach.

Zaufaj sprawdzonym rozwiązaniom

Zrealizowaliśmy już setki kampanii na lotnisku Gdańsk. Dysponujemy ekskluzywnym dostępem do premium lokalizacji.

To miejsca, których nie znajdziesz u konkurencji. Innowacyjne formaty, które wyróżnią Twoją markę z tłumu.

Współpracujemy z największymi markami. Zaufali nam liderzy z branży rozrywkowej, finansowej i technologicznej.

Efektywna reklama na lotnisku Gdańsk

Każdy dzień bez reklamy na lotnisku to stracone szanse. To tysiące potencjalnych klientów, którzy wybiorą konkurencję.

Nie czekaj, aż najlepsze lokalizacje będą zajęte.

Oferujemy bezpłatną konsultację gdzie przygotujemy wstępną wycenę.

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Jak długo trwa przygotowanie kampanii lotniskowej?

Standardowy czas realizacji to 2-3 tygodnie od podpisania umowy. Obejmuje to projekt kreacji, akceptacje, produkcję materiałów i montaż. Kampania zacznie się na początku lub w połowie miesiąca.

Jakie są wymogi techniczne dla materiałów reklamowych?

Dla billboardów statycznych wymagamy plików w rozdzielczości min. 300 DPI. Ekrany LED obsługują formaty MP4 i JPG. Dostarczamy szczegółowe specyfikacje techniczne dla każdego nośnika. Nasz dział graficzny oferuje też usługi adaptacji istniejących materiałów.

Czy dostępne są powierzchnie reklamowe w strefie duty free?

Posiadamy ekskluzywne lokalizacje w strefie wolnocłowej. To miejsca o najdłuższym czasie ekspozycji — pasażerowie spędzają tam średnio 65 minut. To idealne rozwiązanie dla marek premium i produktów luxury.

Czy możliwa jest reklama dźwiękowa na lotnisku?

Ze względu na przepisy, reklama audio jest ograniczona. Z tego względu skupiamy się na warstwie wizualnej.