Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Reklama outdoorowa przed świętami. Czy nie jest za późno?

Reklama outdoorowa przed świętami. Czy nie jest za późno?

Reklama outdoorowa przed świętami. Czy nie jest za późno?

Boże Narodzenie zbliża się wielkimi krokami. Wiele marek już rozpoczęło działania promocyjne, realizując między innymi kampanie outdoorowe. Jeszcze nie jest za późno, aby dołączyć do tego grona i przygotować przekaz, dzięki któremu dotrzesz do szerokiego grona potencjalnych klientów. Jakie formy promocji sprawdzą się najlepiej w tym momencie? Zdecydowanie strzałem w dziesiątkę będzie reklama na Paczkomatach, telebimach czy na komunikacji miejskiej. Sprawdź, co warto wiedzieć o każdej z nich!

Formy reklamy outdoorowej

Na początek warto poznać bliżej różne formy reklamy outdoorowej, która przy zastosowaniu odpowiedniej strategii może przynieść rewelacyjne rezultaty. Do najczęściej wybieranych nośników zaliczamy:

  • Paczkomaty – reklama outdoorowa na skrytkach InPost to strzał w dziesiątkę w okresie przedświątecznym! To właśnie teraz sprzedaż wzrasta nawet o 600%, a klienci zamawiają prezenty gdzie? Oczywiście, do Paczkomatów.
  • Telebimy – ekrany LED są niemożliwe do niezauważenia, przyciągają wzrok w momencie, gdy kierowcy stoją w korku, a pasażerowie komunikacji miejskiej czekają na przyjazd autobusu. Ruchomy i nasycony kolorami obraz zwraca uwagę i zapada w pamięć.
  • Komunikację miejską – przeprowadzone badania udowadniają, że to właśnie ta reklama outdoorowa może okazać się najskuteczniejsza. Dlaczego? Ponieważ z autobusów czy tramwajów korzystają codziennie tysiące osób. Z pomocą właściwej kampanii można dotrzeć do nich ze skutecznym i zachęcającym przekazem.

Czas poznać szczegóły wymienionych form reklamy outdoorowej, dzięki którym dogonisz konkurencję w przedświątecznej promocji.

Reklama na komunikacji miejskiej

Reklama na komunikacji miejskiej sprawdzi się nie tylko przed świętami, ale także w każdym innym okresie w roku. Codzienne podróże do pracy czy dojazd na dworzec przed odwiedzeniem rodziny w Boże Narodzenie mogą odbywać się w towarzystwie Twojego przekazu. Szacuje się, że taka forma reklamy może zapewnić zasięg na poziomie wynoszącym nawet do 3 milionów dziennie w największych miastach.

Reklama na telebimach

Reklama na telebimach w centrum dużego miasta to gwarancja tego, że Twój przekaz promocyjny nie zostanie niezauważony. Dynamiczny obraz, czytelność, mocne nasycenie kolorów i odpowiednio przygotowana reklama skutecznie zwracają uwagę i wzbudzają zainteresowanie, które może przełożyć się na zyski jeszcze przed Bożym Narodzeniem. Co więcej, taki nośnik outdoorowy pozwala na dotarcie do wielu grup odbiorców, wśród których z pewnością znajdą się potencjalni klienci.

Reklama na Paczkomatach

Reklama na Paczkomatach to jeden z najlepszych nośników outdoorowych przed świętami. Dlaczego? Ze względu na zamawianie prezentów online i odbieranie ich właśnie w skrytkach InPost, które oferują atrakcyjne koszty doręczenia. Pomożemy Ci w przygotowaniu kampanii przed Bożym Narodzeniem w takich miejscach, aby osiągnęła znakomite efekty w tak krótkim czasie. To wszystko dzięki wyborowi najlepiej zlokalizowanych Paczkomatów dobieranych według stworzonego przez nas klucza.

BE Media

BE Media

Zajmujemy się kompleksową obsługą i realizacją kampanii reklamowych. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu doskonale wiemy, gdzie szukać Twoich potencjalnych klientów i jakich środków użyć, by osiągnąć zamierzony cel. Opracujemy i stworzymy dla Ciebie najlepszą koncepcję reklamową, którą następnie wdrożymy i zrealizujemy, dbając przy tym o najmniejszy szczegół.