Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Paczkomaty – najlepsze miejsce na Twoją reklamę tuż przed świętami

Paczkomaty – najlepsze miejsce na Twoją reklamę tuż przed świętami


Paczkomaty – najlepsze miejsce na Twoją reklamę tuż przed świętami

Nadchodzące Boże Narodzenie oznacza tylko jedno – gorączkę świątecznych zakupów, które w tym roku różnią się od tych, które pamiętasz z poprzednich lat. Zamknięcie większości sklepów stacjonarnych sprawiło, że konsumenci przenieśli się do internetu i to właśnie tam szukają prezentów. Oczywiście, zamówienia muszą jakoś dotrzeć i tu pojawia się możliwość promocji Twojej firmy na Paczkomatach, które z roku na rok tylko zyskują na popularności. Skrytki pocztowe InPost to najlepsze miejsce na reklamę przed świętami!

Aktywność reklamowa przed świętami – tak czy nie?

Z pewnością każdy przedsiębiorca doskonale wie, jak gorącym i intensywnym okresem są tygodnie poprzedzające Boże Narodzenie. Szacuje się, że sprzedaż wzrasta nawet o 600%! Właśnie dlatego to właśnie teraz jest najlepszy moment, aby pomyśleć o oryginalnej i naturalnej formie promocji, dzięki której dotrzesz ze swoim przekazem do szerokiej grupy potencjalnych klientów. Dlaczego aktywność reklamowa przed świętami jest dobrym pomysłem? Bez względu na to, czy będzie to reklama na Paczkomatach, czy inna forma promocji – rozpoczynając przed Bożym Narodzeniem, masz możliwość:

  • wyróżnić się na tle konkurencji i budować świadomość swojej marki,
  • nawiązać kontakt z potencjalnym klientem,
  • sprawić, że Twoja marka będzie się pozytywnie kojarzyć.

Dlaczego reklama na Paczkomatach to dobry wybór?

Reklama na Paczkomatach to przede wszystkim doskonały sposób na dotarcie do szerokiej grupy odbiorców, promocję Twojej oferty i komunikację marki. Skorzystanie ze skrzynek InPost ma wiele zalet. Najważniejsze z nich to:

  • możliwość dotarcia nawet do kilku milionów klientów miesięcznie,
  • szeroki wybór lokalizacji, w których znajdują się Paczkomaty,
  • możliwość przeprowadzenia kampanii lokalnej lub ogólnopolskiej,
  • znakomita widoczność materiałów bez względu na porę dnia i nocy – po zapadnięciu zmroku skrytki są odpowiednio oświetlone, a tym samym reklama na Paczkomatach jest dobrze widoczna,
  • silne oddziaływanie przekazu na grupę docelową i nie tylko,
  • nowoczesne podejście do reklamy outdoorowej,
  • szeroki wybór form reklamowych – film wyświetlany na ekranach Paczkomatów, reklama outdoorowa czy grafika,
  • dopasowanie kampanii outdorowej do wymiarów citilightów.

Co więcej, wybierając właśnie to miejscena Twoją reklamę, to Ty decydujesz, jak długo będzie widoczna dla klientów. Pamiętaj, że kampania może trwać najkrócej przez miesiąc.

Wykorzystaj Paczkomaty do promocji swojej firmy z pomocą BE Media

Popularność, jaką cieszy się reklama na Paczkomatach, nieustannie rośnie. Jeśli chcesz wypróbować właśnie taką formę promocji outdoorowej, to przedświąteczny okres jest do tego najlepszym momentem. W BE Media od lat współpracujemy z firmami, które chciałyby zrealizować kampanię właśnie na skrytkach InPost, wykorzystując do tego pewien klucz. To wszystko po to, aby reklama przyniosła oczekiwane efekty i widocznie wpłynęła na rozpoznawalność Twojej firmy. Zaplanujemy dla Ciebie lokalizację i dopasujemy przekaz do wybranego nośnika.

Zachęcamy również do przeczytania artykułów:

Maciej Kuczkowski

Maciej Kuczkowski to nasz inteligentny asystent stworzony przez sztuczną inteligencję, zaprojektowany, aby wspierać zespół BE Media w tworzeniu i organizacji treści. Jego zadaniem jest ułatwianie pracy naszym specjalistom poprzez analizę danych, wyszukiwanie informacji oraz optymalizację treści pod kątem widoczności w internecie. Choć Maciej nie jest prawdziwą osobą, jego wsparcie pozwala nam efektywniej realizować strategię komunikacji i dostarczać wartościowe informacje naszym klientom.
Maciej stanowi przykład, jak nowe technologie wspierają nas w codziennej pracy, pomagając zwiększać jakość naszych usług i dostarczać najlepsze rozwiązania.