Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Baza Wiedzy - strona 2

Twórzmy razem niepowtarzalną reklamę Out-of-Home

Twórzmy razem niepowtarzalną reklamę Out-of-Home

Reklama Out-of-Home (OOH) to jedna z najstarszych form reklamy zewnętrznej, która polega na umieszczaniu reklam na różnych nośnikach zewnętrznych, takich jak billboardy, siatki wielkoformatowe, przystanki, pociągi, tramwaje, autobusy czy metro. Choć na pierwszy rzut oka wydaje się, że reklama OOH jest mniej skuteczna niż reklama online, to w rzeczywistości jest to jedna z najskuteczniejszych form reklamy, która pozwala na dotarcie do szerokiego grona odbiorców.

Siła reklamy w metrze

Siła reklamy w metrze

Warszawskie metro to wyjątkowe środowisko dla reklamodawców. Mimo, że jest to stosunkowo nowy podziemny system kolejowy w Polsce, jest to unikatowe miejsce na prezentację firmy. Kiedy mówimy o reklamie w metrze w Polsce, mamy oczywiście na myśli reklamę w warszawskim metrze, reklamę, która jest unikatowa nie tylko ze względu na miejsce, ale i sposób dotarcia do konsumenta.

Komunikacja Out of Home w marketingu farmaceutycznym

Komunikacja Out of Home w marketingu farmaceutycznym

Branża farmaceutyczna rozwija się bardzo szybko pomimo tego, że promocja leków nie należy do najłatwiejszych. Ścisłe regulacje prawne narzucają wiele ograniczeń, z którymi musi poradzić sobie marketing farmaceutyczny. W tym celu warto wykorzystywać nowoczesne narzędzia marketingowe, które w szybki i bezpośredni sposób trafiają do potencjalnego odbiorcy. Jednym z tego rodzaju instrumentów służących promocji produktów farmaceutycznych jest komunikacja Out of Home (OOH) w cyfrowej odsłonie.

Reklama na przystankach, dlaczego warto z niej skorzystać?

Reklama na przystankach, dlaczego warto z niej skorzystać?

Wyeksponowana, przykuwająca wzrok, a jednocześnie nienachalna oraz wyważona – takie połączenie cech sprawia, że reklama na przystankach jest coraz chętniej wybieraną formą promocji outdoorowej. Jednak, aby była skuteczna, potrzebuje sporej dozy kreatywności. To między innymi dzięki niej staje się atrakcyjna dla odbiorców. Czym jeszcze wyróżnia się ta forma promocji na tle innych rodzajów reklamy?

Rodzaje reklamy zewnętrznej.

Rodzaje reklamy zewnętrznej.

Reklama zewnętrzna to jedna z najstarszych metod komunikacji wizualnej pomiędzy przedsiębiorstwem a jego klientami. Jej początki sięgają starożytności, kiedy właściciele pierwszych karczm oznaczali swoje lokale prostymi szyldami. Z biegiem lat stawała się coraz bardziej przemyślana – u schyłku XVII wieku brytyjskie teatry promowały pierwsze plakaty, a w 1900 roku w Stanach Zjednoczonych wprowadzono standard billboardu.

Marketing tradycyjny i internetowy? Dlaczego warto to połączyć.

Marketing tradycyjny i internetowy? Dlaczego warto to połączyć.

Smartfony, od których trudno oderwać wzrok nawet podczas jedzenia posiłku, laptopy będące popularnym narzędziem pracy czy tablety ułatwiające zdobywanie wiedzy. Trudno wyobrazić sobie współczesny świat bez tych urządzeń. A to zaledwie niewielka część cyfrowego nurtu: codziennie miliony ludzi korzysta z coraz popularniejszych serwisów społecznościowych, wysyła tysiące maili, robi zakupy online, sprawdza wiadomości na portalach internetowych i szuka informacji w wyszukiwarkach.