Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Blog o reklamie - skarbnica wiedzy - strona 4

Jak wykorzystać influencerów w kampanii reklamowej?

Jak wykorzystać influencerów w kampanii reklamowej?

Influencerzy to nowy wyznacznik społecznego dowodu słuszności. Są lepiej odbierani niż celebryci, mimo że również otrzymują wynagrodzenie za współpracę z markami. Mimo to kampanie z ich udziałem cieszą się dużą popularnością, a firmom przynoszą rekordowe zyski. Z tego artykułu dowiesz się jak wykorzystać influencerów w kampanii reklamowej, aby stała się ona popularna i zwiększyła dochód Twojej firmy.

Reklama OOH – najstarsza forma reklamy, która jest niezmiennie atrakcyjna

Reklama OOH – najstarsza forma reklamy, która jest niezmiennie atrakcyjna

Ponoć 70% czasu ludzie spędzają poza domem. Firmy, aby dotrzeć do potencjalnych klientów, muszą podążać za nimi. Oczywiście można się reklamować w internecie, social mediach, kupować reklamę w przeglądarkach reklamowych. Jednak coraz więcej osób zna funkcję blokowania reklam (szczególnie w postaci wyskakujących okienek), co znacząco osłabia szansę na dotarcie do potencjalnych zainteresowanych. I pomimo tego, że reklamowany produkt idealnie wpisywałby się w potrzeby użytkownika, to nie zobaczy reklamy z powodu adblocka. Wtedy masz szansę dotrzeć do niego właśnie na zewnątrz.

Różnice między reklamą OOH i DOOH a internetem, radiem, reklamą POS.

Różnice między reklamą OOH i DOOH a internetem, radiem, reklamą POS.

Gdy przychodzi czas na wybór formy reklamy możesz mieć problem z podjęciem decyzji. Bo co wybrać? Reklamę OOH lub DOOH czy też w TV? A może kampania w internecie? W tym artykule pomożemy Ci w zauważeniu różnić pomiędzy reklamami OOH, a reklamami w klasycznych mediach oraz reklamą POS. Jest wiele możliwości reklamy, a każda z nich ma swoje wady i zalety. To co my, jako agencja reklamowa polecamy, to przede wszystkim dokładnie przeanalizować swoje potrzeby. Co jest celem kampanii reklamowej? Do kogo kieruje swoją reklamę? Czy buduję świadomość marki czy też sprzedaje konkretny produkt. Dopiero po określeniu celów możliwe jest dobranie najlepszej formy reklamy.

Komunikacja marki i dotarcie do pokolenia Z

Komunikacja marki i dotarcie do pokolenia Z

Pokolenie Z to obecnie bardzo pożądana grupa odbiorców, ale jednocześnie bardzo „specyficzna” i trudna w pozyskaniu. Z tego artykuły dowiesz się, jak planować kampanię, która skierowana jest do tego pokolenia i co przyciąga ich uwagę. Pokoleniem Z określa się młodych ludzi urodzonych pomiędzy 1995 a 2009 rokiem czyli pomiędzy 15 a 29 rokiem życia – wchodzących na rynek pracy, kończących edukację. Charakterystyczna dla tego pokolenia jest cyfryzacja. Ta grupa wiekowa od małego wie co to nowoczesna technologia. Jest z nią bardzo zaprzyjaźniona, a ich życie opiera się głównie na korzystaniu z internetu. Mają potrzebę szybkiego wyszukiwania informacji w internecie i to z niego głównie czerpią wiedzę

TOP 5: najciekawsze kampanie OOH 2023 roku

TOP 5: najciekawsze kampanie OOH 2023 roku

Rok 2023 za nami, w związku z czym możemy zrobić podsumowanie i wyróżnić najciekawsze kampanie OOH roku 2023. Oto kilka przykładów z polskiego i zagranicznego rynku, które szczególnie zwróciły naszą uwagę. Rynek OOH z każdym rokiem rośnie w siłę, a reklamodawcy mogą realizować swoje kampanie na różne sposoby. W Be Media rok 2023 był rokiem intensywnej pracy, wielu zrealizowanych kampanii oraz ciekawych pomysłów.

8 błędów w reklamie OOH, których powinieneś unikać!

8 błędów w reklamie OOH, których powinieneś unikać!

Masz raptem kilka sekund, żeby przyciągnąć uwagę potencjalnego klienta. To raptem krótki rzut oka, ale w tym czasie krytyczne oko szybko wyłapie błędy lub sprawi, że nigdy więcej nie spojrzy na Twoją reklamę. Jako agencja reklamowa stworzyliśmy wiele projektów reklam. Wiemy też, jakich błędów należy unikać. W tym wpisie chcemy Cię ustrzec przez 8 najczęściej popełnianymi błędami, które spotkaliśmy w historii reklam OOH.