Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

BLOG - SKARBNICA WIEDZY

Marketing sportowy, czyli z jakich strategii korzystają marki przygotowując się do najważniejszych wydarzeń sportowych

Marketing sportowy, czyli z jakich strategii korzystają marki przygotowując się do najważniejszych wydarzeń sportowych

Niejeden z nas doświadczył mieszanych uczuć oglądając zmagania sportowe. Od wzburzenia i złamanego serca do okrzyku radości i niewymownego szczęścia. Przy nadchodzących wydarzeniach sportowych – Euro 2020 i Olimpiada w Tokio – takie emocje nie będą rzadkością. A że wielu widzów mocno identyfikuje się z reprezentantami danej dyscypliny, czują też silne pokrewieństwo z marką promującą ich faworytów. Jaki więc wpływ ma marketing sportowy na konsumenta? Ogromny!

Reklama tranzytowa jako symbol powrotu do starego ładu

Reklama tranzytowa jako symbol powrotu do starego ładu

Niewątpliwie pandemia wpłynęła na życie i zmieniła nawyki każdego człowieka. Jednak jedna rzecz pozostaje niezmienna: komunikacja miejska porusza się po drogach niezależnie od ograniczeń związanych z pandemią. Co więcej, stopniowe luzowanie obostrzeń spowoduje, że nastąpi intensyfikacja w kwestii wychodzenia z domów i przemieszczania się konsumentów, a więc i wzmożonego kontaktu z reklamą zewnętrzną.

TVPharma premium –  polecana komunikacja z Pacjentem

TVPharma premium – polecana komunikacja z Pacjentem

Współczesny marketing wymaga znacznie więcej, niż tylko opracowania dobrego produktu lub usługi, stworzenia atrakcyjnych cen i udostępnienia tych produktów czy usług. Współczesny marketing to możliwość CIĄGŁEJ KOMUNIKACJI z obecnymi i potencjalnymi klientami.

Świąteczne reklamy 2020

Świąteczne reklamy 2020

To był niesamowity rok, powie niejeden z nas, i na wspomnienie mijającego okresu przywoła różne wydarzenia – najczęściej związane z wszechobecną pandemią, nierzadko ze zmniejszonymi wpływami finansowymi. Dlatego detaliści łamali sobie głowę jak zachęcić konsumentów, by w te Święta Bożego Narodzenia przeznaczyli swoje budżety na zakup właśnie ich produktów. I największe, i te mniejsze marki wzięły więc udział w corocznej świątecznej epickiej bitwie reklamowej. Z jakim skutkiem? Oceńcie sami.  

Świąteczne kampanie – to działa!

Świąteczne kampanie – to działa!

O tym, że tegoroczne Święta Bożego Narodzenia będą inne, niż dotychczas wie chyba każdy. Każdy reklamodawca wie też chyba, że kampanie świąteczne realizowane właśnie teraz, to dla wielu firm być albo nie być w odniesieniu do budowania wizerunku marki i zwiększenia sprzedaży, a nawet utrzymania płynności pod względem finansowym. Zatem aktywność reklamowa w tym okresie to dla firm sprawa kluczowa, z której pod żadnym pozorem rezygnować nie powinni.

Reklama zewnętrzna posiada skuteczną moc, o ile zadbamy o projekt i odpowiednią ekspozycję

Reklama zewnętrzna posiada skuteczną moc, o ile zadbamy o projekt i odpowiednią ekspozycję

Reklama zewnętrzna w dzisiejszym świecie odgrywa rolę niezwykle znaczącą, przede wszystkim ze względu na dużą skalę dotarcia. Jako, że tysiące konsumentów codziennie ogląda i zapamiętuj prezentowane przekazy na różnego rodzaju nośnikach zewnętrznych, reklama staje się fizycznym znacznikiem w eksponowaniu firmy i produktu: przyciąga uwagę konsumentów, tworzy niezapomniane wrażenia, skłania do myślenia.