Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Blog o reklamie - skarbnica wiedzy - strona 8

Silne marki zawsze wygrywają, czyli jak ważna jest reklama!

Silne marki zawsze wygrywają, czyli jak ważna jest reklama!

Kraje na całym świecie przeżywają jeden z najgorszych epizodów inflacyjnych w najnowszej historii. Wraz ze wzrostem cen, wzrastają koszty utrzymania, które osiągają jeden z najwyższych poziomów od kilkunastu lat. Wpływ na obecną sytuację ma wiele czynników. Na pewno należą do nich wojna na Ukrainie, ograniczenia w łańcuchu dostaw, podwyżki stóp procentowych, skutki COVID-19, wzrost cen benzyny i lokalna presja płacowa. Co powinni w tej sytuacji zrobić właściciele marek? Jak sobie z tym poradzić i jak przez to przejść?

✈️Marketing usług turystycznych, czyli jak reklamować ciekawe miejsca i atrakcje?!

✈️Marketing usług turystycznych, czyli jak reklamować ciekawe miejsca i atrakcje?!

Podróżowanie po całym świecie i poznawania nowych kultur i przyrody współcześnie nie zna granic. Możemy w każdej chwili przenieść się na przeciwległy zakątek Ziemi samolotem w przeciągu kilkunastu godzin. Z jednej strony umożliwia nam to zaawansowany technologicznie transport, a z drugiej strony otwartość krajów wysoce turystycznych na gości. Wiele miejscowości mogłoby pozostać dla nas nieznane, gdyby nie marketing turystyczny. Na czym polega i czy jest skuteczny? Odpowiedzi poznasz niżej.

📌Pamięć w reklamie, reklama w pamięci !

📌Pamięć w reklamie, reklama w pamięci !

Zgodnie z badaniami marketingowymi, większość decyzji konsumenckich podejmowanych jest w oparciu o pamięć, a konkretniej w oparciu o zapamiętaną reklamę. Kupujący decydują się na zakup towaru lub usługi, bo przypominają sobie widzianą i zapamiętaną reklamę. Jednak jak przebić się przez gąszcz komunikatów reklamowych, na które przeciętny konsument narażany jest każdego dnia i utkwić w pamięci odbiorcy?

🌺Lato 2022 z BE Media

🌺Lato 2022 z BE Media

Reklama zewnętrzna, po prawie trzech latach pandemii i przestojów w branży, notuje wielki powrót. OOH na poważnie zaczęła ożywiać się wiosną i oczekuje się, że jej rozkwit przypadnie na cały rok 2022, z kontynuacją w roku 2023. Skąd takie założenia? Przede wszystkim wpływa na to jeden czynnik: coraz więcej konsumentów wychodzi na zewnątrz, a więc i coraz więcej konsumentów zwraca uwagę na reklamę zewnętrzną.

📌WOO Toronto Global Congress  – przygotowania do „nowego złotego wieku OOH”

📌WOO Toronto Global Congress – przygotowania do „nowego złotego wieku OOH”

Niecałe dwa tygodnie temu Światowa Organizacja Out-of-Home (WOO  -The World Out-of-Home Organization) zorganizowała kongres w Toronto. Co w tym nadzwyczajnego? – zapyta niejeden. Otóż po ponad dwóch latach „komunikacji online”, ta sesja odbyła się stacjonarnie (po raz pierwszy od spotkania face-to-face w Dubaju w 2019 roku) i poruszała istotne kwestie, szczególnie w zakresie zmian dotyczących funkcjonowania tej branży.

📍Jak wykroczyć poza logo marki? Digital signage w komunikacji firmowej❓

📍Jak wykroczyć poza logo marki? Digital signage w komunikacji firmowej❓

Mówi się, że każda marka pragnie wykroczyć poza swoje logo. Co to oznacza? Logo, mimo, że jest niezwykle ważnym elementem brandingu, to końcowy wynik działań opartych na solidnych fundamentach, jakim jest strategia marki. Aby zyskać lojalnych fanów (którymi w pierwszej kolejności powinni być pracownicy), należy wyjść poza utarte schematy, zyskać świeże spojrzenie na działania firmy czy stojące przed nią wyzwania. W tym zaś skutecznie może pomóc digital signage.