Blog o reklamie - skarbnica wiedzy - strona 9
🐲Kreatywność zawsze w modzie🎀
Według MarketingWeek 65% konsumentów twierdzi, że w przypadku formatów reklamy ważna jest dla nich różnorodność i niestandardowość. Reklama konwencjonalna nie zawsze spełnia te wymogi. Wtedy na ratunek przychodzi AMBIENT!
🤷♂️ Cyfrowa reklama zewnętrzna – (re)medium na spersonalizowane treści
Obecny konsument przede wszystkim oczekuje, że firma zapewni mu nie tylko wyjątkową obsługę, ale i usługę „skrojoną” specjalnie dla niego. Dlatego koncentracja na potrzebach i oczekiwaniach klienta to absolutny imperatyw każdej firmy. W jaki więc sposób reklamodawcy mogą zapewnić odbiorcom najlepszą obsługę i usługę, które nie tylko zagwarantują zdobycie nowych i utrzymanie dotychczasowych klientów, ale i ugruntują pozycję marki?
Nowinki ze świata reklamy, czyli niestandardowe kampanie reklamowe z różnych stron świata
Kiedy przegląda się branżową prasę z dziedziny reklamy i marketingu na świecie, jeszcze wciąż pojawia się temat Covid-19, który wywołał kryzys oraz reorganizację pracy i wartości w wielu branżach przemysłu. Jednak w tym sektorze także coraz częściej i dobitniej przebija się jeden istotny i znany marketerom czynnik: marki (zwłaszcza w pocovidowej rzeczywistości) muszą komunikować się w precyzyjnie określonych warunkach, z bardzo konkretnymi konsumentami, w oparciu o konkretną sytuację i potrzebę ze strony klienta.
Pokolenie Z i reklamy OOH, jak to działa?
Pokolenie Z i reklama OOH? – z zaskoczeniem zapyta niejeden. Okazuje się, że ta młoda (bo urodzona po 1995 roku), wkraczająca na rynek pracy i typowo techniczna generacja preferuje media zbliżone do tradycyjnych, niż te stricte cyfrowe. Szczególnie zaś lubi OOH. Jak to się dzieje?
BE Media – widzimy się na mieście!
Reklamy mogą śmieszyć, bawić, wzruszać, wywoływać różne emocje. Z punktu widzenia reklamodawcy ostatecznie ważne jest, by konsument stojący przed sklepową półką wybrał produkt z jego oferty, a niepochodzący od konkurencji. Dlatego kampania reklamowa musi skutecznie realizować stawiane przed nią cele - do tego przy jej realizacji niezbędne są kreatywność, doświadczenie i profesjonalizm.
Efektywna kampania reklamowa
Gdyby zapytać jaki jest cel każdej marki, odpowiedź byłaby jednoznaczna: zwrócić uwagę konsumenta na produkty i zachęcić do ich korzystania (nabycia). By tak się stało, potencjalny nabywca musi dowiedzieć się o istnieniu proponowanych towarów czy usług. Najlepszym na to sposobem jest skuteczny komunikat pozwalający odbiorcom poznać ofertę danej firmy.