Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Jak wykroczyć poza logo marki❓ Digital signage w komunikacji firmowej ‼️

📍Jak wykroczyć poza logo marki? Digital signage w komunikacji firmowej❓


📍Jak wykroczyć poza logo marki? Digital signage w komunikacji firmowej❓

Mówi się, że każda marka pragnie wykroczyć poza swoje logo. Co to oznacza? Logo, mimo, że jest niezwykle ważnym elementem brandingu, to końcowy wynik działań opartych na solidnych fundamentach, jakim jest strategia marki. Aby zyskać lojalnych fanów (którymi w pierwszej kolejności powinni być pracownicy), należy wyjść poza utarte schematy, zyskać świeże spojrzenie na działania firmy czy stojące przed nią wyzwania. W tym zaś skutecznie może pomóc digital signage.

Rosnąca popularność dynamicznych treści cyfrowych na ekranach wymusza na firmach zainteresowanie interaktywną i wielkoskalową komunikacją. Dlaczego? Ponieważ digital signage ma wiele zastosowań dla firm, począwszy od działań marketingowych, poprzez wpływ na postawę i wzmocnienie pracowników, aż po wyróżnienie się jako firma w dowolnej przestrzeni. Cyfrowe systemy digital sianage stwarzają możliwości przekazu w żywy, zabawny i aktualny sposób.

Wiele firm zastanawia się nad instalacją nowoczesnych rozwiązań do komunikacji wizualnej digital signage, jednak wciąż towarzyszy im wiele obaw związanych z tymi działaniami. Czy są uzasadnione? Absolutnie nie! Zatem, strachy na Lachy, o czym poniżej.

Dlaczego warto zastosować digital signage w firmie

  1. Zwiększ widoczność firmy

Jednym z problemów, z którymi mierzą się dziś ludzie biznesu, jest próba uzyskania przewagi, a nawet przyćmienia konkurencji. Digital signage może pomóc w osiągnięciu tego celu – zawsze zaoferuje właściwą informację we właściwym czasie i we właściwym miejscu, szczególnie poprzez skierowanie i utrzymanie uwagi klientów na tym, co firma sprzedaje lub jakie usługi oferuje.

  1. Przekaż klientom/pracownikom ważne informacje, usprawnij komunikację firmową

Systemy digital signage to świetny sposób komunikacji z klientami i pracownikami. Można ogłaszać wydarzenia integracyjne i możliwości szkoleniowe, a także informować odbiorców o nowościach i aktualizacjach firmy. Ekrany, które  wykorzystują obrazy i filmy, natychmiast przyciągają uwagę ludzi i zapewniają ich zaangażowanie oraz szybki i łatwy dostęp do bieżących komunikatów.

  1. Wzmocnij zespół pracowniczy

Digital signage w przestrzeni firmowej skutecznie pomaga zwiększyć produktywność
i wpływa na współpracę pracowników; wzmacnia kulturę korporacyjną i morale kadry pracowniczej. Dzięki ekranom już na „dzień dobry” można powitać nowych pracowników czy zareklamować działania integracyjne oraz dodatkowe pakiety zajęć oferowane przez firmę. Aby zaangażować wszystkich członków zespołu pracowników, wystarczy ustawić monitory w miejscach o dużym natężeniu ruchu: recepcja, sale konferencyjne i pokoje socjalne.

  1. Wyświetlaj przydatne i aktualne informacje

Digital signage to właściwe narzędzie, by pomóc pracownikom zorganizować dzień dzięki wyświetleniu informacji takich jak pogoda, ruch uliczny i aktualności. Ponadto, dzięki multimedialnym ekranom można szybko zareagować/zapewnić bezpieczeństwo w sytuacjach awaryjnych, jak kierowanie do wyjść awaryjnych.

  1. Dbaj o środowisko i … swoje finanse

Cyfrowe ekrany jako bardziej ekologiczna alternatywa dla treści drukowanych to dbałość o środowisko. Ograniczenie zużycia papieru i tworzyw sztucznych równa się zmniejszeniu zanieczyszczenia i wylesiania. Zatem, firma przyczyni się do dbania o środowisko.

Ponadto, oprócz kapitału początkowego na instalację ekranu, nie będzie żadnych dodatkowych kosztów. Drukowane broszury wymagają częstego uzupełniania, zaś systemy digital signage będą służyły przez długi czas bez naruszania budżetu, dzięki czemu na dłuższą metę można dużo zaoszczędzić i zwiększyć przychody.

Jednak, jak pisałam wcześniej: wiele firm zastanawia się nad instalacją nowoczesnych rozwiązań do komunikacji wizualnej digital signage, lecz obawia się podjęcia działań ze względu na koszty takiego systemu, obsługę, brak kadry pracowniczej do zarządzania kontentem i jego przygotowania

Czy obawy są uzasadnione? Absolutnie nie! Strachy na Lachy, bo, komunikacja wizualna digital signage z BEMedia to pewność inwestycji:

🍀 podpowiemy jak zmonetyzować system digital signage, aby służył nie tylko do komunikacji z Klientami (dzięki rzetelnym, aktualnym wiadomościom), ale również jako dodatkowe źródło dochodu,

🍀 podpowiemy jak tworzyć materiały, aby nośnik wzbudzał ciekawość i był atrakcyjny dla oczu,

🍀 podpowiemy jak ograniczyć drukowane materiały, a ich zawartość przenieść w pięknej formie wizualnej na ekrany,

🍀 wspólnie stworzymy wewnętrzny program informacyjny dopasowany do danej przestrzeni (tworzenie i zarządzanie treściami),

🍀 zarządzamy treścią, zatem nie będzie ani wymagana, ani potrzebna dodatkowa kadra pracownicza – jesteśmy MY BEMedia 😉

Pamiętajmy, nośniki digital signage zwiększają prestiż miejsca, powodują, że przestrzeń jest bardzo nowoczesna, a treści dopasowane do profilu klienta.

Digital signage to inwestycja, która z właściwym partnerem zwraca się i generuje same korzyści.  

Zapraszamy do współpracy: 🍀 BEMedia

Joanna Pełech-Mikulska

Charyzmatyczna manager działu kreatywno-klienckiego agencji BE Media. Absolwentka ekonomii, politologii oraz zarządzania. Autorka wielu publikacji z zakresu reklamy, marketingu oraz perswazji w komunikacji. Od zawsze związana z marketingiem, a przede wszystkim z kreatywną reklamą zewnętrzną. Pierwsze kroki zawodowe stawiała w działach marketingu w Stanach Zjednoczonych, gdzie odbywała 2 letni staż absolwencki. Po powrocie do Polski pracowała w polskim oddziale amerykańskiej firmy technologicznej, gdzie odpowiedzialna była za bieżące kontakty firmy z polskimi mediami i kluczowymi partnerami handlowymi. Autorka tekstów oraz podróżniczka z zamiłowaniem do śpiewu, która hołduje zasadzie, że do sukcesu nie ma drogi na skróty.