Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Jak wykroczy─ç poza logo markiÔŁô Digital signage w komunikacji firmowej ÔÇ╝´ŞĆ

­čôŹJak wykroczy─ç poza logo marki? Digital signage w komunikacji firmowejÔŁô

­čôŹJak wykroczy─ç poza logo marki? Digital signage w komunikacji firmowejÔŁô

M├│wi si─Ö, ┼╝e ka┼╝da marka pragnie wykroczy─ç poza swoje logo. Co to oznacza? Logo, mimo, ┼╝e jest niezwykle wa┼╝nym elementem brandingu, to ko┼äcowy wynik dzia┼éa┼ä opartych na solidnych fundamentach, jakim jest strategia marki. Aby zyska─ç lojalnych fan├│w (kt├│rymi w pierwszej kolejno┼Ťci powinni by─ç pracownicy), nale┼╝y wyj┼Ť─ç poza utarte schematy, zyska─ç ┼Ťwie┼╝e spojrzenie na dzia┼éania firmy czy stoj─ůce przed ni─ů wyzwania. W tym za┼Ť skutecznie mo┼╝e pom├│c digital signage.

Rosn─ůca popularno┼Ť─ç dynamicznych tre┼Ťci cyfrowych na ekranach wymusza na firmach zainteresowanie interaktywn─ů i wielkoskalow─ů komunikacj─ů. Dlaczego? Poniewa┼╝ digital signage ma wiele zastosowa┼ä dla firm, pocz─ůwszy od dzia┼éa┼ä marketingowych, poprzez wp┼éyw na postaw─Ö i wzmocnienie pracownik├│w, a┼╝ po wyr├│┼╝nienie si─Ö jako firma w dowolnej przestrzeni. Cyfrowe systemy digital sianage stwarzaj─ů mo┼╝liwo┼Ťci przekazu w ┼╝ywy, zabawny i aktualny spos├│b.

Wiele firm zastanawia si─Ö nad instalacj─ů nowoczesnych rozwi─ůza┼ä do komunikacji wizualnej digital signage, jednak wci─ů┼╝ towarzyszy im wiele obaw zwi─ůzanych z tymi dzia┼éaniami. Czy s─ů uzasadnione? Absolutnie nie! Zatem, strachy na Lachy, o czym poni┼╝ej.

Dlaczego warto zastosowa─ç digital signage w firmie

  1. Zwi─Öksz widoczno┼Ť─ç firmy

Jednym z problem├│w, z kt├│rymi mierz─ů si─Ö dzi┼Ť ludzie biznesu, jest pr├│ba uzyskania przewagi, a nawet przy─çmienia konkurencji. Digital signage mo┼╝e pom├│c w osi─ůgni─Öciu tego celu – zawsze zaoferuje w┼éa┼Ťciw─ů informacj─Ö we w┼éa┼Ťciwym czasie i we w┼éa┼Ťciwym miejscu, szczeg├│lnie poprzez skierowanie i utrzymanie uwagi klient├│w na tym, co firma sprzedaje lub jakie us┼éugi oferuje.

  1. Przeka┼╝ klientom/pracownikom wa┼╝ne informacje, usprawnij komunikacj─Ö firmow─ů

Systemy digital signage to ┼Ťwietny spos├│b komunikacji z klientami i pracownikami. Mo┼╝na og┼éasza─ç wydarzenia integracyjne i mo┼╝liwo┼Ťci szkoleniowe, a tak┼╝e informowa─ç odbiorc├│w o nowo┼Ťciach i aktualizacjach firmy. Ekrany, kt├│re┬á wykorzystuj─ů obrazy i filmy, natychmiast przyci─ůgaj─ů uwag─Ö ludzi i zapewniaj─ů ich zaanga┼╝owanie oraz szybki i ┼éatwy dost─Öp do bie┼╝─ůcych komunikat├│w.

  1. Wzmocnij zespół pracowniczy

Digital signage w przestrzeni firmowej skutecznie pomaga zwi─Ökszy─ç produktywno┼Ť─ç
i wp┼éywa na wsp├│┼éprac─Ö pracownik├│w; wzmacnia kultur─Ö korporacyjn─ů i morale kadry pracowniczej. Dzi─Öki ekranom ju┼╝ na ÔÇ×dzie┼ä dobryÔÇŁ mo┼╝na powita─ç nowych pracownik├│w czy zareklamowa─ç dzia┼éania integracyjne oraz dodatkowe pakiety zaj─Ö─ç oferowane przez firm─Ö. Aby zaanga┼╝owa─ç wszystkich cz┼éonk├│w zespo┼éu pracownik├│w, wystarczy ustawi─ç monitory w miejscach o du┼╝ym nat─Ö┼╝eniu ruchu: recepcja, sale konferencyjne i pokoje socjalne.

  1. Wy┼Ťwietlaj przydatne i aktualne informacje

Digital signage to w┼éa┼Ťciwe narz─Ödzie, by pom├│c pracownikom zorganizowa─ç dzie┼ä dzi─Öki wy┼Ťwietleniu informacji takich jak pogoda, ruch uliczny i aktualno┼Ťci. Ponadto, dzi─Öki multimedialnym ekranom mo┼╝na szybko zareagowa─ç/zapewni─ç bezpiecze┼ästwo w sytuacjach awaryjnych, jak kierowanie do wyj┼Ť─ç awaryjnych.

  1. Dbaj o ┼Ťrodowisko i ÔÇŽ swoje finanse

Cyfrowe ekrany jako bardziej ekologiczna alternatywa dla tre┼Ťci drukowanych to dba┼éo┼Ť─ç o ┼Ťrodowisko. Ograniczenie zu┼╝ycia papieru i tworzyw sztucznych r├│wna si─Ö zmniejszeniu zanieczyszczenia i wylesiania. Zatem, firma przyczyni si─Ö do dbania o ┼Ťrodowisko.

Ponadto, opr├│cz kapita┼éu pocz─ůtkowego na instalacj─Ö ekranu, nie b─Ödzie ┼╝adnych dodatkowych koszt├│w. Drukowane broszury wymagaj─ů cz─Östego uzupe┼éniania, za┼Ť systemy digital signage b─Öd─ů s┼éu┼╝y┼éy przez d┼éugi czas bez naruszania bud┼╝etu, dzi─Öki czemu na d┼éu┼╝sz─ů met─Ö mo┼╝na du┼╝o zaoszcz─Ödzi─ç i zwi─Ökszy─ç przychody.

Jednak, jak pisa┼éam wcze┼Ťniej: wiele firm zastanawia si─Ö nad instalacj─ů nowoczesnych rozwi─ůza┼ä do komunikacji wizualnej digital signage, lecz obawia si─Ö podj─Öcia dzia┼éa┼ä ze wzgl─Ödu na koszty takiego systemu, obs┼éug─Ö, brak kadry pracowniczej do zarz─ůdzania kontentem i jego przygotowania.┬á

Czy obawy s─ů uzasadnione? Absolutnie nie! Strachy na Lachy, bo, komunikacja wizualna digital signage z BEMedia to pewno┼Ť─ç inwestycji:

­čŹÇ podpowiemy jak zmonetyzowa─ç system digital signage, aby s┼éu┼╝y┼é nie tylko do komunikacji z Klientami (dzi─Öki rzetelnym, aktualnym wiadomo┼Ťciom), ale r├│wnie┼╝ jako dodatkowe ┼║r├│d┼éo dochodu,

­čŹÇ podpowiemy jak tworzy─ç materia┼éy, aby no┼Ťnik wzbudza┼é ciekawo┼Ť─ç i by┼é atrakcyjny dla oczu,

­čŹÇ podpowiemy jak ograniczy─ç drukowane materia┼éy, a ich zawarto┼Ť─ç przenie┼Ť─ç w pi─Öknej formie wizualnej na ekrany,

­čŹÇ wsp├│lnie stworzymy wewn─Ötrzny program informacyjny dopasowany do danej przestrzeni (tworzenie i zarz─ůdzanie tre┼Ťciami),

­čŹÇ zarz─ůdzamy tre┼Ťci─ů, zatem nie b─Ödzie ani wymagana, ani potrzebna dodatkowa kadra pracownicza ÔÇô jeste┼Ťmy MY BEMedia ­čśë

Pami─Ötajmy, no┼Ťniki digital signage zwi─Ökszaj─ů presti┼╝ miejsca, powoduj─ů, ┼╝e przestrze┼ä jest bardzo nowoczesna, a tre┼Ťci dopasowane do profilu klienta.

Digital signage to inwestycja, kt├│ra z w┼éa┼Ťciwym partnerem zwraca si─Ö i generuje same korzy┼Ťci. ┬á

Zapraszamy do wsp├│┼épracy: ­čŹÇ BEMedia

Joanna Pełech-Mikulska

Charyzmatyczna manager dzia┼éu kreatywno-klienckiego agencji BE Media. Absolwentka ekonomii, politologii oraz zarz─ůdzania. Autorka wielu publikacji z zakresu reklamy, marketingu oraz perswazji w komunikacji. Od zawsze zwi─ůzana z marketingiem, a przede wszystkim z kreatywn─ů reklam─ů zewn─Ötrzn─ů. Pierwsze kroki zawodowe stawia┼éa w dzia┼éach marketingu w Stanach Zjednoczonych, gdzie odbywa┼éa 2 letni sta┼╝ absolwencki. Po powrocie do Polski pracowa┼éa w polskim oddziale ameryka┼äskiej firmy technologicznej, gdzie odpowiedzialna by┼éa za bie┼╝─ůce kontakty firmy z polskimi mediami i kluczowymi partnerami handlowymi. Autorka tekst├│w oraz podr├│┼╝niczka z zami┼éowaniem do ┼Ťpiewu, kt├│ra ho┼éduje zasadzie, ┼╝e do sukcesu nie ma drogi na skr├│ty.