Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Plakaty i ulotki w przychodniach

REKLAMA W PRZYCHODNIACH

Oferta naszej agencji BEMedia jest częścią oferty IDS Media Health International, lidera w dziedzinie marketingu skierowanego do lekarzy i pacjentów, która istnieje w 15 krajach europejskich.

Zapewniamy  innowacyjne narzędzia do codziennej edukacji Pacjentów w zakresie świadomości ich zdrowia, badań oraz możliwości leczenia. Tworzymy i dystrybuujemy programy edukacyjne dla Pacjentów, dzięki czemu jesteśmy wiarygodnym partnerem dla placówek opieki zdrowotnej. Z naszych usług korzystają: m.in. Ministerstwo Zdrowia, organizacje non-profit, towarzystwa naukowe zaangażowane w profilaktykę, firmy farmaceutyczne, ubezpieczeniowe oraz wszystkie firmy, które dbają o Pacjentów. 

Sukces naszych programów opiera się na szerokiej gamie atrakcyjnych nośników w ponad 1400 placówek służby zdrowia na terenie 10 polskich województw.
Oferujemy rozwiązania edukacyjne w formie: druku oraz samplingu. Nie naruszają one etyki lekarskiej oraz odpowiadają potrzebom pracowników służby zdrowia i społeczeństwa.

Pomagamy Pacjentom dbać o zdrowie.

Plakaty i ulotki w przychodniach

Zapewniamy innowacyjne narzędzia do codziennej edukacji Pacjentów w zakresie świadomości ich zdrowia, badań oraz możliwości leczenia. Tworzymy i dystrybuujemy programy edukacyjne dla Pacjentów, dzięki czemu jesteśmy wiarygodnym partnerem dla placówek opieki zdrowotnej. Z naszych usług korzystają: m.in. Ministerstwo Zdrowia, organizacje non-profit, towarzystwa naukowe zaangażowane w profilaktykę, firmy farmaceutyczne, ubezpieczeniowe oraz wszystkie firmy, które dbają o Pacjentów.

1400 placówek
1400placówek
2000 nośników
2000nośników
5 ml kontaktów miesięcznie
5 mlkontaktów miesięcznie
12 województw
12województw
71% ankietowanych zwraca uwagę na reklamy
71%ankietowanych zwraca uwagę na reklamy
Dlaczego warto?
Dotarcie do klientów we wszystkich grupach wiekowych
Gwarancja ogromnej siły przekazu
Możliwość dopasowania kampanii pod względem terytorialnym
68%
pacjentów ocenia reklamy na terenie przychodni jako atrakcyjne
70%
pacjentów uważa, że reklama na terenie przychodni wzbudza ich zaufanie
39%
pacjentów deklaruje, że reklama na terenie przychodni przekonuje ich do zakupu
52%
pacjentów szuka dodatkowych informacji na temat reklamowanego w przychodni produktu