Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Blog o reklamie - skarbnica wiedzy - strona 20

To był bardzo dobry rok! Podsumowujemy rok 2017.

To był bardzo dobry rok! Podsumowujemy rok 2017.

Jaki był ten rok? Wyjątkowo pracowity, zabiegany i pełen wyzwań, ale z wieloma sukcesami na koncie. Co przyniósł BE Media rok 2017? Rok 2017 przyniósł nam wiele nowych doświadczeń. Zrealizowaliśmy rekordową dotychczas liczbę kampanii reklamowych – w tym także contentowych, […]

Kto uratuje święta?  Magia świątecznych reklam!

Kto uratuje święta? Magia świątecznych reklam!

Reklama świąteczna to prawdziwy festiwal kreatywności. Im więcej szumu medialnego generowanego przez reklamę i im więcej w niej emocji, tym większe prawdopodobieństwo jej zapamiętania. A to przecież główny cel reklamodawcy. Jakie reklamy cieszą się szczególną popularnością w roku 2017? Oczywiście […]

Człowiek kontra sztuczna inteligencja w agencji reklamowej

Człowiek kontra sztuczna inteligencja w agencji reklamowej

Ostatnimi czasy coraz częściej słyszy się o radykalnym wpływie postępu technologicznego na życie i pracę człowieka. Według badań Uniwersytetu Oxford, do roku 2035 prawie 40% osób zatrudnionych w różnych sektorach na świecie może zostać wymienionych na roboty. Jednak, zamiast się […]

Trendy i technologie w DOOH

Trendy i technologie w DOOH

Postępująca digitalizacja w obrębie sektora reklamy oferuje konsumentom coraz to nowsze i ciekawsze strategie promocji produktów i usług. Media cyfrowe typu outdoor stają się nieodzownym elementem otoczenia. Są szczególnie preferowane wśród odbiorców reklamy ze względu na dynamiczny, kolorowy i aktualny […]

Cyfrowa reklama zewnętrzna na świecie i w Polsce

Cyfrowa reklama zewnętrzna na świecie i w Polsce

Rozwój technologii i zmiany cywilizacyjno-społeczne sprawiły, że pojawiły się nowe, atrakcyjne kanały komunikacji z rynkami docelowymi, które skutecznie wpływają na zwiększenie sprzedaży. Dlaczego warto stosować kampanie DOOH? To proste. Po pierwsze, w dzisiejszych czasach konsumenci unikają tradycyjnych metod reklamowych. Reklamy […]

Granice dobrego smaku w reklamie

Granice dobrego smaku w reklamie

Reklama XXI wieku jest bardzo potężnym narzędziem. Sprawnie prowadzona umożliwia bezpośredni kontakt z klientem oraz oferuje spójny dialog z grupą docelową. Niestety, jest też niebezpieczną bronią, która w jednej chwilę może zniszczyć wizerunek każdej marki. Nawet firm, których status jest […]