To był bardzo dobry rok! Podsumowujemy rok 2017.
Jaki był ten rok? Wyjątkowo pracowity, zabiegany i pełen wyzwań, ale z wieloma sukcesami na koncie.
Co przyniósł BE Media rok 2017?
Rok 2017 przyniósł nam wiele nowych doświadczeń. Zrealizowaliśmy rekordową dotychczas liczbę kampanii reklamowych – w tym także contentowych, rozszerzyliśmy ofertę o nowe nośniki, udzieliliśmy licznych wywiadów i napisaliśmy wiele artykułów w temacie reklamy digital signage i rynku DOOH. Dodatkowo nasz zespół wzmocnił się o trzy nowe osoby.
W roku 2017 nie brakowało też nowych wyzwań. Pozyskaliśmy nowych klientów oraz partnerów biznesowych. Nasza oferta powiększyła się o nośniki reklamowe w biurowcach Warsaw Spire na placu Europejskim oraz przestrzeń reklamową w ich otoczeniu. Dotyczy to przede wszystkim imprez cyklicznych, tj. kina letniego i lodowiska. Jest to dla nas cenne osiągnięcie nie tylko pod względem rozbudowania oferty, ale także pozyskania nowej przestrzeni reklamowej dla klientów grupy premium. Dużym sukcesem na tej płaszczyźnie jest m.in. kampania reklamowa marki Citroen, która miała miejsce zimą 2017 roku.
Z czego jesteśmy dumni, czym możemy się jeszcze pochwalić?
To był bardzo dobry rok, gdyż wzbogaciliśmy swoje portfolio o wiele nowych realizacji. Nasza oferta jest nie tylko coraz bardziej rozbudowana, ale i zróżnicowana pod względem ofertowanych mediów. Rok 2017 był dla nas wyjątkowo dobry pod kątem realizacji kampanii na ekranach LED. Wymienić można by tu m.in. kampanię dla platformy Netflix promującą nowy sezon znanego serialu telewizyjnego Narcos, którą zrealizowaliśmy latem ubiegłego roku czy kampanię marki Coca Cola emitowaną na stokach narciarskich.
Spore osiągnięcia mamy także w segmencie reklamy tranzytowej. Ubiegłego roku realizowaliśmy już czwartą edycję kampanii dla Kotelnicy Białczańskiej.
Duże znaczenie w 2017 roku miał dla nas content. Content marketing, kojarzony dotychczas z marketingiem internetowym, przenieśliśmy na nośniki reklamy zewnętrznej. W ten sposób spoty reklamowe zyskały nowe oblicze – reklama wzbogacona o treści edukacyjne jest dużo ciekawsza dla odbiorcy, a tym samym bardziej skuteczna. Ogromnym sukcesem była kampania „Wykurz kurz” dla marki Karcher, realizowana na terenie przychodni medycznych Grupy Lux Med i Grupy Medicover. W porozumieniu z klientem wzbogaciliśmy spot reklamowy o plansze contentowe, dzięki czemu kampania zyskała charakter prozdrowotny i stała się dla wielu pacjentów cennym źródłem informacji na temat zagrożenia roztoczem kurzu domowego.
Co planujemy na rok 2018?
Rok 2018 zapowiada się dla nas bardzo ambitnie. Podobnie jak w latach poprzednich stawiamy na rozwój. Z pewnością chcemy rozszerzyć nasze portfolio o nowe realizacje. Duży nacisk kładziemy na content marketing. Do tej pory udało nam się go przenieść na ekrany w przychodniach medycznych (mieliśmy wiele ciekawych realizacji), być może w tym roku uda nam się go przenieść również na inne media. Poza tym planujemy powiększenie zespołu, pozyskanie nowych klientów, liczne publikacje w prasie oraz kontynuacje dotychczasowych działań. Krótko, jesteśmy dobrej myśli ? Idziemy po kawę i bierzemy się do pracy!