Blog o reklamie - skarbnica wiedzy - strona 19
Człowiek kontra sztuczna inteligencja w agencji reklamowej
Ostatnimi czasy coraz częściej słyszy się o radykalnym wpływie postępu technologicznego na życie i pracę człowieka. Według badań Uniwersytetu Oxford, do roku 2035 prawie 40% osób zatrudnionych w różnych sektorach na świecie może zostać wymienionych na roboty. Jednak, zamiast się […]
Trendy i technologie w DOOH
Postępująca digitalizacja w obrębie sektora reklamy oferuje konsumentom coraz to nowsze i ciekawsze strategie promocji produktów i usług. Media cyfrowe typu outdoor stają się nieodzownym elementem otoczenia. Są szczególnie preferowane wśród odbiorców reklamy ze względu na dynamiczny, kolorowy i aktualny […]
Cyfrowa reklama zewnętrzna na świecie i w Polsce
Rozwój technologii i zmiany cywilizacyjno-społeczne sprawiły, że pojawiły się nowe, atrakcyjne kanały komunikacji z rynkami docelowymi, które skutecznie wpływają na zwiększenie sprzedaży. Dlaczego warto stosować kampanie DOOH? To proste. Po pierwsze, w dzisiejszych czasach konsumenci unikają tradycyjnych metod reklamowych. Reklamy […]
Granice dobrego smaku w reklamie
Reklama XXI wieku jest bardzo potężnym narzędziem. Sprawnie prowadzona umożliwia bezpośredni kontakt z klientem oraz oferuje spójny dialog z grupą docelową. Niestety, jest też niebezpieczną bronią, która w jednej chwilę może zniszczyć wizerunek każdej marki. Nawet firm, których status jest […]
Marka Pracodawcy
„Praca szuka człowieka” – takie ogłoszenia widuje się coraz częściej na wiatach przystanków, słupach ogłoszeniowych, witrynach sklepów. Jednak nie cieszą się one zbyt dużym zainteresowaniem. Dlaczego? Kilku zapytanych na ulicy przechodniów odpowiadało bez namysłu: brak informacji o pracodawcy, brak info […]
Odporni na reklamę ?!
Ktoś kiedyś powiedział, że im bardziej odbiorcy narażeni są na działania reklamy, tym bardziej stają się na nią odporni. Czy tak jest rzeczywiście? W dzisiejszym świecie reklama „wita” nas na każdym skwerze i „pozdrawia” w każdym miejscu użyteczności publicznej. Jeśli zatem […]