Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Czy można reklamować się na paczkomatach Allegro?

Czy można reklamować się na paczkomatach Allegro?

Czy można reklamować się na paczkomatach Allegro?

Z paczkomatów korzysta do 80% internautów zamawiających produkty w sieci. Wszyscy cenią sobie elastyczność tego rozwiązania, polegającą na możliwości odbioru paczki o każdej porze dnia i nocy, a także bezpieczeństwo wynikające z braku podawania szczegółowych danych zamieszkania. Co więcej, udział w rynku urządzeń InPost wzrasta z roku na rok, a wielu zagorzałych wielbicieli usług kurierskich przerzuca się na paczkomaty, które stanowią od nich korzystniejszą, a zarazem także tańszą alternatywę. Duże możliwości oraz rosnącą popularność tej usługi zauważyli właściciele platformy sprzedażowej Allegro, na której od niedawna można korzystać z preferencyjnych warunków dostawy za pośrednictwem usługi Allegro InPost.

CZYM JEST USŁUGA PACZKOMATÓW ALLEGRO INPOST?

Paczkomat Allegro InPost jest usługą wprowadzoną na platformę sprzedażową Allegro przy współpracy z przewoźnikiem InPost i polega na możliwości dostarczenia przesyłki do wybranego paczkomatu na preferencyjnych warunkach. Dla klientów koszt dostawy jest stały i nie podlega zmianie przez sprzedającego, dlatego wynosi 8,99 zł brutto w przypadku paczkomatów, 10,95 zł brutto w usłudze miniKurier24 InPost, a 13,41 zł brutto przy dostawie przesyłki przez usługę Kurier24 InPost. Największą popularnością wśród Allegrowiczów cieszą się oczywiście paczkomaty Allegro.

 

PACZKOMATY ALLEGRO – NOWE, CIEKAWE ROZWIĄZANIE DLA SPRZEDAJĄCYCH I KUPUJĄCYCH 

Paczkomaty Allegro to autorskie rozwiązanie marki Allegro sp. z o.o., która chce przejść w przyszłości z modelu współpracy z usługodawcą InPost na rzecz własnych paczkomatów. Platforma sprzedażowa co roku notuje wzrosty zainteresowania usługą paczkomatów, dlatego wejście jej na ten rynek było przewidywane przez analityków rynku już od wielu lat. Każdy paczkomat Allegro wyróżnia się na tle konkurencji głównie kolorystyką i konsekwentnym podejściem do zagadnienia ekologii. Spółka postawiła na zieloną okleinę z wizerunkiem trawy oraz liści, która świadczy bardzo bezpośrednio o ekologicznym sposobie zasilania paczkomatów za pomocą energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych.

Nie bez znaczenia jest także obsadzenie bocznych powierzchni różnorodną roślinnością, zastosowanie czujników jakości powietrza, a nawet obecność donic rozdzielających strefę rozładunku i załadunku od przestrzeni ogólnodostępnej dla przechodniów. Wyciszone zamki zmniejszają mechaniczny pogłos wynikający z otwierania lub zamykania skrytki.

CZY DA SIĘ REKLAMOWAĆ NA PACZKOMATACH ALLEGRO? 

Reklama na paczkomatach Allegro nie będzie możliwa i jest to najbardziej podkreślana zaleta autorskich paczkomatów Allegro na tle bezpośredniego konkurenta, marki InPost (poza ekologicznym zasilaniem). Żadna firma nie będzie mogła umieszczać na paczkomatach swoich reklam, przynajmniej na początkowym etapie ich wdrażania, dzięki czemu fronty paczkomatów zostaną na zawsze zielone i proste, idealnie dopasowane do stylistyki pobliskich budynków oraz wtapiające się w otoczenie. Jednak nie wszystko stracone.

REKLAMA NA PACZKOMATACH INPOST – EFEKTYWNA I PRZYJAZNA 

Reklama na paczkomatach InPost to znakomite rozwiązanie, które ma ogromną przewagę nad paczkomatami Allegro, głównie ze względu na ich ilość. Obecnie firma InPost dysponuje ponad 14000 paczkomatów w całej Polsce, podczas gdy firma Allegro planuje uruchomić 1500 własnych paczkomatów do końca 2021 roku. Co to oznacza? Że póki co pozycja marki InPost wydaje się być całkowicie bezpieczna i nie zagrożona obecnością paczkomatów Allegro.

Reklama na paczkomatach InPost ma wiele bardzo istotnych zalet z punktu widzenia otoczenia. Paczkomaty marki InPost są zawsze umieszczone w miejscach szczególnie popularnych i obleganych, np. tuż przy dużych marketach, na osiedlach oraz przy biurowcach i szkołach, dlatego każdy z nich zapewnia dużą wartość marketingową, bowiem przyciągają uwagę kierowców oraz przechodniów. Reklama na paczkomacie marki InPost może przybrać formę okleiny, samplingu oraz reklamy displayowej na wyświetlaczach. Wszystkie są dobrym wyborem i zdecydowanie warto wziąć je pod uwagę podczas planowania strategii działań marketingowych swojej firmy.