Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Jak w skuteczny sposób można reklamować się na paczkomacie Inpost?

Jak w skuteczny sposób można reklamować się na paczkomacie Inpost?

Jak w skuteczny sposób można reklamować się na paczkomacie Inpost?

Paczkomaty InPost z roku na rok cieszą się coraz większą popularnością. Możliwość odbioru przesyłki o każdej porze sprawia, że na usługę Paczkomatu decyduje się nawet 80% internautów robiących zakupy w sieci. Nie dziwi zatem fakt, iż zainteresowali się nimi także reklamodawcy, których celem jest zwiększenie rozpoznawalność swojej firmy, a tym samym również wzrost zysków płynących z prowadzonej działalności. Reklama na paczkomatach jest jedną z najlepszych strategii marketingowych, której podstawową zaletą jest możliwość dotarcia do aż 4 milionów Polaków korzystających z usług paczkomatu w skali miesiąca. Bez wątpienia jest to wartość, której nie można zignorować  w trakcie planowania działań marketingowych swojej firmy.

DLACZEGO REKLAMA NA PACZKOMATACH ZWIASTUJE DOBRE WYNIKI MARKETINGOWE?

Reklama InPost jest dla wielu przedsiębiorców jedną z najatrakcyjniejszych form współczesnej reklamy. Duża powierzchnia paczkomatu, z reguły cała w kolorze bieli, stanowi doskonałą bazę pod reklamę, która jest idealnie widoczna nie tylko dla osób korzystających z wybranego paczkomatu, lecz również  dla przechodniów oraz kierowców, a także pracowników pobliskich biurowców. Atrakcyjnie ulokowane paczkomaty są dla wielu firm podstawowym źródłem pozyskiwania nowych klientów.

Wszystkie formy reklamy na paczkomatach InPost mają swoje zalety. Reklamy nie są uciążliwe dla przechodniów oraz osób korzystających z tych urządzeń, nie rozpraszają kierowców oraz mieszkańców pobliskich domów, a także w żaden sposób nie wpływają negatywnie na środowisko naturalne. Dla przedsiębiorców, którzy chcą wywoływać wyłącznie pozytywne skojarzenia ze swoją firmą, reklamy na paczkomatach stanowią jeden z najlepszych wyborów dostępnych obecnie na rynku.

 

PODSTAWOWE ZALETY REKLAMY NA PACZKOMATACH 

Reklama na paczkomatach InPost ma wiele zalet, które wpływają na jej popularność wśród przedsiębiorców. Należy do nich między innymi elastyczność. Reklamy mogą przybierać różne formy, tym samym można dopasować ich stylistykę oraz rodzaj do klienta docelowego, jego wieku, zainteresowań oraz cech szczególnych. Kolejną ogromną zaletą reklamowania się na paczkomatach jest fakt, iż z reguły urządzenia te są umieszczane przez firmę InPost wyłącznie w rokujących i popularnych miejscach, zazwyczaj na największych osiedlach, przy galeriach oraz przy biurowcach, co bezpośrednio przekłada się na skuteczność reklamy.

Projektanci sieci paczkomatowej InPost wybierają na swoje urządzenia wyłącznie atrakcyjne lokalizacje, dlatego są one dobrym wyborem w przypadku działań marketingowych zarówno o zasięgu lokalnym, jak również ogólnopolskim.

CIEKAWE POMYSŁY I ROZWIĄZANIA W ZAKRESIE REKLAMY INPOST

Reklama na paczkomatach może przybierać kilka form. Obecnie najpopularniejsze jest oklejanie całych urządzeń, bądź ich wybranej części. Z reguły to rozwiązanie daje najlepsze i najszybsze efekty, szczególnie w przypadku paczkomatów ulokowanych bezpośrednio przy najpopularniejszych lokalizacjach w wybranym mieście lub dzielnicy. Okleinę widać doskonale przy każdej pogodzie, gdyż paczkomaty stoją w miejscach dobrze doświetlonych przez infrastrukturę miejską, mają także własne źródła mocnego światła. Podobnie wysoką skutecznością cieszą się także reklamy displayowe na ekranach, które bezpośrednio angażują klienta do działania. Kreacje statyczne, interaktywne czy też animowane – wszystkie dają dobre efekty w postaci przyciągnięcia uwagi odbiorców.

Reklama na paczkomatach InPost może przybierać także formę samplingu, czyli akcji polegającej na umieszczaniu w skrytkach pojedynczych sampli wybranych produktów. To bardzo ciekawy wariant działań marketingowych, który ma jedną, podstawową zaletę – bezpośrednią komunikację z potencjalnym klientem. Osoba, która otrzymuje próbkę za darmo z pewnością chętnie ją przetestuje, sprawdzi jej działanie lub podzieli się nią z najbliższymi.