Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Blog o reklamie - skarbnica wiedzy - strona 26

Uczta dla Reklamożerców

Uczta dla Reklamożerców

Czy lubisz reklamy? Odpowiedzi chyba nie zaskoczą, choć ostatnie badania pokazują, że Polacy mają do nich cieplejszy stosunek. Dlaczego? Dlatego, że reklamy ostatnich lat to często prawdziwe dzieła sztuki filmowej. Pobudzająca receptory słuchu muzyka, wymowna kolorystyka czy skojarzeniowa zabawa słowem […]

Cyfrowa reklama zewnętrzna !

Cyfrowa reklama zewnętrzna !

Rynek reklamy zewnętrznej w przeciwieństwie do innych segmentów promocji firm i produktów rejestruje stały, umiarkowany wzrost sprzedaży. Media outdoorowe weszły w okres stabilizacji. Zmiany idące w kierunku cyfryzacji nośników są powolne i nierównomierne, jednak ilość ekranów w przestrzeni publicznej wciąż […]

Reklamo, ratuj!

Reklamo, ratuj!

Montaż nośników LCD w komunikacji miejskiej to pomysł trafiony w 10. Prezentowany content jest świetnym rozwiązaniem dla wszystkich przemieszczających się, a zwłaszcza tych pokonujących duże odległości. Z całą pewnością informacje emitowane na monitorach to idealny „czasoumilacz” w podróży. Ekrany umiejscowione w […]

Najpopularniejsze hasła reklamowe

Najpopularniejsze hasła reklamowe

Język, jakim posługują się reklamy bywa równie barwny, jak twory i pomysły działu kreatywnego (wymyślone razem z zastępem copywriterów). Często słyszane slogany z dobrze wypracowaną oprawą audiowizualną sprzedają się same. Kiedy są chwytliwe, mogą przeniknąć do mowy potocznej, a nawet […]

Święta na mieście !

Święta na mieście !

Rozbłysły iluminacje, miasta wyglądają pięknie. Na ulicach jest bardzo świątecznie. W radio leci „last christamas…”, a reklamy wynurzają się z każdego kąta. W Polsce zwiastunem zbliżającego się Bożego Narodzenia jest świąteczna reklama Coca-Coli. Do tegorocznej kampanii Coca-Cola „Podaruj radość” nie mogło […]

10 przykazań w reklamie !

10 przykazań w reklamie !

nie kłam w przekazie; prawda zawsze wyjdzie na jaw, nie traktuj swojego Klienta jak Głupca, jeśli nie chcesz żeby był jednorazowy, bądź wiarygodny w swoim przekazie reklamowym, nie atakuj konkurencji, razem kreujecie dany segment rynku, nie obiecuj, jeżeli te […]