Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

­čî╣Wiosna -ach to ty! Co najch─Ötniej reklamuje si─Ö wiosn─ů?

­čî╣Wiosna -ach to ty! Co najch─Ötniej reklamuje si─Ö wiosn─ů?


­čî╣Wiosna -ach to ty! Co najch─Ötniej reklamuje si─Ö wiosn─ů?

Po wielu d┼éugich, zimnych i ciemnych miesi─ůcach w ko┼äcu nadchodzi w Polsce d┼éugo wyczekiwana wiosna! A wraz z ni─ů nastroje w spo┼éecze┼ästwie jakby bardziej optymistyczne. To czas, kiedy ludzie budz─ů si─Ö z zimowego letargu i postanawiaj─ů ÔÇ×od┼Ťwie┼╝y─çÔÇŁ siebie i swoje otoczenie. Co w takim razie najlepiej reklamowa─ç wiosn─ů, aby kampania by┼éa skuteczna i zwr├│ci┼éa uwag─Ö klient├│w? Oto nasze podpowiedzi dla kilku bran┼╝.

Bran┼╝a fashion

Wiosna to idealny czas na od┼Ťwie┼╝enie garderoby. W k─ůt id─ů puchowe kurtki i ci─Ö┼╝kie buty. Czas wyci─ůgn─ů─ç l┼╝ejsze ubrania. Konsumenci wczesn─ů wiosn─ů ch─Ötniej udaj─ů si─Ö na zakupy, aby wype┼éni─ç szafy nowymi elementami garderoby. St─ůd te┼╝ dobrym pomys┼éem s─ů kampanie pokazuj─ůce przyk┼éadowe stylizacje, tak aby poda─ç klientom na tacy gotowe pomys┼éy.

Bran┼╝a beauty

Wiele influencerek u┼╝ywa sformu┼éowania: ÔÇ×czas si─Ö odgruzowa─çÔÇŁ, co ma oznacza─ç, ┼╝e wiosna to idealny czas na przeprowadzenie zabieg├│w piel─Ögnacyjnych, kt├│re maj─ů od┼Ťwie┼╝y─ç sk├│r─Ö po zimie. To te┼╝ idealny czas na udanie si─Ö do salon├│w pi─Ökno┼Ťci, gdzie mo┼╝na odda─ç si─Ö w r─Öce zawodowc├│w i wykona─ç zabiegi, kt├│rych nie mo┼╝na wykona─ç latem ze wzgl─Ödu na zbyt du┼╝─ů ekspozycj─Ö na s┼éo┼äce, ale te┼╝ uzupe┼éni─ç kosmetyczk─Ö nowo┼Ťciami kosmetycznymi.

Bran┼╝a fitness

Wszystko co ze sportem zwi─ůzane idealnie wpasuje si─Ö w wiosenne kampanie. W ko┼äcu ludzie zaczynaj─ů wychodzi─ç z domu, chc─ů wi─Öcej czasu sp─Ödza─ç na ┼Ťwie┼╝ym powietrzu. Dlatego to idealny moment na reklamowanie najnowszych modeli rower├│w, a tak┼╝e si┼éowni i klub├│w fitness. Motywacja do zadbania o siebie jest podw├│jna, kiedy okazuje si─Ö, ┼╝e zrzucamy z siebie grube warstwy ubra┼ä i trzeba ods┼éoni─ç sylwetk─Ö. A lato coraz bli┼╝ejÔÇŽ

Bran┼╝a dom i ogr├│d

Wiosna to idealny moment na pierwsze prace w ogrodzie, a tak┼╝e od┼Ťwie┼╝enie mieszkania. W zwi─ůzku z tym sklepy oferuj─ůce asortyment ogrodniczy, a tak┼╝e budowlany, mog─ů teraz przeprowadzi─ç skuteczne kampanie reklamowe, kt├│re zwi─Öksz─ů ┼Ťwiadomo┼Ť─ç marki, a tak┼╝e przyczyni─ů si─Ö do wzrostu przychod├│w. Asortyment mo┼╝e by─ç r├│┼╝norodny ÔÇô mog─ů to by─ç zar├│wno narz─Ödzia ogrodnicze, jak i wyposa┼╝enie domu, tarasu lub ogrodu, a tak┼╝e ro┼Ťliny.

Gdzie si─Ö reklamowa─ç wiosn─ů?

Skoro ludzie coraz cz─Ö┼Ťciej wychodz─ů na zewn─ůtrz, to oczywiste, ┼╝e najlepszym wyborem b─Öd─ů kampanie outdoorowe czyli OOH. Te za┼Ť przybieraj─ů r├│┼╝ne formy, a ka┼╝da z nich ma wiele zalet. Jedn─ů z rodzaj├│w kampanii OOH s─ů billboardy. Dobrze zaprojektowane idealnie komponuj─ů si─Ö z otoczeniem stanowi─ůc integralny element, kt├│ry zach─Öca do przyjrzenia si─Ö jej.

Z kolei je┼Ťli zale┼╝y Ci na bardziej nowoczesnej formie prezentacji reklamy, wybierz DOOH czyli (Digital Out of Home Advertising). Reklamy prezentowane s─ů na elektronicznych wy┼Ťwietlaczach, kt├│re s─ů coraz powszechniejsze. Ich zalet─ů jest mo┼╝liwo┼Ť─ç szybkiego zaimplementowania tre┼Ťci na no┼Ťnik oraz aktualizowania go zdalnie. Mo┼╝esz zobaczy─ç je na przystankach autobusowych, przychodniach, klubach fitness, w galeriach handlowych, biurowcach, a tak┼╝e pojazdach komunikacji miejskiej.

Skoro ju┼╝ jeste┼Ťmy przy temacie transportu publicznego, to czy wiesz, ┼╝e reklama w komunikacji miejskiej jest jedn─ů z najlepiej odbieranych form reklamy przez konsument├│w? Pasa┼╝erowie komunikacji miejskiej znaczenie ch─Ötniej zapoznaj─ů si─Ö z reklam─ů podczas podr├│┼╝y do lub z pracy. Szczeg├│lnie je┼Ťli reklama spe┼énia podstawowe zasady i jest dostosowana do czasu, lokalizacji i trasy podr├│┼╝y. Przyk┼éadem mo┼╝e by─ç prezentowanie ciekawostek o ro┼Ťlinach, ich w┼éa┼Ťciwej piel─Ögnacji, kt├│re zostan─ů przygotowane przez sklepy ogrodnicze. Taka reklama nie tylko prezentuje produkt, ale przede wszystkim przekazuje cenn─ů wiedz─Ö osobom, kt├│re dopiero zaczynaj─ů interesowa─ç si─Ö tym tematem.

Reklama mo┼╝e by─ç prezentowana tak┼╝e na pojazdach komunikacji miejskiej czyli na autobusach i tramwajach. To idealny pomys┼é na reklamowanie si─Ö np. biur podr├│┼╝y. Wiosna sprzyja planowaniu podr├│┼╝y i wybieraniu kierunk├│w urlopowych. A dzi─Öki dobrze wymy┼Ťlonej grze s┼é├│w podr├│┼╝ tramwajem lub autobusem mo┼╝e by─ç podstaw─ů dobrze zaprojektowanej kampanii i zach─Öci─ç pasa┼╝er├│w do odwiedzenia Twojego biura podr├│┼╝y.

To ostatnie rozwi─ůzanie jest doskona┼ée szczeg├│lnie w miastach, w kt├│rych obowi─ůzuje ustawa krajobrazowa zakazuj─ůca prezentowanie reklam w formie billboard├│w. Dodatkowo ma ona szeroki zasi─Ög i dociera do znacznie wi─Ökszego grona odbiorc├│w ni┼╝ reklama stacjonarna. W naszym portfolio mo┼╝esz znale┼║─ç wiele realizacji kampanii na i w komunikacji miejskiej. Tak samo jak i kampanii OOH oraz DOOH dla wymienionych powy┼╝ej bran┼╝. Je┼Ťli chcesz i Ty mo┼╝esz do┼é─ůczy─ç do grona naszych zadowolonych klient├│w. Jak to zrobi─ç?┬á Wystarczy ┼╝e si─Ö z nami skontaktujesz i powiesz, co chcesz zareklamowa─ç. Nasz kreatywny zesp├│┼é jeszcze tego samego dnia skontaktuje si─Ö z Tob─ů i zaproponuje odpowiedni─ů dla Ciebie kampani─Ö.

Dorota Szeliga-Kobus

Absolwentka filologii polskiej na Uniwersytecie Warszawskim, ze specjalizacj─ů ÔÇ×filologia dla medi├│wÔÇŁ. Od prawie 10 lat dzia┼éaj─ůca aktywnie w ┼Ťwiecie copywritingu. Do┼Ťwiadczenie zdobywa┼éa wsp├│┼épracuj─ůc z agencjami PR oraz marketingowymi w zakresie tworzenia tekst├│w SEO, tekst├│w specjalistycznych, wpis├│w blogowych oraz tre┼Ťci na social media. Dodatkowo instruktorka fitness i instruktora zaj─Ö─ç samoobrony dla dzieci. Mi┼éo┼Ťniczka mindfulness, aktywnego sp─Ödzania czasu, musicali i fotografii. W BE Media odpowiedzialna za kreowanie tekst├│w atrakcyjnych dla czytelnik├│w, tworzenie materia┼é├│w tekstowych na wewn─Ötrzne potrzeby dzia┼éu marketingu i reklamy, a tak┼╝e przygotowywanie newsletter├│w dla klient├│w agencji.