Podsumowanie roku 2018 w agencji reklamowej BE Media
Rok 2018 – kolejny wspaniały rok, w którym mogliśmy liczyć na naszych Klientów. Bardzo to doceniamy i dziękujemy.
Niewątpliwie rozwijamy się z każdym rokiem. W 2018 zrealizowaliśmy kilkaset kampanii reklamowych, w tym także tych w ramach wygranych przez nas przetargów. Pozyskaliśmy nowych klientów i partnerów biznesowych. Nasz zespół powiększył się, dojrzał i przeprowadził fantastyczne kampanie reklamowe. Rozszerzyliśmy ofertę nośników w naszym portfolio. W międzyczasie również zatroszczyliśmy się o wizerunek własny, czego efektem jest m.in. nowa strona internetowa.
Rok 2018 przyniósł nam wiele ciekawych kampanii, w tym także kontentowych. Dużym osiągnięciem na tej płaszczyźnie są dla nas cykle kampanii edukacyjnych, których celem jest kształtowanie postaw Polaków z zakresu zdrowia, bezpieczeństwa, oszczędności oraz dobrego samopoczucia. Rozwój naszej agencji nastąpił przede wszystkim dzięki Klientom i ich ciekawym projektom, które mieliśmy przyjemność prowadzić.
Rok 2018 był dla nas także ciekawy pod względem wizerunkowym. Braliśmy udział w licznych konferencjach i wydarzeniach branżowych, napisaliśmy wiele artykułów na temat marketingu, perswazji w reklamie czy wydarzeń mających wpływ na budżety reklamowe w Polsce i na świecie. Przygotowaliśmy cykl artykułów marketingowych dla My Company Polska, a także przeprowadziliśmy pierwsze w Polsce badanie skuteczności reklam w prywatnych sieciach medycznych grupy Lux Med i grupy Medicover. Dużo pracy poświęciliśmy nowej stronie internetowej, którą niedawno uruchomiliśmy. Nasza nowa strona to kontynuacja polityki rozwoju naszej Agencji w nowej, świeżej odsłonie oraz dalszy ciąg bloga, który jest źródłem inspiracji i wiedzy dla czytelników.
Rok 2018 był czasem podejmowania nowych wyzwań oraz dbałości o działania prowadzone rokrocznie i cyklicznie, w tym charytatywne. Regularnie zajmowaliśmy się pomocą tym najbardziej potrzebującym. Braliśmy udział w licznych wydarzeniach i akcjach dobroczynnych. Przekazaliśmy duże kartony z niespodziankami dzieciom z domów dziecka, uczestniczyliśmy w zbiórce charytatywnej SOS Wioski Dziecięce, a także umożliwiliśmy wyjazd na obozy rehabilitacyjne wielu niepełnosprawnym dzieciom.
Co planujemy na rok 2019? Ten rok zapowiada się dla nas bardzo pracowicie. Cieszymy się, że do naszego zespołu dołączyły nowe osoby, które bardzo wspierają nas w pracy przy nowych projektach. W 2019 rozszerzymy nasze portfolio o nowe realizacje, szczególnie w segmencie mediów, które niedawno wprowadziliśmy do swojej oferty. Nasze priorytety na kolejny rok? Pomagać naszym Klientom w osiąganiu ich sukcesu. W rok 2019 wkraczamy z mnóstwem pozytywnej energii i bazą nowych pomysłów dla Klientów, bo to KLIENCI SĄ BOHATERAMI NASZEJ HISTORII.