Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Jak ocenić pracę agencji reklamowej? 5 punktów, które warto sprawdzić przy współpracy

Jak ocenić pracę agencji reklamowej? ✅ 5 punktów, które warto sprawdzić przy współpracy


Jak ocenić pracę agencji reklamowej?  ✅ 5 punktów, które warto sprawdzić przy współpracy

Współpraca z agencją reklamową to współpraca długoterminowa. Każda z nich obejmuje pewien wachlarz działań, który jest ustalany na samym początku. Klienci oczekują, że agencja reklamowa spełni wszystkie ich oczekiwania i że będą zadowoleni ze współpracy. Tylko jak ocenić pracę agencji reklamowej, jeśli sam nie znasz się na marketingu? Oto 5 punktów, dzięki którym w prosty sposób ocenisz współpracę z agencją.

▶️ Stały kontakt

Nie musisz cały czas wydzwaniać do agencji z pytaniem jak idzie realizacja kampanii – i nie oczekuj też telefonu po każdym jednym kroku – ale stały kontakt z Twoim opiekunem jest bardzo ważny. Możesz kontaktować się telefonicznie lub mailowo za każdym razem, gdy masz wątpliwości co do projektu lub wpadniesz na ciekawy pomysł. Komunikacja i dialog są bardzo ważne dla efektywnej współpracy! Masz wtedy prawo oczekiwać odpowiedzi, ale jeśli pomiędzy podpisaniem umowy a ostatecznym zrealizowaniem kampanii nie masz w ogóle kontaktu z agencją, to powinna zapalić Ci się czerwona lampka.

Dobrze widziany jest także kontakt po zakończeniu kampanii, który ma na celu podsumowanie działań i przedstawienie pierwszych rezultatów. Wtedy masz pewność, że agencji zależy na sukcesie Twojej kampanii.

Pierwsze wrażenie jest kluczowe, a w naszej agencji Be Media stawiamy na szybką i skuteczną komunikację. Zachęcamy do wyszukania w Google opinii o naszej firmie, gdzie znajdziesz potwierdzenie, że naszym klientom imponuje, jak prędko odpowiadamy na ich zapytania i utrzymujemy stały kontakt. Dla nas relacja z klientem to nie przelotna znajomość, lecz współpraca na lata.

▶️ Raportowanie

Biznes lubi cyferki. To one często są wskaźnikiem tego, czy działania w marketingu przynoszą efekty. W przypadku reklam nie da się już po tygodniu, czy nawet po miesiącu policzyć efektów, ponieważ są to działania długofalowe. Ale można oczekiwać od agencji raportowania pracy. Nie muszą być to oficjalne raporty, ale wystarczą nawet krótkie wiadomości z informacją, co zostało zrobione w ostatnim czasie. Wszyscy klienci Be Media regularnie otrzymują mini-raporty z informacją o przebiegu kampanii, a na sam koniec otrzymują pełny raport, w którym przedstawiamy wszystkie szczegóły kampanii. To jedyny taki raport w Polsce. Nasz raport wyróżnia się na polskim rynku dzięki swojej rzetelności, merytoryczności i kompleksowości. Dodatkowo, nasza agencja wyznaczyła specjalny zespół do zarządzania komunikacją, aby zapewnić najwyższą jakość obsługi.

▶️ Indywidualne dopasowanie kampanii

Każdy klient to inne potrzeby i inne oczekiwania. Możesz reprezentować tę samą branżę co Twoja konkurencja, ale możecie mieć zupełnie inną grupę docelową klientów. Dlatego niezwykle ważne jest zauważenie, czy agencja proponuje Ci inne rozwiązania niż swoim dotychczasowym klientom, czy też może korzysta ze schematycznych i powtarzalnych działań. Możesz poprosić agencję o przedstawienie portoflio, aby zobaczyć, co zrobili do tej pory. Jeśli wszystkie projekty wyglądają tak samo, bądź czujny.

▶️ Czas to pieniądz czyli terminowość zleceń

W biznesie czas to pieniądz, ale jeszcze ważniejsza jest terminowość zleceń. Oczywiście należy mieć na uwadze, że w agencji reklamowej pracują zwykli ludzie, których również dotykają sytuacje losowe – albo też może się wydarzyć coś, co całkowicie zszokuje świat (np. pandemia Covid-19 lub wybuch wojny w Ukrainie), ale jeśli termin realizacji Twojej kampanii ciągle się opóźnia to znak, że warto poszukać innej agencji.

▶️ Wykorzystanie nowoczesnych technologii

Nowoczesne technologie bywają postrzegane jako zagrożenie dla człowieka, ale z drugiej strony niesamowicie ułatwiają codzienne życie. W marketingu również warto podążać za rozwojem technologicznym. Świadomi tego, w naszej agencji podjęliśmy decyzję o wzbogaceniu naszej oferty o zaawansowane technologicznie nośniki reklamowe. Takie posunięcie zaowocowało wyraźnym wzrostem zainteresowania wśród klientów oraz firm, które zlecają nam realizację kampanii marketingowych. Jako agencja, stawiamy na innowacje i technologiczne nowinki, uważając je za kluczowe dla naszej działalności. Dlatego, jeśli Twoja firma rozważa wprowadzenie nowych technologii do swoich działań marketingowych, a spotykasz się z oporem ze strony agencji, która deklaruje, że „nie zajmuje się tym, bo to nie w ich stylu”, warto potraktować to jako sygnał ostrzegawczy. Współpraca z partnerem, który nie docenia wartości innowacji, może ograniczać Twój rozwój.

🌐 Be Media – ponad 90% powracających klientów

W naszej agencji to klienci wyznaczają nam oceny. Cieszymy się, że ponad 90% z nich wybiera nas ponownie, aby wspólnie tworzyć kolejne kampanie – za co serdecznie dziękujemy! Mimo lojalnej bazy klientów, nigdy nie popadamy w rutynę. Dokładamy wszelkich starań, aby każda kampania była wypełniona nowością, wyróżniała się unikalnością i przewyższała poprzednie projekty. Naszymi atutami są stali klienci, którzy są otwarci na eksplorację nowych kierunków reklamy, jeszcze nie odkrytych przez nich przedtem. A dzięki naszej rozbudowanej bazie nośników OOH, DOOH oraz City Transport możemy realizować w sposób kreatywny dowolne kampanie.

Zobacz co mamy w ofercie i serdecznie zapraszamy do współpracy!

BE Media

Zajmujemy się kompleksową obsługą i realizacją kampanii reklamowych. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu doskonale wiemy, gdzie szukać Twoich potencjalnych klientów i jakich środków użyć, by osiągnąć zamierzony cel. Opracujemy i stworzymy dla Ciebie najlepszą koncepcję reklamową, którą następnie wdrożymy i zrealizujemy, dbając przy tym o najmniejszy szczegół.