Agencja reklamowa z wartością dodaną
O tym ile agencji reklamowych obecnie funkcjonuje na rynku można by napisać książkę. To sprawia, że właścicielom firm trudno jest wybrać tę odpowiednią. Na szczęście istnieją cechy, dzięki którym łatwo rozróżnić jedną agencję od innych. Nie bez kozery w tym marketingowo-medialnym gąszczu Be Media zasługuje na szczególną uwagę, a to co ją wyróżnia stanowi tylko wartość dodaną.
Kim jesteśmy?
Agencja reklamowa Be Media jest obecna na rynku reklamy od 10 lat. Zajmujemy się kompleksową obsługą i realizacją kampanii reklamowych. Nasza specjalność to przede wszystkim reklama zewnętrzna w nowoczesnym wydaniu. Mamy na koncie tysiące zrealizowanych kampanii popartych bardzo wysokimi notami ze strony klientów. Realizujemy różnorodne kampanie reklamowe, a naszymi klientami są firmy z Polski, jak i z zagranicy.
Co nas wyróżnia ?!
- Mamy świetny ZESPÓŁ
Nasz team to zespół kreatywnych elementów sprzężonych. Składa się z grupy ekspertów z różnych, ale powiązanych dziedzin. Przede wszystkim są to specjaliści w dziedzinie marketingu, doświadczeni projektanci i graficy, media planerzy, specjaliści ds. kontaktów z klientami, fachowy zespół ds. analizy kampanii i całe spektrum innych… Dlatego też możemy spełniać różnorodne oczekiwania klientów w zakresie reklamy. Stawiamy na kontakt bezpośredni. Dzięki kompetentnej obsłudze klienta reagujemy i działamy natychmiast, bez zbędnego odsyłania do automatycznego systemu poczty głosowej czy kolejnej osoby.
2.Działamy kompleksowo
Zajmujemy się całościową obsługą i realizacją kampanii reklamowych. Wszystko co potrzebne, by sfinalizować przedsięwzięciezostanie wykonane przez jeden zespół i w jednym miejscu, przy spójnej koncepcji i ze zrozumieniem celów, problemów i strategii klienta:
- ustalamy odpowiednią strategię na podstawie analizy produktu i firmy
- precyzyjnie planujemy działania
- wspólnie omawiamy pomysły
- wdrażamy pomysły i zakupujemy media
- dokonujemy analizy końcowej
- raportujemy działania
3. Oferujemy opcje
Szanujemy prawo wyboru. Dlatego proponujemy klientom różne opcje, a każda opcja dostarcza strategię. Wspólnie z klientem decydujemy o strategii przed rozpoczęciem procesu twórczego. I nie zawsze się zgadzamy– z korzyścią dla klienta. Marketing to branża dynamiczna. Wariant wybrany przez klienta mógł doskonale sprawdzać się wczoraj, lecz dziś może być mało lub nawet nieskuteczny. Jako eksperci w śledzeniu nowinek i analizie narzędzi promocyjnych doskonale orientujemy się trendach, upodobaniach i potrzebach odbiorców. Podpowiadamy pomysł na sposób reklamy, a jednocześnie dajemy klientom komfort w postaci różnych opcji tak, żeby nadal mogli podjąć właściwą decyzję.
4. Nieustannie się uczymy
Nie każdy klient ma obowiązek wiedzieć co w trawie reklamowej piszczy. My uczymy. Objaśniamy i wyjaśniamy, dajemy wskazówki i dostarczamy inspiracji. Analizujemy, prezentujemy i interpretujemy badania i dane dotyczące rynku reklamowego. Jesteśmy zaufanym doradcą, który udzieli porad eksperckich i odpowie na dwa proste pytania klienta: „co mogę zrobić lepiej”, „co robią najlepsi klienci, od których można się uczyć”. My i teżsię uczymy. Jako agencja reklamowa służymy klientowi. Łatwo przyjmujemy informacje zwrotne i sprawdzamy co możemy poprawić. Regularnie przeglądamy swoje wyniki i omawiamy jak się ulepszyć. Dokształcamy się i doszkalamy, by być na bieżąco z trendami i aktualnymi rozwiązaniami reklamowymi.
5. Każdy klient jest wyjątkowy
Dla nas Klient jest najważniejszy, bez względu na udział w budżecie. Każdego klienta traktujemy indywidualnie i ze szczególną uwagą, tak jak gdyby był najważniejszym klientem na świecie lub klientem jedynym. Poświęcamy mu tyle troski i zainteresowania ile potrzebuje i z zaangażowaniem prowadzimy powierzone nam zadanie. Stąd prawie 90% naszych klientów ocenia naszą pracę i współpracę z nami na „5”.
6. Realizujemy skuteczne kampanie
Gwarantujemy ciężką pracę, którą można wykonać, bo stawiamy na efektywność: dobierzemy kampanię odpowiednią do reklamowanego produktu, podpowiemy gdzie szukać potencjalnych odbiorców i jakich środków użyć, by zwrócili uwagę właśnie na Twoją reklamę. Posiadamy specjalny program do planowania kampanii, dzięki czemu nasz czas reakcji na zapytania jest bardzo krótki . Poza tym tworzymy niepowtarzalne kreacje, bo skuteczne w odbiorze.
7. Jesteśmy mocno obecni w mediach i online
„Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt poza nami nie wie, co robimy.” Jak widać wagę reklamy potwierdził już w ubiegłym wieku profesor reklamy, Stuart Henderson Britt. Jako agencja jesteśmy obecni w mediach, szczególnie dla naszych klientów. Regularnie dzielimy się wiedzą i doświadczeniem w czasopismach i na portalach branżowych, na konferencjach i kongresach, na blogu firmowym BE Media, na portalach społecznościowych. Akcentujemy swoją działalność i współpracę z naszymi klientami. Prezentujemy ciekawe artykuły i nowinki ze świata marketingu i reklamy, podajemy przykłady ciekawych i niestandardowych kampanii reklamowych, przewidujemy trendy i wyzwania reklamy outdoor.
8. Posiadamy przejrzysty system rozliczeniowy
Jesteśmy przejrzyści we wszystkich działaniach, zwłaszcza w rozliczeniach. Wystawiane przez nas faktury rozliczeń są szczegółowe, lecz na tyle proste, że może je zrozumieć przeciętna osoba. Nie pozostawiają miejsca na jakiekolwiek wątpliwości i rozbieżności, ani nie przenoszą żadnych ukrytych opłat. Nasi klienci są w stanie łatwo obliczyć jaki jest koszt usługi.
9. Nasza jakość przewyższa cenę
Klienci mogą dowiedzieć się czy nasza agencja zapewni wyższą wartość w stosunku do ceny niż inne agencje zadając proste pytanie: czym Be Media różni się od innych firm reklamowych? Przede wszystkim tym, że jako hurtownik mamy atrakcyjne ceny mediów, co stanowi istotną wartość dodaną. Do tego dokładamy najnowsze technologie, znajomość trendów, usługi specjalne i solidne doświadczenie, co się równa świetny stosunek jakości do ceny.
10. Wykonujemy dobrą pracę
Głównym czynnikiem wyboru agencji i współpracy z klientem jest dobrze wykonana praca, zaś dobrze wykonana praca to przejrzystość po obu stronach. Składają się na nią relacje i interakcje z klientem oraz wszystkie procesy towarzyszące realizacji kampanii reklamowej – klient nim podpisze umowę wie kto jest jego bezpośrednim kontaktem w zakresie komunikacji, kto jest odpowiedzialny za prowadzenie kampanii, jak wygląda system rozliczeń. Be Media to gwarantuje.
To MY BE Media !
Reklama zewnętrzna i reklama wewnętrzna – Sprawdź naszą ofertę Be-media.com.pl!