Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

5 Sposobów na promocję firmy w Warszawie

5 Sposobów na promocję firmy w Warszawie


5 Sposobów na promocję firmy w Warszawie

Reklama jest dźwignią handlu. Powiedzenie stare jak świat i wszyscy je znamy, ale jest w nim bardzo dużo prawdy. Reklama odpowiedzialna jest za proces tworzenia świadomości produktu i firmy, wzbudza zainteresowanie konsumentów, a w efekcie – pomaga w uzyskaniu pożądanej przez firmę reakcji, tj. zakupu lub skorzystania z oferowanych usług. Jak reklamować się skutecznie w dużych miastach, takich jak Warszawa? Reklamy zewnętrzne, mobilne, ambientowe – możliwości jest wiele. My wzięliśmy pod lupę 5 z nich.

1.Reklama w środkach komunikacji miejskiej

transit media

Chcesz dotrzeć do kilku milionów potencjalnych klientów? Reklama w komunikacji miejskiej to doskonały pomysł na promocję. Po Warszawie porusza się ok. 800 pojazdów, na których, lub w których umieścić można reklamę. Komunikacja miejska stwarza możliwość zrealizowania reklamy w formie:

  • oklejania pojazdów (całościowe lub częściowe oklejenie tramwajów, autobusów, metro),
  • spotów na ekranach,
  • ramek reklamowych.

reklama na autobusach

2. Zróżnicowana reklama zewnętrzna (outdoor i indoor)

Duże miasta, takie jak Warszawa, to doskonała przestrzeń pod realizację kampanii outdorowych.  Nośniki umieszczone są zwykle w głównych punktach miasta – przy deptakach, drogach wylotowych i centrum. W Warszawie bilbordów jest jest bardzo dużo, ale są również ekrany LED.  Kolorowy, pozbawiony fonii spot, skutecznie przykuwa wzrok, trafiając, podobnie jak w przypadku statycznego billboardu, do bardzo szerokiej grupy odbiorców. Zaletą takiej reklamy wyświetlanej na telebimach LED jest jednak fakt, że ruchomy obraz zostaje zauważony przez większą liczbę osób. Raz przygotowany spot może być wyświetlany w wielu miejscach równocześnie, również na mniejszych nośnikach tj. ekrany LCD, które są umieszczone w takich miejscach jak:

  • przychodnie medyczne,
  • biurowce,
  • przystanki,
  • uczelnie wyższe,
  • lotniska

reklama w indoor

oraz wiele innych. Reklama na telebimach daje duże możliwości zarówno dla przedsiębiorstw o zasięgu lokalnym, wojewódzkim, ogólnopolskim, europejskim, jak i światowym.

3. Reklama ambientowa – nietypowy pomysł na promocję

Co to takiego? To coś, co zdecydowanie na długo pozostanie w pamięci. Ambient, czyli reklama niestandardowa przykuwa uwagę konsumentów swoją formą przekazu oraz efektem zaskoczenia, który wywołuje. W kampaniach niestandardowych najważniejszy jest pomysł, im jest on ciekawszy tym większe mamy szanse na zainteresowanie odbiorcy. Jeśli pomysł na kampanię jest naprawdę dobry są wówczas szanse, że odbiorca podzieli się informacją na temat kampanii np. w mediach społecznościowych, dzięki czemu kampanie dotrze do większego grona odbiorców.

reklama ambientowa

4. Reklama w mass mediach – prasowa, radiowa, telewizyjna, internetowa

To reklamy o szerokim zasięgu – wyświetlane na ogólnopolskich kanałach telewizyjnych, drukowane w gazetach i dostępne w Internecie – trafiają do bardzo szerokiego grona odbiorców, czasem zbyt szerokiego by wywołać pożądany efekt. W dobie reklam otaczających nas na każdym kroku często obojętniejemy na zwykłe przekazy reklamowe, często nawet ich nie zauważając – zmieniamy kanał TV, a zadrukowanej reklamą stronie w gazecie nie poświęcimy nawet 3 sekund.

reklama

5. Billboardy w Warszawie

Billboard, czyli statyczna reklama zewnętrzna, skierowana jest do szerokiej grupy odbiorców i w porównaniu do reklamy w mass mediach nie sposób się przed nią uchronić – widzą ją wszyscy – osoby w różnym wieku, o różnych zainteresowaniach i statusie społecznym. Kobiety, mężczyźni, dzieci, dorośli, kierowcy, pasażerowie i piesi. Pole zasięgu jest ogromne.

Szukasz agencji reklamowej, która ma szeroki zakres działań, doświadczenie i wiele sukcesów na koncie? Zapoznaj się z ofertą BE MEDIA!

Joanna Pełech-Mikulska

Charyzmatyczna manager działu kreatywno-klienckiego agencji BE Media. Absolwentka ekonomii, politologii oraz zarządzania. Autorka wielu publikacji z zakresu reklamy, marketingu oraz perswazji w komunikacji. Od zawsze związana z marketingiem, a przede wszystkim z kreatywną reklamą zewnętrzną. Pierwsze kroki zawodowe stawiała w działach marketingu w Stanach Zjednoczonych, gdzie odbywała 2 letni staż absolwencki. Po powrocie do Polski pracowała w polskim oddziale amerykańskiej firmy technologicznej, gdzie odpowiedzialna była za bieżące kontakty firmy z polskimi mediami i kluczowymi partnerami handlowymi. Autorka tekstów oraz podróżniczka z zamiłowaniem do śpiewu, która hołduje zasadzie, że do sukcesu nie ma drogi na skróty.