BE MEDIA

Agencja reklamowa

Blog

PGE zaprasza do konkursu Studentów na nośnikach DOOH

Logo PGE

Świadomie o Atomie to III edycja konkursu dla studentów w ramach programu „Atom dla nauki„. Celem konkursu skierowanego do  studentów jest nagrodzenie najlepszego rozwiązania zagadnienia problemowego, które związane jest z energetyką jądrową. Zadania podzielone są na osiem kategorii, wśród których znajdują się m.in. polityka, prawo, fizyka, czy socjologia.

 

PGE  PGE 1

 

Aby precyzyjnie dotrzeć do targetowanej grupy docelowej w kampanii zostały wykorzystane nośniki digital outdoor, które znajdują się uczelniach wyższych. Niemalże 60 uczelni w Polsce emituje na 200 ekranach spot konkursowy. Skala i zasięg, jakie gwarantują nośniki pozwalają na zwiększenie świadomości w obrębie zagadnienia wśród studentów- dotarcie do około 600 tys. studentów oraz kadry naukowej.  Oprócz informacji na temat samego istnienia konkursu, wyświetlane są komunikaty, które pozwalają przybliżyć jego ideę.

 

student500 PGE

 

Organizatorem kampanii reklamowej na terenie Uczelni Wyższych i autorem spotu jest Agencja Reklamowa BE Media. Nowa platforma – TV Student to wciąż zwiększająca się płaszczyzna dla reklamy ściśle targetowanej.

Komentarze do wpisu (0)

Ten wpis nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

 

 

be modern be creative be digital